S-a pisat principesa!

Stiu ca s-au intamplat si lucruri mult mai grave, cum ar fi faptul ca s-a basit mireasa, dar tot a fost haios.

S-o luam cu inceputul: in sfarsit am calcat in Vama dupa 2 sau 3 ani de pauza, fiind foarte curios care e razboiul, care e marea transformare.

E mult mai multa lume, asta a fost transformarea majora pe care am vazut-o. In rest hai sa va lamuresc eu marele mister, marea invazie:

1.OAMENII CRESC ! Nu v-au invadat publicitarii ci multi rahatei nevinovati, nepangariti, cu idealuri si pula mea in cur s-o stranga au 6-7 ani in plus si intre timp au descoperit ca le place sa plateasca rate la masina smechera dar sa o faca in continuare pe idealistii. E normal, e societatea de consum sau cum vreti sa-i ziceti. O ardem toti in vacante pe afara, vrem masini (aici o sugeti ca ma exclud), vrem toale, vrem vrem vrem, da’ daca 3-5 zile pe an ne chinuim sa ne convingem ca nu vrem, vrem sa nu vrea nici altii.

2. Marketingul si PR-ul iti aduc cota de piata. Si o stiti toti dar ati ignorat aspectul atatia ani in care va dadeati cool oricui vroia sa va asculte, ca voi mergeti „la Vama”, ca „la Vama e liniste nu ca-n cacatul de …”. Oamenii sunt in primul rand dornici sa fie cool si in al doilea rand sunt curiosi. Le-ati zis ca e marfa dar va asteptati sa nu va intineze „peticul de rai” doar prin simpla prezenta. E uite ca au invadat plaja. Intr-adevar as fi vrut sa vad gol peticul de plaja in care s-a infipt Astica cu muia la prima vizita in Vama dar… intre timp Astica oricum e alt Astica, de ce n-ar fi si peticul alt petic?

Bun, iar v-am scolit. Trecem mai departe.

Pentru ca am bagat toata „rezerva” ca retarzii pana la ora 6, pe la 7 dormeam. Si dormeam. Si…dormeam. M-am trezit pe la 3 noaptea si ne-am bagat la Stuf sa bem o bere. Marcelica al nostru, hop sa dea si el o buca moca, antureaza doua terminate care mai pareau si combinate da’ nu erau. Si la un moment dat, cand ma intorceam cu Marcel cu berile de la magazin, una din ele (aparent se certase cu taganca de la wc-ul public) se pisa de zor in mijlocul drumului. Si dai si urla „heheee! p-asta vroia asta adineauri s-o futa!”. Bine, Marcel nu se supara, ca cica sunt idolul lui. Aici trebuia un smiley d-ala retard.

Da’  stie cineva sa-mi zica ce e cu mizeriile alea de sfori cu ceva in capat pe care le tot invart aia/alea?

In prima zi, cum am ajuns pe plaja, a venit una cu niste d-alea, a fost anturata, cu largul ei concurs, in 5 minute. In ultima zi tot cu ala era. Wedding bells nigga!

7 răspunsuri to “S-a pisat principesa!”

  1. shmeny Says:

    pentru mine, mai ratati decat cei cu rate la masini si cei veniti doar asa, pentru ca au auzit ca la vama e misto, sunt cei care fut in gura categoriile de mai sus. Aia care o tin sus si tare cu vama, ca ei se imbata, ca ei traiesc spiritul vamii pulii mele, dar ascund faptul ca ei platesc rate mai mari la masini mai mari si o ard in rest pe axa new york-londra-paris. aia care sustin ca dorm in nisip, dar sub nisip isi asaza o pernita confortabila. vama s-a schimbat! asa, si ce daca?

  2. surferb Says:

    Eu zic asa:
    Noi sa fim sanatosi!

  3. surferb Says:

    jim
    Nu da cu paru’ da’ tre sa schimbi postul. Asta s-a facut balta si miroase.

  4. jimerino Says:

    gata, e pe teava. am responsabilitati se pare. mare lucru si cu blogu’ asta…

  5. surferb Says:

    Ce sa-i faci, daca ti-ai bagat-o tre’ s-o freci, altfel iti strici reputatia 😉

  6. shmeny Says:

    a omis sa povesteasca si a doua excursie in vama. asa e el, ce vrei, un cavaler!

  7. surferb Says:

    shmeny
    Poate nu vrea omu’ sa-si aminteasca, fiecare avem cate ceva de ascuns 😉

Lasă un răspuns

