Ura!

Asta o sa fie un post fara niciun pic de cenzura de niciun fel, fara editare, reeditare etc.

A murit Stefan Iordache. Sa-i fie tarana usoara! E actorul roman care imi place cel mai mult, asa necunoscator, neinitiat in ale teatrului si ce multe alte ne mai sunt eu. Imi place omu’. Juca bine, atat cat pot eu intelege si aprecia. Si ca-ntotdeauna cand moare careva, careva cunoscut, ca daca moare virgil de la scara 2 ii doare pe toti in pula, toti sar sa-si declare durerea. Si durerea aia trebuie neaparat sa fie cat mai mare, exprimata cat mai plangacios sau cat mai poetic sau cat mai neconventional. Si vine Maia si ne spune ca nu are cuvinte si vine arsinel (ce pula mea treaba are arsinel? sa-si exprime durerea cand o mierli-o stela) si ne zice cateva alte cacaturi. Si vine Dinica, printre putinii care are dreptul sa zica ceva si zice simplu ca „domne e greu, era un prieten bun”. Asta e pusa in ghilimele desi Dinica nu asa a zis dar asta am retinut eu.

Ba ce pula mea trebuie sa faca toata lumea parada de durerea pe care o simte la moartea unui prieten? Mai ales ca in cazul celor mai multi nici macar nu erau prieteni. Si cunostinte e mult daca i-am numi. Frate, mie daca o sa apuce sa-mi moara vreun prieten cat timp sunt in viata, sa fiti siguri ca nu raspund la telefon vreunui numar necunoscut. Mi-a murit cineva apropiat, va iau in pula pe toti pana pot sa vorbesc din nou. Si nu pot sa vorbesc la cateva ore dupa… Imi trebuie cateva zile macar.

Si de unde se apuca toti cacatii mici, care nu au facut macar o bila de muci ca lumea la viata lor, sa-l regrete pe un om care ceva facu. A facut ca mie sa-mi placa de el. In cartea mea asta e mult. Omu’ a fost tatic la Sarpele Rosu si majoritatea alora care il plang sunt toti pizditii moralisti. Ati incercat ma vreunul sa-i vorbiti despre morala lu’ Stefan Iordache? Aveti curaj sa va declarati macar voua ca aveati ceva in comun cu el? Aveati pula si nici macar pe aia.

Coaie, eu iti zic atat: Ura si la judecata! Sa nu-ti fie ca-n „Cel mai iubit dintre pamanteni”!

168 răspunsuri to “Ura!”

  1. surferb Says:

    Frate si ce chef aveam sa injur, sa mi-o bag, sa mi-o scot.. da’ mi-ai taiat elanul.
    Las’ ca vezi tu la postul urmator.
    Da’ de fotbal cand mai scrii?

  2. jimerino Says:

    pai ti-am zis, daca diseara nu am ce, sigur maine.

  3. tankistu Says:

    ba eu am scris la papa despre cum m-a marcat pe mine Stefan Iordache.

  4. Codru Says:

    salut ! eu am dat peste saitul tau cautand pe google pizditi moralisti, sunt fericit ca am nimerit la tine si nu in alta parte.

    ps: ai dreptate ce sa mai…

  5. surferb Says:

    jim
    Lasa-i incet ca spun ei singuri tot 😀

  6. jimerino Says:

    asa sunt toti, ii iei tare si se pierd. 😀

  7. surferb Says:

    cum a facut cfr-ul cu roma? (na c-am spart eu gheata si-am deschis subiectu fotbal)

  8. tankistu Says:

    surf
    au mincat mult cacat cind erau mici.

    PS acum daca e sa fiu sincer, daca as sti sigur ca asta e cheia succesului, eu as minca cacat si maine.

  9. shmeny Says:

    eu cred ca nu stii cum reactionezi cu adevarat pana nu pierzi pe cineva drag. nu-ti poti propune nimic dinainte. unii vorbesc, altii nu, altii danseaza si beau pe mese a doua zi dupa inmormantare. indiferent ca e vorba de aia a lui iordache, pe care nu l-ai cunoscut, sau ca e vorba de altcineva mai apropiat.

  10. surferb Says:

    tankistu
    Daca ai sti sigur… de ce sa astepti pana maine? Delasarea asta balcanica…

  11. jimerino Says:

    bai surf, da-o-n scarmaz, chiar trebuie ma? ca baga-mi-as eu toata pula-n toata ma-sa aia broscara a lu’ broscaru’ pulii mele de l-a fatat muista aia si futu-i trompeta in gaoaza (trompeta are gaoaza?) si infigea-i-o-as lu’ tac-su in anananus sa trezeasca batalioane cand se bese….am uitat unde vroiam sa ajung. dar ideea e oarecum clara, nu?

  12. surferb Says:

    jim
    Aaaaaaaaaa… daa, clar. Sigur.
    Tre’ sa-ti faci un pic de ordine in prioritati da’ in rest e ok.

  13. shmeny Says:

    ba, io mai am o problema legata de subiect. de adevaratul subiect. io nu mai vreau sa vad oameni morti in cosciug. vreau sa tragem capacul. nu vreau sa vad cadavre. nici ale celebritatilor, nici ale altor oameni. nu suport religiile care trag de moarte ca s-o faca spectacol. cand mor, sa trageti dracului capacul peste cutia aia. ma fut in el de show!

  14. surferb Says:

    shmeny
    Sa lasi treaba asta in scris la notar altfel nu scapi de voyour-isti.

  15. jimerino Says:

    frate, cu mine puteti sa faceti ce vreti, tot mort o sa fiu. daca puteti sa ma inviati, bine, daca nu…mai da-va-n pula mea!

  16. surferb Says:

    Io am sa simt sfarsitul aproape, pun pe mine fo douj de batoane de semtex si ma duc in vizita la aia de mo enervat cel mai tare in viata. In modul asta simplu scap si pe voyour-isti si rezolv si problema cu trasul in pula.

  17. jimerino Says:

    asta daca apuci sa-l simti. ca poate te surprinde. si daca dupa ce l-ai simtit mai esti in stare de actiuni cum ar fi procuratul semtexului, mersul si altele.
    altfel, o idee laudabila.

  18. surferb Says:

    Recunosc, e cu bataie lunga da’ pula mea, daca ma hotarasc s-o fac pe bune restul sunt detalii.

  19. tankistu Says:

    bah…eu sunt de acord cu JIm. puteti sa ma fute-ti si-n cur….ca tot mort o sa fiu. daca puteti sa-mi bagati o piesa la cimitir, bine, daca nu ….. o sa va iau morti-n pula…..ca o sa fiu aproape de ei.

  20. surferb Says:

    tankistu
    jim n-a zis chiar asa… in fine daca-ti treci astea in testament poate se gasesc binevoitori 😀

  21. tankistu Says:

    bah…eu trec in testament sa mi se cinte o piesa la cimitir. aia cu futu-n cur las la alegerea voastra.

  22. tankistu Says:

    hermina… ce faci mah ??? muncesti ????

  23. krakilla Says:

    Discutie intre doi prieteni de ai mei, mai demult:
    Fabian: Ba, cum o fi cand mori?
    Pletea: Cred ca nu simti nimic.
    F: O mai fi ceva dupa?
    P: Eu asa cred…
    F: Ba, tu daca mori, pe mine ma doare-n p**a!
    P: Ai dreptate, sa-nebunesc!
    Din acel moment Pletea este cel mai mare admirator al lui Fabian…

    Bah jimerino esti baiat mare acum, de ce mai pui tu botul la toate prostiile? Asta-i televiziunea, pe scurt, un cacat. De cativa ani vad, exact aceleasi stiri, asa ca am incetat sa ma mai uit la ele. Si aia ce voiai sa spuna, dupa ce i-au sunat dobitocii: „A murit? Si ce cacat vreti de la mine?”. Spun si ei ca a fost un om mare, talentat si dupa se duc si oamenii sa-si faca nevoile si ce mai au de facut prin casa. E ca la fotbal: ai vazut declaratiile de la cateva meciuri, le-ai vazut pe toate. Eu nu inteleg de ce mai exista declaratii la meciuri. De vreo 6 ani, nu aud nimic nou, doar sabloane si stereotipuri.

    Pe mine unul, nu ma prea afecteaza ca a murit Stefan Iordache. Voi spuneti ca a fost talentat, asa o fi. Daca a fost actor, inseamna ca era muritor de foame, cu tot talentul lui. Ca asa e pe meleagurile noastre, rasplata in Romania este invers proportionala cu valoarea individului. Daca urmeaza ceva dupa, cum zicea Pletea, inseamna ca acum ii este mai bine. Si intr-adevar, toti muistii care nu i-ar fi aruncat o coaja de paine cand traia, acu’ varsa lacrimi de crocodil, da’ le trece pana ajung acasa. Da’ asa functioneaza viata, futu-ma-n ea!

    Cand mor, cer sa fiu donat unei secte de necrofili, sa nu mai trebuiasca sa se murdareasca pe maini, sapand prin cimitire. Daca mai am vre-un organ intreg, puteti sa-l donati, mie nu-mi mai trebuie.

    Berea aia ramane pentru Fiorentina sau Lion…

  24. krakilla Says:

    zici ca sunt pe JEG, sa moara miorita…

  25. surferb Says:

    Bah, al doilea (declarativ) filantrop bifat pe lista celor care s-ar dona necrofililor. Realitatea incepe sa ma sperie 😀

  26. jimerino Says:

    ba krakilla eu inteleg care-i treaba cu televiziunea si cam ce trebuie ea sa faca. dar desi inteleg fenomenul, tot ma enerveaza declaratiile unor oameni care prea putina treaba au avut cu omul ala si ma enerveaza stereotipurile alea de care vorbesti la niste oameni care i-au fost apropiati. atat, doar ma enerveaza, nu ma dau cu capul de pereti. am zis si eu, sa fie zis…
    mai rau ma enerveaza fututa asta de bursa. dar aia e alta treaba.

  27. jimerino Says:

    @surfer
    e clar, oamenii sunt homalai latenti si se gandesc ca „dupa” nu mai are cine sa-i arate cu degetul. asa vad ei moartea, ca pe o ocazie sa se rupa-n caca. 😀

  28. krakilla Says:

    Chiar ca… dupa ce mor, vreau sa vad cum e sa fi futut in cur! Tare asta!

  29. jimerino Says:

    asta inseamna ca esti credincios, crezi intr-o viata de apoi sau ceva. ca altfel, mort fiind, nu o sa stii nimic. doar ala care ti-o va implanta va constata cum e sa futi pe capota masinii in mijloc de noiembrie. not good. merge daca iti tragi un ciorap de lana pe coaie. da’ numai sa iti vina ideea in timp util. am deviat un pic…

  30. krakilla Says:

    din atentia la detalii, as spune ca ai si incercat un pic… da’ stai linistit, nu spun!

  31. surferb Says:

    Ma uit, citesc, ma mai uit o data… sa-mi bag pula daca-mi mai vine sa mor intreg. Oameni ca voi or sa ma impinga sa procur semtex din timp.

  32. tankistu Says:

    surf
    bah ….tu ai o problema cu sentexu ala. ai stat cam mult pe la arabi.
    jim
    ce repede ai tras tu concluzia ca sunt homalau latent. pula mea …se plecase de la moartea maestrului Iordache. cum pula mea am ajuns noi sa ne futem in cur pe capacul de la cosciug ???

  33. surferb Says:

    tankistu
    Cum ba sa nu-mi iau semtex, tu n-auzi ce-mi pregatesc astia? Daca n-am bani de semtex, macar o mina antipersonal sa mi-o implantez in cur si tot e bine. Adica nu ma fute nimeni in cur cat traiesc (o zic fara nici o urma de regret) si cand dau si eu coltu’ ca tot omu sa devin amanta de bulangiu?!!!!

  34. jimerino Says:

    @tank
    asa se intampla cand te inhaitezi cu personaje ca tine, mine, surfer, krakilla, shmeny etc.
    da’ si eu zic ca e exagerat. mai ales partea cu semtexu’.
    @surfer
    amanta de bulangiu? faptul ca e bulangiu ti se pare cel mai grav?
    @krakilla
    daca te referi la hoituri, inca n-am incercat. in afara de cateva care erau inerte de la bautura. se numesc blanuri.

  35. surferb Says:

    jim
    Mai rau de atat ar fi sa nu plateasca nici intretinerea da’ aici ajung la vorba voastra, ce mai conteaza intretinerea cand ai mierlit…

  36. jimerino Says:

    vorba lu’ mosu’ dintrun ocean un numar : „i want the last cheque i whrite to bounce”. sunt absolut convins ca am scris cec gresit da’ sa ma fut in cur(ca sa pastram tema) daca stau sa caut.

  37. jimerino Says:

    si era si o cratima pe care am dat din degete ca s-o pun da’ tastatura s-a impotrivit si eu n-am insistat.

  38. surferb Says:

    Nu fi convins, eu pe toate cecurile am vazut ca scrie exact asa. Tu poate te-ai contrazis cu fututu-n cur de MSword (tot pentru pastrarea temei) ca nici mie nu mi-l recunoaste.

  39. jimerino Says:

    s-a stabilit si ca sunt poliglot. posibil popoliglot dupa….dupa. ma mai gandesc. parca nici semtex nu suna bine.

  40. surferb Says:

    jim
    Daca face poc sau bum din partea mea poa’ sa se cheme si marmelada. Uite cum m-ai trimis tu la wikipedia…

  41. tankistu Says:

    http://www.visurat.ro/2008/09/17/gluma-de-cocalar-idiot/

  42. surferb Says:

    tankistu
    Cat de tristi tre’ sa fie aia sa faca treaba aia? Da’ las ca si unii comentatori de acolo is la fel de tristi.

  43. jimerino Says:

    ce vorbesti ma ca e crima. mai ales ca aproape sigur lichidul ala era d-ala de cascadorii, care arde fara sa degaje caldura. altfel…un pic riscant, eu nu m-as baga. 😀

  44. surferb Says:

    jim
    Te vad om serios, vorba lu krakilla, cine sa-ti dea tie foc?

  45. tankistu Says:

    jim
    bah….degajeare redusa de caldura, poate. dar foc fara degajare e imposibil. si daca lichidul ala degaja putina caldura…..te anunt ca daca se incing blugi lu ala a cam belit pula, atit la figurat, cit mai ales la propriu. plus ca nu stii cum poate reactiona un om trezit din somn cu flacari pe el.
    surf
    pt o suma rezonabila….ma bag eu sa-l perpelesc putin. 🙂
    bine …stiu …tu vii cu semtexu

  46. jimerino Says:

    tankist iuda. se baga el sa ma pirotehneze sau cum pula mea ii zice. si pentru ce? pentru 35000 lei vechi, va zic eu chiar daca el a evitat si a dat-o in „suma rezonabila”. asta e la el suma rezonabila, o bere. clan de cezarici!
    degajare redusa. hop ca acum vrem sa fim si scoliti. pula-n cur (ca uitasem de unde-am plecat).

  47. surferb Says:

    necrosodomie, flambare de persoana… ca sa vezi cu cine m-am inhaitat…

  48. tankistu Says:

    bah taranete,eu nu ami beau bere, dar pt o baterie de feteasca regala…..iti dau foc si fac si un ceai din cenusa ta. 🙂

  49. surferb Says:

    jim
    declarativ si tankistul pare serios…

  50. surferb Says:

    tankistu
    o intrebare doar.. cu ceaiul ce faci?

  51. tankistu Says:

    sa moara ce-am pe casa….pt inca o baterie….il dau la saraci sa-l bea. 🙂

  52. tankistu Says:

    bah, stii care e faza dura….cu toate ca mara e si fata desteapta si simpatica……cirnatul asta de jim are mai multe commenturi per total decit ea. pai asta e dreptate ??? nu e , dar asta e societatea in care traim. fata se chinuie, face deplasari…si libidinosu asta face trafic. maine poimaine il fute si pe soso.

  53. surferb Says:

    jim pe soso? fii serios, pe soso nici mort nu l-ar fute. eventual o muie cu strigare de dar. si aia cu public select 😉

  54. surferb Says:

    si ce-i ala Exolon ca ma enerveaza cum suna…

  55. tankistu Says:

    select o pula…daca iti arat ce gagica interesanta a gasit asta azi nu ai sa mai zici asa.

  56. surferb Says:

    ia arata

  57. tankistu Says:

    jim
    uite mah..ii arat lu´ surf. sa vad el ce alege.


    bai surf….despre care din astea 2 vrei sa vorbim ??

  58. tankistu Says:

    ce e asta mah ???
    tankistu spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.

  59. tankistu Says:

    jim
    uite mah..ii arat lu´ surf. sa vad el ce alege.


    bai surf….despre care din astea 2 vrei sa vorbim ??

  60. tankistu Says:

    le pun la papa…..

  61. surferb Says:

    101 tankistu
    jim
    uite mah..ii arat lu´ surf. sa vad el ce alege.
    http://www.pitzipoanca.org/wp-content/uploads/2008/09/betiva.jpg
    http://www.pitzipoanca.org/wp-content/uploads/2008/09/nmx3rc823399-02.jpg
    bai surf….despre care din astea 2 vrei sa vorbim ??

    tank
    Despre a doua clar ca prima e prea terminata 😀
    Astea-s link-uri trimise de el?

  62. surferb Says:

    hai ca le-am importat eu 😉

  63. tankistu Says:

    nu …asta i-am trimis eu azi. si el in loc sa urle de fericire ca ce tite are aia a doua ….a inceput sa-mi povesteasca ca poate prima nu e chiar asa de rea…ca poate era beata si a fost fotografiata dintr-un unghi naspa…..gay-isme d´astea. si cica eu sunt homalau …… LATENT.

  64. surferb Says:

    tot nu m-am lamurit cu exolonu si mi-e frica sa caut pe google ca cine stie cine imi monitorizeaza traficul si ma trezesc cu zambareti pe la usa

  65. tankistu Says:

    era un joc pe HC. marfa prin 92.

  66. surferb Says:

    pai are si el un controlor de trafic, ce vrei sa doarma pe pres?

  67. surferb Says:

    fa-mi o comparatie cu Loadruner-u

  68. tankistu Says:

    era un fel de CS in fata incipienta…. 🙂 doar ca jucai contra calculatorului….. si cel mai marfa era ca avea vieti infinite. 🙂

  69. surferb Says:

    la talentul meu la shutere sunt sigur ca mi-ar fi placut aia cu vieti infinite. chiar de ce pula mea au renuntat la ideea asta?

  70. tankistu Says:

    da cum pula mea….vrei si raspuns la intrebarea asta ???
    🙂 intra si tu pe forum la CS si intreaba

  71. surferb Says:

    sunt prea retoric, pardon, lenes ca sa mai caut acuma si forum de CS

  72. tankistu Says:

    bai, azi am stat si am urmarit un sezon intreg de MOndenii…si imi vin numai replici de acolo, dar imi dau seama ca pt cineva care nu stie despre ce vorbesc nu au nici un haz !!!!

  73. surferb Says:

    ii stiu ba , ca-i vedeam si eu in tara

  74. tankistu Says:

    surf
    ba alege unde scriem…ca eu deja termin si sticla 2 asa ca sa-mi bag pula daca mai inteleg unde sa te intreb si unde sa raspund.
    propun la papa….ca ordinaru asta nu merita sa-i facem noi trafic.
    Noapte buna domnule Voiculescu !

  75. surferb Says:

    jim
    bea si pentru noi ca noi oricum bem fara tine

  76. krakilla Says:

    Care trafic ma, ca sunteti doi? Din cand in cand, mai apare si un pres roz in dreapta, care sunt eu… si mai este jim, da’ el nu se pune, ca nu poti sa iti faci trafic singur… cred. Restul intra, citesc si fug speriati cu promisiunea fata de sine ca nu mai dau pe aici si ca aleg incinerarea dupa ce dau coltul. Am zis!

  77. surferb Says:

    k
    Daca tu ai senzatia ca eu si tank nu suntem in stare de trafic… ei bine, te situezi intr-o grava eroare. iar ceilalti de fug speriati, cred ca le e mai frica sa nu-si descopere valentele ascunse decat de limbajul nevinovat. stii, vorba cantecului „it’s only words…”
    enjoy

  78. jimerino Says:

    ce vreti ma?

  79. jimerino Says:

    si pot sa-mi fac si singur trafic ba, daca nu sunt autentificat sau cum pula mea se zice, cand comentez ca bou’ ceea ce tot eu am zis.
    incidente cu nec! jalnic!

  80. surferb Says:

    jim
    te asteptai la altceva?

  81. surferb Says:

    pai bine ba, si chiar vrei sa-ti faci trafic singur? vrei sa-i stea ceasu’ lu’ presul roz?

  82. tankistu Says:

    jim
    poate postezi si tu linkul catre fata aia care pe care ai suparat-o sa vada lumea de ce esti in stare. bine, as putea sa o fac eu, dar fara acordul tau nu-mi permit. da-ma-n pula mea de elegant !!!

  83. surferb Says:

    Care fata ma, aia de-i placea lui? Cu ce putea s-o supere?

  84. surferb Says:

    trafic:
    http://www.youtube.com/watch?v=Fsqos1cfHtE&feature=related
    sper sa nu-ti placa 😉

  85. surferb Says:

    ba, n-oi fi eu sanatos da’ nici cu tine nu mi-e rusine 😀

  86. adypunker80 Says:

    ce am inteles io de aici
    1.de unde plm stii ca stefan iordache avea pula?
    2.daca nu fac nici macar o bila de muci ca lumea nu am avoie sa mai ma iau de nimeni?
    3.care este morala lui stefan iordache?
    in concluzie:omule,cine te-a pus sa te uiti la televizor,eu in afara de fotbal si ceva filme nu prea imi pierd timpul la” cutia cu surprize”
    a murit,asta e,daca nu poti sa il invii,degeaba
    apropo :imi vand viitorul cadavru pe 3 lazi de bere 🙂 voluntari?

  87. tankistu Says:

    adypunker
    mah da ce pula mea ai tu asa de special de vrei pe stirvu´ tau 3 lazi de bere. eu ofer 3 bergenbier la doza. sa nu zi ca lumea ca nu licitez. 🙂

  88. surferb Says:

    Ma eu cu ce sa mai licitez? Daca zic iar de semtex ziceti ca exagerez. Trinitrotoluen merge? 😀

  89. krakilla Says:

    surferb: STIU ca nu ai vrut sa ma numesti „pres roz”, asa ca te iert, de data asta… Care este faza cu videoclipul? Eu am vazut doar doua panicate. Una care se cracaneaza si are niste fiare in gura (ca in saw) si una care mimeaza un ritual de imperechere in alea 5 minute din zi, cand chiar nu-l presteaza (ma refer la imperechere, nu la ritual, scurtu’ si curu’ se pun si ele, ca la astea nu conteaza). Ceea ce incerc sa spun: ce legatura are jimi cu filmuletul? Adica are sau nu?

    tankistu: da ma linku’, ca nu se supara, iti promit!

  90. surferb Says:

    krakilla
    1 ai fost generos, multumesc 🙂
    2 le-am postat si eu ca sa fac trafic
    3 depinde de tine
    tank, pot sa-i raspund eu?
    mai cauta si singur frate ca nici mie nu mi-a zis nimeni da’ am gasit pana la urma. Ia un clue totusi: soso 😉

  91. krakilla Says:

    Ba nu stiu sigur daca am gasit, da’ banuiesc ca nu… In schimb am gasit-o p-aia mica! Am mai vazut strambaciunea asta undeva… Nu e aia de vorbieste mierlit? Numai cu tz si sh? Sloboz…

    Cum se face ca toate femele vor sa te futa, imediat dupa ce te lansezi intr-o relatie serioasa? Niciodata nu mi-a fost greu si nu stiu daca sunt doua pe care sa le fi dorit si sa nu le obtin, da’ inainte imi dadeam un pic silinta… O vrajeala, un suc, o gramada de minciuni. Sambata ma intalnesc cu sora unui tovaras, pentru care aveam o slabiciune mai demult, da’ n-am avut ocazia. Vine la mine, ma pupa pe obraz si imi sopteste: „Cand ne-o punem si noi?”. Mortii tai, pana acum ce-ai asteptat? Avea frac-tu nr meu de telefon… Nu pot, ca tin la asta pe care o am acum, da’ mi-a stricat seara. Orice decizie as fi luat, tot as fi regretat a doua zi. De azi, nu mai bag in seama femele, sa nu mai am ce regreta!

  92. surferb Says:

    krakilla
    Nu e aia, mai sapa. si pe asta bag-o ca merita. sau nu.
    De regretat oricum regreti, dar nu mai bine regretai ceva ce era decat ce ar fi fost daca. pana si eu ma descurcam mai bine.

  93. krakilla Says:

    Prefer sa regret un futai, decat sa regret mancare calda, futaiuri, haine curate, toate moca (unde mai pui ca mai ma imprumuta si cu bani, pe care stie ca nu-i mai vede inapoi). Crezi ca te descurcai mai bine?

  94. surferb Says:

    krakilla
    imi dai niste numere de telefon? 😀

  95. surferb Says:

    krakilla
    stai ba, c-am fost prea badaran.
    Nu stiu frate cum ma descurcam da’ eu in general prefer sa nu regret nimic.

  96. krakilla Says:

    Stai linistit ca nu ma oparesc… Si eu sunt la fel, nu m-am dat in spate de la nimic, am incercat tot ce se putea incerca (mai putin bile, da’ aici nici nu inteleg de ce ar incerca cineva… cacat, mai bine iti futi un cutit in gat, da’ asta e discutie pentru alta data). Nu stiu ma nici eu ce sloboz se intampla… De fapt stiu, da’ sa mor daca recunosc de fata cu cineva!

  97. surferb Says:

    poti sa recunosti orice. toti ceilalti care te-ar putea critica nu intra pe aici sau fug de cum li se incarca lista de posturi 😉

  98. jimerino Says:

    stiu si eu. ai cumparat de la canadian pharmacy si acum o arzi cu ditamai salamu’ pe crac, de unde si krakilla. si fetele observa si sunt pofticioase si….vrea si ele.
    gotcha!

  99. jimerino Says:

    neah! tz! nici sa nu vad ca incerci sa dezminti! canadian pharmacy all the way!

  100. krakilla Says:

    sa mor daca nu uneori inteleg ce spui… m-am chinuit o jumatate de ora sa inteleg ca merg cu salamul pe crac si ca d-aia sunt fetele pofticioase. si ca sa nu neg… nu neg ma, na! esti multumit acum?

  101. krakilla Says:

    ba nu, stai! acum am inteles altceva. ca am luat pastile de marit holzu’! aha, asta e sigur… nu neg, doar am promis…

  102. krakilla Says:

    nu, nu de acolo vine krakilla… sau nici asta nu trebuia sa neg?

  103. riddler Says:

    krakilla
    si presul roz?

  104. surferb Says:

    na in mortii masii ca m-am deconspirat

  105. surferb Says:

    tuz’ gura mati, ce draci m-au luat… ba da bou is

  106. jimerino Says:

    ai uitat ce si cum si cui si unde ai scris. esti pierdut.

  107. surferb Says:

    ma provoci sa dau link-ul aici sau inca n-ai intrat la fatuca sa vezi despre ce-i vorba.
    cerceteaza ba inainte sa te afirmi, nu fa ca mine…

  108. surferb Says:

    si n-am uitat nimic, da’ nici wordpress-u n-a uitat futa-l…

  109. basinosu Says:

    futu ti gatu ma tii de poponar,bagami as pula in ma ta si tactu sa ma impinga de cur,futu ti parastazu gatilor,mortilor,inmormantarilor,lumanarilor,coroanelor si mormantilor ma tii de boschetar,am pierdut 40 de secunde din viata mea sa citesc tampenia pe care ai scris,si mai pierd 1 minut sa scriu comentariu asta,mars in familia ma tii de maimutoi ca nu intereseaza pe nimeni ce crezi tu despre inmormantari,esti barbatul femeie perfect

  110. adypunker80 Says:

    tanky
    3 doze de bere?aia pt un brat,pai al meu e tinut in formol de aia valoreaza 3 lazi de bere ,nu e afumat si nu are grasime doar muschi,oase si un pic de carne,hai ba ,macar o feteasca,ma multumesc si cu aia 🙂

  111. shmeny Says:

    basinosu,
    chill. relax. goos-fra-ba.

  112. surferb Says:

    whoochie mama…

  113. surferb Says:

    si mai citesti si greu (sau intelegi mai greu), auzi la el 40 secunde

  114. basinosu Says:

    goos fra ba,goooossss frabbaaaaamfrabaaa goos,ma nene,sa traiasca familia voastra, nu si face efectu,bag pula in lectiile voastre de yoga,tot niste cannabis amestecat cu tutun o sa ma salveze,

  115. surferb Says:

    inca n-ai incercat whoochie mama, cica e de efect.
    esti sigur ca problemele tale is de la alea 40 de secunde pierdute?
    ca vad ca pe langa minutul initial de zici ca l-ai pierdut scriind (l-ai gandit un pic si pe ala) ai mai pierdut ceva timp si pentru commentul asta.

  116. jimerino Says:

    ba! stati in pula mea ca omu’ stie ce zice. si imi place si cum se exprima. are o elocventa aparte.
    ia zi ma gogule, fara tutun nu te tine sa bagi? papa-coaie mic ce esti.
    hai sa iti zic si partea care o sa te bucure: ne-ai pierdut si noua timpul. si noi suntem cativa pe cand tu esti doar unu. deci, fii bucuros, mandreste-te si te mai astept. odihni-si-ar tot cimitirul ghencea pulile-n ma-ta! le arat eu drumul. 3 min. mortii in gat de timp, ce zboara!

  117. tankistu Says:

    adypunker
    adjudecat. asta pentru ca sunt marinimos.
    jim
    vezi mah daca mergi la curve….stirnesti gelozii.
    krakila
    ai un indiciu ascuns in afirmatiile de mai sus. good luck. !!

  118. jimerino Says:

    aoleo! asta sa fie igor? credeam ca omu’ e mai direct…

  119. surferb Says:

    o stii pe aia cu „ce faci daca intr-o dimineata te trezesti si ai patru coaie?” ?

  120. cristiana Says:

    buna dimineata!
    mai, nu stiu daca-i locul tocmai potrivit,nici nu stiu dac-am retinut bine data,dar ,ma rog asta e! n-a murit nimeni din asta! : -) asa ca :
    la multi ani ,jim !

  121. krakilla Says:

    P-asta nu o stiam… Daca te trezesti intr-o dimineata cu patru coaie, este ziua lui Jim! Apar glume din ce in ce mai bune…

  122. krakilla Says:

    Gura, caut pres…

  123. krakilla Says:

    Urat…

  124. krakilla Says:

    Scabros…

  125. krakilla Says:

    Ce cacat…

  126. krakilla Says:

    Ma apropii…

  127. krakilla Says:

    Ba nu!

  128. krakilla Says:

    La ala de sus, am scris homalau…

  129. krakilla Says:

    Ramane sa-mi pun poza!

  130. krakilla Says:

    A fost ziua ta ieri, ma? Daca da, la multi ani, daca nu, la mai multi!

  131. krakilla Says:

    Presul asta e sparc@yahoo… Chiar seamana, daca ma uit mai atent…

  132. surferb Says:

    sa-ti fie de bine, hai noroc

  133. krakilla Says:

    130 de comentarii… cati fani are baiatul asta…

  134. surferb Says:

    131 chiar. nici n-ai idee.

  135. jimerino Says:

    tsa ce ma speriasem, am vazut vreo 50 de mailuri si credeam ca o grama’ de lume ce mi-a urat. cand colo, tot voi cativa pierduti + cristiana, care a fost si prima. merci!
    krakilla, lasa presul ala urat. sau pe celalalt. oricare. numai POZA NU!

  136. shmeny Says:

    mie imi plae ca basinosu insista. a gasit teren propice. sa vedem daa-ti zice si el la multi ani.

  137. shmeny Says:

    bai, nu vi se pare oarecum macabru ca ii uram LMA lu’ jimerino la postul asta plin de viata?

  138. surferb Says:

    shmeny
    mie personal mi se pare foarte potrivit. serios, am si argumentatie.

  139. shmeny Says:

    surferb,
    baga argumentatia!

  140. surferb Says:

    ia stai asa un pic. nu, hai sa te iert ca e ziua ta azi. voiam sa te iau la rost ca ce-ai vrut sa zici cu „voi cativa pierduti” da vorbim noi maine.
    cat mai ai pana sa-ti zica lumea mosule?

  141. surferb Says:

    shmeny
    pai e momentul ideal de bagat din alea traditionale „mortii cu mortii, vii cu vii” (clasicile nu dau gres never) sau „pana maine hai sa traim azi” (asta nu sunt sigur ca era chiar asa) ori „sa ne traiesti si la mai mare” (interpretabil dar merge) si de ce nu „sa traiesti suta si eu sa te conduc pe ultimul drum” (asta e chiar pozitiva).
    In plus, a zis chiar el ca asta-i post fara cenzura sau recenzie, deci…

  142. shmeny Says:

    ba, ai dreptate, macabru e cateodata bun :))

  143. surferb Says:

    te tine viu si in viata 😉

  144. surferb Says:

    deci care e treaba cu ocupatul garilor?

  145. jimerino Says:

    ocupam garile? la arme sa moara tanti ileana! ba da’ stai. ca gara parca o muta primarele….

  146. surferb Says:

    bine bai, ocup ce vreti voi, numai sa stiu si eu despre ce e vorba. ei dracie!

  147. tankistu Says:

    jim
    bah, mai baga un post ca deja te apropii de 150 de commenturi. exagerezi deja.

  148. jimerino Says:

    da, parca sunt cam muist. da’ e din cauza lu’ krakilla care isi cauta pres. 😀

  149. krakilla Says:

    Baga ba, baga, ai vazut ce pateste Darius. Plateste tribut ca nu asculta de cititori… Daca se supara superbu’ cu tankishtu’ nu mai treci de 10 comentarii! Poate doar daca mai caut eu presuri, da’ altfel… Si ce daca nu te intereseaza, nu ma intereseaza ca nu te intereseaza! D-aia te abordasem pe mess, sa te intreb daca stiai de rascoala. Astia se rascoala acu’ pana in decembrie, ca a inceput sa le placa. Asa ca baga, pana nu trece Hudrea p-aici si ii vine sa te saboteze si pe tine… sau nu baga.

  150. shmeny Says:

    ba, cu garile… ma refeream ca ne-am instapanit la curvette. asa, cu naivitatile noastre false …

  151. surferb Says:

    shmeny
    intr-un tarziu am prins aluzia. sa nu fie prea tarziu…

  152. shmeny Says:

    surferb,
    prea tarziu pentru ce? :)) spatiul blogosferic e infinit

  153. surferb Says:

    eei, nu chiar infinit. in plus poate-mi fac (sau cumpar) si eu o viata;)

  154. surferb Says:

    krakila
    ba, tot cu treaba roz ai ramas?

  155. basinosu Says:

    futu ti gatu ma tii de taran razvratit, te ai gasit tu ,nimeni in drum sa ti dai cu pararea despre inmormantari,iti place de mine,iti place cum ma exprim,te ai indragostit de mine,bagami as pula peste ma ta in casa de poponaut,te exciti cand te injur?,te exciti,futu ti pulile din cur de homalau,daca aflu unde stai,vin peste tine in casa si iti tai cablu de la internet,cred ca lesini de suparare,iti sar ochii din orbite,sa dea D zeu si Maica Domnului,sa ramai fara internet cand o sa discuti cu o pizda pe messenger,sa ti se blocheze pc ul,sa ti iasa fum din el,stiu ca te doare nebunule cand te injur de pc,doar e singura ta valoare:),ma pampalaule,sa traiasca ma ta,nu ma inveti si pe mine cum imi fac un blog ca al tau,sa mi exprim si eu parerile despre ceea ce simt eu in sufletelul meu in legatura cu mediul inconjurator

  156. surferb Says:

    taran razvratit, adica rasculat. pai asta-i injuratura ba?

  157. jimerino Says:

    te invat coaie. iti iei un prieten mai destept si il pui sa-ti faca. simplu si eficient. daca atata lucru nu stii, slabe sanse sa descoperi unde stau. dar iti urez succes!

  158. shmeny Says:

    basinosu e tare! da’ ii recomand sa nu mai injure pc-ul, ca i-o iau pe ma-sa pe capac si ii dau de jurat sa aiba tot atata noroc la femei cat stolojan acum 4 ani la presedintie.

  159. tankistu Says:

    shmeny
    ai mah ce dracu…il iei cu ¨intelectualitati¨ d´astea ??? pai crezi ca intelege ??
    omu e tare rau ..dupa ce isi baga niste puli adinc si pe unde poate mai baga si una cu Dumnezeu si Maica Domnului…..de parca daca se ruga numai la Dumnezeu nu era de ajuns.
    jim
    cind mergi pe strada sa te uiti tot timpul in spate. il vad dibaci pe om…si stii ca asta afla unde stai.
    PS ai grija cind intri in scara pe strada Fat Frumos la nr 162 bloc Costica 1 scara Barbu sa nu te astepte cineva.
    basinosu
    intrazneste coita…ca ai toate datele problemei…chiar si explicate ca la taximetristi…sa nu gresesti. uite si un sfat moaca de la mine…….cind dai…ai grija sa nu cazi !!!

    Doamne citi papagali pe lumea asta.!!!

  160. jimerino Says:

    gata ma. trecem la postul nou.

  161. shmeny Says:

    tank
    pai injura pc-ul. ala nu e pc. e biblioteca din alexandria. e diamantul nordului. vorba aia, de jim poti sa te iei, dar de perla coroanei mai greu…

  162. Vandorsky Says:

    daca ai timp te rog sa te uiti peste link-ul asta. e george carlin, comediantul meu preferat. a murit anul asta in iulie. in ultimul lui stand up (2008) tema abordata a fost moartea.

    genial pana la sfarsit…

    ps1: imi place mesajul transmis in articolul tau, chiar daca e bine ascun.
    ps2: daca vrei, pot sa vb cu oamenii care au blogu.lu si sa te muti si tu acolo… blogu.lu/jimerino 😉 … ai adresa mea de mail, mutam discutia acolo daca esti interesat.

  163. tankistu Says:

    jim
    bah, tu iti anunti postul nou cu 2 zile inainte sa ne pregatim sufleteste ??

  164. j Says:

    @jimerica
    Tare post, coane.

    Si mai vorbim noi …

  165. tankistu Says:

    jim ….
    ia la tata… http://pitzipoanca.org/wp-content/uploads/2008/09/3vcehd234927-02.jpg

  166. krakilla Says:

    tank:
    Ma vad nevoit sa ma repet… Asta cu ce mai are legatura?

  167. tankistu Says:

    krakilla
    cu pula mea. de ce totul trebuie sa aibe o legatura cu ceva ???

  168. jimerino Says:

    asa e krakilla, ii trebuie mereu repere.

Lasă un răspuns

