Dau Maybachul meu pe o bricheta! D-aia amarata, de 10.000 …

Incep sa cred ca altfel se fac blaturile. Altfel decat credeam eu. Cand am auzit ca a fost delegat Tudor am zis ca e bine, ba chiar i-am urat sa arbitreze ca pe Ghencea, cu cfr. Si asa a arbitrat doar ca un pic invers. Luasem in calcul si posibilitatea asta, a arbitrarii in compensatie, dar nu chiar asa. Ma gandeam la faulturi date usor pe la mijlocul terenului, eventual 2-3 lovituri libere prin preajma careului. Da’ sa nu dai milogu’ afara DE DOUA ORI, dupa care sa dai hent la Habibou cand nu a fost si sa-i mai dai si cartonas…. Cartonas pentru ce? In cel mai rau caz, cazul in care ar fi fost hent, ar fi fost o preluare gresita. In ce pula mea manual de arbitraj a vazut brad pitt al pulii ca se da cartonas pentru preluare gresita?

In concluzie, blaturile se fac altfel: lingi in gaoaza pe toti, de la adversari pana la federali, dai un ban unde trebuie si se deleaga arbitrul care trebuie. Asta e combinatie desteapta, tre’ sa recunosc. Nici nu trebuie sa-i dai bani prostului, ca prostu’ fura fara sa-si dea seama macar. E hipnotizat, e paralizat de frica, se vede deja arbitrand in B.

Ma rog, mai e o etapa si inca sper, ca la asta se pricepe prostul, la speranta.

Si am si o nelamurire. La casele de pariuri ceahlaul avea cota 1,4 in meciul cu poli timisoara, care avea cota 7. 7!!!!!!!!!!!!!!! pentru neinitiati, asta e ca si cum Manchester ar juca cu Steaua. In plus, comentatorii meciului dinamo-Steaua anuntau foarte siguri si pe un ton extrem de degajat o victorie facila a ceahlaului, prin minutul 20, meciurile disputandu-se simultan. Deci avem un blat anuntat aproape, facut in vazul lumii, stiut de toata lumea, privit cu ingaduinta, cu amuzament si tratat aproape cu candoare. Lipsea sa vina lupescu si sa-l mangaie duios pe crestet pe Pinalti. Bun, nimic de zis, omu’ vrea sa se salveze, pe poli nu-i intereseaza, e un blat care s-ar fi facut in orice tara, orice ar zice prostii si credulii. Da’ sa ai blat anuntat si sa nu vezi un articol scris, in schimb sa te futa in cur grija daca Sorinacio avea sau nu parai in fututele alea de table si la cate mese distanta a stat de Virgil si de ce era el la pranz la un restaurant…asta e o treaba ciudata. Adica aia ca sunt mici pot sa faca un blat mare, da’ altii care sunt mari nu pot face mai multe blaturi mici? Si daca blaturile alea mici nu le poti demonstra, le declari, ignorandu-le pe alea mari care te pocnesc cu spitul in coaie? Pai las-o in pula mea de gazetarie ca asta e milogeala deja. E un fel de „nu vorbesc de ceahlaul ca nu ma asculta nimeni, vorbesc de jiji ca vinde” da’ dupa aia il declar tot pe jiji impuscabil, ca jiji e plaga societatii, ca din cauza lu’ jiji nu merge nimic, ca jiji e gunoiul al mai mare. Pai o fi da’ daca il lingeti in pula (ca asta faceti si stiti prea bine si va si place) toata ziua din reflex… Ca probabil d-aia nu a avut nimeni nimic de zis pe alta tema 😉 decat jiji, din reflex.

Discutiile de saptamana asta vor fi: cat da jiji la U, cum sacrifica (sau a sacrificat deja) jiji Buzaul ca sa incerce Steaua sa ia campionatul si in general…JIJI.

Sa-l luati in gura pe jiji tot, ca vi-l meritati plempleilor!

20 răspunsuri to “Dau Maybachul meu pe o bricheta! D-aia amarata, de 10.000 …”

  1. Nemesis Says:

    Misto ar fii sa se prelungeasca (stii, trageri de timp, simulari de accidentari ultra grave, dalea care trebuiesc rezolvate doar astfel: geme jucatorul, toti sunt „vai, o sa moara”, vine targa, e scos, bea apa, se face bine, reintra) Steaua – Steluta, dupa ce se stie rezultatul, sa isi dea Banel autogol (e talent la asta) daca trebuie sa castige Steluta, sau sa dea un stelist gol daca trebuie sa castige Steaua.

    Oricum, pe bune, daca as fii dinamovist si dupa ce bat pe Steaua in penultima etapa si vad ca eu am 58 de puncte si aia au 72, ca aia merg in UCL, indiferent ce, si inca mai au sansa la titlu, sa mor daca m-as bucura, as fii aleaca fericit, dar nu cred ca as uita asa de repede cat de muci a fost Dinamo.

  2. Nemesis Says:

    PS: am auzit ca dinamovistii si-au impartit tribuna, cine arunca sau se pregatea sa arunce cu o bricheta era rupt in bataie. 🙂

  3. the man Says:

    băi jim că bine le zici, ce pulili noastre.

  4. Adrian Georgescu Says:

    E tare Jim. Are instinctul verbal al lui Cornel Dinu.

  5. Nemesis Says:

    Te referi la „****-va-n gura de inculti sa va ***” ? Acum cativa ani cand era tachinat de niste suporteri, guru-ul fotbalului romanesc, filozoful cornerelor, a reactionat intr-un mod genial, cu alte cuvinte, le-a zis-o, le-a aratat cine e superior.

  6. jimerino Says:

    da’ ce pula mea aveti ma toti patratele d-alea colorate? zici ca e 1 iunie.

  7. jimerino Says:

    aoleo! si eu am.

  8. tankistu Says:

    hahaha, jim te-am urmarit pe blogul lui ag la meci….te aprinsesei rau de tot…..se pare ca tot nu te-ai calmat definitiv.

  9. jimerino Says:

    @tank
    m-am calmat. m-am inspirat din idolul meu jiji care nu tine la suparare 😉

  10. pepeman Says:

    Jim, omule, scoate-ma! Stiu cine e Jiji, stiu cine e sorinacio, dar cine e virgil si, mai ales, cine dracu e pula?

  11. pepeman Says:

    Acu vad ca e un „j” mare si un „p” mic. Invers, Sorry…

  12. jimerino Says:

    pai pula e aia pe care a luat-o jiji. si virgil e un var de-al lui care se pare ca a luat si el pula prin alianta.

  13. tankistu Says:

    hahahahaha…tare asta cu luatul pulii prin alianta. o sa o folosesc si eu( expresia, nu pula)

  14. jimerino Says:

    @tank
    ba eu as fi de parere sa folosesti din cand in cand si pula ca n-o fi foc.

  15. tankistu Says:

    aham…….deja se simte ca o folosesc rar ????

  16. jimerino Says:

    pai…pula mea. 😀

  17. tankistu Says:

    bai jim…e de cacat….vreau sa iau bilete Queenn….si nu imi pasa de freddie, mai mult decit tie…..dar ma gindesc…cum suna ¨show must do on¨din gitul altcuiva..

  18. jimerino Says:

    the show must gaoz!

  19. the man Says:

    îmi bag pula în neamu lu sandu de la parter dacă nu dă manelele alea mai încet

  20. tankistu Says:

    the man
    sunt salidar…imi bag si eu pula…..si asa spune jim ca o folosesc rar
    jim
    bey betive, mai scrii si tu ceva ??? ca publicul asteapta.

Lasă un răspuns

