De facut in vacanta

Ajuns. Baut beri, eventual vodci. Prima noapte, pana la capitulare.

Vazut parlamentul european-15-20 minute, doar pe afara, evident.

Plimbat pe strazi. Oare se bea bere stradal in capitala Europei? Un mic eventual shopping. Vreau bascheti.

Nu stiu de ce dar imi imaginez ca la astia pedofili ploua mereu. Nu ma intrebati cum m-am trezit eu sa asociez ploaia cu pedofilia. Despre englezi nu am auzit ca ar fi mari amatori de copii. Trecem peste…

Plecare spre lalelofili. Ajuns, cazat pe barcuta, baut ceva de „bun venit”, plecat la plimbare, oprit in primul coffee shop sub presiunea lu’ Marcel, care deja de o saptamana ma bombardeaza cu linkuri cu tot felul de ierburi&shit.

Brownies, mushrooms si altele, ar trebui sa ocupe destul timp. Plimbare pe canale. Femeile vor vrea sa vada un camp de lalele. Pun pariu ca o sa cautam o gradina cu lalele pana o sa imi vina sa ma fut in ea de legenda si in ele de lalele.

Astia sunt aia care o ard in saboti? Vreau si eu saboti.

Mergem la casa in care o copila s-a ascuns de nazisti pana a dat in primire. Cica a scris si un jurnal. Mai interesant cred ca ar fi sa citesc jurnalul decat sa vad pivnita.

Aoleu. Am uitat sa-l sun pe Laurens. Ma intalnesc cu Laurens, bem cateva beri, eu poate fumez ceva, povestim, ne aducem aminte si mai povestim un pic…

O vizita prin Red Light (ho, doar la privit) ca cica sunt pizde bune si oricum iar nu scap de Marcel. Ce bine e sa ai unu pe care sa poti da vina pentru iesiri d-astea.

Marcele, sa-l vezi pe Soso in suferinta daca nu incetezi cu linkurile tale pizdite ca imi merge si mie explorerul si stiu si eu sa dau search „drogati infecti” pe youtube.

Pai…pula mea, cam asta ar fi pe lista pana acum. Lista e deschisa asa ca…

Tuturor va urez: prajeala placuta!

12 răspunsuri to “De facut in vacanta”

  1. Nemesis Says:

    First comment… ca mie mila de aia care au No comments, ca si cum ei nu merita…
    🙂
    Si eu merg in Belgia in vacanta. 🙂

  2. jimerino Says:

    nu e grav coane nici cu „no comments.
    ai grija in belgia ca daca esti mai fraged asa… 😉

  3. shmeny Says:

    1. cine e soso?
    2. ori bascheti, ori saboti!
    3. de unde stii tu ce vor femeile?

  4. gigi capsunaru Says:

    Bah,esti un idiot .Nici nu m-am deranjat sa citesc mazgaleala ta de innapoiat mintal! te crezi original? du-te-n ..la un doctor,da’ mai repede.

  5. the man Says:

    4. cine e Marcel ?
    5. ori pizdă ori pulă.
    6. de unde ştii tu ce vor bărbaţii ?

  6. shmeny Says:

    @gheo cartofaru’
    marturisi-i-ai lu’ ma-ta ca esti tac-tu!

  7. Codru Says:

    va sa zica esti la mama dracului. si eu am fost. daca mai esti in stare dupa ce vii, tre sa schimbam impresii.

    ps: forza gigi capsunaru’ ! 😀

  8. jimerino Says:

    @codru
    inca nu sunt. saptamana viitoare. abia imi spal geanta si ciorapii.
    schimbam.

  9. jimerino Says:

    @man
    marcel e un idiot chel.
    @shmeny
    soso e conducta lu’ marcel.
    @man
    2. pizda.
    3.tot pizda. si bere. si pescuit. 😀

  10. gigi capsunaru Says:

    Pune dom’le anuntzu corect : Blog de si pentru retrasati mintali ! O sa ai citititori cu ghiotura. Pe bune !

  11. gigi capsunaru Says:

    @Codru: Nu sunt la mama dracului ,doar la fiusu !

  12. jimerino Says:

    @gigi
    nu il mai pun coane ca vad ca te-ai descurcat, ai gasit.
    da’ tu de fapt ce vrei? sa moara vecinii tai, zi in pula mea ce vrei ! ca daca pot sa te ajut, te ajut. daca nu, te trimit mai departe.
    te pup!

Lasă un răspuns

