Un fel de licitatie

Am observat ca majoritatea barbatilor sau baietilor nu prea se prind de valoarea lucrurilor. De exemplu nu pot sa spun daca o esarfa costa 50 de mii sau 2 milioane. Si ar mai fi o gramada de exemple. Si nu din motive legate de bogatie excesiva, chiar nu ma prind de unde se trage.

Asa ca acelor cativa care se vor pierde pe aici vreau sa le-o pun. Intrebarea: cat ati da pe o bomboana de ciocolata? E vorba, evident, de suma maxima. Si trebuie imaginat contextul potrivit, bomboana potrivita etc.

De exemplu: esti in Elvetia, bomboana iti e laudata din toate partile ca fiind cea mai buna, nu esti stramtorat, ba chiar ai destui bani si Bomboana este pentru mama, iubita, bunica, pizda buna pe care vrei s-o futi de 3 luni….

E doar un exemplu, whatever tickles you.

Deci cat? (incercati sa reaspundeti in lei sau euro ca nu vreau sa folosesc convertorul)

41 răspunsuri to “Un fel de licitatie”

  1. shmeny Says:

    te-ai molipsit de la manolescu. esti ocult. bomboana asta e chiar bomboana sau o pot inlocui cu altceva care ar putea fi dorit de cineva drag? ca asa, oricat de multi bani as avea, mai mult de 200 de euro nu as da pe o bomboana. si numai daca ar inseamna asa, ceva mai mult decat o bomboana… eh, lasa ca iti explic eu.

  2. nastylicious Says:

    Depinde. Are cristale Swarovski? ABS? Vopsea metalizata cameleon? GPS? Pot sa-mi leg iPod-ul la ea?

  3. nastylicious Says:

    Ce e cu svastica aia mov????
    😀

  4. Nemesis Says:

    Nu vreau sa raspund, vreau sa vad ce culoare are svastica mea.

  5. Nemesis Says:

    Super! 😦 Nu stiu ce culoare are svastica mea. (turcoaz?)

  6. doctor demonicus Says:

    Daca imi garantezi ca functioneaza exact ca madeleina lui Proust sunt dispus sa dau si 500 de euroi

  7. jimerino Says:

    @shmen & doc
    nu garantez nimic. asta e ideea. bomboana aia care e posibil sa fie „Bomboana”…cat valoreaza?

  8. jimerino Says:

    @neme & nasty
    svasticile astea sunt cam laba. arata mai mult a fata de masa d-aia de cantina.

  9. nastylicious Says:

    Jim
    http://pitzipoanca.org/
    😀

  10. jimerino Says:

    @nasty
    pai bravo coane. tu inca mai ai impresia ca eu la birou muncesc….
    daca mi-e lene sa fac un blogroll nu inseamna ca nu stiu tot. TOT! 😀

  11. nastylicious Says:

    Jim
    P’asta o stii?
    http://www.220.ro/Elevul_feat_BUG_Mafia_-55151.html

  12. jimerino Says:

    @nasty
    cel mai slab pont al tau de pana acum. „ani de liceu” vs fara zahar. fara sare 😉

  13. nastylicious Says:

    Si care a fost cel mai tare pont?

  14. jimerino Says:

    erau tari toate in general. mai ales mizeriile alea cu femeile care-l iubeau pe jimerino 😀

  15. tankistu Says:

    jim
    fratioare…am fost in tara…..de miercuri noaptea pina luni ziua…..primele 2 zile am fost lina (soriciul oaiei) dupa care simbata la nunta am incercat sa ma pastrez sobru pina dimineata ( am incercat … am si reusit intr-o oarecare masura)….duminica am fost la ciorba de burta cu vaporul in delta si nu am putut sa beau ca ma simteam cam rau……luni a fost plecarea……
    acum ajung la subiect….excluzind darul dat la nunta si biletele de avion am spart fo´ 400 de euro. de unde pula mea sa mai dau bani si pe bomboane. nici macar pt pasarica aia de a cintat la nunta …cu toate ca avea niste tite de imi venea sa sar pe ea….si imi mai si zimbea din cind complice cind ma prindea cu privirea in titele ei…. nu am spart pe o bomboana nici un leu. stii ca si after e un bun consumator…nu vrei sa reformulezi intrebarea ???

    PS pula mea…stiu ca nu ai sa citesti deasupra….asa ca fac rezumat :
    bautura…bani ..tite…..bomboana…..nu vrei sa reformulezi intrebarea ???

  16. jimerino Says:

    @tank
    pai ma bomboana era doar un exemplu, o metafora daca vrei. bomboana este reprezentata in cazul tau de tatele fetei. cum pula mea sa nu dai nimic la fata daca iti mai si zambea complice? acum o sa regreti toata viata ca ai ratat o posibila muie in wc. 😀

  17. tankistu Says:

    ce cacat sa regret mah….. am baut la un porc cu ceilalti colegi de cocina pe care nu ii mai vazusem de 9 luni….pula mea…la cit uischi am nu am avut timp sa regret nimic.
    dar sa fiu in topic. pt o bere buna, in momentul potrivit, plati si 50 euro. pt o sticla de vin bun, merg pina la 300 euro. pt o sticla de uischi…..dau si o mie….pt o bomboana, pula, sa plateasca cine o maninca. pt tite ….depinde de cit de beat sunt….dar nu f mult.

  18. tankistu Says:

    bey si apropo…cine pula mea e Radu Beller ???merita sa-l caut pe net ???

  19. jimerino Says:

    nu stiu coaie cine e si oricum, cred ca a mierlit demult.

  20. tankistu Says:

    bai jim…eu cred ca nici nu a existat. pe google radu beller e doar o strada…..nimic mai mult. cu toate ca dupa numele strazii eu il banuiesc pe beller asta ca a fost , locotenent aviator……de unde si denumirea ….str. locotenent av. Radu Beller. sa traiasca.

  21. jimerino Says:

    pai coaie, tu crezi ca poponet se duce sa ia lunchul pe locotenent av. radu beller? luat repede as fi zis ca a fost inventatorul chirurgiei plastice dar iaca inca o dovada ca nu sunt un parior inspirat. cred ca imi retrag si pronosticurile de la AG.

  22. bettyboop Says:

    ma sabotezi?te astept ca pe painea calda:)

  23. jimerino Says:

    betisor
    e beat ciunga administratoru’ de vreo doua saptamani. si disparut. beat si disparut…proasta combinatie.

  24. bettyboop Says:

    proprietareasa ori e beata ori e melancolica, i s-a facut dor de tine…si mai proasta combinatie.

  25. the man Says:

    muia provoacă gingivită ?

  26. jimerino Says:

    daca fugi destul de repede de la locul faptei nici nu conteaza.

  27. the man Says:

    mă jim, mă gândeam că poţi să faci gingivită dacă te scobeşti între dinţi când o dai.

  28. nastylicious Says:

    Bine ca nu e Codrus p’acilea ca sigur va articula 😀

  29. jimerino Says:

    pe man ca isi imagineaza tot felul de mui, care de care mai plictisite. auzi tu, muie in timp ce te scobesti in dinti. singura parte buna mi se pare faptul ca daca te scobesti inseamna ca ai mancat si dai o muie dupa masa. asta da program… man, te invidiez! pe balta se petrec actiunile astea?

  30. shmeny Says:

    Codrus nu vine pe aici. E teren minat. Booby-traps si alte alea. Sta pe la AG, ca el e mai intelegator.

  31. tankistu Says:

    bey jim…pe mine dupa masa asa ma fute un somn…..inainte de masa, in schimb, asa cum merge o muie….
    app..sa te scobesti in dinti in timp ce dai o muie nu poate sa insemne ca ai prestat primul ??? 😉

  32. jimerino Says:

    @tank
    ba da. ai prestat primul masa. altfel fata (sau baiatul, cum te aranjeaza 😀 ) daca se spala pe dinti nu ar trebui sa aiba probleme.
    man, ai auzit? da cu incredere cat mai poti!

  33. tankistu Says:

    jim..da urit faci la bautura. saracului ¨codrus¨ nu-i recomand sa se intilneasca cu tine pe strada. nu de alta, dar sa nu filozofeze fara dinti.

  34. jimerino Says:

    @tank
    nu-i adevarat coane. adica e partial adevarat. fac urat la bautura cateodata dar codrus e in siguranta. 😉 sunt mic si latru ca un chihuahua d-ala suparat 😀

  35. tankistu Says:

    mda…..mic si-al dracu.

  36. jimerino Says:

    @man
    ba tu zici ca ai facut armata? cu mizeria aia de carnacior de bere cum ai trecut coane de vizita medicala? vai vai cata caterinca tre’ sa fi inghitit! asta nu o stiu nici ageul, nici paraschivescu, nici cosasu, nici tru….

  37. the man Says:

    mă jim, eşti dubios rău, alergi după mătărânga mea pe net, mai bine mă piş pe mine decât să mai intru în weceu când eşti şi tu acolo..

  38. the man Says:

    şi-am pus-o aciişa să mai beleşti ochii, să nu mai beleşti…

  39. jimerino Says:

    pretene…mataranga? aia nu se califica nici la categoria carici. si de belit tre’ s-o belesc, nu stiu pe vremea ta cum era dar eu „impaturita” nu pot s-o bag.

  40. steven Says:

    daca bomboana ta atrage femeile k lexus-ul…,, k kakatu mustile,,…pot oferi un5000euroi[an bancnote mari].

  41. jimerino Says:

    esti banos. ti-o dau! adjudecat!

Lasă un răspuns

