Mircea Badea cu litere mari

Ati inteles despre ce e vorba, da? Omu’ e gay. Rau. A inceput-o bine, ziceam „ba eu parca i-as fi rupt pizda lu’ sugar ray asta mic” si acum zici ca zice ce zic eu. Zicea de banci. Ma suna una de la raiffeisen ca am o restanta:
-Domnul russo?
-Eu.
-Stiti, aveti o datorie si ar fi pacat sa fiti inregistrat la biroul de credite.
-Tu sa fii sanatoasa scumpo, n-am eu treaba. Merci!. Da’ cat e datoria aia?
-13j de mii.
-Ma fata, tu esti incepatoare sau ti-a facut careva manevra si te-a pus la munca de jos? Pai eu tocmai ce am platit acum o luna datoria de trei luni.Serios. Nu m-a convins nimeni sa platesc 80 de euro cand vroiau ei si presupui ca tu ma faci sa dau 130j de mii de lei ? Stii ca eschimosii par a avea, dupa un studiu efectuat de o ec hipa britanica,
o viata sexuala de doua ori mai lunga? Stii ca sunt fumat rupt in acest moment? Stii o pula.
Dupa aia a fript-o in cur cu cateva fețe de retard, dovada clara ca carmen e paravan si omu’ isi e true si o suge la maro. Lamalo!
Dupa aia vine si zice….: pula, cica la flash sport, in cateva momente, aflam de ce nu va juca alin sania, singurul jucator de handbal pe care-l stiu….la pula mea, n-am mai auzit.
Stiu ca vroiati ceva si tocmai ceva este colea, ceva s cris in stare de.
Si pentru cei multi care stiu ca erati preocupati de posibilkitatea ca Andrei sa nu primeasca apa proaspata…pas de problem. Asta e franceza diclita de arab.

96 răspunsuri to “Mircea Badea cu litere mari”

  1. surferb Says:

    eu nu am auzit arabi sa vorbeasca asa de urat in franceza. in fine, sunt convingerile tale si le respect da’s gresite.
    ai facut in mod elegant si necesar precizarea cum ca si anume Andrei, deci pisica, primeste apa proaspata, era si cazul la cata umbra de dubiu aruncasesi in postul anterior.
    e verificata aia cu eschimosii?

  2. jimerino Says:

    da, de catre niste muisti englezoi carora le plac muzica. the streets-blinded by the lights.

  3. surferb Says:

    si de ce nu ai pus link?

  4. krakilla Says:

    ba inainte reuseam macar sa deduc ce vrei sa spui, de la un timp, am inceput sa ma opresc dupa fiecare cuvant, incercand sa-mi dau seama ce e. Badea e gay ca l-au sunat de la o banca sau e gay ca s-ar putea sa-ti moara motanu’ de sete? Sau e din cauza lui Alin Sania? sloboz… ma duc sa-mi fac o cafea!

  5. surferb Says:

    krakilla
    hai sa-ti explic eu, ca te vad dezorientat.
    putea si jim sa scrie despre cum v-au oprit rusii gazele (ca voua vi le-a oprit ca eu nu-s acolo) si cum o sa va afecteze devenirea ulterioara dar n-a facut-o.
    putea sa scrie ca ce mult s-a distrat cand a dat ala cu papucii dupa bush (avand in vedere de cand nu a mai scris un post, aici ar fi fost inca de actualitate)
    putea sa spele si el vasele (asta cum ca nu le-ar fi spalat e doar o banuiala hazardata si la plesneala, asteptam confirmari sau in)
    ei bine, jim nu a scris despre aceste lucruri, a scris despre badea (cu b si m mare) pentru ca regula de aur a massmediei romanesti si nu numai da parca la noi cu precadere e ca „sexul vinde”. nu mai dezvolt ca depasesc in amploare insusi postul lui jim da’ ai inteles tu.

  6. jimerino Says:

    daț serios, traiasca-ti frica-n casa nu scrie mai mult decat tine ca si asa nu am multe pizde care sa ma adore, daca nu mai sunt nici cel mai destept de pe acilea….
    gia….?

  7. jimerino Says:

    vezi, a iesit fix pula din ce pula mea am scris eu acolo. sloboz, va dumiriti voi.

  8. surferb Says:

    sari cu pula si slobozu degeaba, de cand e cantitatea textului mai valoroasa decat continutul? tocmai l-ai facut pe adrian paunescu genial, vezi? nu-i frumos.
    pentru fete:
    jim e genial da’ asa-si mai baga el pula cateodata.

  9. jimerino Says:

    pentru fete: jimmy e genial si l-ati lua in gurav fara comentarii dar el e mega combinat cu shmeny asa ca va recomand http://www.piticigratis.com
    sa va slobozeasca omu’ si Dumnezeu deopotriva!

  10. surferb Says:

    jim nu e derivat de la ionut? nu cercetez da’ iti plasez un lamultiani preventiv. nu poti sa stii de unde sare berea.

  11. surferb Says:

    si sa stii ca nu am intrat pe link-ul ala ca am vazut ca e pentru fete.

  12. nevermore Says:

    na mah d-le russo un comentariu si pentru tine sa nu te mai plangi atata! e bine? a da!
    … oaau da’ ce post intereesaaant… captivant…a..dezvaluitor de mistere, ne bucuram ca atat Dvs cat si pisica nu mai aveti probleme financiare respectiv… (la ce intra schimbarea apei…?) de supravietuire…? infine, intelegeti Dvs… 🙂

  13. surferb Says:

    ai dat click pe link? (suna kinky, click link, he he)

  14. shmeny Says:

    Jimerino,
    te mananca in pizda, prietene!
    nevermore,
    la multi ani! pisica e mai mult a mea decat a lui jimerino. dar imi place ca va preocupa bunastarea ei.

  15. surferb Says:

    se desprind doua concluzii. ele atarna cam asa:
    – jim a spalat vasele dar nu tine neaparat sa se laude;
    – jim nu a spalat vasele insa urmeaza sa.

  16. krakilla Says:

    -jim le spala de cate ori vrea shmeny

  17. shmeny Says:

    surferb,
    undeva la mijloc. a inceput sa spele, s-a oprit apa (cred ca a umblat el cu vreun ciocan la instalatie, sper ca nu cu propriul ciocan, sper ca a imprumutat un ciocan de la un vecin), a promis ca va continua. dupa aceea lucrurile au deviat. a stat toata noaptea treaz, a baut de unul singur astfel incat dimineata, cand m-am trezit pentru a merge la serviciu, pentru ca (viergula) cel putin unul dintre noi sa arate ca este un adult responsabil, l-am gasit beat si treaz in acelasi timp, paradoxal.

  18. surferb Says:

    de un singur lucru ma bucur in toata povestea asta, ca nu are de suferit Andrei.
    krakilla
    tu vrei sa se supere jim si sa te baneze la el pe blog?

  19. shmeny Says:

    da, ar fi ceva istoric. krakilla banat de jimerino.

  20. surferb Says:

    nu era „oricine banat de jimerino” ? 🙂

  21. jimerino Says:

    ahaha ca s-a trezit jimerino si ati belit smocu’ ca va face asta mic cu smecleu si otet. sange, ma doare capu’ , va bag zzzzzzzzzzzzzz

  22. surferb Says:

    jim
    nu ai niste vase de spalat? ca asa a zis krakilla. minte krakilla?

  23. shmeny Says:

    iar ne injuri ma, parpanghel?

  24. jimerino Says:

    neah, krakilla a zis mult mai rau. da, am, futu-i pe ma-sa de treaba!

  25. jimerino Says:

    uuuuu, a aparut barosanca, bag nitel capu’ la cutie. revin. 😉

  26. surferb Says:

    si krakill are. el are blog pe care nu scrie. si hudrea nu-i convingator cu el. pur si simplu nu-i merge.

  27. surferb Says:

    eu am un nepalez care-mi spala vasele, asta-i treaba lui. acuma nu ca as face comparatii da’ e hilar.

  28. surferb Says:

    stai ca e prea ambiguu si se poate interpreta. e hilar ca-l cheama Budha, pe el, pe nepalez. adica Budha imi spala vasele, he he 😉

  29. jimerino Says:

    hilar ar fi sa ai o indianca numita boy george care sa-ti lustruiasca pula.

  30. surferb Says:

    jim
    imi recunosc inferioritatea, nu vad partea amuzanta.
    cu una pe care o cheama hari krishna nu obtin acelasi efect?

  31. shmeny Says:

    nu sunteti zdraveni 🙂

  32. jimerino Says:

    pai aici era ironia, ba! ia baga pe youtube una din ele. googaleste, searchuieste… munceste, ba!

  33. surferb Says:

    ma, uite eu sunt dispus sa iau in considerare un sfat bun. tare mi-e frica insa ca daca dau search pe google la asa ceva ajung tot pe blog la tine.

    in alta ordine de idei intre ultimile doua commenturi ale tale ai fix 24 de minute. sa fi terminat asa repede de spalat vasele?
    ai schimbat apa lui Andrei?

  34. jimerino Says:

    haoleo, vasele! si jmenoaica e pe drum. am futut un cal in pizda!

  35. surferb Says:

    jim
    te invat. moca. daca nu-ti vine nici de-al dracu’ sa speli vasele, macar schimba apa lui Andrei. succes.

  36. jimerino Says:

    andrei se descurca ma, isi ia singur mancare daca nu-l servesti, de baut gaseste el ce sa bea. da’ vasele, vasele zic…

  37. surferb Says:

    pai la sfatul meu Andrei e in plan secund, omule bun.
    hint!
    nu pe Andrei trebuie sa-l impresionezi…

  38. surferb Says:

    a, si tre’ sa faci tam-tam ca ai schimbat apa, eventual merge si faza sa te filmezi facand asta. e cam de porc da’ merge.

  39. shmeny Says:

    asa. ca sa conchid.
    am ajuns acasa. vasele – nespalate. io cand ma enervez, spal vase. ceea ce am facut. deci – vasele sunt spalate. dar nu gratie prietenului vostru.
    pisica era flamanda. da’ macar avea apa.
    rusine, ma, tortionarule!

  40. surferb Says:

    jim
    iti accept multumirile.
    shmeny
    ai vazut ca doar datorita insistentelor mele a primit Andrei apa, deci demersul meu a avut un scop nobil.

  41. Vermele Says:

    in repetate randuri, am avut retineri sa postez comentarii, aici pe blog………. retinerea nu e echivalentul unei frici
    si nu poti sa zici ca nu am postat „niciodata”………
    pula mea, tot filmu’ cu sincronizarea il am…… 😀

  42. surferb Says:

    are si dublaj in enleza?
    intreb nu ca ar avea vreo relevanta da’ sa legam o conversatie.

  43. surferb Says:

    nici nu ma obosesc sa pun erata. munciti ca sa intelegeti ce si unde e gresit (de unde oi fi auzit indemnul asta la munca?)

  44. Vermele Says:

    surf, e vorba de o aritmetica simpla……chiar daca lucrurile, la prima vedere is complicate…… 😉

  45. surferb Says:

    adevarul e ca sintagma „pula mea” are darul sa complice perspectiva 🙂

  46. Vermele Says:

    anuleaza ce complica…….perspectiva

  47. surferb Says:

    ma, eu anulez da’ s-ar putea sa te doara 🙂

  48. Vermele Says:

    m_as da la o parte pentru o cauza nobila………da’ sa am certitudinea ca se materializeaza……. 🙂
    prefer sa raman cu durerea, care de fapt e o satisfactie………

  49. surferb Says:

    oooooookeeeeey, acuma stim unde sa te incadram. masochisti nu am mai avut pana acum. e drept ca nici krakilla nu pare a se da inapoi de la o bataie cu slapul chinezesc pe fundul gol 🙂

  50. the man Says:

    De la inceputurie blogului, te port dupa mine in gand, si, chiar daca nu postez prea des aici, (cu toate ca citesc zilnic) asta nu inseamana ca nu ma gandesc si nu ma rog pentru tine, si pentru toate aceste suflete delicate care vin aici pentru a gasi putina caldura umana. Eu nu ma dezic de tine Jim, orice ar fi! Si chiar daca intalnirile fizice dintre noi vor fi mai rare, sau nu vor fi deloc, locul tau special din inima mea va ramane acelasi. Tu traiesti in noi, in visele, in intamplarile vietii de zi cu zi ale multura dintre noi, si este asa de bine sa stim ca existi, minune de om ce esti!

  51. the man Says:

    Iti multumesc pentru lacrima ta …atat de speciala , daruita mie… cum de-ai gresit si esti barbat…si inca unul special….

  52. the man Says:

    JIM, ce frumos ai scris,cita emotie! Cite suflete minunate pasesc pe acest tarim!

  53. the man Says:

    esti fantastic…..poate ti-au spus-o atatia si atatea pana acum, dar nu ti-am spus-o eu…

    Sunt fermecat de profunzimea trairilor tale….
    poate undeva candva intr-o alta viata ceva ne-a legat….sau poate nu
    sunt emotionat in fata acestor cuvinte poate fara sens si poate fara inteles, dar care sper sa ajunga la tine

  54. surferb Says:

    si ecoul: what?!!!!

  55. the man Says:

    Timpul e cel mai nemilos dusman al nostru.In noptile albe fac planuri, imi fac promisiuni pe care nu le respect niciodata.Urzesc vise fac planuri de bataie .Doar vise…

  56. the man Says:

    surf, frate de blog ce-mi esti, nu-ti face mea culpa ca n-ai de ce. sunt si eu ca toti oamenii astia mai sensibili (deja ma stii) si am tot felul de trairi, acum am simtit sa impartasesc cu voi despre intortocherile in care da, ma simt singur ca asa sunt date din concept depresiile astea, vin cu ideea ca nimeni nu te intelege, dar nu doream sa para atat de grav, iarta-ma tu daca m-am exprimat putin mai…ingrijorator.

  57. the man Says:

    Nu conteaza CINE suntem, de unde venim, unde lucram. Conteaza ca avem niste inimi mari care STIU SA IUBEASCA, sa mangaie, sa planga, sa rada. Nimeni nu alunga pe nimeni.

  58. the man Says:

    Jim, pastreaza-ti cat poti mai mult frumusetea, candoarea, puritatea, esti minunat asa cum esti, lumea e stramba, nu tu, tu esti desavarsit,

  59. surferb Says:

    eu la planurile alea de bataie aveam o reticenta, in rest treaba ta, eu nu particip. deci nici la planurile alea.

  60. TheMaggot Says:

    the man, te sincronizezai cu cineva? 😀

  61. TheMaggot Says:

    te sincronizai ma, nu asa cum am scris…. 😀
    am gresit la scriere 😀

  62. TheMaggot Says:

    surf, 😀
    cum zici matale…… 😀

  63. surferb Says:

    ei nu, ca voi ma tineti de vorba pana dimineata. mai e si maine o zi. e cliseu da’ e real.

  64. the man Says:

    nu mai pot bă, mă piş pe mine de râs, am vrut s-o las aşa până mâine dimineaţă să văd ce meclă face jim, da nu mai pot, daţi un search pe Alice Năstase blog şi găsiţi acolo originalele, n-am descoperit eu blogul ăsta, e monumental

  65. the man Says:

    am schimbat doar numele, în loc de tanţa sau lilica am pus jim sau surf, după 30 de secunde sunt sigur că m-aţi luat de poponar, da fetele alea săracele …cred că le lipseşte ceva la greu…aştept să văd cine ghiceşte ce le trebuie.

  66. surferb Says:

    creier. nu detaliez, ar fi superfluu.

  67. surferb Says:

    intrebari mai grele nu ai? eu de exemplu stau si ma gandesc de ce nu dorm la ora asta.
    nu incercati sa ghiciti, din acelasi motiv pentru care nu am detaliat anterior.

  68. TheMaggot Says:

    the man, ai mila; sunt prea multe de calculat
    nu vreau sa nu inteleg calcule……..

  69. televizor Says:

    bai maggot ce ai?

  70. Hudrea Says:

    1. N-am citit comentariile de mai sus, deci să n-au că s-a mai spus.
    2. Bă Jimi, nu ştiu cum să-ţi zic ce am de zic. Adică ba, ştiu: ce pulă ai scris acolo mă? N-am priceput nimic. Nici măcar n-am ghicit ce-ai vrut să scrii. Tu erai beat când ai scris?

  71. shmeny Says:

    pentru ca jimerino este inca in concediu si doarme, imi permit sa-ti raspund eu, hudreo. cu naduf.
    da, era beat. si nu numai. nu a vrut sa scrie nimic.
    the man,
    vad ca alice nastase va tine cu sufletul la gura.

  72. surferb Says:

    hudreo
    daca nu scrii, (ca tre’ sa scrii, ca n-ai mai scris de mult si ai ramas ultima gasca la capitolul asta, ca krakilla nu se pune), nu citesti, nu toate alea (deci ar mai fi nu-uri da nu-mi vin acuma) cum vrei tu sa intelegi?
    vezi proverbu’ cu padurea si copacii.
    si nu, nu s-a mai spus, esti chiar primul care nu a inteles textul, in ciuda faptului sau mai ales de aia ca jim era beat.
    shmeny
    nu stiu de unde-i vin ideile astea lui the man. chiar nu stiu.

  73. krakilla Says:

    Cred ca e ceva in neregula cu Hudrea, daca n-a inteles textu’. Pentru noi, restul, este destul de clar. Si ca tot veni vorba, eu nu inteleg nici macar ce scrie surf, si el posteaza mai mult treaz… De la Jimi nici in cele mai frumoase vise, nu sper a intelege ceva.
    Ma enerveaza rau asta! De vreo 3 zile sta numai beat. Doarme si bea. Ce cacat ca eu trebuie sa imi fac creierii muci pe la serviciu. Daca locuiam in Bucale, imi dadeam demisia si ma mutam la el. Spalam si vase, ce pula mea!

  74. surferb Says:

    hai ma ca fabulezi.

  75. shmeny Says:

    krakilla,
    pe tine te enerveaza? atunci eu ce sa mai zic?… ce bine ca te mutai la noi! aveam doi betivi in loc de unul.

  76. krakilla Says:

    da, da’ unul spala vasele… iar eu m-as fi uitat la televizor.

    surf: exact ce spuneam! nu inteleg nimic. dezvolta. cu ce fabulez? cu punct si virgula, daca se poate.

  77. shmeny Says:

    krakilla,
    da, unul spala vasele. eu.

  78. jimerino Says:

    exagerati. mai ales man. ce m-a ingrijorat pentru cateva secunde n-a fost ideea ca ai fi gay, desi cam avem tendinta de a merge la wc impreuna, nu detaliez nici eu, ci aia cu „chiar daca o sa ne vedem mai rar”. deci esti bine sanatos, inca n-ai inceput sa te caci pe tine sau mai stiu eu ce, da? bun. superb. i(?)rina, bine sanatoasa?
    si nu-i adevarat nimic, o data m-am imbatat si eu si acum ma acuzati de fiecare data.

  79. surferb Says:

    krakilla,
    „…, si el posteaza mai mult treaz” – eu postez tot timpul treaz, problema s-ar putea sa fie ca tu citesti beat fiind, care esti.
    ia, vezi si tu proverbu’ cu padurea si copacii.

  80. tankistu Says:

    jim
    uite ca eu am inteles despre ce e vorba. si lamalo era o piesa pe vremea lui Ceausescu sau imediat dupa pe care o cintau unii din galati. nu imi aduc aminte cum ii chema. cind aflu va comunic.

  81. fericitsauroman Says:

    bun asa

  82. krakilla Says:

    @surferb:
    l-am vazut. ce e cu el?

    nu bei? esti musulman sau pocait?

    eu nu citesc beat, care sunt, ca eu citesc de la serviciu. acasa n-am net, (am povestit, da’ nu mai stiu unde) si oricum n-aveam timp de el acasa. de nici un fel de tehnologie, de altfel. doar lumina, caldura si niste muzica, de restul (bautura) ma ocup eu.

  83. surferb Says:

    krakilla
    ai urmarit link-ul lui the man?

  84. krakilla Says:

    nu.

  85. surferb Says:

    krakilla
    pot sa te citez? adica asa:
    „esti musulman sau pocait?”

  86. surferb Says:

    alte neclaritati?

  87. krakilla Says:

    nu.
    da.

  88. surferb Says:

    e clar atunci.

  89. jimerino Says:

    ba, asta e atat de lenes ca nici un link la amaraciunea aia de blog nu-si pune. ba krakilla, pai in felul asta o sa te imbogatesti din blog cand m-oi imbogati si eu.

  90. Ra Says:

    Ba n-ar fi rau in Cuba sa stii…e bine si la noi, da nu prea.

  91. krakilla Says:

    rade ciob de oala sparta…

  92. jimerino Says:

    stai ca de dimineata ma concentrez sa raspund la aia cu cuba. imi vine doar hmf hmf.

  93. krakilla Says:

    Cuba is famous for:

    Cuban Cigars, some of the best in the world.
    A world class education.
    Highest level in Medicine, world class.
    Most beautiful beaches in the world.
    Spectacular city of Habana, heritage of the world.
    Famous Cuban music.
    Famous Cuban dances and dancers.
    Famous sport trainers.
    Cuban cusine.
    Drinks: Ernest Heminway said: Best mojito at La Bodeguita del Medio. Best Daiquiri at El Floridita.
    Cuban coffee.
    Havana Club Ron. (Rum).
    The beautiful people of Cuba.
    +
    Cuba Drugs

    Romania is famous for:
    – its traditional dishes: sarmale (mincemeat rolled in cabbage) and mititei (grilled meatballs)
    Romania has about 4,000 rivers and most of them rise in the Carpathian Mountains.

  94. surferb Says:

    asa. jim, acuma ca krakilla (daca e c k nu e cacofonie, nu?) ti-a scris urmatorul post e randul tau sa-i scrii un post lui.
    apreciati simtul organizatoric.

  95. surferb Says:

    jim
    skip cuba, zii cu krakilla lenes ca incepusesi bine.

  96. surferb Says:

    gata jim, si-a pus krakilla singur post nou. relax.
    ce ziceai de cuba?

Lasă un răspuns

