Na si bilantu’ !

De la pedofili tin minte un pub marfa si cu bere ieftina (Tuinea, te numesc ghid oficial), chinezii din camera de langa (lasa-i Marcele ca sunt multi si li se inghesuie mintile) si cum am evitat la mustata o strada de gay ca sa nimerim intr-un bar de travestiti. Buna afacere. Fute-o tu Marcele pe aia de la bar da’ ai grija sa nu adormi dupa ca te trezesti cu Grigore in tine.

Am trecut la biciclistii cu saboti. Astia sunt pe cat de drogati pe atat de sportivi. Nu si-ar baga curu’ intr-o masina decat in caz de maxima urgenta. Adica atunci cand simt sfarsitul aproape.

Vremea e ca pula, lucru pe care se pare ca il stia o gramada de lume dar totusi nu mi l-a dezvaluit nimeni. Luati pula iar!

Da’ totusi e un oras frumos, doar ca toate casele arata la fel, toate canalele la fel si sa-mi bag pula daca am stiut vreodata unde sunt. Sunt tari coffeeshop-urile de cartier cu babute de 60j de ani care o ard pe ganja ca mamaie pe tuica. Ba nu, mai rau, ca mamaie a lasat-o mai moale.

Tarfele sunt pe toate gusturile. Way to go Marcele! O muie inainte de masa e oricand binevenita.

In coffeeshop nu se bea dar in pubul care e mereu langa, se fumeaza. Ce mi-e beat in coffeeshop, ce mi-e drogat in pub. E ca si cum te-ar intreba cineva daca vrei sa o futi pe Gisselle Budchen sau pe Adriana Lima.

Aveti grija la biciclisti si, cum zice tricoul, „high society”.

11 răspunsuri to “Na si bilantu’ !”

  1. papagigli Says:

    Bai ce-mi place la blogul tau e ca pula-i la putere.
    Ceva de genul:
    Am fost la pulacintarie in Puloiest. Pulacintarita mi-a dat o pulacinta care-mi pulace mult si pe care am pulatit-o si-am pulecat pulin de pulacere la pulimbare. Dar pulacintarita, care ma pulacea imi zice pulictisita:
    -Iti pulace pulacinta mea?
    Zic
    -Oh, asta-i tot ce-mi pulace!
    Zice
    -Da-n pula mea de misogin, pizda mea ce cusur are?

  2. jimerino Says:

    pula mea…

  3. bettyboop Says:

    ca sa nu fac nota discordanta:foarte tare postu’ in pula mea…asa da jurnal de calatorie:)

  4. Bogzu Says:

    scrisu tau e pe pula lui…:))

  5. jimerino Says:

    da coaie.

  6. tankistu Says:

    bey…… ce nu inteleg eu….lu-am pula….asa…. si ????

  7. jimerino Says:

    ohooooo!
    tank, prietene cu inima impartita. se pare ca luati al doilea campionat la rand. tot nu te-au convins baietii sa tradezi cauza blau-grana?
    referitor la intrebare….cineva tre’ sa ia si pula, nu?
    pe aici pe la noi cand ajungi ca a cam inceput sezonul spriturilor?

  8. tankistu Says:

    ajung pe 28 mai noaptea…..plec la tulcea….pe 31 am o nunta…..stau treaz pina la ora 4…cind conform traditiei ma voi imbata ca un porc …si voi sparge la lautari mai mult decit am sa dau darul la nunta…..pe 2 seara deja aterizez in madrid. pe 3 sunt din nou la munca……mincatorii de savarine din spania sa stea linistiti….

  9. jimerino Says:

    deci bucuresti canci. nu sparge gogule la lautari prea mult ca ei de cantat canta oricum si cu banii nu o duc rau asa ca…mai bine da-i pe tarfe. tot conform traditiei.

  10. nastylicious Says:

    Aste e pt tine:

    😀

  11. tankistu Says:

    just sfat. am sa tin cont. =))

Lasă un răspuns

