Dreptul la libertatea de a fute-n gura

Mi-am adus aminte ca sunt golan si ca golan ce sunt tre’ sa comentez fotbal. Nu am introducere, ma pis pe ea, trec direct la treaba si promit sa fac o incheiere frumoasa.
Am observat ca s-a dat toata lumea cu curu’ in sus ca „vai ce lipsit de onoare/ce josnic/ce calic materialist e radoi ca s-a transferat la arabi”. Pula mea, e dreptul lui. Asta ar fi modul scurt si cel mai drept de a pune problema, dar hai sa o lungim. Ca sa nu se spuna ca posteaza krakilla mai des ca mine (nu stiu sa-ti pun link ma, ce sari ca zdreanta care esti zdrea…scuze, vorbind de mirel am intrat in pielea personajului gresit). In primul rand, ca sa fie clar, inteleg oamenii care comenteaza pe la tv sau prin presa scrisa pentru ca asta le e meseria si asa isi hranesc odraslele. Da’ toti coate goale care stau sa ii dezbata verticalitatea lu’ Radoi pe forumuri si bloguri…de ce? Adica omu’ n-ar trebui sa plece de la 200 de mii la 1mil 200? Ca sa astepte ce? Sa il transfere un club mare din europa? Pai sunt 90% sanse ca asta sa nu se mai intample. „Pentru ca nu are valoare” sar toti cu verdictul, ca ce pula mea, nu tre’ sa dam un verdict pe zi? Cel putin. Are, pui de mircea radulescu ce sunteti, da’ pentru cluburi el e marfa. Marfa o evaluezi cand o cumperi. Are 28, poate sa-ti mai joace 4 ani, adica durata unui contract normal. Dar are in ultimii ani mai multe accidentari decat are toata echipa lu’ arsenal. Deci e foarte posibil ca din 4, de fapt, sa joace 2. Sau 1 si sa se rupa definitiv. Si la banii care sunt ceruti pentru el, ca marfa, nu se imbulzesc cumparatorii. De fapt, lipsesc cu desavarsire cei din Europa. Si toate astea fiind luate in calcul, Mirel ar trebui sa se trateze pe el insusi ca pe marfa, ba chiar sa se pise si pe familie? Pentru noi si pentru cluburi e marfa. Marfa, actor, idol, ce-o fi pentru fiecare. Da’ familia trebuie sa si-o hraneasca. Intre a lucra la multinationala visurilor pe 1200 ron/luna si a-mi clati mie rufele pe 7200 ron/luna, ce ati alege?
Am vazut un punct de vedere interesant la Georgescu-nici tie nu stiu ba sa-ti pun link, ai tu cititori- care (daca am ditamai paranteza consider ca am scapat de cacofonie) e contrariat in paralel de faptul ca niculescu isi doreste sa ajunga in CL doar sa vada si el ce aer e si de faptul ca Radoi, care a ajuns in CL in 3 ani consecutivi, pleaca la arabi. Pai daca in cazul lu’ claudiu consideram ca nu e de ajuns sa ajungi acolo, de ce ar mai trebui sa stea Radoi? A ajuns deja. De trei ori. La rand. Nu credeti ca daca noi ne-am prins ca mai mult nu se poate, s-a prins si el? Daca stie ca e cel mai bun de la Steaua si vede ca nici el nu face fata…
Mesaj pentru „suporteri”: omu’ va e dator cu cat i-ati dat si i-ati dat fix o pula. Si nu sunt prost sa vorbesc strict de bani. V-a platit de 10 ori mai mult. Sa-i sugeti pula cand il vedeti pe strada! Eu in locul lui ma pisam pe voi de mult. Norocul vostru ca nu-mi da nimeni macar 1% din cat i se da lui. Pe banii astia va futeam si-n cur.

60 răspunsuri to “Dreptul la libertatea de a fute-n gura”

  1. mara Says:

    Inainte de a comenta articolul, tre sa te felicit ca ti-ai bagat o noua categorie! 😆
    Cat despre subiect, hai sa zicem ca-s de acord cu tine!

  2. jimerino Says:

    cat despre subiect hai sa zicem ca merci. cat despre categorie, vezi ce surprize iti ofera viata? se futu categoria.

  3. surferb Says:

    ba eu ma bucur si-mi pare si bine. o sa am autograf de la Mirel, o sa va milogiti de mine sa va fac si voua rost si o sa ma umplu de bani. cu banii astfel obtinuti o sa-mi deschid multinationala aia de zice jim si va dau fix cat a zis chiar el.
    asta binenteles daca nu va repeziti sa-i spalati lui rufele. adica lui jim. ca da mai mult. cica.

  4. mara Says:

    @surf
    Crezi ca eu o sa am o sansa de a primi autografu mai ieftin? 😀

  5. jimerino Says:

    femeie. iata. repede sa bata din pleoape, sa dezveleasca umarul… si asa tanara! si atat de pura!

  6. mara Says:

    @jim
    Asta e doar artileria usoara! Pot sa fac si asa 😳 si un „te rog……”!

  7. tankistu Says:

    jim
    ce ai patit bah ???? daca nu recunosteam stilul ( adica pulile alea) as fi spus ca a scris shmeny. ce sa zic ??? bravo si tine-o tot asa. pupici pufosi si colorati.

  8. surferb Says:

    tank
    ba, asta nu e jim, clar. ia uite ce poet s-a facut.

  9. tankistu Says:

    surf
    sincer e de rau…. daca a primit laude inclusiv de la mara. hai sa te laude golanii merge….

  10. tankistu Says:

    bah esti prost ??? a schimbat asta headeru ….. ce dracu ??? vine sfirsitul lumii ???

  11. surferb Says:

    tank
    stai bah linistit, n-a schimbat jim nimic. s-a semnat hudrea cu diacritice, in sfarsit 😀

  12. jimerino Says:

    ba, nu e hudrea. dar ii multumesc domnului care a ilustrat atat de plastic citatul prin header. bodaproste dolo!

  13. surferb Says:

    ok, sa-i multumim cu totii domnului ca te-a scos… pai stai ca nu te-a scos, te-a bagat. da’ daca la tine e ok atunci e ok.

  14. surferb Says:

    sa-i multumim deci, ca de acolo plecasem.

  15. Basty Says:

    Oricum, căca-m-aş pe headeru tău.

  16. surferb Says:

    basty
    nu ai zis nimic nou si nici macar nepotrivit deci nu ti-a iesit. daca voiai doar sa-ti faci publicitate nemascata, asta da, e apreciata.

  17. krakilla Says:

    ia baaaaa, are asta header! cum se face? ai spalat vasele, ai stat o zi fara sa bei, ai hranit pisica?
    acu’ am vazut ca ti l-a facut un domn… ca eu citesc comentarii in timp ce scriu, ca d-aia sunt genial. sa-ti traiasca.

    ba, faza cu Radoi e fas. noi (cand spun noi, nu ma refer si la mine) l-am huiduit pe Giga Popescu si juca pentru noi. nu prea admir eu fotbalisti, dar pe asta il am la inima, dupa meciurile jucate la nationala. si galeria lui Dinamo il huiduia. unii oameni sunt de cacat, in plus, pe stadioane functioneaza spiritul turmei, mai bine ca nicaieri. d-aia nici nu prea ma mai duc la meciuri.

  18. the judge Says:

  19. Whodrea Says:

    Uite mă, Jimi ăsta e om cu caracter, mă! A promis ceva şi s-a ţinut de cuvânt. Minunată încheierea, excelentă.

    Fain header. N-am fost eu, desigur. Suspectez că Basty. Dolo? 😆

  20. surferb Says:

    ba, iar faceti mistificari de identitati? abia va invatasem. deci basty e dolo?

    tu hudre de cand nu mai scrii te folosesc doar punct de tranzit spre krakilla ca altii vad ca nu-si pun link spre el. nici ala nu-i dat afara de cheful de scris da macar mai schimba un header, mai o aluna…

  21. tankistu Says:

    surf
    bah duda umana ce esti. deschide pagina noua…si scrie KR……si iti deschide direct linkul catre Krakilla. si mai razi de astia ca sunt atehnici. informaticianule !!!
    jim
    s-o dregi cu ou daca e de pasare. 🙂 🙂 daca e de pasarica sa o dregi cu oua.

  22. surferb Says:

    tank
    ba tu esti bah, eu sunt generos, ii fac trafic si lui hudrea chiar daca nu-l citesc. eu l-as citi dar daca n-am ce…

  23. jimerino Says:

    e de rasol de vita cu piept. cum o dreg? 😀

    ba surfere, deci. cum pula mea faci tu sa ajungi zilnic la hudrea si sa nu stii cine-i basty? in alta ordine de idei, da’ basty e dolo. ce sa vezi: aceeasi ordine, aceleasi idei.

  24. jimerino Says:

    piept de pui, stiam eu ca era o alta ordine. adica aceeasi da’ mai dinainte.

  25. surferb Says:

    jim
    de basty stiu ma da’ nici ala nu mai scrie. deci e gras. ca sa stiu si eu. deci dolo.

  26. surferb Says:

    na, am inceput sa scriu commenturi ca pe jeg. deci da, stiu si de jeg. tot stiu ma.

  27. jimerino Says:

    pai nu intelegi ma de la krakilla ca in asta ne sta valoarea, in raritatea scrierilor? pai eminescu, de exemplu, de cand nu te-a mai delectat cu o poezie noua? un la steauaII sau ceva. da’ si cand o veni nu te pisi pe tine de placere?

  28. surferb Says:

    ma, nu ma pis. da’ de minunat ma minunez. valorosilor!!! 😀

  29. krakilla Says:

    ce e lenea asta pe aici? nu mai zburda nimeni, nu mai ai femei… unde sunt fanele? de ce au plecat? eu sunt de vina?

  30. surferb Says:

    he he, dolo e la lucru.
    go dolo, go!

  31. jimerino Says:

    ce ma? ce vedeti voi si eu nu vad?
    sunteti nebuni? ba krakilla, tu intelegi ce zice basty ca a pus si de ce se pare ca si surf vede ceva ce ar fi fost pus de „dolo”?

  32. krakilla Says:

    da, ma. stai linistit, e de bine!

  33. surferb Says:

    a pus si muzica.
    ba jim, da’ nu stiam ca esti roacar…
    sa-ti traiasca.

  34. jimerino Says:

    pai daca eu nici nu vad playerul, ai impresia ca eu am pus muzica? 😀

  35. surferb Says:

    pai daca dolo ti-e prieten se presupune ca stie ce muzica asculti iar daca el a mai si scris mare „CE-I PLACE LUI JIM” la rubrica aia inseamna ca nu mananca rahat. deci esti roacar, ce mai…

  36. tankistu Says:

    e mah…da-l in pulile noastre….si mai rade de georgel. baga dolo si un Samael pt jimmy. sa dea din plete. 🙂

  37. tankistu Says:

    muzica lui jim

  38. tankistu Says:

  39. tankistu Says:

  40. surferb Says:

    tank
    cred ca mai degraba i-ar place asa ceva:
    http://www.youtube.com/watch?v=pbtTJZr-z10&feature=related

  41. tankistu Says:

  42. tankistu Says:

    pai eu am inceput de la soft…il duck in hard …si dupa unde ii place lui….la manele. 🙂

  43. tankistu Says:

  44. tankistu Says:

    asta de mai devreme a fost ca sa fac legatura cu urmatoarea piesa. cireasa de pe tort. diamantul coroanei.

    sper ca apreciezi ca am pus o varianta live…..cum iti place tie. 🙂

  45. surferb Says:

    jim, ai prieteni ciudat rau. tu pareai mai normal asa.

  46. tankistu Says:

    da mah…bine ca esti tu normal. hai sictir ca iti dedic si tie un Florin Salam de nu te vezi. 🙂

  47. tankistu Says:

    si ai grija ca postul este despre libertate. sa nu imi arog si eu niste libertati …… 🙂 🙂

  48. surferb Says:

    dupa cum spuneam – ciudati!

  49. jimerino Says:

    da ma, freak on a leash.

  50. Augustin Says:

    Jim, secretul e să scrii cât mai des, să nu apuce ăştia să bage atâtea comentarii, ca să nu am eu apoi ce nu citi (ba are sens, mai citeşte odată), ca să nu-mi dau seama despre ce se vorbeşte şi să vorbesc pe lângă subiect ne-zicând nimic, de fapt, cu atâta elocvenţă şi eleganţă. Pfuu. Am scris-o fără să respir.

    Scrie ceva despre hudrea, de exemplu. Mă gândesc să-mi cultiv personalitatea. Cultul personalităţii, deci.

  51. surferb Says:

    green street hooligans? priceles… 😀

  52. toader Says:

    eu am o singura intrebare jimi.
    tu crezi in Dumnezeu?
    si chiar stiu raspunsul tau.

  53. jimerino Says:

    surf, tocmai aia nu merge.
    si intrebarea, in cazul asta, la ce foloseste?

  54. toader Says:

    stiam ca ai sa eviti raspunsul. desi primul lucru care ti-a fulgerat prin minte a fost „cred in pula mea”. ceea ce mi se pare foarte amuzant ca formulare.:))))

  55. surferb Says:

    jim
    la mine merge, trebuie downloadata ca nu e format mp3 poate de aia nu-ti merge 😉

  56. Augustin Says:

    toadere, ăştia nu te bag în seamă. Îţi răspund eu: nu cred. Fără pulă.

  57. surferb Says:

    ca sa fie clar, mai spun o data. deci dai click pe link (uuuuhh) si ai optiunea download. dupa ce il down il reload in winamp si mere.
    da, de green street hooligans theme vorbesc (scriu).

    psssst (bai jim, cine e domnii?)

  58. jimerino Says:

    da ma, nu merge direct din playerul asta.

  59. surferb Says:

    pai indiferent cat l-ai platit pe dolo, ti-ai luat teapa in cazul asta. te-a ars la procedeu.

  60. de3de3 Says:

    tu ai vazut cum s-a accidentat eduardo?!
    nu e buna comparatia cu arsenal.:-„

Lasă un răspuns

