Sholder to sholder

5 ore. 5 ore si-a petrecut presedintele Frantei la Bucuresti. 5 ore pentru care, absolut normal, s-au facut o gramada de pregatiri, s-a ingreunat si mai mult traficul si s-a mobilizat o armata de ziaristi.

Si dupa toata tevatura asta, netrebnicul are nerusinarea sa vina fara Carla. Bun, a fost o vizita oficiala, dar in astea 5 ore Carla nu putea sa faca doua vizite, la Mall si Plaza? Sa se pozeze si Pepe&Oana cu ea. Ca n-o fi foc. Sau mallurile noastre nu sunt demne de asa o vizita? Sau Sarkozy s-a gandit ca in Romania nu mai are nevoie de lovituri de imagine?

Pai normal ca nu mai are nevoie. Pentru o vizita de 5 ore in total dintre care probabil ca una petrecuta in Casa Poporului, parlamentul nostru a ratificat un tratat european. Nu stiu ce prevede, nu ma intereseaza prea mult politica, nationala, europeana sau altfel. Dar nu cred ca este o procedura prea des intalnita. Adica in cinstea unei vizite de 5 ore a unui sef de stat curvar si betiv (cinste lui) ratificam (pentru ca se presupune ca parlamentul ne reprezinta pe toti) un tratat international? Nu era mai logic un altfel de cadou? Doua sticle de palinca, o oala cu sarmale si un brat de caltabosi mi se par cadouri mai potrivite. Produse traditionale si pe care omu’ sigur le-ar fi apreciat. Cel putin palinca…

Si pana la urma a meritat ploconul. Omul momentului, presedintele care-i fute femeia lu’ Mick, a declarat in plenul reunit al Parlamentului Romaniei, cu mainile ridicate, „prietenia dintre popoarele roman si francez”. Ne punem si cu astia „sold langa sold”. Soldul stang, ca langa ala drept avem poporul american „vecin si prieten”. Inca doua sau trei vizite si facem un lant ca la „tara-tara vrem ostasi!”.

13 răspunsuri to “Sholder to sholder”

  1. shmeny Says:

    chiar comentam ieri cata femeia dasteapta e carla lu’ nicu. pe nimeni nu a ratat. in romania nu cauta muierea pe nimeni. de basescu nu o intereseaza, iar de tine nu aflat 🙂

  2. jimerino Says:

    pai mai mult decat sa-mi fac blog ce pot sa fac? cum fac si eu sa apar pe tf1 sau macar un tv5 ceva?

  3. shmeny Says:

    simplu. ma angajezi pe mine. consultanta de imagine. iti fac un PR de nu mai stii de tine.

  4. jimerino Says:

    pot sa lucrez si eu la propria-mi campanie?

  5. jimerino Says:

    ca nu prea am bani sa te platesc full time. poate consultanta…

  6. shmeny Says:

    poti. atata timp cat vii cu idei constructive.

  7. jimerino Says:

    nu mai lucrez cu tine. esti prea exigenta.

  8. shmeny Says:

    ok, vino cu idei distructive atunci… numai sa nu pierd contractul 🙂

  9. jimerino Says:

    m-am gandit. e femeie batrana carla ma. nu merita efortul. sa stau eu sa cac idei, sa ne chinuim sa facem ditamai campania. si dupa aia sa vina cu scuza „sunt femeie maritata”… pai nu-ti vine sa-i spargi capu’?
    mai bine ne concentram pe o cauza mai buna.
    pierderea carlei !

  10. Codru Says:

    stai asa, cum adica ii fute femeia lu’ mick. Tu vad ca stii dedesubduri si barfulitze, jime. probabul de aia n ai ezitat sa faci o trimitere scurta la oana si pepe. in sfarsit abonamentu ala la Libertatea s-a dovedit a fi o investitie: da un plus de autenticitate blogului in absenta dlui man.
    haha 🙂

  11. jimerino Says:

    @codru
    in discutiile cu parintii apar si astfel de informatii aruncate. femeia printre multi altii a tinut neaparat sa-l futa si pe mick. probabil posta cu keith 😉

  12. diana Says:

    RUBRICA ASK JIMMY:

    mie imi place cum canta carla. sa ma rusinez de asta, ce zici?

  13. Cadouri Says:

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

Lasă un răspuns

