Irelevant

Importanta zi, ziua de dupa alegeri, comentam, asteptam, ei isi fac calcule, noi sperante. Pula, asa suna bine fraza, ca sperantele mele nu se leaga in niciun fel de rezultatul alegerilor. Nici nu cred ca o sa aflu rezultatul pana peste vreo doua saptamani. Iar ce aflu nu-nteleg si nu ma intereseaza. Sau nu-nteleg pentru ca nu ma intereseaza, ca sa ma dau destept. E si zi de meci, asta e mai important.

Si pentru ca asta ma intereseaza un pic mai mult, zic „hai sa vedem pe gsptv ce mai zice ai nostri, ca sigur zice cineva ceva”. Zice Pulica Franaru de la Buzau. Da’ culmea, nu zice de Steaua, desi asa s-ar cuveni. Zice (culmea) de Buzau si cum sunt ei furati si nu sunt lasati sa-si joace sansa etc. Ca toata lumea, ca de fapt nimeni nu e lasat sa-si joace sansa. Toti sunt furati, toti sunt victime, robinhuzi si asa mai departe. Acum ce vrea omu’ : ca de ce i-a fost eliminat portarul pentru un hent discutabil in afara careului. Discutabil vezi-Doamne. Ca de fapt numai el se face ca nu-l vede, in rest e clar ca berea posircita. Ca ati observat ca prin berea posircita se vede mai bine decat prin aia proaspata? Ma rog. Si in timpul discutiei, un papleaca d-asta cu birou in studiourile gsptv, unu de zici ca-i Bart Simpson pe x , ii zice omului: „da’ arabela (portarul pe care nu asa-l cheama dar eu asa l-am retinut) e vizibil un portar slab, el nu avea ce sa caute acolo cu bratele in jos”. Si Pulica Franaru ce zice? „Nu este relevant daca portarul are sau nu valoare……”. Deci discutam despre fotbal si discutand despre fotbal si despre o faza anume, orice poate fi relevant numai faptul ca ala e un bou mai derutat la o faza simpla decat e caprioara prinsa in lumina farurilor, nu. Care pentru caprioara aia e o situatie oarecum noua, cu care nu se confrunta zi de zi si de care, foarte posibil, ii depinde viata, deci o decizie nu poate fi luata in pripa. Da’ muie asta care altceva nu face toata ziua, cum pula mea nu si-a dat el seama ca din pozitia aia in care a mai fost anul asta de 1856 de ori, singurul lucru normal de facut e sa dea cu una dintre crengile alea de-i stau atarnate de cur? Si mai grav e ca niciunul dintre mari jurnalisti si analisti de fotbal aflati in studio nu s-a gandit care e treaba lui acolo, ca daca se gandeau poate ar fi realizat ca treaba lor e sa vorbeasca despre fotbal si stunci li s-ar fi parut ciudata afirmatia lu’ Pulica Franaru. Da’ cum nici ei nu stiu pe ce lume sunt, au lasat-o ca Pulica si au mers pe firul logicii lui incalcite.

Oricum, relevant e ca ma main man, the one and only, the undisputed and undisputable…..gigiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! iar n-a prins si el un fotoliu d-ala bun de dormit. Godbless colegiu care o fi el. Pai daca jiji isi mai pierdea timpul si-n parlament as fi fost obligat sa ma uit si la emisiuni politice si eu deja sunt prea aglomerat de treburi.

149 răspunsuri to “Irelevant”

  1. shmeny Says:

    e adevarat ca gigi nu a prins fotoliu. dar lasa! nu dispera! ca va dormi in locul lui domnul cristian topescu. care doarme de ani buni in timpul transmisiunilor in direct pe care le onoreaza. asta e bine. macar scapam de el de la televizor.

  2. jimerino Says:

    fuck dick bitchniggas sluts cum in face shit blowjob muie-n gat! pai si tenis cine pula mea mai comenteaza? fuck dick bitchniggas sluts cum in face shit blowjob muie-n gat! vad o revenire a lu’ topescu. si posibil si a lu’ chirila, reincarnat in man. fuck dick bitchniggas sluts cum in face shit blowjob muie-n gat!

  3. tankistu Says:

    shmeny
    sex, manele super tari, smecheri
    te vad mai pe subiect. cacatii aia 2 care s-au batut in pahare cu apa pe tv au prins loc la fotolii ???
    fetite, curve, bagaboante.

  4. Hudrea Says:

    ce tari sunteţi voi doi cum comunicaţi pe blog, deşi locuiţi împreună

  5. tankistu Says:

    cine bah ???? noi ???

  6. jimerino Says:

    pai ba hudre, in primul rand shmeny era la servici si eu acasa. in al doilea, cineva tre’ sa-mi faca si mie trafic pe mizeria asta de blog. daca nici ea…

  7. surferb Says:

    jim
    ca sa iti raspund la intrebarea din postul trecut.
    eu ii vad pe astia ca fiind trei gasti de mici mafioti care acuma tre’ sa faca aliante ca sa vada cine conduce ( deci cine are intaietate la luat cu japca) tara asta.
    acuma, asa cum s-a intamplat si in ceilalti patru ani, aliantele postelectorale nu vor dura prea mult deci v-om pluti in aceeasi dulce ambiguitate si in urmatorii patru ani. timp in care ca si pana acum cei fututi vom fi noi astia care am votat sau nu.
    acuma (iar), futut futut da’ vreau si eu sa stiu de cine, ca sa pot sa-i injur pe respectivii ori din cate se prevede baietii ne vor face posta prin rotatie deci ar trebui sa-i iau la injurat pe toti la gramada. eeh, uite treaba asta eu nu pot s-o fac, nu ma lasa elegantul din mine.
    acuma (3rd time), ca sa nu te las nici pe tine nelamurit, ai nostrii sunt toti ca daca erau ai altora macar nu-mi parea rau, ii treceam la sectiunea „afaceri externe” si incercam sa uit toata afacerea da’ asa…

  8. jimerino Says:

    a, pe puncte vrei s-o luam? bine.
    1. ma doare-n pula. 2. aici n-am nimic. 3. da’ pe tine chiar nu inteleg de ce te preocupa.
    altfel…sanatate!

  9. surferb Says:

    multam de urare. nici pe mine nu ma preocupa prea mult da’ mai omor timpul.
    si-ti fac trafic 😉

  10. anowen Says:

    analisti, bulangii, gay, travestiti, camile!
    jim, chiar erau 1856 de ori?? sigur???

  11. jimerino Says:

    asa a iesit la exit poll. un grup de cercetatori de la universitatea din oarchester upon creek a constatat ca…

  12. shmeny Says:

    oarchester :))

  13. surferb Says:

    mah, unde am mai auzit eu de universitatea asta…?

  14. jimerino Says:

    in libertatea sau jurnalul national.

  15. surferb Says:

    neah, prea evident.

  16. the man Says:

    ştiţi pe cineva care face horoscoape bune ?

  17. qp Says:

    ma borcane,
    tocmai vulgaritatea asta pe care-o vrei virtute, iti creioneaza mediocritatea comunului. Nimic neobisnuit, nene. Si sa fie clar, nu esti „vreun taran”, ci „un taran”, unde „un” e numeral.

  18. the man Says:

    qp
    sugi pula

  19. surferb Says:

    da bah, bine ca mai sunt moralisti pe lumea asta. simt ca mai putem fi salvati. stai ca am auzit una buna sa ti-o dedic: „mantuieste-ne futu-te-n cur!”

  20. the man Says:

    surf
    te chinuie prea mult talentul. fii mai concis

  21. surferb Says:

    man
    pe baricade? 🙂

  22. surferb Says:

    man
    era prea bun citatul ca sa nu-i fac o introducere decenta 😉

  23. the man Says:

    sunt înainte de chenzină. n-am bani de-o muie pe centură şi aşteptam un muşteriu pe-aici.

  24. surferb Says:

    si eu sunt inainte de salariu si ma streseaza si o raceala, naspa a mai nimerit asta.

  25. the man Says:

    să vezi că bou dracului vine să şi vadă dacă i-a răspuns cineva. am experienţă cu labagii de-ăştia.

  26. surferb Says:

    o sa fie satisfacut.

  27. qp Says:

    man,
    nu conteaza ca n-ai bani de mwie, eu ti-o dau si in rate. Iti trebuie doar un certificat de la stomatolog. 😉

  28. surferb Says:

    bah, din moralistul ideal in care aveam baza te-ai redus si tu la un amarat care se multumeste sa ia o muie gratis. esti jalnic.
    aa, si se confirma banuiala manului, esti labagiu.

  29. qp Says:

    man,
    sau poti sa-ti faci un credit de nevoi personale. Parca au mai scazut dobanzile, nu? Eu nu percep comisioane ascunse, nu-ti fie teama. Tu trebuie doar sa-ti faci treaba cu profesionalism, adica sa nu dai cu dintii.

  30. qp Says:

    surferb,
    a vorbi pe blogu’ asta de moralisti e un adevarat sacrilegiu.

  31. surferb Says:

    mda, se pare ca cea mai buna replica a ta a fost aia cu identificarea numeralului. zi drept, de cand o clocesti?
    hai ca pierd timpul cu tine, succes cu respiratul.

  32. qp Says:

    hai, ca deja fac trafic pe aici. Desi, man si surferb, trafic va pot face si printre masele.

  33. surferb Says:

    poate am fost prea subtil pentru tine cand iti uram succes cu respiratul. sa-ti dau in clar: vezi ca ti-a ramas un penis captivus in gat.

  34. the man Says:

    bă, v-am zis că se-ntoarce dobitocul !! trebuia să pun pariu. aşa fac toţi. la început o apucă delicat cu două degete şi pe urmă nu le-o mai scoţi din gură.
    bless you, băiatule, mai treci pe-aici şi pe 19 ale lunii.

  35. qp Says:

    haha, esti subtil nene, intr-atat incat nici nu mi-am dat seama ca ai terminat. Noroc ca m-am terminat si eu.

    man, esti pianist, vad, coane. La flaut stii sa canti, ce mai, esti omu’ orchestra.

  36. surferb Says:

    trece sigur ca e recidivist, cand termina de mestecat ce si-a luat acuma vine sa mai ia o doza. nah, pula nu e ca orbitul sa aiba gust care dureaza, si dureaza, si dureaza… 😀

  37. qp Says:

    surferb,
    decide-te, nene. Orbitu’ e inainte sau dupa ?

  38. qp Says:

    surferb,
    sau tu nu mai folosesti orbit, ca doar si pula scade ph-u’?

  39. surferb Says:

    slab, atat de slab ca si un gay ar deveni frigid cu tine. de fapt cred ca asta e povestea vietii tale.
    hai ba, ca te-am ghicit da-ma dracu’ de psiholog.

  40. tankistu Says:

    🙂 🙂
    hahahahaha….ce caterinca. hai bah…. ce dracu raspundeti la toti copiii care posteaza injuraturi pe bloguri ??? parca il si vad cu (,) cosuri pe fata! 🙂

  41. krakilla Says:

    lipsesc 2-3 zile si va si gasesc cu pula-n gatu’ omului… v-am spus si eu, v-a spus si jimi: terminati in pula mea cu gaysme d-astea! nu mai injura nimeni de mama, de surori, de sfinti? una, doua cu pula in gura oaspetelui! popor de romani ospitalieri din carici… popor de gay.

  42. jimerino Says:

    da, are dreptate gayul asta de krakilla. va rog sa va scoateti incetisor pulili din gatlejul baiatului ca sa poata raspunde.
    gata?
    ok.
    zi ma amice, ce te nelinisteste? ce anume iti doresti? vrei sa dispar de pe fata pamantului? vrei sa te lepezi de mine? zi,cu cuvintele tale.

  43. Entuziasmul egal Mişcarea ori Curiozitatea la pătrat « Pentru unii moft, pentru altii necesitate. Says:

    […] pe tărâm românesc. Cu acest ocazie, doresc să-i invit pe dragii mei prieteni hudrea, monica, jim, zappy, alături de kraki şi co2 la Bran, să ne căbănim la locaţia unui prieten, după gust […]

  44. jimerino Says:

    a, si sa-ti fut norocul si sa-ti iau mamica in pula ca mi-ai umplut mailul. da’ asta nu are legatura cu intrebarea de mai sus asa ca simte-te liber sa raspunzi.

  45. Hudrea Says:

    A, pardon, mă scuzaţi, am greşit uşa. Nu ştiu cum tot nimeresc aici.

  46. qp Says:

    vorba lui Hudrea:”A, pardon, mă scuzaţi, v-am gresit gura. Nu ştiu cum tot va inflamez gingiile.”. 🙂

  47. anowen Says:

    bah, stiti care e diferenta intre qp si db? una e bleaga, alta e sculata.

  48. jimerino Says:

    hai hudreo ca ti-ai facut un prieten. trimite-i-l lu’ frac-tu ca tot vroia. 😀

  49. shmeny Says:

    pe acest blog se simtea nevoia unui contrist. qp, bine ai venit! ce atata flower power?

  50. Hudrea Says:

    😆

  51. untiljune Says:

    hai, jim, frate, cu subiectu’ asta…ca m’ai astenizat!

  52. the man Says:

    qp
    bine-ai venit în pula mea

  53. jimerino Says:

    sa fii mandru ba, tocmai te-a luat mihai viteazul pekarici.

  54. qp Says:

    Ia uite frate ce activi is carnatii astia!! Fac din voi o pomana a porcului.
    anowen, imaginea aia o cunosti bine, vad. E normal, zilnic ai de-a face cu ea. Reprezinta momentele dinainte si dupa. Te ghidezi dupa principiul: Ce pot face cu o gura dibace? 😉

  55. surferb Says:

    ba, cred ca ai fost molestat cand erai mic. acuma ce te iei de anowen, iti aminteste de nenea ala care te-a atras cu bomboane in parc?
    spune tot, nu te sfii, s-o gasi unu sa te vindece pe aici.

  56. tankistu Says:

    bah…ce e aici ??? va jucati fara mine ??? vad ca trebuie sa futem pe cineva….imi e lene sa citesc tot sa vad de ce si pe cine….asa ca……. la muie bah. stie el despre cine e vorba. gata …am rezolvat si aici. paa!!!

  57. surferb Says:

    da, sigur. a venit tank si a rezolvat problema.

  58. tankistu Says:

    surf

  59. tankistu Says:

    surf
    http://www.youtube.com/watch?v=EyY33XLfbxY

  60. tankistu Says:

    surf pun tu www in fata
    youtube.com/watch?v=EyY33XLfbxY

  61. surferb Says:

    lasa bah prostiile, injuri de parca n-ai fi mancat azi. aveam pretentii de la tine 😀

  62. the man Says:

    de ce-aduc ăştia mirese în direct ? pentru rating. la Dan Diaconescu, la Antena 1, la Prima, în Ghencea, la cine o are pe foame în gât, hop şi mireasa.
    acu am şi eu o propunere. de ce nu aduce şi mortu-n direct ? înainte de a-l duce la cimitir treci frate cu el pe la Megastar sau pe la Dansez pentru tine. vara e cam nasol da’ acum e frig, poţi să-l ţii şi pentru Revelion.

  63. surferb Says:

    la revelion l-ar putea scoate din tort. ar fi o surprizaaa.

  64. untiljune Says:

    sau i-ar putea da drumu’ din tavan, odata cu confetti si panglicute…peste aia de stau cu paharul de sampanie in bot….

  65. the man Says:

    şi sloganul Revelionului ar fi ”Ars longa, vita brevis”. adică arta e lungă dar viaţa are întreruperi.

  66. untiljune Says:

    …mai ales cand ti’o intrerupe unu’ intrerupt deja…

  67. surferb Says:

    dap, a fost un „intrerupt” din asta pe aici zilele trecute, manu poate sa confirme 🙂

  68. tankistu Says:

    gicule……mai traiesti ma ??? sau pe tine vor sa te arunce astia din tavan ???

  69. jimerino Says:

    ba eu semi-traiesc in weekenduri. pula mea, nu va bazati pe mine. si acum ma apuc sa caut prin mailuri layoutul pentru campania lu’ man si untiljune. ca il am.

  70. tankistu Says:

    bah…acum sincer, mare baza nici nu pusesem.

  71. surferb Says:

    bah, va mai certati mult?

  72. tankistu Says:

    jim
    sa-ti traiasca tie….dar ce serios ai fost azi la AG. la un moment dat am crezut ca ai sa lansezi si o cerere in casatorie. 🙂

  73. untiljune Says:

    jim
    zi cu, campania aia….

  74. surferb Says:

    cica se intruneste comisie la Hollywood sa dea premii speciale pentru actorii de-au interpretat cel mai bine personajele principale din serii.
    primul vine Shean Connery pentru James Bond, intra la comisie si iese dupa juma de ora zambind satisfacut, premiul era al lui.
    al doilea intra Harrison Ford pentru Indiana Jones, iese si asta dupa juma de ora cu premiul in brate.
    intra acuma Christian Bale pentru Batman. iese dupa 5 minute urland:
    – Baaaaaaaaaaaaah, cine e Jimerinho si cand s-a imbracat asta in Batman?!!!!!!
    😀

  75. krakilla Says:

    ba sunt, asa, deprimat! simt nevoia sa-mi insel femeia. da’ de ce? ca doar nu mi-a facut nimic. ba da, mi-a facut mancare inainte sa plece la serviciu… ce muist sunt…

    voi ce pula mea mai faceti? ce sloboz e asta, sunteti si voi deprimati? las’ ca ne strangem noi o data si-o punem de niste betii si un gang bang. ca tot veni vorba, Gia pe unde este? hai ca am glumit, nu sariti cu gura acum… adica ea. adica nu injurati…

  76. krakilla Says:

    Ca tot veni vorba de gang bang:

    Plictisit de viata de la oras, Tom si-a cumparat o casa la tara, inconjurata de vai si paduri. Dupa sase luni de singuratate, la usa lui apare un tip barbos, neingrijit, care ii spune:
    – Sunt vecinul tau, Bill, si locuiesc peste vale. Dau o petrecere diseara si m-am gandit sa te invit si pe tine.
    – A, ce bine! spune Tom. Chiar ma plictisisem.
    – Va fi ceva de baut, poate si ceva lupte. Sper ca nu te deranjeaza.
    – E OK, cred ca pot face fata.
    – Si se va face si sex.
    – A… ce bine! Sunt un tip deschis oricaror provocari. Cum crezi ca ar trebui sa ma imbrac?
    – Nu conteaza. Oricum vom fi numai noi doi.

  77. Augustin Says:

    cine este gia? de ce vorbiti asa de urat? jim, tu de ce tii in viata aceasta camera ce seamana a gomora? e timpul sa faci curatenie ca gigi la steaua.

  78. the man Says:

    augustin, şezi mă băiete blând.

  79. surferb Says:

    ni ma la el ce s-o oparit 😀

  80. the man Says:

    surf, vrei să ne constituim într-un comitet de primire pe blogul lui jim ? da’ tre’ să hotărâm care-i şef. adică capu la comitet.

  81. jimerino Says:

    ba da’ ce gaste sunteti! ce v-ati intepat!

  82. the man Says:

    bă jim, tu ce vrei neică ? du-te nene cată-ţi de treabă pe alte bloguri. aici e o luptă pentru putere între mine şi surf. bărbaţi adevăraţi.

  83. jimerino Says:

    mi se rupe pula, va banez.

  84. the man Says:

    îmi bag pula în banul tău

  85. surferb Says:

    asta ar fi culmea.

  86. tankistu Says:

    jim
    ce faci mah ??? banezi ??? da cum pula mea ai sa faci tu treaba asta ??? chiar sunt curios. ii rogi sa nu mai intre sau cum ???

  87. surferb Says:

    jim
    daca te-a suparat faza cu Batman, uite retrag. nu era Bataman era DareDevil. eeh, cum te coafeaza? 😀

  88. jimerino Says:

    tank, daca pun pe cineva sa ma invete? prind repede. 😀
    surf, dare devil e ala care o buleste pe electra? ca ma pierd intre atatia xmeni d-astia.

  89. surferb Says:

    cine e electra? are blog?

  90. Hudrea Says:

    „- ii rogi sa nu mai intre sau cum ???” – fuarte tare!
    „- cine e electra? are blog?” – idem, dar fără huarte

    Ca şi aia cu doi internauţi, pe messenger:
    – Bă, ai văzut ce ninge afară?
    – Nuuu. Dă link.

    Da, aşa e, intru rar şi citesc doar ultimele 3-4 comentarii. No, şi?

  91. surferb Says:

    ni ma hudre, daca ai intra mai des ai scapa si tu de intrebarile gen „no, si?”

  92. surferb Says:

    tare aia cu „da link” 🙂
    nu foarte da’ e bine.

  93. anowen Says:

    deci: nu am ce face si ma plictisesc, iar daca as avea ceva de facut, nu as avea chef sa fac ceva. aveti vreo idee? am recitit posturile si nu am gasit nici un sens la ele. asta mi-a placut. si atunci, la ce pula mea caut un sens in ceva, daca e mai bine sa nu fie nici un sens in nimic?

  94. Hudrea Says:

    Cu alte cuvinte: să ezit, să nu ezit?

    Îmi dai voie? Îmi dai. Taie-le, n-are sens să le laşi să crească!

  95. jimerino Says:

    au ma sens. da’ trebuie sa fii baut, sa fii eu si sa fii fix in momentul ala, ala in care am debitat. altfel, nornmal ca n-au. sau sa fii un altcineva bine definit, sa fii fumat si sa fii in alt moment, ala in care a scris el, da’ atunci n-ar avea sens decat unul.

  96. anowen Says:

    sensul in care le-ai explicat face ca lipsa de sens sa nu mai aiba sens.

  97. surferb Says:

    incepe sa devina clar.
    hudrea?
    😀

  98. anowen Says:

    jim
    ti-am trimis un electronic mail. te descurci cu el?

  99. surferb Says:

    anowen
    te-ai riscat mult. din cate stiu cand isi vede casuta de mail plina, injura 😀

  100. anowen Says:

    bah, acu’ vad ca man si-a bagat pula-n banu’ lu’ jim. asa a aparut primul ban gaurit… ce chestie!

  101. surferb Says:

    bani, sex, putere… sa mai zica cineva ca nu se poarta discutii la obiect.

  102. shmeny Says:

    cine e electra, ca-i rup gura!

  103. jimerino Says:

    mail zici? electra nu e aia care s-a maritat cu daredevil? sau pula mea, stati sa vad mail de la asta si vine hudrea sa va explice sensul. v-am umplut de sens.

  104. surferb Says:

    shmeny
    din cate am auzit cica le are cu sabiile. mai mult de atat… mister total 😀

  105. surferb Says:

    hudrea?

  106. krakilla Says:

    ba, in pula mea. Hudrea are blog! intreaba-l acolo! mai iesi si tu de aici… aici te las, aici te gasesc. stai dupa usa si cum intra unul nou, ii bagi cariciul in gura… ma rog, asta este amuzant… dar mai iesi si tu in lume. hai sa mergem amandoi… te apar eu de rele.

  107. krakilla Says:

    de rele…

  108. Hudrea Says:

    Da, prezent, cine m-a căutat?

    Jim, totu’ ok cu treaba aia?

  109. jimerino Says:

    toate bune. ba da’ eu tot il caut pe krakilla. krakilaaaaaaaaa! unde pula mea esti ma? m-ai trimis la hudrea si pula. canci. nada. nimeni. nimenea! gol. umblu dupa tine pe bloguri ca o matusica dezaxata.

  110. surferb Says:

    krakilla iar n-a fost clar cui te adresezi, de cate ori vrei sa-ti repet? pune tag. cu hudrea nu am nimic da’ omu’ a recunoscut ca nu citeste decat ultimele 3, 4 comentarii si-l fac atent sa nu piarda ideea 😉
    la el pe blog am vazut ca si-a pus deja dorinta de craciun da’ cu asta nu am cum sa-l ajut. daca zicea si el de-o camila ceva poate ne mai invarteam.

  111. untiljune Says:

    jim,
    tu umbli cum esti…
    nu te mai scuza!

  112. anowen Says:

    surf
    care ti-a ars surikenu’ la hudrea? mah, da’ ce fatza ai acolo!

  113. surferb Says:

    bah, nu stiu exact. eu il suspectez pe krakilla da’ mai mult asa formal ca nu-l vad prin zona.
    daca-l vezi… in fine, daca-l vezi.

  114. krakilla Says:

    pai am crezut ca nu mai este nevoie… ca tu tipai dupa Hudrea. si din moment ce am spus ca Hudrea este la el pe blog, nu ma puteam referi decat la tine… surferb. deci la tine surferb, care tipai dupa Hudrea… surferb. sper sa inteleaga surferb ca ma refer la el, adica la surferb! tag you surferb.

  115. surferb Says:

    pai bah, mie imi era clar numai ca ai indus pe altii in eroare elocventule care esti tu elocvent. deci pune tag in continuare. tag you too da’ nu asa ci dublu ‘ut papucii si restul accesoriilor vestimentare, care el cica „tag you surferb”, adica ca el e destept. si daca mai trimiti lumea asa aiurea la hudrea-n tramvai sa stii ca-ti pun tag de diversionist. ca asta esti. ca om serios nu pot sa-ti zic. ta ta!

  116. surferb Says:

    mah si aveam un apelativ pentru tine, pfoai-lei, te spargeam la nas da’ l-am uitat. azi tre’ sa fie ziua ta norocoasa. si da, cu tine vorbesc krakilla tag-ut’.

  117. surferb Says:

    sau era tagu-t’. tagu-te-as.

  118. krakilla Says:

    nu. era delirium…

  119. surferb Says:

    pai am vazut ca nici coerent nu erai. deci…

  120. surferb Says:

    bai, incepe meciul ala odata sau ma duc acasa? a, sunt acasa. deci are careva link?
    cum care meci bah? barca-real

  121. krakilla Says:

    eu nu sunt coerent… tu raspunzi la un comentariu cu vreo 3… in care te mai si contrazici, sau uiti ce ai scris in cel precedent… zici ca o arzi pe amfetamine.

    si sa nu te aud ca nu-mi sta bine serios, ca nu sunt. acum rad! astept 3 comentarii coerente. ba nu. astept sa ajung acasa. ce lene mi-e…

  122. krakilla Says:

    doua…

  123. krakilla Says:

    trei!

  124. krakilla Says:

    am ajuns sa-mi raspund singur la comentarii. nu poate decat sa ma bucure! nu stiu de ce!

  125. jimerino Says:

    pe mine ma ingrijoreaza orele la care alegi sa comunici cu tine insuti. nu ar fi mai simplu sa visezi aceste monoloage? eu, de pilda, am visat aceasta replica si daca ea apare aici este opera unei forte bizare.

  126. krakilla Says:

    am incercat… mi-au spus astia ca daca ma mai prind dormind la serviciu, ma dau afara. d-aia incerc sa nu le mai visez.

  127. jimerino Says:

    pula mea, parerea mea, ca sa zic asa, e ca tii prea mult la serviciul ala. mai da-i in pula mea. forteaza concedierea. incepi o viata noua.

  128. shmeny Says:

    surferb,
    si insinuezi ca eu nu le am cu sabiile?

  129. surferb Says:

    shmeny
    insinuarea era pentru 😉 altcineva 😉 care trebuia de fapt sa inteleaga cum ca le-ai avea 😀

  130. surferb Says:

    te-au concediat mah?

  131. jimerino Says:

    pe care din noi? pe mine nu, d-aia si sunt activ. sa retinem: in zilele cand nu raspund inseamna ca n-am ajuns la munca. se aplica in mare parte si weekendurilor.
    acum, cu krakilla e alta poveste. el de fapt e un patron excentric si modest, fapt pentru care se tine pe sine pe salariu mic in timp ce pe restul angajatilor ii plateste regeste. si asta in ciuda faptului ca el face toata munca, pentru ca, nu-i asa?, daca vrei ca un lucru sa iasa bine ti-o freci….am deviat un pic.

  132. krakilla Says:

    asa e… ai cam deviat. dar ai dreptate.

  133. surferb Says:

    acestea fiind zise, pui si tu de-un post nou? ceva lejer asa, de vara.
    nu, krakilla, nu tie iti spuneam.

  134. jimerino Says:

    ba, eu as fi pus daca-mi mergea netul. da’ sincer, te privesc cu suspiciune din cauza fetei de masa absolut comunista. faci cum crezi…

  135. surferb Says:

    pula mea daca mai intelege ceva. pune shurikenu, da jos shurikenu… esti suspicios. ba nu esti comunist!
    si asta e una din zilele alea bune cand nu sunt acuzat de gaysm.
    n-am inteles de ce musamaua aia era comunista. n-are pic de rosu in ea e total inofensiva. in fine…

  136. monica Says:

    Post nou! Hai, c-ati tras-o pe fund suficienta vreme. Jimi, baga!

  137. surferb Says:

    sper ca stii ce faci. eu cand il indemn sa bage post nou de fapt stim amandoi (tacit) ca e doar de dragul conversatiei.

  138. monica Says:

    Pai si eu de ce drag crezi ca-l indemn?!?! 😆

  139. surferb Says:

    al schimbarii?

  140. monica Says:

    Cretz ca shiasha. Lasa: el sa scrie, si noi vedem dup-aia de ce l-am pus sa.

  141. surferb Says:

    stiu si eu. eu ma mai astept la niste prelungiri pana sa bage altul. de obicei foloseste pretextul cu meciurile da’ cum CL a intrat in vacanta si L1 nu se mai pune is tare curios sa vad cu ce mai vine…

  142. surferb Says:

    mah da’ sarbatorile aste nu pot fi amanate? ca ma enerveaza, de aia.

  143. jimerino Says:

    gata ma, vine. ma transfer in .ro.
    check it out, adica ia aminte ba muie, ca tre’ sa fac reclama la fata mea ca imi da juma’ din castiguri. si cica o suge scump deci castigurile e semnificative. ii fac, da’ mascata. o gasiti voi.

  144. surferb Says:

    ce? adica cum?!!
    incep sa pun aceleasi intrebari ca hudrea.

  145. jimerino Says:

    din gura lu’ hudrea parca au alta sonoritate, mai grava, parca te pun pe ganduri.

  146. surferb Says:

    e de la poza. se uita condescendent asa in jos (da, stiu ca e pleonasm. probleme?)

  147. Hudrea Says:

    Da? Asta vezi tu? Şi cum te face să te simţi?

  148. krakilla Says:

    Articolul nou, se afla sub „About”, in dreapta sus! Din lipsa de timp (mahmureala) autorului ii este momentan lene sa il mute. Va multumim pentru intelegere!

  149. surferb Says:

    hudrea
    sincer? mi se brehane da’ sa stii ca asta e interpretarea alternativa, la modul ca hai sa-i mai dau o sansa, ca la prima vedere mi s-a parut a fi un cap de mort pe fond bleo (ceea ce ar spune multe la o eventuala evaluare psihica. a mea)
    krakilla
    ti-am raspuns. de fapt te-am intrebat.

Lasă un răspuns

