„Mi-a placut weekendul asta. A fost de tampiti asa…”

Treaba a inceput usurel. Vineri cica sa ne intalnim la o bere, calm, de vara, sa discutam despre ceva. Nici nu mai stiu despre ce, oricum am avut aceleasi discutii pe care le avem mereu, despre orice numai despre nimic sa fie. Ca daca GSP TV pula mea, ca daca una face bine ce face, ca daca nu face bine…macar sanatoasa sa fie, ca ma-ta e o curva, ba p-a ma-ti ca-i mai grasa si la pizda rasa si asa mai departe.

Dupa terasa ne-a incoltit ideea ca suntem si noi baieti de oras si asa ca de ce sa nu o ardem si noi „pe Cabaret”. A da! Si asta s-a discutat, ca daca Atanasoaie o arde „pe Kudos” sau nu. Eu zic ca o arde.

Si ajungem noi la, pardon, „pe Cabaret” dupa un cui si berile de la terasa. In rastimpul unei beri, cred ca atat am baut, am impresia ca am tras si un scurt pui de somn. Si de la puiul ala de somn cred ca mi s-a tras ca auzi idee: „hai la pui de urs sa mancam ciorba!”. Acum dai si trage, unii spre ciorba unii spre Fratelli. Ca de ce pula mea sa nu o ardem si „pe Fratelli” ca doar o data ne mobilizam si noi…? Culmea e ca mancaul grupului, ca gurmand e mult spus, tragea spre Fratelli bata-l norocu’!

Oricum la Pui de Urs n-am mai ajuns ca pe drum s-a rasculat tarata-n noi si cum „ce betie e aia fara un pic de smardoiala?” si cum strazile erau goale ne-am facut noi propriul scenariu si ne-am tavalit un pic, vorba cuiva „cam poponareala, niciun pumn, nimic”. Si cu asta, unii la barlog, unii la mac si 2-3 mesaje penibile mai tarziu toata lumea la somn ca sambata avem concert.

Pentru ca ne-am trezit tarziu n-am mai lungit vrajeala, nu ne-am mai injurat, n-am mai facut-o pe cocosii ca sa ajungem, oricum, la acelasi rezultat si in felul asta am reusit sa intru la concert cu o sticla de vin bauta in doi si doua beri, toate la bord. De mai mult n-a fost timp. Organizare prostuta in comparatie cu ce-am avut pana acum. Coada la bere, coada imensa la pisare, pisare la liber la boscheti. Doar sa nu te atingi de frunze cand treci printre ei. Eu m-am atins. Cu ocazia asta cred ca am inteles sensul jetoanelor pentru bautura: stai o gramada sa ti se dea restul, fiecare cacat are alt pret, pana face bou’ totalul se strica abacul, pana da si restul se devalorizeaza si moneda si jetonu’ si iti pierzi si randul la coada la pisare.

Concertul foarte misto, cum ma asteptam, chiar un pic peste Lenny in cartea mea. Doar pentru ca asta e mai mult muzica mea decat ce canta Lenny, altfel buni rau si unii si ceilalti.

Pe fundal curgeau niste mesaje socio-politice, pula mea ca nu mai tin minte exact, dar stiu ca la un moment dat nu le mai prindeam de la inceput nici sa ma futi. Si uite asa ajungeam sa citesc franturi si radeam ca bou’ in barba de ce rahaturi de filme imi faceam eu din franturile alea de imi era si rusine sa le impartasesc. Si nu, doar bere am bagat.

Dupa concert un cacat de terasa de fite unde nu prea isi permitea lumea sa aiba fite ca aveau o eugenie pe mat. M-am dat cu scuterul. Periculos animal! Daca nu eram beat sigur cadeam. Am mai dat o bere la Motoare (care se incapataneaza sa traiasca mai ceva ca Iliescu) si tira ca maine avem meci.

La meci nu am fost pentru ca sunt un gay lenes. In sfarsit avem puncte!

25 răspunsuri to “„Mi-a placut weekendul asta. A fost de tampiti asa…””

  1. Surferb Says:

    Se putea si mai rau.
    Bine ca avem puncte 😉

  2. jimerino Says:

    cu putin noroc poate mai facem 😀

  3. Surferb Says:

    De-a dracii in capul lui Becali ca el e buba neagra…

  4. Surferb Says:

    Cum de n-ai sters-o in delata cu tank?

  5. Surferb Says:

    delta, mortii masii

  6. shmeny Says:

    😀 cred ca urmatorul pas e sa se smardoiasca gagicile 😀

  7. jimerino Says:

    ce sa fac in delta frate? aia au multi tantari si eu am un razboi deschis cu specia asta.

    @shmeny
    prezentati poseteleeeeee! arm!

  8. Surferb Says:

    shmeny
    ai de gand sa ei initiativa, te-a suparat vreo demoazela? 🙂
    jim
    cat fight! yessssss 😉

  9. Surferb Says:

    Aaa! si cu tantarii… ii bagi in acceasi categorie cu Dinamo (sau si acolo unde te gandisi tu) si dupa aia le aplici acelasi tratament: Strigi obscenitati la ei 😀

  10. shmeny Says:

    surfer,
    nuuuu, nu m-a suparat nimeni.Dar poate femeile fac treaba mai buna la paruiala.

  11. Surferb Says:

    shmeny
    😀 could be nice!

  12. shmeny Says:

    surferb,
    da, stiu. am vazut cateva de-astea intre fete. mie personal nu-mi plac. se tipa cam mult. si se actioneaza cu ghearele. iar eu gheare am de vreo doi ani doar si tin ft mult la ele.

  13. Surferb Says:

    shmeny
    n-am sa inteleg niciodata (nu ca restul mi-ar fi clar), atasamentul femeilor pentru gheare. Fereasca sfantul cata pierdere te timp si energie…

  14. Surferb Says:

    jim
    Si zi asa, te-ai distrat in weekend.

  15. jimerino Says:

    conteaza asta care vine. viitorul ba, viitorul!

  16. Surferb Says:

    planuri ceva, sau cum bate vantul?

  17. jimerino Says:

    planuri gogule. acum beau ceva ca sa nu dorm prea mult ca sa dorm in trec. si in titicar. si in urmatorul titicar. lung e drumul…..

  18. jimerino Says:

    sa dorm in trec? pula mea, se pare ca am baut fix cat trebuia….

  19. the man Says:

    Relatare despre Unica şi Grandioasa, Măreaţa şi Singura Festivitate de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Beijing, 2008.

    Festivitatea a început la ora 15.00 ora Bucureştiului.
    La 15.05 am adormit.

  20. Surferb Says:

    the man
    Frumos.

  21. the man Says:

    surferb
    Ai dreptate.

  22. Surferb Says:

    the man
    Stiu.

  23. Surferb Says:

    jim
    Coane, mai da si tu p’acasa, ne lasi aicea sa polemizam singuri…

  24. jimerino Says:

    @surfer
    l-ai polenizat pe man saracu’ de zici ca sunt stirile de la 5. „si-o intrat in casa, s-o pus la masa, o baut si dupa aia m-o batut si mi-o varat rusinia-n fund”.

  25. Surferb Says:

    jim
    N-am vrut. Ma crezi?

Lasă un răspuns

