Sa moara vecinii de ciuda ca eu am si ei nu.

Gata , am blog. Daca ma intreaba cineva de ce,care ii e utilitatea,ce anume vreau de la el sau de la vreunul care poate o sa ajunga aici din greseala…nu vreau nimic. Povestea asta cu blogul ar fi putut fi foarte usor evitata daca as fi avut ce face.

Acum astept sa ajunga oamenii aici ca trupa aia de naufragiati din „Lost” (incepe sezonul 4 pe 29 ianuarie, daca nu ma insel) fara sa stie nici cum au facut sa ajunga , nici ce forta i-a purtat incoace si -asta ar fi chiar tare – nici cum sa plece.

Am vazut diferite forme de blog asa ca ma voi chinui sa fac si eu ce-au facut altii inainte, sa le ciordesc „reteta succesului”.

Apropos de aceasta reteta, de ce la intrebarea:”care este reteta succesului?” , niciun fotbalist nu recunoaste : „pai cand vine pe voleu o pleznesti tare si pe poarta!” ?

Recomandarile cinematografice o sa fie rare ca vizitele mele la mall , recomandarile literare mai rare decat vizitele la biblioteca. La muzica ma entuziasmez mai des asa ca poate mai apare cate un link.

Acestea fiind zise, cer ingaduinta si revin la momentul oportun (macar mai oportun decat cel de fata).

18 răspunsuri to “Sa moara vecinii de ciuda ca eu am si ei nu.”

  1. Adrian Georgescu Says:

    Am trait s-o vad si p-asta!

  2. Adrian Georgescu Says:

    Hai La Multi Ani si sa-l udam cumsecade!

  3. Forăstgampescu Says:

    primul. :))

    Bai, sa dai un mail sa-ti fac headerul sa se vada ca lumea. Vad ca au depasit literele incinta. 🙂

  4. the man Says:

    Uraaaaa!
    Am găsit un blog virgin.

  5. the man Says:

    Acum nu mai e virgin. Nasol.

  6. doctor demonicus Says:

    Promiti sa vorbesti despre bere?

  7. jimerino Says:

    @doc
    nu mai am ce vorbi ca am baut-o. sunt sec.
    @man
    virgine nu prea se mai gasesc. slava Domnului! de bloguri vorbim,nu?
    @forast
    pai crezi ca stiu unde sa dau? lasa ca ma ajuta after ca are tot cam cata treaba am si eu.
    @AG
    ce bine e sa ai putini vizitatori…chiar poti sa le raspunzi tuturor 😀
    si sa vezi cand trece socul….

  8. the man Says:

    Mi-ai înşelat încrederea. E ca-n cântecul ăla
    Vecină dragă vecină
    Tu ziceai că eşti virgină
    Si-acu fac penicilină.

  9. jimerino Says:

    @man
    ca tot e blogul meu si pot sa zic ce vreau….
    nu zic ma. cu atat mai cavaler par. as putea si totusi rezist tentatiei.

  10. nasty Says:

    Bai Jimmy, felicitari! Acu ai cu ce sa-ti umpli timpul liber 🙂

  11. jimerino Says:

    @nasty
    pai daca il umplu mai e liber?

  12. asap Says:

    Oh, yeah, baby…Congratulations…U’re the man!!! Sa zici de bine ca sa avem ce comenta.. :D:D:D

  13. Forăstgampescu Says:

    jim,

    vezi ca e atasata adresa de mail. da-mi un mail sa-ti asez literele alea in incinta ca se vede urat. 🙂

  14. jimerino Says:

    @forast
    jimmerrinno@yahoo.com
    desi nu inteleg la ce te referi :))

  15. nastylicious Says:

    Jim
    Hai ca nu e asa de greu. Fiecare comentariu e insotit si de o adresa de mail, eventual si de un IP de calculator.

  16. tatik"U" Says:

    felicitari pentru blog! motto-ul spune tot. 🙂

  17. Forăstgampescu Says:

    jim, ti-am dat mail cu headerul.

  18. Dorinho Says:

    Ete c’am ajuns si eu aici dar nu ca aia din Lost 🙂
    Felicitari pentru blog si spor la scris!

Lasă un răspuns

