Cum se contracareaza un blat? Cu alt blat, evident

Ipoteza lansata de Papa (nu ala de la Vatican, celalalt, ala cu gura mai spurcata decat a mea) e ca romanasii nostri ar fi trantit meciul cu Olanda, pentru a prinde niste contracte grasute sau care, cel putin, sa-i scoata din foame, oferite de diversi impresari si presedinti de club italieni. In primul rand, daca au halit asa ceva inseamna ca sunt mai prosti decat ii credeam si Slava Domnului! ii credeam prosti bata. Dar nu cred in ipoteza asta.

Cu toate astea mi se pare foarte haioasa, ca exercitiu de imaginatie. Vin unii, baieti onorabili de fel dar care-si vad si ei interesul si fac tot posibilul sa iti faciliteze victoria. Tu de fapt vrei exact opusul, sa le-o facilitezi lor. Aici intervin ceva probleme pentru ca aia daca ar fi jucat serios ne zmulgeau tricourile doar din curentul produs la trecerea pe langa noi, da’ cum ei nu vor sa joace, e greu sa nu jucam nici noi.

Imi imaginez un dialog intre ei, a doua zi:

-Bai Robin!

-Ce e ba Robben?

-Ba coaie ii tii minte pe baietii aia simpatici cu care ne-am jucat noi aseara?

-Da ma, aia de care fugeam fara minge, nu?

-Da ma. Stii ce au zis ma simpaticii de ei? Ca cica nu le-am dat spatii si nu i-am lasat sa respire. E unul, Impotriva cred ca-l cheama, zice ca l-am fugarit eu pe tot terenul. Pai cand sa-l fugaresc, ca eu juma’ din meci am vorbit la telefon.

-Pai futu-ti gatu’ ma-ti, d-aia tot pasam eu inspre tine si mingea ajungea la ei!

-Pai dracu’ te pune sa pasezi, nu stii sa tragi?

-Pai am tras frate si am tras bine de cateva ori, numa’ in balarii am dat-o. Da’ vezi si ce-ti e cu teoria asta a numerelor mari? Tot tragand am prins una pe poarta, din greseala, ca eram dezechilibrat, cred ca de ala care zice ca nu scapa de tine.

-Nu stiu, n-am fost atent. Si ce s-a intamplat?

-Pai ce sa se intample…s-a intamplat beleaua si le-am dat decisiva.

-Ceva e necurat, ne-am dorit prea mult victoria.

19 răspunsuri to “Cum se contracareaza un blat? Cu alt blat, evident”

  1. bettyboop Says:

    ia uite cum incepe sa-mi placa mie fotbalul, foarte tare

  2. jimerino Says:

    orice profan convertit e un pas inainte 😉
    da’ daca tot incepe sa-ti placa, tin sa te anunt ca romania e deja „la revedere”. nu de alta dar sa nu astepti cu sufletul la gura 😀

  3. tankistu Says:

    in prima repriza ma uitam cu joaca aia la misto si chiar ma gindeam, ca e ca-n bancul ala cu evreul care toata viata s-a rugat sa castige la loto. cred ca mai aveau putin olandezii si ne rugau sa dam si noi macar un sut pe poarta daca tot vrem sa dam gol.
    pe cine mergi ca ia ¨za cap¨ ???

  4. jimerino Says:

    ba, dupa aseara pe germania sau italia. tot ce vreau e sa ii scoata italia pe olandezi, sa planga fraierii ca nu si-au dorit mai mult infrangerea. 😀

  5. shmeny Says:

    mai e si varianta ca baietii s-au pus de-a-n patrulea fata de pitzi. pitzi antrenorul, nu fetele :D. oricum ei sunt perfect acoperiti: asa le-a zis pitzi sa joace. nu neaparat prost, cat sa aplice tactica de la meciurile anterioare. mai era si varianta buna in care de-alde mutu si chivu puteau trage dupa ei echipa, in ciuda indicatiilor tehnice; dar nu au facut-o.

  6. tankistu Says:

    stai mah ca italia mai are de trecut de Spania. frate …. nu iar italia si germania. preferam portugalia. acum prefer croatia.

  7. tankistu Says:

  8. jimerino Says:

    @tank
    si intre timp, cum preferai tu croatia…s-a dus si aia pe pula. si mie imi placeau. da’ cacatii aia de turcaleti s-au pus ei contra…

  9. tankistu Says:

    da mah. pina la urma tot la germanica cu italica ajungem. pula mea…sa faca un campionat european numai pt ei…ca eu nu ii mai suport.

  10. tankistu Says:

    uite mah ca de scosul olandezilor se ocupa rusii….

  11. tankistu Says:

    si de italieni s-au ocupat spaniolii……ramine ca de alemani sa se ocupe turcii…..si incepe sa imi placa iar campionatul asta.
    PS Romania cind joaca ??

  12. jimerino Says:

    bah, parerea mea e ca in 2012 daca vrea Dumnezeu. ca in 2010 nu cred ca vrea…. mai e si platini, el iubeste estul, mai sunt si sarbii la rand 😉

  13. tankistu Says:

    pfaaaa… eram cit pe ce sa spun ca ai sa raspunzi dupa finala….. ma gindeam ca atunci ai sa te trezesti. din betie ma refer …..ca din prostie… 🙂

  14. jimerino Says:

    si iaca….de alemani n-au mai reusit turcii sa se ocupe. daca aveau echipa intreaga poate reuseau. dar asa…

  15. tankistu Says:


    la munca

  16. surferb Says:

    hai noroc!
    Am zis sa-tzi fac o vizita da’ vad ca nu prea dai pe-acasa.
    Mai lasa berea (sau munca) shi mai baga material.
    Dialogu dintre olandezi mi-a placut. Vezi ca potzi?

  17. jimerino Says:

    mai trec din cand in cand dar ti-am zis….vara e complicata 😀
    sa treaca bestfestul, poate bagam niste impresii.

  18. surferb Says:

    buna seara!
    Poate bagi ceva silicoane de la bestfestu’ ala. Sunt sigur ca gasesti tu ceva. Am incredere ca n-ai sa stai numa’ pe sub mese 😉

  19. tankistu Says:

    In noaptea nuntii, tanara pereche se retrage in dormitor si Ana ii spune proaspatului sot:
    – Dragul meu, e timpul sa-ti spun ceva… eu nu stiu sa fac nimic, nu am nici cea mai mica idee…
    Sotul, mandru nevoie mare:
    – Nu-ti face griji iubita mea, dezbraca-te, culca-te pe spate, stai relaxata, deschide picioarele si restul fac eu…
    – O nu, prostut mic…. sa ma fut stiu… m-am referit la gatit, spalat, calcat…

    chiar nu puteam sa-l pun la georgescu

Lasă un răspuns

