Coproductie (titlu by Shmeny)

Stiu ca s-a mai facut, exista oimr, exista sectiunea Bastelui, exista. Si totusi.

12:42] un cetatean: baga un post nou
[12:42] un cetatean: daca nici acum….
[12:42] kfc: nu nu m
[12:43] kfc: merci
[12:43] kfc: merci
[12:43] un cetatean: frumos
[12:43] un cetatean: scremut
[12:44] un cetatean: povesteste-mi
[12:44] un cetatean: tine-ma la curent
[12:44] un cetatean: fa-mi un live
[12:44] un cetatean: cum e?
[12:45] kfc: ;
[12:45] kfc: ;
[12:46] kfc: pai stai si astepti sa mai picure cate ceva
[12:46] kfc: de zici ca e acid
[12:46] kfc: fara scremut
[12:47] un cetatean: consistenta cum e?
[12:48] kfc: slaba
[12:48] kfc: a trecut greul
[12:48] kfc: acum ies aia mai fricosi
[12:48] un cetatean: simti ca-ti tine cineva bricheta aprinsa la cur?
[12:48] kfc: da da
[12:48] kfc: exact
[12:49] un cetatean: ti-ai baga gaoaza intr-un lighean cu apa rece?
[12:49] kfc: pai ma gandesc daca am gheata prin frigider
[12:49]kfc: sincer ma gandesc
[12:50] un cetatean: ma, eu sunt adeptul unui prosop ud
[12:50] un cetatean: gheata mi se pare exagerat
[12:50] kfc: prosopul ud se incalzeste repede
[12:51] kfc: pe urma ai senzatia ca stai intr-un pampers in care te-ai pisat
[12:51] un cetatean: nu o sa te intreb de unde ideea…ih
[12:51] un cetatean: nu ma, il vanturi cand se incalzeste
[12:51] un cetatean: se raceste in trei secunde
[12:51] un cetatean: plus ca e mare prosopul
[12:54] kfc: mda
[12:54] kfc: zici ?
[12:54] un cetatean: incearca
[12:54] un cetatean: e rece dar in acelasi timp neinvaziv prin brutalitatea inghetului
[12:55] kfc: am nevoie de ghetari acum, cetatene.
[12:55] un cetatean: aaaaaaaaa
[12:56] kfc: am nevoie sa fiu mangaiat anal cu 0 grade kelvin
[12:56] un cetatean: inghetata nestea in forma falica
[12:56] un cetatean: te curata si pe dinauntru
[12:56] kfc: este in forma falica ?
[12:56] kfc: ai incercat ?
[12:57] un cetatean: doar oral
[12:57] un cetatean: satisfacator
[12:57] un cetatean: si racoros
[12:57] kfc: mhm
[12:57] kfc: doar ca pe vremea asta nu prea cred ca gasesti
[12:57] kfc: romănii nu aduc iarna
[12:58] un cetatean: pune nestea intr-o eprubeta si bag-o la congelator
[12:58] un cetatean: asta e plan pe termen semi-lung

Happy end?

 

 

32 răspunsuri to “Coproductie (titlu by Shmeny)”

  1. shmeny Says:

    si cand vorbesc femeile despre PMS cica sunt dizgratioase :))

  2. shmeny Says:

    vreau KFC-uri :((

  3. the man Says:

    abscons

  4. the man Says:

    reformulez : să-mi bag pula dac-am înţeles ceva

  5. shmeny Says:

    the maaaaaaaaaaaaaaaaaaan, ce faci?

  6. tankistu Says:

    mda…… a mincat cineva aripiare picante ??? si a mai pus si sos picant ??? pai asa-i trebuie.

  7. jimerino Says:

    man, conceptul kfc iti e familiar?

  8. the man Says:

    shmennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnny ! bine.

  9. the man Says:

    încep să mă bunghesc. kfc e fast-foodul drăguţ din Romană unde nişte puşti simpatici dau deoparte gândacii înainte de a-ţi trânti mâncarea în farfurie ?

  10. the man Says:

    aaa, şi ăla se cacă, m-am prins, ai rescris Ulysse unde se cacă Bloom pe vreo trei pagini sub formă de dialog caragialian. eşti tare nene, îmi pică fisa greu da adânc.

  11. the man Says:

    da’ de ce n-ai spus aşa de la început ?

  12. Codru Says:

    Jim, ii zice lumea Shemny, nu Smeny. Pun pariu ca la tine se referea cand spunea mai demult ca unii ii pocesc numele si-i zic Olga, in loc de Oana 😀

  13. Codru Says:

    Shmeny, da ? 🙂

  14. jimerino Says:

    puteam sa fac rautacisme si sa trec shemny acolo da’ dupa aia tot eu trebuia sa schimb. asa ca am preferat sa-ti explic cum s-ar fi derulat gluma, daca ar fi fost facuta. si n-a fost. da’ ai inteles-o, sunt sigur.

  15. Codru Says:

    daca ai avea si tu optiune de-aia de editare a comentariului timp de 1 minut (un minut zici, ah? ) dupa postare, ca orice blogger adevarat, era o treaba. orisicum m-am corectat imediat. SA-TI DAI UN CLICK. ENJOY!

    shmeny, am facut bine, nu ?

  16. monica Says:

    Sa-ti dai un click…? hahahaha, foarte tare!

  17. Codru Says:

    ce dracu faci, ma ?

  18. jimerino Says:

    pai da. ca tu credeai ca aici e joaca de copii. credeai ca e tara nimanui. d-aia, cum ii zice…fara stapan.

  19. nora Says:

    @All,
    Buna dimineata !

    Am disparut 2 zile, intrucat a trebuit sa redactez enspe bilete de examen si, ca sa fiu, si mai academica, le-am cules in PC, le-am scos la imprimanta in asa fel incat relatia mea cu studentii in examen a fost doar de examinator, nu si de „institutor”, care „face temele impreuna cu caministii”!

    OK!

    Sincer, n-am inteles ce vreti sa spuneti cu acest nou post!
    Recunosc ca suntem depasiti, iarasi!
    Dar, culmea, Dumnezeu ne intinde o mana si taman aseara, tarziu, o amica din strainatate, ne-a trimis un mail, in care ne-a „decodat” ce inseamna, cum se prepara si la ce proces tehnologic este supus acest KFC contra Pizza hut & Mc !!!
    Am crezut ca muriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim, citindu-l!
    Har Domnului, ca nu servim asa ceva, iar lui Alex ii dau numai pachet – ecologic – preparat in casa, inclusiv iaurt facut de mine!
    Deci, iarasi imi pare rau ca nu pot trimite acest mail sa-l cititi, si voi si sa va mai piara pofta de a manca, vreodata, KFC & All, pe strada sau prin bistro-uri!

    Ce zici @jim, are dreptate amica, ferindu-ne de produse preparate neigienic si anapoda ori isi bate joc de noi, romanii, ea fiind – din 1987 – , in ….Israel????

    Propzitii & Sintagme – cheie:
    1.”Romanul s-a nascut flamand”;
    2. Totul este low cost;
    3. masina de breading;
    4. aripioare strips pe jos;
    5. chiar „pepsi”= esenta, ca restul….e sifon;
    6. cocoloasele de faina sunt deliciul, dar nu stie nimeni ca sunt cocoloase de faina; de-aia sunt …crocante;
    7. flegme la impachetare;
    8. detergentul D7, toxic, folosit, si ala, cu economie.
    9. etc., etc., etc.

    Cu sinceritate !

  20. jimerino Says:

    doamna @nora,
    exact asta era ideea postului. acest junk food atat de nociv in care se traduce stilul de viata modern.

  21. shmeny Says:

    ba,
    da’ cum de fanul tau numarul 1 nu si-a dat cu parerea despre cacarea ardeiata? e ceva anormal la mijloc…

  22. shmeny Says:

    sau na… unii nu se caca decat flori de crin si armani code. de la armani.

  23. jimerino Says:

    chiar ba, tankistu! taaaaaaaank! futu-ti pe masina aia mov facuta pachet!

  24. Kfc Says:

    Happy end indeed. Niciodata KFC again ! Niciodata !

    ( prin niciodata intelegem, desigur, pana aduc astia de la non-stop-ul din colt inghetata Nestea in forma de supozitor )

  25. shmeny Says:

    mnu
    nu despre tankistu era vorba

  26. jimerino Says:

    mno, nu inteleg. oare o sa-mi creasca traficul cu toti aia care cauta kfc pe net? oare cum e mai bine, sa scrii de rau de soso sau de bine de kfc?

  27. tankistu Says:

    ce tipi bah descreieratule ????

  28. jimerino Says:

    e blogu’ meu, fac ce vreau. te iau la spavanache!

  29. jimerino Says:

    de exemplu, tanarul piticigratis.com si-a pus pula pe blogu-i. aproape la propriu. as zice ca are coaie, da’ e vorba de…

  30. shmeny Says:

    tu sa nu faci ca piticiterminati ala, da?

  31. jimerino Says:

    nu. eu mi-o voi descrie.

  32. shmeny Says:

    acum toti se cred fanul numarul 1 si nu a mai scris niciunul. marfa 😀

Lasă un răspuns

