E mov, hali-l-ar Pamantu’!

Punem capat speculatiilor, mistourilor nefondate, pariurile sunt blocate. E mov. El (se stie el care e ala) zice ca am zis eu ca nu e cel mai gay mov. Asta nu inseamna decat ca movul ala  e gay cat sa te usture curu’ si nu cat sa-ti scape, din greseala, un rinichi la prima basina. Da’ e mov si e gay, dovada ca el (ala care se stie si se stia si mai devreme cand am mai adus vorba de el) nu a reusit s-o umezeasca nici la 3 euro, pe Rambla, la cele mai corp-dezordonat cioare pe care mi-a fost dat sa le vad. Si sa nu aud scuze, povesti de eroism si camaraderie! Muia ratata asta ramane toata viata ei care nici nu exista, ratata fiind.

Dar trecem repede peste, ca am observat ceva. Ca Barcelona e tare mai toata lumea e de acord. Dar e atat de tare incat importa homelessi. O sa ziceti „si daca importa homelessi ce pula mea”? Stiu ca o sa ziceti, pentru ca nu aveti profunzime in gandire. Mai ales krakilla care acum cauta pe google citate referitoare la homelessii din Barcelona. Pai vine asa: homelessu’ e oarecum om normal, doar ca less a home. Si atunci (stiu, nu se prea incepe o fraza cu „si”), oameni normali fiind, in consecinta liberi, ba chiar mai liberi decat majoritatea celorlalti pentru ca nu au facturi de platit si foarte posibil nici familie de intretinut, ei aleg pe unde sa „o arda”. Si uite asa se face ca am intalnit doua homelesserite d-astea, una din Franta, cealalta din Slovenia (asta a vrut sa ma si pupe pentru doua tigari si un euro. pai daca stiam unde se ajunge ii mai dadeam? ii dadeam lu’ jeg ca ala nu pupa asa, aiurea), amandoua mov la fata cam ca masina lu’ care in continuare ar trebui sa se stie, care o ardeau in Barcelona. Una pe plaja, cealalta, unde altundeva?, pe Rambla.

E, atunci stii ca locul ala in care te afli e tare, cand vin homelessii sa „o arda” pe acolo, desi ar putea-o face pe ardere oriunde in alta parte, ca fara un chior in buzunar e fara un chior in buzunar si colea si mai incolo. Ati auzit de vreunul care sa fie mai sau cel mai fara un chior in buzunar? Sau ati plecat vreodata fara un chior in buzunar din Salajan si ati ajuns la Unirii mai saraci? Nu. Asta inseamna ori ca la Unirii aveati treaba, ori ca ati ales sa va tarati curul fara un chior in buzunar si jegos din cauza lipsei de hartie, cauzata la randul ei de faraniciunchiorinbuzunaracie, la Unirii, ca e mai propice arsului. Si (da, stiu, iar) cum homelessul prin natura lui nu prea are treaba pentru ca nu vrea cariciul lui sa aiba, rezulta ca Barcelona e un loc propice arsului si arderilor.

In rest, Gaudi si multe altele. Da’ pe alea le gasiti in ghiduri.

161 răspunsuri to “E mov, hali-l-ar Pamantu’!”

  1. Codru Says:

    nu fi blogger cu muia. spune-mi te rog, te simti bine acolo? 😀

  2. Codru Says:

    ia uite ba, sunt primul comentator. profit de prilej ca sa te atentionez ca m a sunat o anume curvette. cica de ce nu i am zis si ei ca esti plecat si ai casuta vocala. roamingul a indepartat o de milionul de euro. daca nu dai si tu un sms ceva…

  3. Codru Says:

    inca ceva, pune ti si tu un plugin de ala care sa ma anunte cand s a mai comentat la un post sau altul. ca doar nu intru pe kitchul asta de blog in fiecare zi. ola !, sau cum i o zice

  4. tankistu Says:

    jim
    http://piv.pivpiv.dk/
    si eu te iubesc…..manca-mi-ai coclenderu !!!!

  5. surferb Says:

    codru
    cum o sa fie kitch blogu asta? ai mai vazut ceva, nu zic identic da’ macar asemanator?
    eu cred ca blogul asta e foarte real iar cel care il detine, chiar are sentimente…

  6. giapapadia Says:

    care era rambla? (mie mi-au sunat ochii de gaudi deja). aia din franta era precis aia cu tigarile.

    si cum sa vrei notifier pe blogu asta? ahah

  7. shmeny Says:

    tank,
    mi-a fost teama ca nu ai ajuns intreg acasa in chestia aia mov. slava cerului!
    gia,
    rambla e aia unde iti vand oamenii hashisul bagat sub cerveza.

  8. jimerino Says:

    da ma codrule, il bag pe pinguin ala cand o sa invat si sa pun poze si filme si alte cacaturi. da-ti si tu cu parerea cam cand se va intampla…

  9. giapapadia Says:

    adica sub bere, ca asta am stiut si io sa cer :))

  10. tankistu Says:

    jim si shmeny
    maini o sa consult o chestie d´asta de culori si va anunt ce culoare e.
    huuooooo…..

  11. shmeny Says:

    tank,
    si dupa ce consulti pantone-le respectiv, fa si tu, te rugam, o arhiva cu pozele lu’ marcel si trimite-le si la personajele din ele. poti incepe cu mine, ca ma ocup io sa le pierd 🙂

  12. tankistu Says:

    shmeny
    pai trebuia sa ma contacteze marcel pe mess….si nu a facut asta. iar la focul facut de mine pe bloc nu a raspuns nimeni.

  13. shmeny Says:

    pai da la mine, tank
    id-ul meu, surprinzator, e shmeny.

  14. surferb Says:

    jim
    tu nu postezi poze pentru ca n-ai motive intemeiate dar daca ai primi niste poze cu o anume masina mov… n-ai face un efort? 🙂

  15. krakilla Says:

    N-am gasit nimic… Sa ma fut, cred ca homlesii din Barcelona nu au prezentat niciodata un punct de interes pentru filozofii din antichitate. Asta inseamna ca eu n-am ce sa spun, ca nu-mi gasesc cuvintele!

    Te-ai urcat ma, in ea? Ti-am spus sa nu te urci in ea! Te-ai urcat? Ti-a placut? Ti-a placut… Recunoaste! Citesc in ochii tai! Doar e mov…

    A, era sa uit: du-te-n pula mea!

    In rest, bine ai revenit in patria mama. Am gasit niste bloguri tari cat timp ai fost plecat, doar ca am uitat unde le gasisem si am uitat si despre ce erau. Da’ erau misto!

  16. jimerino Says:

    surf,
    efortul probabil ca il voi face la un moment dat. dar astept sa trimita porcovetele materialul.

    krakilla, m-am urcat ma ca trebuia ghidat amaratu’ nu puteam sa-l las sa se invarta ca o gaina decapitata. ‘te-n pula mea!
    deci cu blogurile…n-ai facut nimic, ce sa o mai fredonam. ca versurile alea cu „am facut dar nu mai stiu….” etc le bag si eu sefilor.

  17. surferb Says:

    jim
    nu asa se abordeaza problema, cu „am facut dar nu mai stiu…”. trebuie sa prezinti un mesaj optimist. deci fi atent:
    cu zambet larg, eventual daca esti in birou la sef te asezi nepoftit (gest de self confidence maxim) si zici: „this is work in progres, as soon as we receive the latest data you’ll have the complete report on your desk”
    nu ai cum sa dai gres, e verificata 😉

  18. jimerino Says:

    e un singur birou mare. deci vorbim (tipam) fiecare de la locul lui/ei. mie cel mai mult imi place sa ma tirez la tigara sau la plimbare mergand si iesind din birou cu pasi foarte hotarati, ca si cum as stii exact unde ma duc si ce am de facut si e de maxima urgenta si importanta. si eu de fapt ma duc sa stau sa ma scarpin pe coaie.

  19. krakilla Says:

    surf inseamna ca lucreaza la americani. daca ma duc eu la sefi si le spun asa, ma iau la bataie. vor crede ca ii injur!

  20. surferb Says:

    jim
    nasoala geografia biroului. in cazul asta ai doua solutii. ori esti cel mai vocal de acolo si te impui prin atitudine indiferent ce ai debita ori stai cuminte, atat de cuminte incat nici macar tu sa nu ai ce sa-ti reprosezi 🙂
    krakilla
    niste terminati sefii aia ai tai.

  21. jimerino Says:

    pai da, de obicei ignor cam tot ce se intampla. si de 3 ori in doi ani am zbierat de au zis astea ca vor sa le violez bestial(ceea ce nu e cazul, garantez) si sa le smulg bratele si sa le hranesc cu ele. cam asta e le e dresajul, o data la 8-10 luni le mai aduci aminte care-cum.

    krakilla, nici ai lu’ surf nu inteleg nimic, de-aia si functioneaza. daca le zice „tonight leaving here i’m gonna go by your place, put my shlong up your wife’s ass and i’m gonna make your pudle shit on her ugly face afterwards” pe un ton care sa denote interes in afacerile companiei….oamenii sunt multumiti. zic inshallah si gata.

  22. surferb Says:

    jim
    tocmai mi-ai servit textul de cerere a unei mariri de salar 😀

  23. surferb Says:

    krakilla
    sper ca ei notite.

  24. TheMaggot Says:

    jimerino,
    vreau un autograf de la tine. Poa sa vreau, nu?

  25. jimerino Says:

    adica vrei sa-ti semnez niste acte in alb…?

  26. krakilla Says:

    Nu mai am sanse sa devin director! Am invatat sa scriu cand eram mai mic. Unde mai pui ca stiu sa si vorbesc…

  27. anowen Says:

    jim
    biroul ala e la financiar?

  28. tankistu Says:

    jim
    de ce nu spui lumii ca esti tolomac si nu stii sa pui pozele. ce treaba au pozele de la mine. pai ce tu pe aparatul tau nu ai nici una ???? ia lasa vrajeala ca acum incep sa povestesc ce ai facut in barcelona. 🙂

  29. TheMaggot Says:

    nu acte, ma, foi, ma 🙂

  30. giapapadia Says:

    tzatze

  31. giapapadia Says:

    tzatze

  32. giapapadia Says:

    o pereche, una

  33. diana Says:

    superb! imi place mult blogul tau. vrei sa facem link-exchange?

  34. diana Says:

    eu sunt oricand dornica de link exchange!!!
    [dar nu pot forta omul…]

  35. jimerino Says:

    cum ar zice papa: sigur nu ai inteles gresit si e vorba de limbexchange?

  36. giapapadia Says:

    ei numa fac poze: tu le dai link si ei fac pe nebunii :))

  37. surferb Says:

    bai, se da ceva gratis pe undeva si nu stiu io? unde v-ati roit cu totii?

  38. krakilla Says:

    da, dar nici eu nu stiu pe unde. da’ sigur se da!

  39. surferb Says:

    ‘tui ceapa ma-sii, iar aflu ultimul…

  40. giapapadia Says:

    ce, unde?

  41. surferb Says:

    gratis, ceva, nu se stie. ambele.

  42. giapapadia Says:

    io is tare bine dispusa, ma duc!

  43. surferb Says:

    succes! 🙂

  44. anowen Says:

    bag pula, tai copacu’… scuze…

  45. surferb Says:

    mai, cand zici un banc nu incepi cu poanta…

  46. jimerino Says:

    in ce sens?

  47. surferb Says:

    in acelasi sens in care incepi un banc cu „un popa, un rabin si un pinguin intra intr-un bar” si nu-l mai continui.

  48. surferb Says:

    sa moara trancanici in cardasie cu caramida daca nu ai impreia ca ati iesit cu totii la iarba verde… asa pe frig.

  49. jimerino Says:

    neah. bem.

  50. surferb Says:

    macar daca ar fi adevarat.

  51. anowen Says:

    salutu-v-as!
    bai, cei care cred ca aseara dinamo a pierdut, se-nsala! pe o vreme, care copia gandirea conducerii si a jucatorilor, cum pula mea sa pricepi mare lucru din ce au jucat ei? pana si comentatorul spunea ca a fost un joc frumos, placut ochiului, doar pentru cei carora le place si se pricep la tactica. miranda a fost fantastic! a hartuit apararea adversa si a atacat continuu, as per CV. bostina continua sa respecte frecventa de a inscrie in campionat odata la 2.5 ani. mai e putin. scorul a fost alb ca foaia unui militian dupa test. adica, daca nici „pisica” nu a vazut mingea, cum credeti voi ca a fost gol? cainii au obtinut nota 5. clar! au trecut testul!
    una peste alta, a fost un meci frumos, asa cum ne-am fi asteptat.

  52. anowen Says:

    surf & jim
    a, si ca sa nu uit: deci, mi-am cerut scuze, da? ce mai vreti? un artist nu poate fi inteles asa usor (vezi postul de fata si arhiva).

  53. surferb Says:

    anowen
    mah da’ noi tinem cu steaua, chiar nu era nevoie sa-ti cer scuze pentru dinamo… desi ai putea sa-i transmiti cate ceva lu’ borcea 😀

  54. giapapadia Says:

    nu pot sa doooorm

  55. anowen Says:

    gia
    la ora asta tu vrei sa dormi? incearca si tu pe la 10-11, cand esti in sala la cursuri.

  56. anowen Says:

    faza tare la GA pe blog 😆

  57. giapapadia Says:

    cine ii GA? AG? ahah
    ma scuzati, sunt foarte hyper cofeino-muzico drogato la ora asta

  58. anowen Says:

    nu, bai! GA e altu’ decat AG.
    http://genialamerican.wordpress.com/

  59. giapapadia Says:

    ma, sa vezi, am citit ce am scris inainte sa dau refresh, si nu mi-am recunoscut comentariu, am crezut ca ii al tau. deci, mda

  60. anowen Says:

    gia
    poate nu-i chiar buna ideea sa te duci la cursuri. mai incearca sa tragi un pui de somn 🙂

  61. giapapadia Says:

    da, pai tocmai am terminat de incercat :))

  62. judge Says:

    taaaank! ce faci bai? ti-ai gasit de lucru? ca n-am vazut azi urme de senile pe nicaieri… 8)

  63. judge Says:

    giapapadia

    stiai ca pe Surf l-a durut o coasta ? 😆 😀

    http://assspidic.wordpress.com/2008/11/17/cuvinte/

  64. giapapadia Says:

    da, s-o laudat pe fir :))

  65. surferb Says:

    judge
    I’m way ahead you 😀

  66. giapapadia Says:

    http://metropotam.ro/La-zi/2008/11/art2844599228-Saptamana-pe-bloguri/

    uite jim, aparem si in revieuwuri , ahah

  67. tankistu Says:

    jim
    vezi ca am luat legatura cu marcel. ¨stupid Marcel¨ avea pozele in aparat. asa ca am scapat. nu m-ai ma chinui sa le trimit. acum nu m-ai ai scuze…. fanii vor sa vada poze.

  68. fanii Says:

    vrem po-ze, vrem po-ze…

  69. surferb Says:

    nokia e cea mai tare. face telefoane pe care le pot intelege si eu 🙂
    am nokia 😉 (nu ma intrebati ce model…)

  70. anowen Says:

    surf
    bah, vad ca ai inceput sa vrei sa intelegi telefoanele… se simte lipsa unei femei… 😀

  71. shmeny Says:

    de la marcel nu le mai vedem in veci…

  72. jimerino Says:

    le vedem. via altcineva 😀

  73. shmeny Says:

    via tankistu 🙂

  74. tankistu Says:

    shmeny
    offfffffff !!!! am incercat sa evit momentul asta, dar daca eu sunt singura sansa, fie. inainte de toate trebuie sa recunosc ca sunt bou si nu stiu sa trimit altfel decit cu share pe mess. cu cacatul ala de transfer.ro imi da niste erori de ma disperara de viata. asa ca inarmati cu rabdare ….o sa ma apuc sa trimit cite (niste) poze voi putea. pina la victoria finala. prietenul despre care iti spuneam ca e meserias si are rabdare sa imi explice … a clacat. dupa ce mi-a explicat despre niste treburi….pe care nu le-am inteles …a ajuns la concluzia ca anumite lucruri nu sunt pt mine. adevarul ca dupa discuria cu marcel nici eu nu am mai insistat sa imi explice crezindu-ma izbavit.
    PS: totusi o sa incerc si eu sa-l ating pe marcel la coarda lui sensibila si sa-l rog sa va faca in pula lui 2 CD-uri cu pozele alea. poate scap totusi.

  75. krakilla Says:

    In Photoshop poti schimba culoarea… Sa nu mai fie mov… Sa ne minti pe fata… Si s-o faci roz… Sa nu mai putem sa radem… Poate doar sa fugim… Roz? Roz, ca si presul din dreapta… Adica roz… Ce cuvant urat… ROZ…

    PS: In caz ca se trezeste vre-un destept sa faca apropouri nelalocul lor referitor la presul meu ROZ, sa ia seama ca eu nu mi l-am ales. El m-a ales pe mine. Lucru care nu poate fi spus despre altii care au platit pentru mov! Nu spun cine, e micul nostru secret… Da Tank, tu!

  76. surferb Says:

    krakilla
    nu ai fost deloc convingator, nici macar pe tank nu cred ca l-ai convins… si doar te lasasem in pace cu presu da’ vad ca te zgandara…

  77. krakilla Says:

    nu stiu pe cine am incercat sa conving. sau in legatura cu ce. dar daca spui tu, asa o fi. dar habar n-am despre ce vorbesti.

  78. krakilla Says:

    aaaaaa. gata, am inteles. ce vrei, ba? este datoria mea sa incerc!

  79. surferb Says:

    m-ai facut sa recitesc ce am scris, pentru asta nu te iert da’ nici nu-ti fac nimica, rozul ti-e destula pedeapsa.

  80. jimerino Says:

    acum serios, noi nu mai haosam niciun blog?

  81. surferb Says:

    ai vreo sugestie?

  82. jimerino Says:

    pai tocmai, nu prea…

  83. krakilla Says:

    tu m-ai facut sa recitesc de doua ori ce am scris! sa-ti dea dumnezeu masina ca a lui Tank… da’ sub forma de trabant!

    gasisem eu un blog bun de violat! ma duc sa-l caut.

  84. surferb Says:

    …’ti-ar in gat trabantu’
    si vezi la blogul ala sa nu fie din blogroll-u’ lu’ AG ca ne facem de ras, ne stie lumea…

  85. jimerino Says:

    ba…

  86. surferb Says:

    negatie? apelativ? interjectie involuntara?

  87. jimerino Says:

    da. a borala asa…

  88. surferb Says:

    a, de la gripa…

  89. surferb Says:

    oare n-ar fi timpu’ sa vedem care-i treaba si cu zoso ala?

  90. krakilla Says:

    cica modereaza comentarii… n-ai ce sa-i faci. ca la Huidu, am postat si inca mai astept aparitia acestuia. nici macar nu sunt dupa cuvinte, ala intai citeste comentariul si abia apoi decide daca sa-i dea drumul sau nu. eu d-aia nu mai intru la asta pe blog.

  91. surferb Says:

    da, astia nu merita. is stresati deja de propriile frustrari.
    (i-am etichetat, gata. i-am rezolvat)

  92. jimerino Says:

    unde e mircul…?

  93. surferb Says:

    nu stiu da’ nu trebuia sa instalezi ceva pentru mirc? daca e asa devine prea complicat.

  94. jimerino Says:

    ba da, mircu’. da’ ce libertate…

  95. tankistu Says:

    haidi bah, porcaim pe cineva sau nu ???

  96. giapapadia Says:

    ma aveam un coleg, si intram in 3 pe skype, pe persoane necunoscute, tipu era un geniu, mureai de ras. o abordat odata o japoneza si ii povestea de ceva universitate din jungla, aia credea tot, i-o dat si numele unui coleg (care era ceva gen adolf si vroia sa kill all people). :))

  97. tankistu Says:

    gia
    deci daca iti inchipui ca eu, jim si surf o sa putem face asta vreodata te inseli amarnic. stiind cit de tari in ale tehnologiei suntem toti 3 nici nu vreau sa-mi inchipui ce ar iesi. cred ca surf si-ar posta mesaje singur neintelegind cine ii raspunde, eu probabil ca as instala skype asta de 6 ori si tot nu as stiu unde mortii masii e, iar jim plictisit ca nu ne tinem de plan…ar pleca in oras sa se imbate.
    una peste alta….ar fi funny. pt shmeny. 🙂

  98. jimerino Says:

    sexy! imediat ce inteleg ce e ala skype, ii ardem pe fraieri. chiar, si-a trimis careva mesaje pe messenger vreodata? 😀 eu da.

  99. giapapadia Says:

    si eu evident , ma am totdeauna in lista. cel mai tare era la instalarea la ceva program cand am dat cancel si ma intreba „are you sure you want to quit?” si eu dadeam no. Iarasi apareau optiunile. Am stat asa o ora. Eram sincera, nu imi place sa mint.

    apropo tank, de asta ziceau la guerilla de dimineata:
    http://www.dob.ro/Video/dobTV/2551/Funky-Gospel#top-media

  100. tankistu Says:

    jim
    vezi-ti in pula mea de treaba ca acum apare krakilla si ne explica cum e cu scaipu. asta mai imi trebuie …ca nu am destule probleme pe cap.

  101. jimerino Says:

    da, ca si krakilla pare un geniu al informaticii 😀

  102. tankistu Says:

    gia
    thats funny shit !!!!

  103. tankistu Says:

    nu pare….da cu siguranta o sa incerce sa ne explice.

  104. giapapadia Says:

    http://www.dob.ro/Video/dobTV/2570/6-cai

    skype e tot un mess, numai ca e folosit mai ales pt voice calls :))

  105. surferb Says:

    pfoaaa, va zic eu. frakilla e tata lor in informatica… si mama lor, daca vrea.
    asa, ce e cu skipi asta?

  106. surferb Says:

    si daca nu-l stiti pe frakilla intrebati de krakilla ca va spune el.

  107. surferb Says:

    va rog sa ma credeti ca ma uitam la tastatura cu o privire nu foarte inteligenta sa-mi dau seama cum am ajuns sa tastez f in loc de k… beyond there is another world.

  108. surferb Says:

    si inca o chestie care ma pune pe ganduri. sus, cel mai sus pe monitorul meu la numele ferestrei scrie exact asa: „E mov, hali-l-ar Pamantu’! La omu’ sarac nici boii nu trag, ii cade si painea-n cacat, i se Microsoft Internet Explorer”
    huh?

  109. tankistu Says:

    surf
    bah ce probleme ai si tu. esti la jim pe blog. aici ai gasit tu sa cauti perfectiunea ????

  110. surferb Says:

    ba, pe mess merg trase filme?
    da’ pe skipi?

  111. tankistu Says:

    🙂 🙂 🙂
    bah….to chiar nu ai inteles ca nu aici se pun astfel de intrebari ???

  112. tankistu Says:

    jim
    bah….de betivul de after ce mai stii ?

  113. jimerino Says:

    ba, absolut nimic. si de skipi nu stiu nimic dar pe mess merg trase filme. atata lucru stiu ca am luat maradona de la AG.

  114. surferb Says:

    taaaaank
    m-ai mintit!!!!
    ai zis ca numerg trase filme pe mess
    jim
    sa-ti dea dumnezeu sanatate.

  115. surferb Says:

    jim
    o intrebare
    cat avea filmu cu maradona?

  116. tankistu Says:

    maradona lu Kusturica ??? il vreau si eu
    si app…cind a fost plecarea din barca…au ramas niste discuri pe care scria ¨filme¨ si nu si le revendica nimeni. asa ca fata aia in a carui pat am dormit….mi le-a pus mie in punga. super misto. citeva filme super tari. va multumesc pe aceasta cale.
    intimplarea asta imi aduce aminte de un banc:
    cica suna unul la radio Erevan.
    – Nu va suparati am gasit pe strada un portofel cu 60.ooo euro si un buletin pe numele lui Ion Popescu.
    – Si doriti sa-l da-ti propietarului ???
    – A, nu. vroiam sa-i dau o dedicatie !!!

  117. krakilla Says:

    ba, krakilla e operator IT, unde lucreaza el, asa ca, da, stie putin mai mult despre calculatoare decat voi… da’ nu va explic nimic, ca faceti misto de mine cand sunt plecat…

    am glumit ma, ce pula mea… adica va explic… a spus Gia tot! da’ e de cacat cu skypeu’, tot pe bloguri trebuie sa-i porcaim. A gasit cineva, ceva?

  118. giapapadia Says:

    hienele…

  119. giapapadia Says:

    mergeti la craioveanu la o adica :))

  120. surferb Says:

    krakilla
    operator IT, adica lucrezi pe calculator la birou? adica si eu is cum ar veni operator IT?

  121. krakilla Says:

    cum ar veni, da esti… da’ de fapt nu esti. intelegi? adica cu programari, instalari, configurari, reparari d-astea… nu blog si yahoo. ma urmaresti?

  122. surferb Says:

    cum ar veni te urmaresc, da nu chiar… de fapt te-am pierdut de la faza cu programarea. aia cu instalarea mi-a dat sperante ca as mai avea o sansa da’ dupa aia iar te-am pierdut.
    ba, si nu mai fa pe desteptu ca ma complexezi da-te-n spanac.

  123. jimerino Says:

    tank, pai cand ma prinzi pe acasa adu-mi aminte si ti-l trimit pe dieguito.
    surf, are ma….vreo 800MB, cred. merge.
    a, iar tank: filmele sunt probabil ale lu’ tuinea, poti sa le pastrezi. ala isi ia mereu filme pe cd pentru ca e pizda si are frica de avion.

  124. krakilla Says:

    bine, da’ bloguri pentru violentat mai cauta cineva?

  125. surferb Says:

    krakilla
    care-i blogu tau?

  126. shmeny Says:

    si io am frica de avion, jimerino. asta inseamna ca sunt pizda? 😀

  127. jimerino Says:

    nu coaie, Doamne Fereste!

  128. krakilla Says:

    surferb: ba, tank stie ce faci tu acum? eu nu ma cert cu el pentru atata lucru! la mine vii cu chestii serioase, nu doar aventurii d-astea, da?

  129. surferb Says:

    stai ca n-am inteles ce vrei sa zici cu „pentru atata lucru”, adica atata lucru ce inseamna la tine? ia sa te te aud la cat m-ai redus.
    si chestii serioase nu stiu dar cu ce stiu starnesc reactii.

  130. tankistu Says:

    jim
    🙂 🙂
    bah multumesc ca imi permiti sa le pastrez. eu aveam de gind sa le inapoiez. 🙂 🙂 🙂

  131. jimerino Says:

    vroiam sa te scap de procese de constiinta ba tarane. 😀
    pula mea, ceva frumos? ce era pe ele, poate imi iau vreo idee…?

  132. giapapadia Says:

    „reparari d’astea” :))

  133. krakilla Says:

    Macar cineva imi apreciaza geniul…

  134. giapapadia Says:

    vreau sa doooorm

  135. shmeny Says:

    ia calul meu si du-te!

  136. anowen Says:

    bai, imi explica si mie cineva ce inseamna „vreau sa doooorm” la gia? totdeauna cu 4 o-uri, tot timpul la aceeasi ora. voi aveti un cod, ceva? e vreun semnal?

  137. giapapadia Says:

    inseamna ca nu am dormit de doua nopti. si nici nu o servit nimic, ca la examenu de azi, de oboseala, am inmarmurit in fata unei adunari. la dracu!

  138. shmeny Says:

    ce nenorocire!

  139. tankistu Says:

    shmeny
    🙂

  140. giapapadia Says:

    o adevarata drama.

  141. tankistu Says:

    sunt convins. ma rog doar ca shmeny sa nu plinga. ea e mai sensibila, asa.

  142. surferb Says:

    Sade baciu’ in mijlocul mioarelor p’un picior de plai si gandea la necontenirea vietii in toate formele cate sunt.

    De dupa coama unui deal din apropiere apare un OZN care se apropie cu o traiectorie zigzagata, lumineaza aiuritor in toate nuantele spectrului si deschide o trapa.

    Sub privirile neclintite ale lu’ nea Ion din trapa iese un soi de trompa translucida care coboara spre pajiste si una cate una aspira toate oile ciobanului, inclusiv catarul si pe cei doi dulai.

    In timp ce Ion o privea mai departe fara sa clipeasca macar, trompa se retrage, trapa se inchide in urma ei, straniul obiect zburator incepe iarasi sa lumineze ametitor si asa cum a venit, dispare zigzagand la orizont.

    Dupa cateva clipe de tacere adanca, nea Ion, in continuare sprijinit in toiag, cu privirea atintita spre locul unde disparuse OZN-ul graieste:

    “No, apai sa nu’ti f.t eu gatzii mama-tii…”

    L-am luat cu copy/paste de pe alt blog, mi s-a parut tare 😀

  143. tankistu Says:

    surf
    eu stiu si de unde.
    jim
    mai traiesti bah ???

  144. bah Says:

    tank
    da bai, mai traisc. vrei sa ma omor?

  145. surferb Says:

    cine mai traieste, mana sus.

  146. tankistu Says:

    bah
    nu ai face rau.

  147. surferb Says:

    tank
    vinzi abonamente pentru sepuku?
    stai linistit, platesc si eu nu vreau gratis 😀

  148. anowen Says:

    asa… de la mine:
    http://www.trilulilu.ro/petre78/d029efc52b272c

  149. tankistul Says:

    jim
    bah esti nebun, mesajul meu ¨ 3 euro …cam asa¨ a intrat spre aprobare. la curva aia. bah tu iti dai seama ??? am ajuns sa fie monitorizat pe un site de curve . unde o sa ajunga lumea asta bah ??

  150. surferb Says:

    cica moare krakilla (ho bah, ca n-am zis ca acuma) gamer inrait si ajunge in iad (natural, cu asa pres)
    dupa vreo doua saptamani satan insusi bate disperat la poarta raiului. sf petru il intreaba:
    – bah, ai inebunit? ce sfantu cacat cauti aici?!!!
    satan:
    – lasa-ma coaie sa ma ascund in rai ca e jale cu krakilla asta. in prima saptamana a adunat toate cazanele cu smoala, a stins toate facliile si a mobilizat toti dracii la scos carbune si gaz. saptamana asta mi-a daramat toate turnurile, castelul si acuma ma urmareste sa ma toarne ca sa treaca la nivelul urmator.

  151. tankistu Says:

    http://ziza.ru/2008/11/20/svadba_zhest_dnja_17_foto.html

  152. tankistu Says:

    bah…..
    tankistu spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
    io ti fut in gura si pi tine.

  153. krakilla Says:

    RTS, intr-un cuvant. numai ca eu nu mor. am bagat un cod de vieti infinite. o ard in „god mode”.

  154. surferb Says:

    define: RTS

  155. krakilla Says:

    m-am lamurit in privinta ta! si tu vrei sa joci cu mine???

    RTS – Real Time Strategy

  156. anowen Says:

    real time strategy. da si tu un search pe wiki. explicatia e in engleza si nu inteleg. dupa ce citesti, da un search la cuvantul pizda. e ilustrat misto.

  157. surferb Says:

    krakilla
    pai daca esti cheater nu mai joc cu tine.

  158. krakilla Says:

    cheater? normal ca sunt, intreaba-mi femeia! la jocuri, nu. este prea injositor pentru cei ca mine.
    si vezi ca Heroes III este TBS (turn-based strategy) in caz ca mai lansezi vreo provocare cuiva si nu stii ce gen este jocul…

  159. surferb Says:

    krakilla
    eu credeam sincer ca e shooter (sper ca am scris corect) m-au indus in eroare probabil arcasii. deci numai H3 e tbs din ala, H2 e altceva?

  160. jimerino Says:

    ce-am ajuns…

  161. tankistu Says:

    da cam ce pula mea ai fost ????

Lasă un răspuns

