Radu si Bestfest

De la o vreme (cateva zile) mi s-a pus in vedere ca exista o ruta mai scurta catre birou, pe care am adoptat-o ca sa mai castig doua snooze-uri dimineata. Ruta asta magica ma duce pe Radu Beller, faimosul Radu Beller. Pentru „tank” , care probabil se intreaba acum „cine pula mea e si Radu Beller?”, asta e o straduta prin spatele pietii Dorobanti. Sau poate e in fata si stateam eu invers. E noul epicentru al smecheriei, cica. E ca si cum ai lua mallul si l-ai cerne si ar ramane doar aia cu buzunarele destul de pline si masina destul de mare cat sa nu incapa prin ochiurile sitei.

Dar nelamurirea mea abia acum vine. Eu nu sunt un tip foarte matinal si nici nu am mare consideratie pentru „regulamentul de ordine interioara” sau ce cacat e ala unde sunt prevazute orele de program. Eu ajung pe acolo pe la ora 10-10 juma’ si totusi nu e tipenie de om la cafenelele alea. Pai CAFENELELE nu ar trebui sa fie populate dimineata, la ora cafelei?  Pana la urma cred ca la fel cum toti retardatii considera mallul un fel de parc, eventual parc de distractii, si se duc la plimbare, asa crema retardatilor foloseste cafenelele pe post de puburi. Sau astia baga la cafea in ei de la pranz pana seara, la ora inchiderii, cand o trec pe energizante. Da’ daca e asa,  daca oamenii baga in ei cofeina la kil, taurina la quintal si bineinteles si cate un supliment 😉  , cum de mai dorm atat incat sa nu se trezesca nimeni la 10?

Cred ca pana la urma, nu sa faci un vagon de bani e greu ci sa inveti programul asta riguros si sa te tii de el. 

Trec la urmatoarea nelamurire: pe afisul Bestfest Manu Chao e trecut al saselea, iar Stereophonics la sectiunea „si altii”. Poate ca aici gresesc eu dar mi se pare ca publicul unui festival este diferit de publicul de la Justin (care mie imi place ca e baietas…), Pussycat Dolls (Nicoleta aia e criminala) sau Nelly Furtado (care s-a facut buna cu spume si asta). D-aia spun ca in fata ar fi trebuit aruncati Manu Chao, Cypress Hill, Stereophonics, Manic Street. De exemplu, pe aia care au organizat Coke Live anul trecut i-a dus capul sa ii bage separat, in alta zi, pe Simplu si Pussycat Dolls. Daca ar fi fost Pussycat Dolls intr-o zi dupa Prodigy si Incubus s-ar fi luat baietasii si copilele cu mainile de cap si ar fi plecat acasa. „Ce-i pancareala asta?”

15 răspunsuri to “Radu si Bestfest”

  1. bettyboop Says:

    grija asta cu bestfestu’ ma cam fute si pe mine(unde o sa beau si io o bere intre concerte, ca acolo nu stau!), m-au obligat sa-mi iau abonament la cum au planificat trupele..

  2. jimerino Says:

    ma, poti sa bei „la radu” daca vrei neaparat sa iesi. eu o ard pe acolo ca mergem multi si …si nimic. si mi-e lene sa ma plimb. 😀
    in rest, felicitari pentru o viata sexuala plina de impliniri. in acest caz cu grija… 😀

  3. bettyboop Says:

    multumesc, presteaza zilnic, chiar de mai multe ori pe zi 🙂

  4. jimerino Says:

    am vazut. lupte interioare, introspectii peste introspectii, daca fiecare isi face „datoria” macar o data sa moara vecinii mei ai mai de treaba daca nu esti mai ceva ca paris hilton. 😀

  5. bettyboop Says:

    pai sunt, ma, ca la mine participa activ toate organele 🙂

  6. betisor Says:

    pai,ce facem, somam? 🙂

  7. jimerino Says:

    pai somam ca e campionat. 😉

  8. betisor Says:

    pardon, credeam ca e cu trespassing allowed intre reprize

  9. jimerino Says:

    pai intre reprize e fix timp sa golesti vezica si sa mai tragi aproape niste bere. atat…

  10. jimerino Says:

    hop ca abia am observat: l-ai adoptat pe „betisor”? 😀

  11. betisor Says:

    doar cu tine si de la tine 🙂

  12. jimerino Says:

    onorant mai betisor. dar eu totusi speram sa fiu trend-setter…

  13. betisor Says:

    repet: n-ai cu cine, ma, n-ai cu cine 🙂

  14. bettyboop Says:

    ce-ai patit,ma?tineai cu germania? 🙂

  15. jimerino Says:

    cu spania john. unde am patit? ce am patit? n-am patit nimic. mahmureala putintica si atat.

Lasă un răspuns

