Experimentul Aseara

Asta e ca experimentul Philadelphia doar ca altfel, adica n-are nicio legatura. Nu dispar barci, vaporase sau bricuri. S-a ocupat altcineva inainte. Chiar, sa se faca remake dupa filmul ala, cu Basescu protagonist. As pune niste stelute daca as fi inteles ce cacat au „unii” cu stelutele alea.

Experimentul Aseara a mai fost facut, sub alt nume, probabil, dar cum nu mai tin minte nici desfasurarea si nici concluziile, am zis sa mai fac unul ca poate vrea vreun student sa-si faca lucrare de licenta cu tema „Aseara” si sa aiba omu’ bibliografie grup. Deci astept sa ma vad nota de subsol.

Obiectul experimentului: a se determina in ce masura ideile din timpul intervalului de timp denumit conspirativ „aseara” sunt mai multe si/sau mai bune decat cele ce vin pe teava intr-un interval de timp egal cu numitul „aseara” din orice alta seara, mai mult sau mai putin obisnuita.

Mod de operare: catalizatorul pentru experimentele gen „Aseara” sunt bombonelele. Deci se consuma doua bombonele si se asteapta nitelus ca ele sa se digere. Musai trebe si un co-consumator, cel putin, ca sa se mentina fluxul conversational. Pe acesta, co-consumatorul, il vom numi Aegon, ca mi se pare mie ca suna a alter ego, deci bine.

Desfasurarea propriu-zisa: se sta deztresat, cu Aegon, se mananca ceva, ca bombonelele astea iti cam fac fomita, se pune muzica alternativ, se mai bea o bere, se mai uita la tv si in general se freaca bocancu’ avand pe aproape ustensile de scrib. Se noteaza ce se considera a fi macar potential amuzant, genial, inovator etc.

Rezultatele le voi redacta in forma originala, cum le-a scris autorul consumator sau co-consumator de bomboane si in forma explicata mai la sigur-mai la ghici.

1.”Deci despre Dalba, oaia cu care intra Gigi in direct la sport.ro cu Radu Banciu”

Ce vrea poetu’ sa zica: Cum ar fi ca Gigi, in interventiile lui de la casa din pipera, cand sta el tolanit in canapeaua aurita, sa apara cu o oaie? Nu miel frate , ca patetisme d-astea sigur s-au mai facut, mai ales de pasti. Nu, cu o oaie mare pe care sa o tina la picioare si cand intra in direct sa fie de un firesc socant si abia dupa vreo 5 minute de discutii sa-si aduca aminte si sa-si prezinte odorul:”…ma scuzati, am uitat sa fac prezentarile. ea este Dalba.” si aia sa stea acolo in timp ce asta vorbeste si sa mestece lucerna sau ce mesteca ele (as fi zis iarba da’ „se interpreta”).

2.”Cand esti batran si vin recuperatorii ca aveai cand erai tanar un telefon si l-ai pierdut si au vorbit baietii in Spania”

Ce cacat se mananca in propozitie: eu am o datorie la o companie de telefonie mobila (culmea, verde) pe care cam refuz s-o platesc. Da’ nu refuz la modu’ „hai sa ne certam si sa va explic eu cum ati gresit voi si cum principiile mele sunt mai destepte decat guideline-urile voastre si…”. Pula mea, nu. Ii ignor. Le mai spun ca da, vine banii la urmatorul salariu etc. De vreo 6 luni n-am mai avut treaba. Si ne gandeam eu cu Aegon cum ar fi sa fii pe patul de moarte si sa vina baietii ca in sfarsit s-a solutionat cazul si au ordin de executare si sa te plaseze frumos cu patul in strada. Tare asta. Cred ca m-as pisa pe mine de ras si mostenitorii s-ar lua cu aia la bataie si si-ar da foc prin fata primariilor si pe schele si macarale. Caterinca maxima.

3. „Aegon -> Eyes Wide Shut

-Ba tu vrei sa dai muie sau sa fii peste?”

Dezlusire: Aegon incerca sa-mi povesteasca Eyes Wide Shut, ca ii venise lui ideea „sa facem si noi un club d-ala”, si eu intelesesem ca era cu un mare grup de swingers. Da’ pula mea, ca cica nu, erau numa’ pularai care isi luau niste tarfe. Si atunci intrebarea pe care mi-am pus-o imediat a fost daca omu’ cauta sa se invarta de o muie sau vrea sa faca mangalos.

4.”Daca pun bricheta cu pizda pe perete, dupa cate beri futi peretele?”

Decriptare: Asta e simpla. Aegon are o bricheta d-aia cu luminita, luminita ce se proiecteaza pe perete sub forma de o domnisoara la bustu’ gol. Cand a plecat Aegon inca nu sfredelisem peretele.

5.”Bea Andrei, bea, cine stie cand o fi fost schimbata apa aia”

Asta e simpla. Contempland pisica in timp ce ea bea apa, mi-am dat seama ca nu stiu cine se ocupa de schimbatul apei. Este singura idee potential utila din cele de pana acum si din restul pe care nu le mai consemnez. Cu toate acestea, n-am luat masuri hazardate, cum ar fi fost schimbarea apei, ci am asteptat sa fiu informat ca cineva o schimba. Si am fost informat, deci toata lumea poate sa sada linistita.

In concluzie experimentul Aseara a demonstrat ca nu sunt un vizionar nici macar cand mananc bomboane, fapt care nu ma deranjeaza catusi de putin. Desi daca aveti bomboane d-alea care te ajuta sa vezi numerele la loto sau vreun blat cu o zi-doua inainte, sa stiti ca sunt interesat.

86 răspunsuri to “Experimentul Aseara”

  1. surferb Says:

    bah, care mi-ai sters commentul?

  2. surferb Says:

    aha, s-a realizat transplantul.
    krakilla
    te intrebam daca andrei e numele dau real?

  3. jimerino Says:

    hudrea. se tine de sotii 😀

  4. surferb Says:

    nu glumi mah, ca deja s-a suparat omu’ ca l-am „facut” condescendent.
    l-am simtit eu. pe cuvant 😉

  5. Hudrea Says:

    S-a dus odată cu mutarea. Taci că nu te-a durut să-l scrii iar.

    Aşa. Deci: Nu Andrei îl cheamă pe Kraki. Îl cheamă muuuult mai haios. Trust me.

  6. Hudrea Says:

    de soţii? ale cui?

  7. jimerino Says:

    muta sedila aia sau virgula sau cum vrei tu sa-i zici. constantin. nu ma, andrei e cainele. care de fapt e pisica da’ eu prefer s-o tratez si s-o strig ca pe caine.

  8. surferb Says:

    pai ce andrei e nume haios? recunosc insa ca m-ai facut sa salivez cu „muuuult mai haios”-ul nume a lui krakilla 😀
    si nu, nu m-a durut da’ iti raman dator cu o surpriza.

  9. surferb Says:

    consstantin? adica un fel de costel? 😆

  10. jimerino Says:

    nu inteleg. despre ce vorbiti?

  11. surferb Says:

    pai tu ai zis de constantin.

  12. Hudrea Says:

    ce constantin mă? nu pricep despre ce vorbiţi

    io vorbeam despre numele complet al lui krakilla 😆

    care kraki în curând va…dar să nu anticipăm, va fi o surpriză

  13. surferb Says:

    cateodata stau si eu si ma intreb, pricepe cineva despre ce discutam?
    ho, ca e retorica, „ma intreb” duuh!
    krakilla
    intrebi tu de constantin sau intreb eu, cine e la rand?

  14. krakilla Says:

    ce sloboz ma vorbiti de rau, in lipsa prezentei mele?

    eu nu am vazut restul discutiei, care Andrei si de ce Constantin? si de ce vrea surf numele meu?

  15. surferb Says:

    hudre
    ce sa nu anticipam, ca stiu deja tot. te-am gasit si pe tine si pe basty si pe toata clica voastra. pe 22 e rost de desmat si destrabalare.
    krakilla e mai prudent, n-are blog da’ dau eu cu crucea si peste el.

  16. jimerino Says:

    ba, mie-mi mai scapa cuvinte, e o forma de tourette, tourette nomenclator. ce a inteles surf nu stiu 😀

  17. surferb Says:

    krakilla
    pai a zis hudrea ca e haios. acuma vezi si tu ca esti deplasat, te iei aiurea de mine.

  18. jimerino Says:

    ba, pe krakilla il gasesti cam sub aceeasi forma cu mine, doar ca e krakilla in loc de jimerino. sa fie haosul implinit!

  19. surferb Says:

    neaaaah! can’t be :emoticon cu zambet tamp exprimand vag neincrederea:

  20. surferb Says:

    asta ar fi chiar dragutz 😀

  21. jimerino Says:

    :emoticon infatisandu-mi o mina intre plictis si nervozitate, cauzata de neincrederea lu’ surf, batand din degete si asteptand sa vina si sa zica:”asa e ba!” :

  22. surferb Says:

    am sa verific bah, da’ mi-e lene acuma. mai pe inserat asa.

  23. surferb Says:

    sunt cateva inadvertente amice, teoria pica :emoticon cu zambet larg motivat de faptul ca nu am picat de gasca:

  24. Hudrea Says:

    Citez din Krakilla: emoticon cu mine

  25. surferb Says:

    hudrea
    am impresia ca tu te plictisesti la servici mai tare ca mine. as putea fi invidios, cred.

  26. Hudrea Says:

    e doar o impresie, desigur. sunt aproximativ în concediu

  27. tankistu Says:

    jim
    fratele tau are o veste buna pt tine. foarte proasta pt mine…dar pt tine buna. fratili tau de la madrid nu mai are masina mov. adica o mai are …dar dupa cum am vazut ca arata cred ca se poate considera ca nu o mai are. ei bine da…..am imprumutat masina unui prieten care a reusit sa o faca varza. Dumnezeu sa o ierte ca a fost o masina buna si frumoasa. si devotata. toata lumea e bine…doar ca zidul o sa necesite niste reparatii majore. cum nu eram cu el in masina …nu pot sa spun ce se simte simte cind se deschid 6 airbaguri. dar dupa ce pizda are pe mufa pot sa va asigur ca se deschid cu destul de multa viteza. promit ca urmatoarea masina sa fie roz. 🙂

  28. jimerino Says:

    pai ba, daca toata lumea e bine, neluand in considerare pizda omului, sa trecem si la celalalt aspect: banii vine? de la asigurare sau de undeva, da’ vine?

  29. tankistu Says:

    pai normal ca vine. partea naspa e ca eu speram sa o vind p´asta mai pe la Pasti si sa imi iau alta mai noua. acum trebuie sa ma gindesc daca imi iau tot o vechitura sau string cureaua si sa imi iau prin februarie una mai noua.

  30. jimerino Says:

    pe partea economica deci. ia dreacu tot una roz ca acolo sta farmecu’.

  31. tankistu Says:

    sa vad daca gasesc roz. daca nu….o sa trebuiasca sa te multumesti tot cu mov.

  32. greznov Says:

    jiji si giovanni, la umbra unui stejar, povestesc:
    jiji: bah, giovaniiii, uite aici am futut-o pa una buna rau de tot, acu 2 ani.
    giovanni: pai, cum asa?
    jiji: da, mah…si chestia cea mai tare e ca am futut-o de fatza cu ma-sa…
    giovanni: mah, esti nebun…si ma-sa ce zicea?
    jiji: pai ce sa zica, mah…beee, beeee, beeee !!

  33. monica Says:

    Bun. Vad ca Jimi a postat. Am fost [ha-ha!] retarda cu doar o zi si-ati umplut deja sufrageria de cocoloase. Chipgauing.
    :emoticon cu al doilea nume al lui Kraki:

  34. surferb Says:

    1. cam cat de varza e masina?
    2. ai pastrat volanul sa-l pui pe perete sau macar o bucata de husa sa-ti faci port bricheta din ea?
    3. daca urmatoarea va fi roz, cum iti va influenta devenirea ulterioara?
    4. asta ar trebui sa fie inca o intrebare inteligenta dar nu-mi vine acuma.

  35. Hudrea Says:

    Mă! Ai găsit ce pierduseşi? N-ai pierdut nimic, nu tu erai? A, bon, atunci iertare, vorbesc prostii.

  36. tankistu Says:

    surf
    de ce intrebarea 4 ar trebui sa fie ¨inca una¨ inteligenta ??? celelalte 3 au fost ???
    nu stiu cit de varza e masina ca inca nu am vazut-o. o vad maine seara sau sambata …

  37. jimerino Says:

    gasit, mos craciun inceput sa vina, atmosfera festiva coane.

  38. anowen Says:

    jim
    aegon asta e geoana? asta incerci tu sa spui?
    salutu-v-as pe toti!

  39. jimerino Says:

    da, ma dedau cu geoana la activitati potential anarhice. ca iliescu e baiat serios, ala mananca lapte praf, nu bomboane.
    geoana! cine reuseste sa si-l inchipuie pe geoana gandindu-se la o muie? ca de dat muie, sigur nu da, ca nu se coboara….sau, cine stie, daca ar fi el cu nastase, cineva tre’ sa se coboare. eventual pe rand.

  40. krakilla Says:

    eu pot sa mi-l inchipui… da’ nu pot sa redau imaginea.

  41. surferb Says:

    eu il declar pe boc muistul de serviciu, tot timpul la datorie. ii face concurenta serioasa pana si elenei udrea.

  42. jimerino Says:

    pentru ca il ajuta statura. altii la varsta lui rebuie sa se lase de meserie din cauza durerilor de spate care ingreuneaza aplecarea. alpecarea catre….meserie.

  43. surferb Says:

    adica isi pastreaza verticalitatea in orice context.. 😆
    trebuie mentionat si stolo, ranitul de serviciu. asta are mai multe accidentari decat mirel radoi. asta e daca nu se trateaza si el la clinici italiene…

  44. jimerino Says:

    ba, despre stolo nu stiu unde am citit ca are probleme psihice. adica diagnosticat si tot tacamul. ceea ce ar exlpica unele chestii.

  45. surferb Says:

    pe stolo il tradeaza fatza, e bolnav rau, cred ca mai bine i-am zice „the body” ca in filmele alea cand e nevoie de un cadavru dar nimeni nu e dispus s-o faca pe mortul.

  46. surferb Says:

    asa, am facut si politica. trecem la fotbal sau la femei?

  47. anowen Says:

    hai sa vorbim de femei: elena udrea?

  48. Hudrea Says:

    lenuţa udrea e ministru, bă!

    dupa cum vedeţi, un simplu H face diferenţa între un inteligent şi-o piţipoancă

  49. anowen Says:

    cu H e pitipoanca sau inteligentu’? pula mea daca eu mai inteleg ceva…

  50. jimerino Says:

    daca hudrea o ia de nevasta pe lenuta (hudreo, consider-o urarea de sarbatori) si aia isi schimba numele, lumea o sa creada ca a dezvoltat un defect de vorbire.

  51. surferb Says:

    hudre
    felicitari si la mai mare (consider-o urare de dupa sarbatori).

  52. pepeman Says:

    Bravo Jim proză bazată, filon viguros. Totuşi, prea multe bomboane.

  53. jimerino Says:

    mda, mi s-a mai zis. e si perioada care parca invita.

  54. Za Ghost of Big Nicu Says:

    ba, da’ nu ati plecat sa cuceriti nus’ ce munte? s-a inchis cabana sau cum?

  55. jimerino Says:

    ba, ei poate au plecat, ca nu le prea simt prezenta prin locurile obisnuite. eu sigur n-am plecat.

  56. surferb Says:

    n-au dat si ei un esemes, un meil, semnale cu fum ceva, te-au lasat singur acasa (1 si 2, ca al treilea era deja sf) ?
    ce oameni, ba, ce oameni…

  57. surferb Says:

    inca o intrebare. nu ti-au decorat biroul cu globulete, beteala si crengute de brad? ahh, spiritul craciunului. priceless…

  58. Alex_S Says:

    Ba’ Jim, Meri in Cristmas ma! 🙂

    Hai sa traiesti si sa ai un Craciun Fericit! Sa ai grija cu bradu’ sa nu-i dati foc cu tigarile!

  59. surferb Says:

    Hai sa fi sanatos mah. Sarbatori Frumoase!

  60. pepeman Says:

    Hai să trăiţi cu numele, care v-aţi născut azi…

  61. krakilla Says:

    Ce pula mea faceti? In spiritul gay care domneste pe blog, va doresc sarabatori fericite, tot gay asa… Betivilor.

  62. jimerino Says:

    in spiritul gay care domneste pentru ca suntem numa’ pularai pentru ca avem un limbaj de bordura, sa va fut in gat ca nu pot sa anturez nimic cu blogu’ asta de doi bani care in mod normal o tarfa-doua ar fi atras da’ sunteti muisti si va bagati toate soiurile de puli, deci…sanatate si craciun fericit! si de la shmeny. sa va ia in carici si ea. pentru ca….asa vreau eu.

  63. surferb Says:

    da’ pe cine ai incercat sa anturezi si nu ai putut de… raul nostru?
    in alta ordine de idei spor la sarmale si rachie. sau ce vei mai fi band tu acuma.

  64. Hudrea Says:

    Nu stau, sunt în trecere.

    Sfintele sărbători de iarnă să vă…pula calului. Nu vă urez nimic, bă. Mă fut în ele datini şi obiceiuri creştine ori ne. Noi să fim sănătoşi.

  65. tankistu Says:

    bah…cum vb Hudrea asta ca un om mare. merg pe mana lui. hai ¨la revedere¨

  66. surferb Says:

    asa, si experimentul asta are continuare?

  67. jimerino Says:

    are, da’ nu se mai documenteaza. gata, ajunge.

  68. surferb Says:

    macar apa lui Andrei sper ca o mai schimbi din cand in cand…

  69. surferb Says:

    asa, deci… la anu. ne vedem.

  70. tankistu Says:

    surf
    la anul. ……si la MULTI ANI!!! betivilor

  71. jimerino Says:

    gata vere, am mai luat un an pe pula. la pace si pe el.

  72. tankistu Says:

    bai laba…aseara m-ai numit ¨umflat¨. m-a durut. politically corect era ¨persoana supra ponderala¨. muie. 🙂

  73. the man Says:

    mai trăiţi mă ? hai să trăiţi.

  74. jimerino Says:

    nu stiu de ce pari surprins. imagineaza-ti usurarea pe care-o traim noi de fiecare data cand apari. 😀

    supraponderal e cius. tu esti pur si simplu borhot.

  75. surferb Says:

    asa. anul asta ce avem in program. un prolog sau un trail-er baga careva?

  76. surferb Says:

    hai ba, ca se cere post nou.

  77. Hudrea Says:

    Bună siara

  78. surferb Says:

    sara buna hudre.
    sanatos? optimist?

  79. jimerino Says:

    gata ma, vine. spal vasele, ma cac, beau si imediat dupa aia, vine.

  80. surferb Says:

    in ce ordine, sa stim sa ne ferim daca o fi cazul?

  81. Hudrea Says:

    mă, numa’ să nu te caci aci, pe blog

  82. surferb Says:

    stai ma linistit ca am vorbit cu el, ne anunta daca.

  83. shmeny Says:

    completare:
    vasele nu le-a spalat. a doua… nu stiu exact daca s-a indeplinit. de baut, a baut putin. cred ca totusi vasele l-au retinut.

  84. jimerino Says:

    sictir ca am spalat ceva. si am dasfacut si o bere. gata, ma cac si e rezolvata.

  85. actorul Says:

    hudreeee!
    hai ca cica acuma.
    jim
    sper ca nu te filmeaza nimeni.

  86. surferb Says:

    offf, sa mai recunosc odata? bine. sunt bou.

Lasă un răspuns

