La 5 din 9 macar doua lua si Goliat

Era o vreme, nu demult, cand toata lumea, in afara de cei cativa alesi, erau cazuti in admiratia robotului. Si majoritatea nu s-au ridicat, doar au schimbat registrul. Era o vreme usor de amintit, s-a intins pe cativa ani pana acum cateva luni. Pe vremea aia nimeni nu-l batea pe robot, robotul venea aproape cum merg eu la munca, doar ca sa se vada ca e acolo, si cum mie mi se da salariul meu mizerabil, lui i se dadea la sfarsit cecul invingatorului si toata lumea era multumita. Mai ales milka. Ii sclipeau lu’ aia ochii cam cum ii sclipesc unui canibal la vederea unui piedone la protap. Da, ma invart prin triburi de canibali. Doar ca ceva nu-i iesea robotului, ca asa sunt povestile, nu-s perfecte. Se prezenta el la Paris, transpira, milka se ruga la 15 dumnezei ca atatia stie, ca daca stia mai multi ii baga si pe aia pe lista si le facea si cate o muie daca era necesar, si totusi nu. Robotul nu lua cecul invingatorului de la paris. Si nici macar nu era mare deranj, ca e timp, ca nu e suprafata lui da’ lasa ca isi imbunatateste jocul pe zgura si o sa vina randul lui si acolo. Ca Acolo venea mereu un pusti cordit si-l tinea pe fundul terenului si facea ce vroia cu el pana robotelul de lego era dezmembrat si reasamblat de ajungea sa aiba o masea-n calcai. Dar toata lumea era in continuare cazuta si neridicata din admiratia pentru robotel, cu loviturile lui perfecte, care erau perfecte de fiecare data, de ma scoteau din sarite. Si toti il laudau pentru profesionalismul desavarsit, care completat de talent ii dadeau o incredere in sine de-a dreptul enervanta. Care incredere il faceau sa aiba o fata de „nu-i bai c-am pierdut doua puncte pe serviciul meu, am trei clase peste, o rezolv”.

Si ala micu’ care-l tot innoda la Paris a inceput sa creasca pana cand anul trecut s-a intamplat ceea ce nimeni nu credea posibil. Cel putin nu pentru inca vreo 3-4 ani, pana isi facea robotelul norma. Robotelul a pierdut pe verde. Mie imi place verdele dar pana anul trecut cred ca robotelul il venera. Si de atunci i-a incoltit frica si de atunci probabil ca a stat cu sufletul la gura, intrebandu-se in fiecare zi daca nu cumva ala mic e maI tare chiar si decat perfectiunea lui de robotel. Si ajungem alaltaieri, cand robotelul a pierdut iar si in sfarsit a realizat ceea ce pana acum nu era decat o banuiala de care scapa tragandu-si plapuma peste picioare. Ca doar stim toti de cand eram mici ca daca esti invelit Omu’ Negru n-are ce sa-ti faca, de sub plapuma nu te scoate nimeni. I-au tras plapuma si speriat fiind, a plans. Si toata lumea a sarit de cur in sus ca „uite ce baiat sensibil”, „uite ce rau e ala mic, cum l-a batut si l-a facut sa planga pe robotel”, ca „ala mic e prea puternic, trage la sala. Asa nu se pune!”.

A mai plans o data, cand a castigat un turneu. Ca sa-l consider campion in cartea mea vreau sa-l vad din nou ca plange la al 14-lea Grand Slam castigat. Si dupa aia la al 15-lea.

Ca atunci cand pierde orice zdreanta e sensibila, orice sclav plange.

150 răspunsuri to “La 5 din 9 macar doua lua si Goliat”

  1. Codru Says:

    de ce esti rau, jim ? omul a clacat si si-a dat drumul. de cate ori l ai vazut facand asta ? sa descosi o reactie umana cred ca e stupid. ca s-a ivit unul mai bun ca el, asta era clar inca de la sfarsitul lui 2007.

  2. tankistu Says:

    jim
    ai ajuns la o maturitate ingrijoratoare. am s-o rog pe mara sa-si spuna parerea despre postul asta.

  3. anowen Says:

    jim
    ai vazut ca poti? lemmings-ii ti-au fost muza.

  4. surferb Says:

    bun. chiar bun.

  5. jimerino Says:

    codru, de la tine si entuziasmul tau mi s-a tras, recunosc. dar si de la cei multi dinainte. ca e o reactie umana fireasca e adevarat, dar valul asta subit de compasiune nu-l pot intelege. pai cand era robot si nu gresea o minge era admirat, acum ca s-a trezit sa fie uman cand a fost fortat si hop! mai mare admiratia. pai inseamna ca asta n-are cum sa piarda. si ma refer mai mult la capitalul de imagine decat la meciurile si turneele de tenis. pe alea sunt convins ca o sa le castige in continuare daca nu clacheaza iremediabil.

  6. monica Says:

    Mie nu-mi e clar, inca, daca e vorba de Nadal sau de Federer. Da’ e bun. Postul. Ca de aia doi…. lasa, Jimi, data viitoare alegem un bar cu plashmi si Eurosport.

  7. jimerino Says:

    pai ce plasme femeie ca ajunsesem de 5 minute cand am vorbit la telefon si deja se terminase. deci pe drum l-am pierdut, nu la bautura. si e vorba de amandoi. vrei sa-ti zic si care e care?

  8. jimerino Says:

    a, pentru ceilalti, cei nealesi, cei neluminati (inca), iata si reversul medaliei, ca sa laudati acolo in loc sa injurati aici. asta nu inseamna ca nu e indicat si chiar incurajat injuratul aici.

    http://www.codru.ro/?p=279#comments

  9. jimerino Says:

    ai scris marfa. nu te laud ca as avea interese la tine. pe mine totusi spectacolul facut de astia doi m-a facut sa uit ca tin cu nadal. dar sa stii ca astia pot sa planga si cand pierd, si cand castiga.

  10. jimerino Says:

    vedeti cum ma face sa par cel putin idiot si cu ceva inceput de schizofrenie? am ajuns iar sa vorbesc singur, ca pe vremuri la curva aia blogerita.

  11. shmeny Says:

    ala care se lauda singur nu e jimerino, sunt io. care-l lauda pe jimerino.

  12. nora Says:

    Buna ziua, distinsii mei companioni ai universului meu virtual,

    Nu stiu fotbal, tenis etc., nici cat nu stiam – in primul an de casatorie – daca se pune orez la chiftele, dar nu pot sa nu apreciez faptul ca @jim al nostru „are condei”!
    Daca este, si inginer, jos palaria! cata vreme speta din job-ul asta nu stie sa plimbe o litera !
    La fel de laudabil este, si faptul ca a demonstrat ca „poate fi cool”, si fara a se zbengui in argo-ul arhicultivat pe NET!

    Felicitari, @jim !

    P.S.
    Stiu ca esti ocupat !

  13. monica Says:

    Felicitari, ba, si noi stim ca esti ocupat.

  14. nevermore Says:

    da’ ce, e WC -u’ sa fie ocupat? 🙂 eeehm… adica vreau sa zic ca desigur din punct de vedere semantic, la nivel denotativ si conotativ, tinand cont de anvergura si circumstantele sociale in care a fost scris textul, este cu… haidi mah ca merge!

  15. Codru Says:

    Jim, treaba cu Federer este ca e cel mai bun. Din orice timp, ar completa unii. El este admirat in orice ipostaza, asa cum zici tu, si cand plange, si cand pierde, si cand bate si cand fute, pt ca este cu o clasa peste toti nu doar la tenis, ci si la o multitudine de alte capitole. Pe unele le-a acumulat, pe altele si le-a dezvoltat, iar cu altele l-au binecuvantat zeii lu’ milka. Omul asta e mai elegant decat Muster, mai poliglot decat Nadal, mai civilizat decat Agassi si mai complet in ale tenisului decat Sampras si Rodick la un loc. Faptul ca nu poate sa dea gres la capitolul imagine deriva strict din valoare si munca, si mai putin din naivitatea fanilor lui. Tocmai de-aia „valul asta subit de compasiune” pe care nu poti tu sa il intelegi, nu e deloc subit de fapt.

    Si apropo de jocul in sine, e posibil ca Nadal sa treaca iarasi pe 2 dupa pararea mea. Spre deosebire de Federer, care are limba de-un cot doar in meciurile cu el, astalalt pare ca si-o poate lua de la 2-3 din top ten, in orice clipa. Ma rog, e tanar si voinic. Probabil va defila si mai si in cativa ani.

  16. jimerino Says:

    asta cu „cel mai bun” nu o declari tu sau ctp-ul. sau degeaba o declarati, trebuie sa se vaza. am zis ca vreau si eu sa darame recordul lui sampras. bun, de aici incolo:
    -mai elegant decat muster e si oreste
    – traieste intr-o tara in care se vorbesc 4 limbi, daca nu era poliglot ar fi fost varanta elvetiana a lu’ gogu puscariasu’ de la scara administratiei. for PULAMEA’s sake!
    -civilizat. asta-i buna. nu uiti cumva ca sportul este, din punctul de vedere al spectatorilor, un show? d-aia are spectatori, for PULAMEA’s sake! vreau show, nu declaratii politicoase dupa ce matura pe jos cu toti balalaii. nastase, mc enroe, agassi nu erau civilizati, asa e, dar au fost mari campioni facand show si asta ramane in amintiri.
    -sampras + rodick= 106% sampras => federer (mai mare sau egal) 107% sampras. posibil. daca ma intrebi pe mine, de acord.

  17. Codru Says:

    Ok, o sa fie cel mai bun atunci cand o sa bata si restul de recorduri? Daca da, nu mai avem mult si-l declaram no.1 si cu cifre si piecharturi.

    -Prost exemplul cu Muster, dar nu puteam sa spun Crivoi sau mai stiu eu ce no name, pt ca astia n-au fost niciodata pe primul loc. Voiam sa explic de ce nimeni nu se oftica atunci cand alde Muster pierdea cu alde Moya sau cine mai era pe atunci. Pt ca, desi si Muster era tot pe locul 1, si desi este tot de soi german, Federer este cu totul altceva.

    -Tu vrei sa spui ca e normal sa stii 4 limbi intr-o tara in care se vorbesc 4 limbi? Ca si turist al patriei lui, io spun ca nu e chiar asa. Vorbitorii de italiana nu stiu o boaba nemteste, iar cei de franceza prefera sa n-o arda decat in franceza daca au de ales. Asta-i ca si cand ai spune ca daca mama si tata si sora sunt doctori, e normal sa stiu sa tratez peritonita. E adevarat, i-a venit mult mai usor sa invete limbile alea, dar asta tine de educatie si intra la capitolul „lucruri imbunatatite constant”, deci e meritul lui mai degraba, nu al societatii aproape perfecte in care misuna de 27 de ani. In plus, cat o fi Nadal de descendent barcelonez, ia intreaba-l daca stie catalana. O sa-ti raspunda ca tine cu Real probabil.

    -Cand spun civilizat ma refer la altceva. Ce show iti oferea flegma lui Agassi dintre gameuri? Sau cand Nadal isi scoate chilotii din cur ca un oligofren care nu se poate stapani (e clar ca n-are tanga sau cacat la cur, e tic nervos)…Iar in amintiri o sa ramana si Federer bocind ca un bezmetic de parca era prima finala in care ajunsese. Asta nu-i tot spectacol?

  18. jimerino Says:

    revin cu raspuns, momentan nu am timp, culmea.

  19. Codru Says:

    🙂 spor !

  20. shmeny Says:

    codru,
    esti tu sau codrus?

  21. Codru Says:

    shmeny,

    ce m a dat de gol, batul din fund sau lungimea comentariilor ?:)

  22. jimerino Says:

    da, vreau sa zic ca e normal ca provenind dintr-o tara in care se vorbesc 4 limbi sa o intelegi macar pe a doua. vreau sa zic ca fiind vorbitor de germana si umbland prin toata lume e normal sa fi invatat engleza. toti o invata, mai devreme sau mai tarziu. vreau sa zic si ca mutu si chivu vorbesc italiana si contra spaniola si tot asa. cu ce pula mea ma incalzeste?
    unchiu’ lu’ nadal a jucat la real, daca nu ma insel, si sunt foarte apropiati, o tine cu real, ce sa-i fac? daca ma ducea tata de mic la meciurile corvinului, poate…
    la asta cu flegmele chiar nu te inteleg. ce pula mea vrei de la ei, sa-i iei la cina de craciun si sa nu faca impresie proasta? agassi flegma intre gameuri. si? daca se basea, deloc vizibil, era de bun simt? nadal isi scoate chilotii din cur. senzational! eu ma scarpin in cap si pe spate. ca sunt jegos, ca-mi face placere, pula mea, ma scarpin. are omu’ un tic.
    o sa ramana si faptul ca a plans da’ mai bine sa faca 15 grand slam-uri, aia o sa fie mai de notorietate.

  23. toader Says:

    jim. sunt profund dezamagit de acest articol. tu ori te gandesti sa te insori?

  24. jimerino Says:

    pula mea, ma mai gandesc. m-am gandit la un moment dat si sa sparg magazinul de adidasi de la obor si sa vand prada. nu mai exista magazinul. da’ altfel, raspunsul e da. in principiu.

  25. krakilla Says:

    de la 08.00 ma chinui sa bag un comentariu… gata. am bagat.

  26. jimerino Says:

    chiar vroiam sa-ti zic sa nu-l faci mai lung ca postu’ ca picam de papleaca. asta e bun.

  27. krakilla Says:

    aghhhhh, nu ma pot abtine: ma gandeam cat de naspa sa fie, sa-ti placa tenisul… ca nu credeam ca ii poate placea cuiva tenisul. credeam ca pana si jucatorii fac asta din hobby, ca ei de fapt, au o meserie. si apoi am vazut ca unora chiar le pasa de ce se intampla acolo. nu numai ca se uita, dar mai si comenteaza pe marginea a ce au urmarit… si ma intreb, Batman cu Spiderman l-ar fi batut pe Superman?

    sa nu ma injurati, ca-s delicat. la scrima, va uitati? la popice? la curse de caini? hai ca sunt nesimtit… la formula 1? gata. plec.

  28. jimerino Says:

    la curse de caini am si pariat bai muie. e adevarat ca nu stiu ce am pariat si care potaie a castigat. dar am pariat. batman si spiderman sug pula clar. batman e o pula degeaba, are gadgeturi si atat. puteri din carici. si spiderman ala ce mare pula face? arunca cu plasa aia de fatalau. superman are el suvita aia de spart in cur da’ da cu pumnu’ ca greuceanu la patrat.

  29. shmeny Says:

    ba krakilla,
    m-ai strigat cumva? ce-ai ma cu scrima? te-ai uitat vreodata? vino-ncoace sa te bag nitel pe plansa. sa vezi tu ce sport e scrima! e foarte spectaculos. si-ti lasi si nervii acolo. hai incoace ca te bat de te omor.

  30. krakilla Says:

    vedeti, scrima am lamurit ca este pentru femei. mai avem tenisul.

    da’ Greuceanu cu Fat-Frumos il spargeau pe Supeman? eu zic ca da. daca mai isi lua si martoaga Fat-Frumos, il faceau muci.

  31. shmeny Says:

    nu este pentru femei. eram singura fata de la clasa de amatori. bine, mai venea cate una, dar pleca repede, ca-i era frica.

  32. toader Says:

    cine stie de ce ii era frica.

  33. jimerino Says:

    de ce crede jeg ca-i sexu’.

  34. shmeny Says:

    de sabie :)) asta crede darius?

  35. jimerino Says:

    acum nu mai pot sa-i zic, simplu, jeg? trebe darius? jeg…?

  36. Codru Says:

    nu, bai. la barca a jucat.
    o sa l ia si pe al 15lea, o sa vezi. a matter of time.

  37. nora Says:

    @jimerino,

    Ca sa mai lasi PULA ta sa se linisteasca un pic( da-i si ei un week-end , barem, de odihna!), ca prea ai extenuat-o , folosind-o ca boierii mari de pe vremnuri, drept MONOCLU, iti spun un caz autentic, petrecut la o serie de studenti medicinisti, in care, normal erau si enspe araboi!( era prin 1980, cand se mutasera arabii la noi)!

    Eu, tot explicand si explicand; exemplificand si exemplificand, luand ca PERSONAJ – aleatoriu – , un client/pacient cu numele ALI, ca era mai scurt( am zis, si eu, sa nu iau un ADI roman, ca fac discriminare!)….
    Deci, tot omorandu-ma sa fiu inteleasa prin enspe exemple, avandu-l ca pacient pe ALI asta – ca prototip – , aud, din fundul amfiuteatrului, la finele cursului, ca zice un sirian, spasit si cu mult bun simt, dar , si pontos:
    „”””Nu va suparati, Doamna Profesor, dar, daca atata l-ati imbolnavit, de atatea boli si mereu, numai si numai pe acest ALI,luandu-l ca tip uman, pana la vara, saracul(fara diacritic, desi, pana in anii terminali, si arabii vorbeau corect LR !) ALI O SA MOARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!””””

    Concluzia:

    Mai@jim,

    Tu intelegi odata pentru totdeauna ca esti COOL si fara sa exploatezi sarmana PULA, de fiecate data?
    Da-i o vacanta, de cateva post-uri!
    Sa vezi tu ce revigorata se lanseaza, acolo unde-i e menirea ei !
    Ai demonstrat in postul acesta ca se poate, dar la comment-uri…..!!!

    Cu sinceritate !
    A&N

    P.S.

    Am primit un pps despre un oras in miniatura, din Olanda, ridicat in memoria unui erou ! O fi departe de capitala ???

  38. dia Says:

    scumpa nora, la ce oras te referi?

  39. jimerino Says:

    doamna @nora,
    eu am crescut in conditii grele, greu de imaginat pentru multi, si intr-un mediu toxic. am reusit cu ajutorul unor dascali de toata isprava sa ma corectez partial dar sunt unele obisnuinte de care nu ne putem dezbara. stiu ca unele persoane pot fi ofensate de limbajul meu dar sper ca observati si apreciati ca mi-l pot mula pe….. (mama cum mergea aici) interlocutor. depinde si la ce se refera postul. nu iti poti baga pula de 40 de ori intr-un post despre tenis, acest nobil sport. da’ cand postul e despre iarba….nu ar fi pacat sa nu?

  40. nora Says:

    @aceeasi scumpete de fata, @dia,

    Am spus mereu ca 3 lucruri nu deconspir:
    1.Numele nostru real, ca asa e, si normal( desi ALEX e ALEXANDRU);
    2.Locatia;
    3. Vocabulrul meu spcializt , ca daca ar fi sa vorbesc , si aici in stilul stiintific, n-ti intelege decta verbele auxiliare si copulative si alte cateva adjuvante lingvistice!
    Asa am zis; asa am facut si voi face, cat m-or mai rabda companionii!

    Do you understand?
    Tu hai capito?
    Verstehest du sich!
    Comprende?

    Cu pretuire!

  41. nora Says:

    Stai sa deschid PC-ul la My Doc, unde am ….”o comoara de pps-uri”, din diferite sfere semantice!
    Este un oras care incepe cu M…MURDOCHDAM…stai sa vad !

  42. nora Says:

    @dia,

    Gata! Am revenit! M-am informat !

    Este orasul MADURODAM, „orasul in miniatura”, din Olanda, ridicat in onoarea lui George Maduro, erou al rezistentei !
    Primul Primar al oraselului a fost Printeza Beatrix, pana a devenit Regina ! S.a.m.d.

    As ceva se mai afla in ISRAEL!

  43. shmeny Says:

    da, da / vezi ca vine ziua ta… (dar mai repede a mea!) 😀

  44. dia Says:

    Nora!

    multumesc pt raspunsul atat de prompt. cum mi-a tarnit curiozitatea ceea ce mi-ati spus am cautat acteva informatii. sper sa vi se para interesante, in cazul in care nu le stiati deja:

    Madurodam – Orasul in miniatura din Haga este un orasel construit in cel mai mic detaliu, la o scara de 1:25 ce prezinta toate aspectele importante din tarile de Jos {canalele din Amsterdam, locuintele si Domul din Utrecht, Parlamentul Tarilor de Jos, (Binnenhof) din Haga sau Trasura de Aur (Gouden Koets) }. Aici casele, bisericile, palatele, parcurile, canalele, trenurile, avioanele, podurile, oamenii si masinile, sunt atat de apropiate de realitate incat vizitatorii par adevarati Gulliver in tara piticilor, rataciti in lumea liliputana

    jim: pupici! ce mai faci?

  45. dia Says:

    salutare shmeny! ce mai faci?

  46. mara Says:

    @codru
    Vrei sa continuam aici discutia inceputa aseara? 😆

    @jim
    Imi place comparatia cu milka pt aia! 🙂

  47. Codru Says:

    Mara, am inceput mai mult de o discutie aseara. va trebui sa-mi amintesti la care din ele te referi. daca e cea legata de presupusa dependenta de droguri a lui Jimerino, cred ca ar trebui sa ne eschivam intr-un fel. Prezenta doamnelor pe acest blog o impune 😀

  48. Codru Says:

    ps: linkul doamnei nora ma duce in siteul victoria’s secret. si pe voi la fel ? 🙂

  49. tankistu Says:

    codru
    pe mine ma duce la ¨adesgo¨. 🙂 🙂

  50. giapapadia Says:

    le revergorez dar sunt berea calda, sunt sucul calda…toate, lesinate de caldura, nu stiu.

  51. nora Says:

    @Jim,

    OK ! Te inteleg si imi pare rau ca ai tasnit catre viata cu asa tare!
    Ti-am spus ca nu ma ofenseaza, pentru ca eu, mai mult ca voi toti, am vorbit asa, in studentie, ca nu eram….”cool” si nici acceptata de colegi daca faceam fasoane( a fost una – fata superba, de altfel – , care a ramas, si fata batrana)sau daca ma dadeam maicuta de Voronet!

    Ai dreptate ca sunt teme sacre, la care nu te poti avanta !

    Treaba ta/voastra, vorbiti ce vreti si cum vreti
    ( mereu am spus pe blog ca, la un Simpozion International, in
    RO si cu invitati straini, am avut mare succes, la Dezbateri,
    cand am pledat si am recomandat NET-ul ca TERAPIE pentru
    tot felul de afectiuni psihice, cata vreme – sa tineti minte – ca
    nu exista om, care sa nu aiba o problema dermatologica+
    psihica + nutritionala: nu detaliez acum! ),
    desi am auzit cu totii ca astia ne urmaresc pas cu pas ! Au patruns atat de mult in intimitatea noastra, incat vor intra, si sub plapuma !

    Deci, faca-se voia ta/voastra!
    Eu nu sunt aici ca sa cenzurez, ca sa ironizez, ci sa empatizez, socializez si sa mai dau, si eu cate un sfat, o idee!

  52. nora Says:

    @dia,

    Iti multumesc mult pentru detalii.
    M-a interesat, deoarece, de Paste, plecam , si in Olanda!
    Am dori, normal, ca ghidul sa ne duca sa-l vedem.
    Speram sa fie prins in program.

  53. nora Says:

    @Codru,

    Spune-mi, te rog, cine este „victoria’ s secret”???

    @tankistu,

    Explica-mi, te rog, ce legatura am eu cu fabrica de ciorapi: „Adesgo”!?????

  54. nora Says:

    Bine, mai @jim, acum am citit alte comment-uri!
    Tu chiar te droghezi??? Sau glumesc baietii pe seama ta???

  55. shmeny Says:

    te droghezi ma? si mai si recunosti?

  56. jimerino Says:

    pai bine…trecand peste….

  57. krakilla Says:

    pai doamna, vrea si el sa fie cool. se drogheaza, vorbeste cu pula (nu cu a lui, in general… cred, nu stiu), bea, ce sa mai, un exemplu negativ, pentru societate. si de parca astea nu ar fi de ajuns, se uita si la tenis. sigur stiti ce este tenisul, pentru ca toate femeile stiu. vrea si el sa se remarce… i-am spus ca toate astea ii fac rau, dar el ma injura. si injura urat, sa stiti. poate il puteti convinge dumneavoastra, ca de mine nu asculta. trebuie sa-si baga mintile in cap.

  58. krakilla Says:

    SA-SI BAGE MINTILE IN CAP! mortii mei de agramat!

  59. dia Says:

    Buna dimineata tuturor!

    credeti ca vine primavara?

  60. shmeny Says:

    nu numai ca se drogheaza, dar o face impreuna cu amantul sau, un latino solid si lucrat pe care il cheama Rodrigo Jose Arturo.

  61. jimerino Says:

    hai sictir! krakilla ii zice consoartei lui Spalavase. adica zice ca ea e buna doar sa Spele Vase. si shmeny…shmeny este depravata pana-n maduva oaselor. si krakilla e fals si ipocrit. a injurat de morti. ce-i drept, pe el s-a injurat asa ca merge, da-l in sange.

  62. tankistu Says:

    rodrigo jose arturo ??? 🙂 🙂 🙂

    nora
    refuz sa cred ca nu ai prins gluma cu adesgo.

    jim
    tot timpul am avut o banuiala ca te droghezi. deci recunosti ????

  63. monica Says:

    …Doamneeeeeeeee, ce-am pierdut!!!! 😆

  64. Codru Says:

    @Mrs. Nora,

    Daca nu ati auzit de Victoria, e clar ca nu stiti nici de secretul ei pe care dormiteaza un caine mare si pufos, cu 3 capete 🙂
    Dati o cautare pe google.

  65. cristi Says:

    jimerino e primul din gaşca veselă care are onoarea să primească un comentariu din partea mea. şi acesta e un raspuns la întrebarea doamnei profesor.
    @Nora
    60 km

  66. nora Says:

    Da @Tank, am inteles! Am gustat aluzia !

    La „Adesgo” puteam lua repartitie, dar cand stiam ca sunt numai muieri, am refuzat capitala; era singurul post pe profil.
    Dumnezeu m-a pedepsit si, de cand ma stiu, numai cu muierile mi-am tocat nervii – si paciente/cliente, si sefe/si colege !

    Fetelor, va implooooooooor sa va maritati( si sa va dea Domnul noroc!), ca nu stiti voi uracioase, ciudate si isterice sunt „fetele batrane”, mai ales, la varsta a 2-a – a 3-a !!!!

    @ Krak,

    Vrei rationamentul meu?
    „Daca @Jim a dorit sa-si faca un blog al sau; daca @jim redacteaza atat de corect( fata de altii) – atat post-ul, cat si comment-ul -; daca are atatia prieteni, inclusiv domnisoare novice; daca, si noi l-am ales pe el dintr-atatia, inseamna ca are CEVA, are un dar de a obtine acel felling sau feed-back de la companioni, si nu neaparat ca „sparge in figuri” niste organe & viscere umane, ci ca sa condimenteze atmosfera, fiind pontos „la volum normal” fata de altii de pe alte blog-uri!
    [ vezi v2v( care, acum cateva zile, deja a avut curajul sa institutionalizeze „cavitatea bucala” ca „organ intim”; treaba este ca asa gandeste el; e treaba lui&fiecaruia ce face, dar sa incerci sa, si convingi niste oameni normali, o biata dra novice, asta chiar ca depaseste nu bunul-simt – da-l in pisici – , ci sanatatea mentala a unui individ, cata vreme toate pleaca de la si la creier se intorc!), ovidescu s.a.) ]

    Idealul comportamentului „inalt” al lui @Jim – in aceasta etapa a vietii lui, acolo, departe de familie – este acela de a nu trece ….neobservat si …de a se juca, de a mai copilari si adolescenti, un strop – aici sau in alta parte a lumii – !

    Dar sunt ferm convinsa ca-i va trece! Ca e recuperabil !
    ( @papa insa, tot asa va muri, si la 100 ani! )

    *********
    Am mai primit un PPS despre Olanda; un mare pictor al lor, de orientare victorina, scolit la Londra: L. ALMA TADEMA!
    Nu va spun ce talent!!!

  67. nora Says:

    @codru,

    Doamne, mai @codrule!

    Multam frumos !
    Daca as fi eu asa bogata sa am un site si sa vand toale &all, online!!!!!!!!
    Te rog sa ma crezi ca – IMEDIAT – m-am gandit ca ma asociezi cu vreun BORDEL!
    Stii de ce? Pentru ca un BANC super, primit candva, exact asta remarca: omul, cu cat imbatraneste, numai la prostii si la rele se gandeste!
    ( treaba e verificata, si stiintific)! De ce? Nu pentru ca e depravat, cata vreme si maicuta cea mai maicuta se gandeste la fel, dar „nenorocirea ” este ca stie deja prea multe!
    Mereu, cand am tendinta sa scriu un banc, ma gandesc ca sunt in plus, dar asta e mor – taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !

    Succint:
    Este bancul cu elevul precoce si eminent care ii spune dirigintei ca vrea sa treaca direct la Liceu, ca el pierde timpul la gimnaziu!
    Dus la Director, Diriginta incepe testarea, punand intrebari care, zau ca numai la tampenii te gandesti ca matur si, cand colo cereau raspunsuri decente si nevinovate( timp in care bietul Directorul facuse tahicardie de rusine si spaima ca elevul raspunde ceea ce gandea el, adica numai treburi rusinoase! )
    Pana la urma, hotarasc sa-l duca la Universitate!
    Nu se poate sa nu aveti bancul asta in PC!
    Intrebarile sint sarm-ul ; sunt de co-ma !

    Deci….

  68. jimerino Says:

    bula arunca cu hartii in colegi.
    profesoara:bula, iesi afara, porcule!
    bula: sa-mi sugeti pula doamna!
    profesoara: am zis sa iesi afara! (da’ inauntru nu merge, merci hudrea)
    bula: nu, aici, sa vada toata lumea.

  69. tankistu Says:

    jim
    nu e asta bancul…. dar …merge si asta !!! 🙂

  70. nora Says:

    @Jim,

    Bancul tau scurt si convingator imi aminteste de un altul, a carui concluzie era ca FIUL vorbea cu profesoarele de diferite materii asa, COOL, direct, grobian, scabros, firesc, inclusiv cu Dl Director care il si exmatriculeaza, DEOARECE tatal sau/lui asa vorbea in casa!
    [ bietul copil asta auzise, asta retinuse, la nivel de lexic minima, asta propaga l]

    Nu se poate sa nu aveti, si bancul asta, cu conversatia dintre tata si fiu, acasa, dupa ce fiul vine exmatriculat si explica DE CE, explicatie data fiind mai dihai decat comment-urile acestea de aici !

  71. nora Says:

    @Tank, vezi ca am inceput sa fiu credibila?
    Taman cand am intrat in sfera bancurilor!
    Avem un Folder cu zeci-sute de bancuri, glume, glumite, poante etc.!

  72. shmeny Says:

    haos! marfa! 😀

  73. tankistu Says:

    nora
    nu ai devenit de loc credibila. doar ca pe fondul crizei mondiale am incetat sa-mi mai bat capul.

  74. krakilla Says:

    vino sa-l iei p-ala inapoi. si nu mai injura cu link-ul meu.

  75. nevermore Says:

    Vine Bula acasa si in carnetu de note are 2 la educatia fizica
    Tacsu:
    – Bula, cum dracu ? Tu, baiat sportiv, care si acasa faci sport si te ridici la bara, ai 2 la educatia fizica?
    Bula:
    – Profu de educatie fizica zice, Bula ridica un picior, eu ridic un picior, dupa aia zice Bula ridica-l pe celalalt, si eu zic pai crezi ca pot sa stau in pula, si mi-a pus 2.
    Tacsu:
    – Bravo Bula, bine ai facut!
    A doua zi vine Bula acasa se uita tac-su in carnetu de note are 2 la literatura.
    Tacsu:
    – Bula, cum ma tu, baiat destept, care citesti toata ziua ai 2 la literatura ?
    Bula: – Profu de literatura ne-a pus sa compunem cate o poezie, si eu am compus :

    Cocosel cu gatul gol
    bate toba prin ocol
    Bate dimineata tare
    Nu lasa copiii sa doarma, fututul de cocos

    Tacsu:
    – Brava Bula chiar ca e futut cocoselu daca nu lasa copii sa doarma
    A treia zi ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
    Am luat 2 la matematica azi …..
    – Ce s-a intamplat?
    – Pai m-a intrebat profesorul ‘Cat fac 3 x 2?’ si eu am spus ‘6′
    – Pai .. e corect.
    – Stiu, dupa care m-a intrebat ‘Cat fac 2 x 3?’
    – Si care pula mea e diferenta?
    – Asta am spus si eu…
    Vine a 4-a zi Bula acasa si ii zice lu tacsu ca l-au dat afara de la scoala de tot.
    – Pai de ce?
    – Pai m-au chemat in cancelarie, intru eu acolo, cand ma uit : profu de matematica, profu de educatie fizica, profu de literatura si profu de geografie.
    – Pai ce pula mea cauta profu de geografie acolo?
    – Pai asta i-am intrebat si eu.

    Gata?!?! Te potolisi?! E vechi oricum…

  76. nevermore Says:

    si mai e si lung… scuze 🙂

  77. nora Says:

    Da, @nevermore, asta e bancul;
    eu n-aveam curaj sa scriu atat de mult!

  78. shmeny Says:

    asta cu lungimea commentului e cea mai tare faza din viata mea :)) daca nu cumva a facut cineva o gluma… da’ si ca gluma e buna!

  79. Codru Says:

    shmeny, it’s not the size of the boat, it’s the motion of the ocean 😀

  80. nora Says:

    @nevermore,

    Stii ce vrea Alex sa-i spui: esti Dna/Dra sau Dl/D-l….???
    Nick-ul tau este neutru!
    Si a observat ca ai clasa filologica! Ai scris impecabil bancul!

    Pe acela cu copilul fara maini si picioare( Doamne fereste!) il stii???

  81. tankistu Says:

    shmeny
    🙂 🙂 🙂 🙂 deci DA !!!!

  82. mara Says:

    @codru
    De ce l-ai bagat pe jim in fata, inainte sa te gandesti si la alte aspecte ale discutiilor de atunci? 😀

  83. nevermore Says:

    nora, (nu stiu, parca as avea un deja-vu… ciudat)
    1. Daca trandafirul ar avea sex, oare n-ar mai mirosi la fel de frumos?
    2. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar bancul nu l-am scris ci l-am copiat:
    CTRL+C ->> CTL+V (simplu, ca la scoala :))
    3. Iar te dezamagesc, imi pare rau nu stiu bancul, probabil e pe undeva pe net, deci google it!
    4. Doar asa ca fapt divers, ce legatura are filologia cu lingvistica? filologia studiaza limbile, lingvistica studiaza principiile gramaticii universale si… mai bine ma opresc pana nu seman…. cu mine….?

  84. Codru Says:

    mara, stringul de 4 spre 5 beri baute cu o seara inainte mi-a afectat memoria pe termen scurt. am spus multe tampenii ? din cauza mea ai plecat mai devreme? Fii sincera ! 😀

  85. tankistu Says:

    codru
    bah tu de emotii te-ai imbatat ??? ce naiba mah….

  86. nora Says:

    Buna dimineata,

    @nevermore,

    1. Depinde unde este tinut: „in elementul lui” ar imbatrani si ar mirosi la fel de frumos, daca ne gandim la calitatea „buchetului” unui vin vechi( mama mea/noastra, aduna, de ani de zile, petale de trandafiri ca sa-i umplem perna pe care o vom pune in cosciug! Nu-ti spun ce frumos miros , si acum in saculetul acela de matase! ); daca e taiat si pus intr-o vaza, pe langa faptul ca s-ar „depila” independent de vointa lui, ar incepe, sa si puta; iar daca ti-e asa de drag de el, il iei inflorit si, prin adjuvante si diverse procese tehnologice, il conservi, dandu-i statut de parfum, dulceata, sirop s.a., deci, vezi tu, si cu sex-ul asta e al naibii de pretentioasa viata, chiar si la necuvantatoare!

    2. OK! Tot ai demonstrat ceva: te preocupa corectitudinea LR, si daca trebuie sa copiezi;

    3. Nici eu nu mai stiut pe unde mai este, dar daca il gasesc, il rezum;

    4. Ramai „cu tine” si du-te si scrie la Google: Exista vreo legatura intre Filoflogie si Lingvistica?
    [ De la ceea ce stiu eu, iti spun ca un specialist, care da doctoratul in Lingvistica, finalmente, pe Diploma lui scrie: ” FILOLOGIE” ( la Domeniu) ….nu scrie „Gramatica Universala” sau mai stiu eu ce !
    Daca vrei sa stii, Filologia – Lingvistica au legatura, si cu Sociologia, Psihologia, Matematica s.a., dar , sub nicio forma cu Entomologia, Parazitologia, Evolutia speciilor s.a.]

    Si totusi, tu ai sex ? De ce te feresti sa raspunzi???
    Ca sa-l aflu trebuie sa revad toate comment-urile tale si sa observ daca pui vreo forma de FEMININ, la adjective!
    Dar, Cronos a fost si este cel mai mare dusman al meu!

    O zi buna tie &All !!!

  87. mara Says:

    @codru
    Nu chiar multe! 😀

    @tank
    De emotii nu se stie, dar de bere probabil! 😀

  88. nevermore Says:

    Nora,
    Filologia are legatura cu limbile straine si studiaza si gramatica lor dar in principal studiaza literatura si cultura unei tari. De-aia si exista sectii separate de traducatori-interpreti si filologie. Lingvistica este cea care studiaza gramatica in general si cand ii spui unui om ca stie sa scrie corect te referi la „clasa lui lingvistica” nu la clasa lui filologica; daca pe diploma nu se face aceasta distinctie, in vorbirea corecta se face.
    Tu, ca psihoterapeut, te consideri si psihiatru? eu stiu ca exista o diferenta si intre astea doua, dar ma rog, poate ma insel.
    Apropo, bancul nu e chiar atat de corect scris, dupa cum vezi scrie ‘tacsu’/’tac-su’.
    In fine, nu mai insist asupra acestui subiect… uitasem ca unii oameni nu accepta pareri contrarii si se simt direct atacati…

  89. nevermore Says:

    Cat despre trandafir… nu mai zic… ai stricat totul… era vorba de shakespeare… deh, ce ti-e si cu ciocolata asta… Plus ca iar faci o confuzie, eu ma refeream la organe sexuale, nu ma refeream la diferite forme de a conserva trandafirul…
    Te las acum, fa-ti de cap da’ cu cap!

  90. nora Says:

    Psihologul are CLIENTI, iar PSIHOTERAPEUTUL are PACIENTI, carora trebuie sa le faca , si terapie medicamentoasa, nu numai naturala( daca se mai poate)!
    Asta este cea mai mare diferenta, dupa aceea ca facultatea este alta – si ca ani de studiu, si ca dificultate si responsabilitati !
    Dar am hotarat sa nu fac apologia meseriei mele pe un blog!
    Eu aici doresc sa demonstrez ca sunt o femeie neadevarat de simpla si anormal de normala !Nu stiu daca am reusit! Daca nu, sunt convinsa ca ceva mi-a iesit: am reusit sa demonstrez ca sunt….MUIERE!
    (Doamneeeee, sub rezerva cuvantului de onoare, crede-ma, in clipa asta a rasarit SOARELE! N-am vazut SOARE din toamna ( numai cer acoperit, luni de zile)!
    Du-te @nevermore si ia un LOZ! Un bilet la LOTO ceva !)

  91. nevermore Says:

    Nora,
    Eu ti-am vorbit frumos, crezi ca daca ma trimiti la plimbare sau eu mai stiu ce nu observ ca nu esti in stare sa aduci un argument viabil? Nu stiu… poate ai impresia ca am venit cu pluta ieri pe Dambovita si ca ma faci asa usor daca schimbi termenii in draci… te inseli, am observat ca nu faci diferenta intre un psiholog, psihoterapeut si un psihiatru. Iar eu vorbeam de ultimele doua cazuri, in niciun caz de psiholog.
    Daca ti-as spune ca sunt baiat, o sa ai certitudinea ca spun adevarul? Si daca iti spun ca sunt fata si sunt gay, eu la ce categorie ma incadrez? dupa cum vezi… totul este relativ in ziua de azi.
    A si apropo, ca o doamna plimbata ce sunteti ar trebui sa stiti ca D-ra/ D-na este o discriminare si ca in America nu se mai foloseste aceasta distinctie… mai avem de invatat.
    O zi buna!

  92. nora Says:

    Mai am un strop de timp:
    Se stie ca :
    „Trandafirul este considerat simbol al dragostei, frumusetii si perseverentei!”

    OK !!!

    Sincer, mie insa nu-mi plac: trandafirii, florle de maracini( care iarasi sunt minunate! am un fir plin de flori, care, in vaza, au explodat, de parca sunt puf de papadie!) si florile de cactus ( care intrec gandirea omeneasca in frumusete si gingasie; am 4 pps-uri cu „cactusi” infloriti!)!

    Nu-mi place NIMIC din ceea ce denota fatarnicie, adica – pe de o parte – e superbisim, dar – pe de alta – te inteapa !

    Nu, Frumosul si Bunatatea trebuie sa fie totale, emblematice; sa nu creeze suferinta!

    Iar Shakespeare a fost caracterizat nespus de bine, de E.Cioran:
    ” Loc al intalnirii unui trandafir cu o secure!”

    [ Deci, nu a ales bine trandafirul; trebuia sa ia alta floare, inofensiva, care nu te face sa sangerezi daca o culegi! Sa fi pus, de ex. crinul, liliacul, crizantema, nufarul, floarea soarelui etc., etc., etc.]

    dar si:

    „Este atata crima & poezie la Shakespeare, incat tragediile sale par concepute de un trandafir in dementa !”

    [ Deci, e clar ca trandafirul creeaza suferinta! Acum m-am gandit ca, probabil, de aceea a fost ales, cata vreme se stie ca iubirea aduce, si troiene de suferinta/dementa, unora !]

    Este o parere doar !

  93. nevermore Says:

    ups, pardon cred ca acum am inteles semnificatul la loto ala… cer scuze… sorryyyyyy :”> m-am repezit…
    eu cred ca l-a ales bine, trandafirul, pentru ca Romeo si Julieta au ales dragostea care i-a facut in cele din urma sa sufere cand ar fi putut sa asculte de rude si cine mai era pe acolo. Vedeti, abia aici putem vorbi de clasa filologica…

  94. jimerino Says:

    ba, v-am lasat responsabili pe aici ca sa dorm si eu o noapte ca lumea si voi ati uitat sa dati graunte la gaini. eu asa fac la voi acasa?

  95. nora Says:

    Bua ziua, @jim,

    Nu se zice „graunte”, ci….”margaritare”!

    Eh ! Te-am blocat! Ce-or fi alea „margaritare”???
    ( ce crezi ca femeile n-au argo-ul lor???)

    @nevermore,

    Ce sa fac daca n-am apucat sa iau competenta si pentru a mai obtine un alt „carton”, pe….”clasa filologica” ???Recunosc: N-am !Si-mi pare rau !

  96. nora Says:

    Buna ziua, @jim,

    Nu se zice „graunte”, ci….”margaritare”!

    Eh ! Te-am blocat! Ce-or fi alea „margaritare”???
    ( ce crezi ca femeile n-au argo-ul lor???)

    @nevermore,

    Ce sa fac daca n-am apucat sa iau competenta si pentru a mai obtine un alt „carton”, pe….”clasa filologica” ???Recunosc: N-am !Si-mi pare rau !

  97. nevermore Says:

    sincer? tu dadeai gainile pe o sticla de bere 🙂
    shmenyyyyyyyy! lasa ca ne ducem la shmeny ca ea nu ne da responsabilitati d-astea grele… cand o sa ne dea voie sa comentam, adica.

  98. jimerino Says:

    si-n urma voastra cine strange? ca eu…. vreau sa zic… nu!

  99. nora Says:

    @nevermore,

    Vrei SINCERITATE, si in cazul „R & J”??? OK !

    Iti spun si crede-ma ca noi, cand ne-am vazut la VERONA, asta primavara, nu am mers sa vizitam balconul Julietei; am vizitat orasul, catedrala; am discutat cu italienii s.a.m.d.
    De ce?
    Pentru ca noi2 N-am fi procedat ca ei! Noi am fi luptat si am fi ajuns…..pana la Ceausescu….sa ne reclamam parintii ….!!!
    [ Nu era asta replica spusa cu naduf: „Ma duc la Ceausescu!!!” daca, si ajungeam, asta e alta treaba; dar am fi spus-o; mai eram, si membrii PCR, facuti intr-o pauza, in anul I, dupa media de la admitere & dosarul curat al familiei!!!]

    Ei na! Una-doua isi pun capat zilelor; ca vezi Doamne, se iubesc!
    Nu ne-au convins!

    Un om, care iubeste fulminant & veritabil, LUPTA pana in panzele albe pentru iubirea lui! Nu capituleaza!

    Noi suntem de principiul :
    „Daca un om isi doreste ceva, din toata fiinta lui, daca acel ceva este un ideal pamantesc, uman si daca lupta pentru acel ceva, pana-i iese -os pe ps – , numai moartea s-o amanam nu se poate ! Deci, se poate totul ! Mai ales problemele spirituale(de creier, de inima si de suflet) si nu materiale se pot rezolva, finalmente !!! ”
    Nici cand eram tineri nu ne-a miscat drama lor ! Il cotam ca pe un basm, de adormit insomniacii!

  100. nevermore Says:

    Din cate am auzit e fictiune oricum si balconul e doar asa ca sa atraga turistii. Nici pe mine nu ma atrage povestea lor, ba chiar mi se pare naspa si plictisitoare si mult prea evaluata si analizata pentru ceea ce este de fapt. Cu toate astea, unele citate sunt interesante…
    Ala e principiul Visului American care pana si el a fost corupt, iar acum se incearca o reintoarcere la el prin politica promovata de Obama (un afroamerican care prin munca proprie a reusit si a devenit presedinte). Si ma intreb de ce nu spun eu toate astea acolo unde ar trebui sa le spun, in lucrarea aia nenorocita si stau si frec menta pe bloguri….? Gata! Am pus punct! (.)

  101. nora Says:

    @mai baiatule, e clar ca estibarbat !

    Vezi ca „gasiram” un punct comun?
    Dar de mine ce sa mai zic!
    Este fiul meu tot intr-o veselie ca mama lui nu mai lucreaza la nebuni….ca m-a convins el, nu Alex, sa scap de balamuc; ca e de ajuns balamucul din tara asta !

    Am ramas cu 4 ore la Cabinet, zilnic, si cu ore la Universitate!Pana la 65 de ani!
    Acum…uraaaaaaaaaa!…Suntem in sesiune!
    Mai am 2 examene si scap de tot!
    Lucrari nu mai fac ! gata ! Am destule!
    Alex este cu hartogaraia , cu finantele , fiind economiost,iar acasa ciopleste; a fost autodidact si si-a facut damblaua cu hobby-ul lui: sculptura!
    Toata casa e sculptata de el: rame, biblioteca, statuete, sah-ul( al 2-lea) ca primul l-a dat fiului nostru!( mereu daca face un dar, reediteaza!)

    Tu ce lucrare ai de finalizat???
    Daca e de SUFLET/INIMA/CREIER/CUPLU/ IDELURI/ Grila de VALORI/ Poante/ Sinceritate/ s.a. sau despre niste reguli gramaticale din caietele de meditatie ale nepotului + o Gramatica super, cere-mi niste idei….asa …ca o detenta pentru un alt paragraf….sa iasa mai ampla, desi e bine sa posedam „Arta de a scurta !”

    Nu mai intram decat dupa ora 20.00!

  102. tankistu Says:

    jim
    de elodia stii ceva ???? hai baga o manea si pt bucuria sufletului meu.

  103. Codru Says:

    tank, nu m-am imbatat, bai. pe onoarea mea. tin minte absolut tot. inclusiv pieredera cunostintei in taxi 😀

    mara, te astept cu detalii.

  104. jimerino Says:

    vrei detalii de la mara legate de pierderea cunostintei in taxi? adica ai fost aproape de a puncta si…? te inteleg.

  105. tankistu Says:

    bah daca nu a adormit pe masa …tot e bine !!! mara te asteptam cu detalii.

  106. tankistu Says:

    jim
    nu auzim ca de emotie …..

  107. Codru Says:

    perversi batrani

  108. jimerino Says:

    ba tankist, incerc sa pun problema cat mai delicat ca sa nu te simti jignit: toate comentariile tale si doar ale tale intra la spam. sterge-le si tu de praf, fa-le ceva.

  109. mara Says:

    O sa vin cu detalii mai pe seara! 😀

  110. tankistu Says:

    cum doar ale mele ???
    pai si eu ce cacat sa le fac ?

  111. jimerino Says:

    glumeam ma, nu tre’ sa faci nimic. ele aici intra fara probleme. doar ca in mail imi apar doar la bulk. nu conteaza. las-o pe mara sa prinda incredere si sa ne povesteasca daca si cum a abuzat de corpul codrului lesinat. lesinatura.

  112. Codru Says:

    ah, daca as fi primit un banut de fiecare data cand m-au abuzat gagicile in taxi, sigur ca acum puteam si eu sa consum Stella, nu posirci care sponsorizeaza nationala 🙂

  113. tankistu Says:

    🙂 🙂 🙂
    bah da-te-n sange de irezistibil !!!!

  114. krakilla Says:

    sexy

  115. nora Says:

    @nevermore,

    Vezi ca te-ai repezit sa ma califici, nevinovata!
    Asta-i culmea; sa nu fac diferenta!
    Ce-ti spune tie faptul ca eu nu sunt nici NUMAI psiholog; nici NUMAI psihiatru, ci sunt psihoterapeut, cu 2 facultati la baza, una la vremea ei, de Medicina, iar alta, la varsta a 2-a, la ID/FF, ca am vazut cum isi bate joc guvernul de sanatate si am stiut ca in viitor nu vom muri nici de bomba, nici de batranete, ci de ….STRES !
    Vezi bine ca deja s-a apasat pe butonul „repede inainte”!

    Dar sa nu mai vorbim despre domeniul meu !

  116. Hudrea Says:

    Susţin în continuare că @nora ar fi o adevărată terapie pentru @darius. Şi viceversa.

  117. nevermore Says:

    Ce pot sa zic… mi-am cerut scuze, cat despre facultati, felicitari, insa, eu (fara suparare, e doar parerea mea) ii prefer pe cei care lasa faptele sa vorbeasca.

  118. jimerino Says:

    ca radoi?

  119. nevermore Says:

    cine e radoi? 🙂 glumeam. Si totusi… nu cred ca l-as recunoaste pe strada… asta e…
    nu domne, ca basescu sau care mai zicea „fapte, nu vorbe” ca toti zic asa macar la o campanie in viata.

  120. Codru Says:

    m-am razgandit. nevermore for president ! 😀

  121. tankistu Says:

    bah..ce oameni e femeile astea. mara a promis ca ne da niste detalii picante……

  122. nevermore Says:

    Codru,
    gata, ce sa mai… m-ai prins. De fapt eu intru pe bloguri ca sa atrag electori si cand voi participa la alegeri in 2110 voi o sa ma votati, nu-i asa, NU-I ASA?! multumesc 🙂
    Gandindu-ma la Base…. ba ba deci lu’ omul ala i-as lipi asa o ventuza zgomotoasa pe chelia aia (o fi fost prematura?) ca pare fina asa si nu stiu… asa imi inspira mie 🙂

  123. nevermore Says:

    Hai ca pana diseara ma aresteaza astia naibii ca nu-mi aduce si mie nimeni aminte ca suntem monitorizati…! mai lipseste sa zic BOMBA… o nu, tocmai am zis bomba… o sa zica astia ca sunt cu teroristii? Teroristi?!?! La naiba, nu ma pot controlaaaa…

  124. giapapadia Says:

    nu poate fi mai rau decat atunci cand in atlanta nu a vrut unul sa se urce cu mine in avion ca mi-a auzit periuta de dinti electrica cu scooby-doo pornita in ghiozdan.

    ma, si ce ma enerveaza asta cu suntem monitorizati. e la fel in toate tarile. nu inteleg ce cacat ascund toate gospodinele alea iesite in strada, zau.

  125. Hudrea Says:

    Vibratoare, ce să ascundă?

  126. nora Says:

    @Ce bi-neeeeee ca nu sunt gospodiii-naaa !

    @All : „Un week-end cat palcut & implinit, din toate p.d.v.” !

  127. monica Says:

    Hudre draga, intrebarea e „unde?”…

  128. nora Says:

    @nevermore( intrebare la comment-ul din 6 febr., ora 10,15),

    Care fapte ???

    P.S.
    Stai linistit ca, daca o fi, ne aresteaza pe toti, NEVINOVATI !

    POFTA BUNA !!!

  129. nora Says:

    @All,

    Dedicatie superbisima :

    http:/blog.seniorennet.be/amadeo45_pps_en_midi_site/

    Accesati si downloadati :
    „Poder de Amor”
    „Pouvoir d’Amour”
    „Power of love”
    Theme musicale:
    Andre Rieu & all

    marlokim26@hotmail.com

    [ S-ar putea sa fim”in plus” cu acest dar de week-end, cata vreme voi stiti atat de multe, insa vrem sa fiti impliniti, oriunde v-ati afla! ]

  130. mara Says:

    Pe scurt, Codru ne-a contrazis si pe mine, si pe AG! 😆

  131. jimerino Says:

    adica nici tu nici AG nu votati cu nevermore la prezidentiale?

  132. tankistu Says:

    cred ca se referea la intalnirea de taina.

  133. nevermore Says:

    Li-ni-stee! A-se-za-ti-va la lo-currrriliiiii voastre!!! Li-ni-steeee!
    O sa va dau 200 de litrrri de berrre la salarrriu!!!
    Li-ni-steee!

  134. nevermore Says:

    Noricooo,
    Am castigaaaat! Am luat belet si castigai 10000!!! Da, 10000, ce te miri? 10000… de pumni in cap! Mi-am mai dat si banii de tigari…

  135. nevermore Says:

    N-am terminat, scuze, ce va grabiti? asa… ma gandeam eu – ca eu gandesc mult si narcis era mic copil pe langa mine – ca blogul asta ar putea sa se numeasca „soacra cu doua nurori” sau un fel de online „nora pentru mama”…. in scris nu mai arata asa bine… oricum e genial, ce sa mai…

  136. giapapadia Says:

    😀 ce tare e nevermore, stie sa si imite

  137. jimerino Says:

    da, aduce a krakilla pe alocuri. pe alocurile in care uita de ce a intrat, ce era de zis si cat din ce era de, ea a intr-adevar zis. in rest nu aduce.

  138. jimerino Says:

    chiar ba…. krakilla.

  139. giapapadia Says:

    fix la asta m-am gandit cand am intrat. te gandesti la ce ma gandesc si eu?

  140. jimerino Says:

    in ce-l priveste pe krakilla mai mult ca sigur nu ma gandesc la ce te gandesti tu. asta daca…pe mine ma intrebai?

  141. giapapadia Says:

    tine minte: penal penal!

  142. mara Says:

    Tank are dreptate!
    Ne-am contrazis juma de ora pe tema nationalei de fotbal! 😀

  143. tankistu Says:

    mara
    iti pare ca intereseaza pe cineva tema pe care v-ati contrazis vpi. pe noi ne cam intereseaza partea cu taxiul. jim astept sa-mi dai dreptate.

  144. mara Says:

    Desi as vrea sa ii pot da dreptate, nu pot! Am plecat prima de la intalnire asa ca nu stiu cum a ajuns Codru acasa, daca a nimerit sau nu taxiul! 😀

  145. tankistu Says:

    jim
    bah…oare din mila nu ar trebui sa mai comantam si pe la Kraki ????

  146. krakilla Says:

    ce suflet grandios e asta! nu ba, nu primesc nimic din mila. am treaba. va contactez cand imi gasesc niste timp. hai sacaz!

    sunteti bine, da? da.

  147. giapapadia Says:

    deja imi imaginam ingrozitoare scenarii. gata, mi-ai luat un piept de pe piatra.

  148. jimerino Says:

    auzi ma, e bine, stai linistit. a, nu! noi suntem bine. da’ nici el nu poa’ sa fie chiar rau. hudreo, tie net ti-a dat cineva ma? sau o arzi jegstyle pe wirelessul vecinilor? ssau deloc?

  149. shmeny Says:

    hudrea e dezorientat ma la ora asta.

  150. Augustin Says:

    Dezorientaţi sunteţi voi, eu mă aclimatizez foarte repede. Dar mi-e somn.

Lasă un răspuns

