Start !

A inceput anul. S-a trezit toata lumea din lancezeala de dupa concediu si a inceput forfota si planificarea anului abia inceput, in functie de rezolutiile din noaptea de revelion,obiective stabilite de conducere, cererile consoartei , ma rog… dupa caz.

„Anul asta vreau sa plec la dracu’ in praznic,vreau un job mai bun , vreau un salariu mai mare , o masina mai data-n pizda ma-sii , o prietena buna ca la draci , un telefon d-ala cu conexiune la internet , ca nu stii cand te apuca nevoia de messenger si cu 4 mega pixeli, ca adica ce pula mea? eu nu am veleitati de mare fotograf? Adica eu nu stiu sa prind la Mamaia „marele apus de soare peste Marea Neagra” ?

Si mai vreau un nou cerc de prieteni, format din cupluri , sa mergem la Cabaret si la Fratelli , cu rezervare , sa intram in randul oamenilor realizati.”

Lasand caterinca un pic (dar nu de tot) , e normal sa-ti doresti ceva. E uman. Asa ca eu ce sa-mi doresc? Apropos de dorit:potul cel mare s-a luat pe la mine prin cartier la agentia de la parterul blocului unei prietene. Mi se rupe pula ca oricum n-am jucat , mai mult ma ajuta Lyon cu o victorie. Desculti infecti !

Asa…deci ce-mi doresc? Pai o slujba noua n-ar fi rea , ca vorba unui prieten : „mai multi bani de bere sunt mai multi bani de bere” . In primul rand vreau un pic de ordine. Vreau sa mi se faca ordine in casa si in viata. Nu ordine desavarsita ca aia e plictisitoare pana la a te da cu capul de pereti. Plus ca nu-ti mai gasesti tricoul de fotbal cand ai nevoie de ei.

Tricourile tot aruncate sa stea, dar in asa fel incat sa am si eu un colt de canapea pe care sa ma asez. Deci vreau , in primul rannd , o canapea. Nu vreau sa am bani mai multi decat imi trebuie , dar din cand in cand n-ar fi rau sa stiu cu ce bani plec in vacanta. Nu vreau neaparat o prietena, cu atat mai putin logodnica sau cum i s-o mai zice these days. Dar daca prietenii mei au obsesia asta ca omul de varsta mea/noastra nu e complet fara prietena , pai sa-mi aduca vere 3-4 femei pe saptamana din care sa-mi aleg una. Asa am vazut eu in filme. Asta ar fi o situatie care mi-ar conveni. In schimb ma enerveaza groaznic privirea aia care ma compatimeste pentru ca apar fara prietena cand ma strang de Craciun cu prietenii.

Imi doresc un computer nou pentru ca abia astept sa zac in pat si sa ma uit la meciuri pe linkurile date de… 😉 .

Imi doresc sa vad Peru, Uruguay, Chile , Argentina,Venezuela si Bolivia. Da’ astea pot sa mai astepte. In schimb Cuba trebuie s-o grabim un pic , pana n-o mierleste Fidel , ca dupa aia se instaleaza haosul democratiei incipiente si ala nu e bun. Magaria generalizata si controlata de Fidel e aia pe care o cautam noi.

Sa ne auzim cu bine pe la sfarsit de ianuarie 2009 , sa vedem atunci ce ne mai dorim.

32 răspunsuri to “Start !”

  1. nastylicious Says:

    E bine ca mai exista si oameni normali pe lumea asta… 😀

  2. jimerino Says:

    depinde pe cine intrebi 😉

  3. shmeny Says:

    pot sa zic io, pot sa zic?
    Eu imi doresc asa:
    – sa fac un experiment gen „million dollar baby”, sa fiu campioana mondiala si sa nu raman paralizata la final
    – sa-mi public cartea
    – sa-mi iau masina viselor
    – sa fiu Mowgli

  4. jimerino Says:

    pai cadreaza masina visurilor cu „the simple bare necesities” ?

  5. jimerino Says:

    si reprodu-l p-asta intr-o fereastra de messenger b-( ca n-am vazut million dollar baby si poate ajungeam si la el vreodata. acum,merci, pot sa trec peste.

  6. shmeny Says:

    jim,
    aia cu mowgli e o stratagema. intr-o lista de dorinte, trebuie sa-ti pui si una total imposibila, ca in mod normal nu-ti ies patru din patru.
    iar cu million dollar baby, sorry. categoria „numara pana la zece pana vorbesti”. eu nu fac asa. sorry din nou 😦

  7. jimerino Says:

    aia cu numaratul pana la zece cred ca e foarte haioasa dupa o iarba. chiar o s-o incerc , sa vad cat dureaza pana ma panichez pe mine insusi 😀

  8. shmeny Says:

    mai bine te panichezi decat sa vorbesti gogomanii ca mine

  9. jimerino Says:

    glumeam ma. nu ma deranjeaza filmele carora le stiu sfarsitul. cum nu ma deranjeaza cartile carora le citesc ultimele pagini.

  10. shmeny Says:

    glumeai-nu glumeai, gura mea ma precede in multe cazuri. am fost ca hotul ala care a vrut sa fure clopotul bisericii: si-a pus vata in urechi si, daca nu a mai auzit el nimic, s-a gandit ca nici satul nu-l aude… daca am vazut eu filmul, ce, mai trebuie sa-l vada si altii???

  11. jimerino Says:

    apropos de hoti si gandire incalcita. m-am trezit zilele trecute in metrou ca imi controlam buzunarul cu mp3-ul sa vad daca mai e,sa nu mi-l fure careva. asta in timp ce muzica imi urla in urechi…

  12. the man Says:

    jim
    mă panichez pe mine însumi (sau însămi)

    nu-ţi face probleme, te înţeleg, e o discuţie plăcută, numai la gramatică nu-ţi mai stă mintea.

  13. shmeny Says:

    the man
    iti multumim 🙂

    jim
    apropo de gandire incalcita: si era mp3-ul la locul lui? :)) :)) :))

  14. jimerino Says:

    @man
    ia uite la guru lingvstic ! vezi ca e un bou care rade exact dupa „insusi”. de ce crezi ca rade?
    @shmeny
    da dar imi schimbasera folderul de la depeche la guta.

  15. the man Says:

    ohoho, Master Jim practică dedublarea schizoidă prin fineţuri lingvistice. scuze stimabile, te-am subestimat.

    shmeny, mai vrei cărţi audio ? am spart un site şi mai tare decât cel pentru orbi, unul pentru analfabeţii din Africa.

  16. shmeny Says:

    the man,
    se sparg siteuri pentru asa ceva? 🙂

  17. the man Says:

    şi pentru mai puţin , crede-mă.

  18. Adrian Georgescu Says:

    Mancati-as, Jim, ce pozuta de meteosexual ti-ai pus!

  19. jimerino Says:

    ba….sa va trag in pula. sunt prea bine. zic eu una mai buna maine….

  20. shmeny Says:

    asta care a injurat nu a fost jim 🙂 sau a fost jim si si-a scos poza 🙂

  21. jimerino Says:

    ce ? eu? dedublarile alea de care zicea man…

  22. the man Says:

    scuză-mi exprimarea mai familiară dar dormi ca porcul. şi blogul ăsta se alterează. ţi-am mai propus să-l facem bara-bara. ultima ofertă. iau 30% şi-ţi păstrezi tu restul de 60%.

  23. jimerino Says:

    nu o sa ma iau de 10% aia care au disparut ca comisioanele(nici tu nu te iei de asta) de pe fotbalisti. sunt sigur ca ai facut special. 10% shmeny ca mai intretine atmosfera.

  24. shmeny Says:

    da, mi-ar putea folosi 10 la suta din orice

  25. the man Says:

    bă da’ pă voi nu vă dor deştele de atâta vorbă ? pe la ce bloguri mă uit, dau numai peste inseparabilii shmeny-jim. mai scoateţi nene şi voi pisica aia la plimbare, la aer, n-o mai ţineţi numai pă net, că face claustrofobie.

  26. jimerino Says:

    @man
    suntem doar mai vorbareti…

  27. pepeman Says:

    e simplu, jim: strange-te de craciun cu prietenele

  28. pepeman Says:

    pp (post postandum): sunt proaspat la blogu’ nou, da’ tot realizez ca ti-ar placea sa-i vizualizezi ipod-ul angelinei

  29. pepeman Says:

    http://www.monitoruldegalati.ro/index.php?func=articol&domeniu=Eveniment&articol=2

  30. nastylicious Says:

    Nu-i asa ca Beyonce si Brittney suna mai bine cantate de altii? 😀

  31. Alex_S Says:

    Jim

    Am aflat si eu ca ai blog… 🙂

    Da’ cu Hagi, tot nu-mi vine sa cred ca se retrage…

  32. jimerino Says:

    @alex
    si de ziua lui ba….

Lasă un răspuns

