Dependenta de limba-n cur

Ca sa va scutesc de intrebari de genul „ba tu esti pavalache?”, habar nu am daca oamenii castiga bani din mizeriile astea de bloguri. Sau daca castiga ceva, orice.  Castiga, probabil, self esteem, cu asta sunt de acord si pot sa inteleg, dar chiar cu orice cost? Treaba asta cu blogurile a devenit un fel de liga lu’ mitica. Soso.ro e nasu’, cosmar.ro e mitica si andreeasa.ro….asta e in plus oricum ai da-o sau lua-o.

Toata lumea vrea trafic si hop! il baga pe soso in blogroll. Sau pe cosmar. Pe ailalta nu o baga nimeni sau o baga trei fetite d-alea sex and the city wanabee. Pai asta nu suna a Ceahlaul sau a bistrita sau orice alt club mic, care vrea sa ramana in top, adica in prima liga, si se da bine pe langa sandu sau mitica? Sau ca un club care vrea sa intre in top, acelasi lucru.

Odata ridicat oarecum traficul intri in clica asta a lor, te trec si ei in blogroll si gata, esti aranjat, ti-ai consolidat pozitia. Stai in liga la fel cum a stat si Ceahlaul atatia ani, pana il superi pe sandu-soso sau pe mitica-cosmar.

Un baiat care imi place cum scrie e unul Dono. Omu’ fara sa vrea si-a facut ditamai traficul fiindca a fost pomenit pe pitzipoanca. Bravo lui! Nu a cerut nimic, nu a supt, nu a lins, nu nimic. Acum pe unde intri pe bloguri il vezi in blogroll. Patetic. Nu el e patetic ci aia care se uita la topuri si ii baga in blogroll pe cei mai de sus.

Auzi ce zice un mare blogger d-asta:”Aveți eventual un blog plin de filmulețe cretine și din când în când o înjurătură la adresa lui soso sau a mea, sperând să vă vină traficul mult visat. ” E uite ca pe tine nici nu te pomenesc si lu’ alalalt i-am schimbat numele ca sa nu iasa la niciun motor de cautare.

Da’ voi care va linkuiti de cate ori puteti sa va creati ocazia(ca nu pot sa zic ca vi se iveste), voi ce vanati daca nu trafic?

Si zici de filmulete cretine? Pai soso e tatal lu’ poze si filmulete. Decizi tu care sunt cretine si care nu.

Cu aia mica si retarda care ne expune ce cafea ii place….nici nu ma obosesc.

Ambelor ligi, liga soso si liga mitica, va dedic LaFamilia-E foame de bani.

Comentati, vreau sa cresc si sa ma fac ca soso!

43 răspunsuri to “Dependenta de limba-n cur”

  1. mara Says:

    „aia mica si retrada” 😆 foarte tare!
    Comparatia cu Liga lu’ Mitica e bestiala! Oricum e adevar 100% in postul asta!

    Vezi ca cer un procent din castigul de pe blog! 😆

  2. jimerino Says:

    ce castig? nu stiu despre ce vorbiti domnisoara.

  3. surferb Says:

    jim
    Sunt multi oameni tristi pe albastra noastra planeta… da-i in cacat!

  4. jimerino Says:

    ba, nu par tristi, asta e surprinzator. nici prosti nu cred ca sunt toti. si atunci? serios, ai incercat sa o citesti pe retarda aia care scrie si pe la prosport?

  5. surferb Says:

    jim
    Nu, de regula deschid, vad, si daca-mi place stau si mai zic si eu cate o treaba. Daca nu, inseamna ca nu mi-a placut.

  6. jimerino Says:

    sigur te referi la aceeasi persoana? ca daca da si cateodata iti plae….arata-mi si mie ce. cu un link. un exemplu.

  7. surferb Says:

    jim
    Ziceam de bloguri in general si modul meu de selectie. De duduia aia nu stiu inca. Acuma fac sapaturi.

  8. surferb Says:

    Man, n-am gasit-o din prima deci renunt. Am vazut in schimb blogarii de la prosport… frumosi unu si unu…

  9. justanothergirl Says:

    @surferb
    Uite-o aici pe „aia mica si retrada”
    http://blog.prosport.ro/profana/

  10. surferb Says:

    mara
    Multumesc frumos 🙂

  11. surferb Says:

    jim
    Hai mai c-ai fost rautacios, o fi ea „retarda” dar are poze cu baietii „frumosi”de la prosport? Are!

  12. jimerino Says:

    @surfer
    a, filmulete cretine-not, poze cu baieti frumosi-deep, cool etc.
    am inteles mecanismul. 😀

  13. surferb Says:

    jim
    Asta daca vrei sa-l depasesti pe soso 😉

  14. jimerino Says:

    cum o vrea Dumnezeu! 😀

  15. surferb Says:

    Crezi ca are treaba prin zona? 🙂

  16. surferb Says:

    Apropo de topicul asta, ai vazut ce si le ia papa de la Nuti in ultimul timp? 😀

  17. jimerino Says:

    am vazut o declaratie de dragoste pe la AG. femeia e „speciala”.

  18. surferb Says:

    Ce declaratie frate ca face ronduri in jurul lui si cum il prinde, cum ii mai sterge o limba 😀

  19. jimerino Says:

    eu am zis finut „declaratie”….

  20. krakilla Says:

    Aha, aici sunteti vreo 4… Vezi daca vorbesti urat de Soso! Da’ care Soso? Pe toate blogurile pe care intru, cineva spune ceva de Soso. Hai ba, mai lasati-ma cu Soso al vostru. De doua ori am intrat la el si mi-a fost de ajuns.
    Am o teorie simpla despre parerea majoritatii dupa care ma ghidez in viata. Ti-o impartasesc, ca-mi place cum injuri:
    Pe pamant sunt mai multi prosti decat oameni inteligenti? Da, infinit mai multi! Din aceasta complexa teorie, rezulta ca ma cam cac pe parerea majoritatii. Na, ti-am deschis ochii si nu te costa nimic!

  21. krakilla Says:

    Si de ce imi apare rombul ala roz in dreapta? Cum sloboz imi da mie cu roz? Ce fac? Schimb nicku’?

  22. jimerino Says:

    schimba adresa de mail
    poa sa fie si imaginara.

  23. krakilla Says:

    Ia sa vad!

  24. krakilla Says:

    E clar, Yahoo crede ca-s poponar!

  25. jimerino Says:

    poponar furios. inveterat. poponarissimo. o iei adanc si vartos. mai incearca.

  26. surferb Says:

    krakila
    Acuma sincer, mai incearca.

  27. jimerino Says:

    uite surf, si-a gasit una frumoasa asa, de ninja si….he’s stickin’ with it.

  28. surferb Says:

    Ba, nu-mi mai dau seama… faci basca de shurikenul meu sau nu?

  29. jimerino Says:

    da.

  30. surferb Says:

    Si eu ar trebui sa fac ceva in sensul asta?

  31. jimerino Says:

    da. sa-ti iei un shuriken roz, sa te iei de mana cu krakilla si sa zburdati fluierand pe strada ca sa arunce noua dreapta cu pietre in voi. 😀

  32. surferb Says:

    Fantasmagoric si total nepotrivit ce-mi propui tu. Nu cadreaza sub nici o forma cu freza mea cu suvita rebela. Si alta dreapta nu-mi mai trebuie ca de patru ani numa’ cu dreapta am luat-o.

  33. surferb Says:

    De fapt il vrei tu si cum nu esti dispus sa dai bani pe el poate ma convingi sa ti-l dau moca. Nu se va intampla!

  34. surferb Says:

    Cu cine tii la meci?

  35. tankistu Says:

    ia bah comment:
    ai sa ajungi ca soso cind o sa lasi bautura si o sa te apuci de munca.
    stii ce mai ramine??? sa-si doreasca after sa fie ca soso. la ala ultima postare dateaza de pe vremea cind descoperise el ca e genial. adica demult.

  36. surferb Says:

    tankistu
    Pastreaza regula bai, daca bagi un post aici tre’ sa bagi si dincolo. Balance mon cher, balance.

  37. jimerino Says:

    after tocmai pentru ca e genial nu-si doreste nimic. asta e conditia geniului si el si-a si asumat-o.

  38. Catalin Says:

    cosmaru e de tot căcatu. penal de-a dreptu. l-am văzut/citit înjurandu-se cu diverşi pe-ale lor bloguri.
    a intrat careva pe soso.ro ?:))

  39. Catalin Says:

    A, şi încă ceva. Îmi dai voie să te pun în blogroll? Păi ce pula mea.
    Îl am şi pe dono în bloguri, habar n-aveam că e mahăr prin topuri. Îl citeam şi atât.. Pun în blogroll ca să dau click în loc să scriu adresa (lene). Plus că-mi afişează când se postează câte ceva.

  40. jimerino Says:

    poti sa pui ce vrei, mi se indoaie pula. 😀

  41. Catalin Says:

    =))
    va sa zică eşti blogăr deja şi m-ai lăsat să mă rog de tine să-ţi pui scrierile undeva (pe blogul curvetăi)

    btw, am citit fără prea mare chef postu „ei” de azi, după care am râs ca prostu la dialogul tău cu gheorghe=)))

    bag pula-n iele de diacritice, că rău mă chinuie

  42. Hudrea Says:

    Bă! Ei cu ale lor, noi cu ale noastre. Ignorarea e mama înţelepciunii. But in a good way.

  43. rautateaplace Says:

    nuu, ca tu o arzi aiurea fara sa-nchida la non stop pe blogu curvei asa ca e foarte distractiv (o sa zici tu), dar lasa ursulica toata lumea stie ca iti place mierea!!!!!!

    si da zoso suge cu toata gura repetat…nu inteleg d c e preputu blogurilor, da o avea o legatura cu subiectele insipide de le analizeaza, cam ce se cauta asa…

Lasă un răspuns

