Sa traiti!

Intai punctul de plecare: am auzit azi o discutie intre o doamna si prietena ei care o anunta ca nora-sa a nascut doua fete (probabil gemene).

Urarea a fost:”Sa fie sanatoase si voi sa traiti ca sa va bucurati de ele cat mai mult”. Adica ajungi la un moment dat sa tragi de tine ca sa mai traiesti o zi alaturi de nepoti. Treaba e cu atat mai fututa pentru ca la varsta respectiva deja constientizezi ca tragi cu dinti sa nu te duci dupa Gil. E ceva frumos si nobil in resemnarea asta. In general nu imi place, ba chiar ma enerveaza resemnarea, dar in fata unui lucru inevitabil ai alta sansa?

Ma rog…imi e greu sa-mi imaginez golul care voi deveni. Intr-o zi o sa existe un spatiu gol pe care voi fi obisnuit sa-l ocup. O sa existe oameni care vor vorbi despre mine folosind  forme ale trecutului.

Ciudata idee…

18 răspunsuri to “Sa traiti!”

  1. shmeny Says:

    asta e ideea ta de buna dispozitie? ziceai ca e buna dispozitie azi, mah jimmy.

  2. the man Says:

    eşti dus nenică

  3. tankistu Says:

    jim…..ai tras ceva ???

  4. tankistu Says:

    jim…ai tras ceva ???

  5. jimerino Says:

    @tank
    nu. nu atunci…
    @tank
    nu. nu atunci…

  6. jimerino Says:

    @shmeny
    pai era ma. da’ daca astea sunt discutiile pe care le are lumea in masina…

  7. jimerino Says:

    @man
    sa-mi bag pula de nu si eu am impresia. da’ ma transform rapid. 2 beri si gata…

  8. tankistu Says:

    bey jim…stii ce cred eu ??? ca intr-o zi ai sa o belesti……ca iti place sau nu. asa ca wtf……..cind vin in mai in tara ….bem si noi o bere ???? nu de alta…dar intr-o zi cred ca o s-o belesc si eu….si ar fi pacat sa o belim fara sa bem si noi ceva inainte.

  9. jimerino Says:

    @tank
    pai eu aveam impresia ca e deja stabilita. ca e urat sa te duci cu burta goala. ba chiar eu ma gandeam sa-mi iau si una pentru drum cand o fi…

  10. tankistu Says:

    una la 2 litri ….eventual la 2,5… :))

  11. jimerino Says:

    la 2,5 numai pepsi gasesti. e foarte bun daca il torni in 2 sticle diferite si il combini cu 1l de vodca decenta.

  12. tankistu Says:

    defineste ¨decenta¨.

  13. aldeofutepemata Says:

    bai jegule, esti o forma goala inca de cand te-ai nascut. O forma care se umple incet-incet cu fecale, injuraturi si mucii aia care ti se scurg din creierul tau ca nuca.

  14. jimerino Says:

    @tank
    de la stalinskaya in sus. parerea mea. desi scandicul la meciuri e sfant.

  15. jimerino Says:

    @aldesefutecuma-sa
    implica-te mai mult coane. te vad cam vlaguit asa…

  16. tankistu Says:

    cristiiii…….lupu !!!!! :))

  17. codru58 Says:

    aldeo

    scurt si la obiect.
    va trebui sa te straduiesti mai mult, insa, ca sa-l atingi pe tanarul jimerino.

  18. tankistu Says:

    marfa a scris Tolontan azi…….http://www.tolo.ro/2008/03/01/povestea-unui-suporter-rapidist/

Lasă un răspuns

