Ioane, las-o jos ca macane!

Ba, am amenintat de mult ca o voi zice da’ m-a imbrobodit Hudrea ca vezi-Doamne si eu m-am lasat imbrobodit si dupa aia am uitat si dupa aia mi-a fost lene, fapt pentru care am bagat o leapsa d-aia si am zis ca ma spal pe maini pana scrie manu’, care s-a spalat la pula, ca-l durea de leapsa mea si tot asa.

Da’ mi-am adus aminte si am zis sa va scandalizez: ba, Ion Creanga e cam laba. Nu zic, omu’ a zis-o cu talent, pula mea, da’ nu mai are  mare haz in prezent decat prin prisma limbajului, eventual. Mai e si dintre marii clasici. Pai hai s-o luam pe rand.

Eminescu e poet, merge. Nu am citit nici macar Luceafarul, dar daca lumea zice ca merge, merge.

Caragiale e comic si are personajele alea care sa-mi bag pula de nu sunt fix astia pe care i-as vedea la tv daca as lasa pe realitatea.

Slavici pentru mine e doar „Moara cu noroc”. E cu tradare, e cu gelozie, e cu futai, chestii de actualitate si acum si peste 200 de ani. Ca irinel, ca moni, ca soferul ricky, mortii lor, vedeti? se intampla si acum, lumea gusta dume d-astea. E cum ai citi can-can doar ca n-are Lica Armani.

Da’ Creanga…Creanga e laba. „Hai sa va povestesc cum ma duceam eu la furat de cirese”. Du-te-n pula mea, la ciordeala de telefoane se merge acum. „Hai sa va zic eu cum era viata la mine in sat”. Pai acum 50 de ani mergea vrajeala, ca citea omu’ si zicea „da ba, ce caterinca, e ca la mine in sat da’ uite ce marfa o ardea taranetele asta fata de mine”. Acum, pula, aia de la sat nu stiu sa citeasca si aia care stiu s-au mutat la Bucuresti si citesc pe fast fwd cohelio si trei citate din freud si ies pe interval la schimburi de idei pe teme. Si daca raman si pe la tara d-aia care stiu sa citeasca,  i-ar interesa mai mult amintirile din senectutea  lu’ irinel decat alea din copilaria lu’ Creanga.

Winetou mai citeste cineva? Nu mai citeste nimeni, de ce l-ar citi?  Inainte se citea pentru ca vedeai toata ziua filme cu cowboy si iti puteai face o imagine despre ce si cum erau indienii aia. Acum si-ar imagina copilul niste slumdog d-aia cu arcul in spate si ar zice „dicta la gloabele astea,eu daca ma inervez pun mana pe trancan si mierlesc 8”. Dupa aia ar citi cum ca aia au tomahawk si iar s-ar ivi neintelegeri: „bravo pula ta, auzi la asta ce cardeala de trei lei, cica aveau aia elicoptere”.

Dupa ce citea copilul Winetou, a doua zi iesea pe maidan si se juca cu sabii si arcuri din crengi. Acum pula crengi si junioru’ vine cu suriu’ daca n-are tac-su vreo carabina sau un shotgun 2.2 d-ala marfa din CS.

Deci ramane cum am zis, Ion Creanga e laba. Sex aproape nema, ciordeala si bagabonteala deloc, ca alea pe care le facea el sunt de rasu’ lu’ Bahoi, teoria conspiratiei nu-i, poate mai isi dadea lumea cu parerea pe bloguri, vreo combinatie nu te-nvata, poti sa te futi in ea de carte. Nici macar o urmarire cu ATV-uri n-a bagat.

Si zice gura targului, can-can, ciao si alte saptamanale de informatie, ca-si cam ravasea cacatu’ in compania lu’ Eminescu. Da’ asta nu e dovedita, nu i-o trec in rechizitoriu. Asa zic „niste apropiati ai…”. Surse sigure, ce mai.

42 răspunsuri to “Ioane, las-o jos ca macane!”

  1. Hudrea Says:

    Bă! Făceam şi eu conversaţie, ce dracu?! Căci altfel, sunt de acord. Creangă e varză. A la Cluj. :))

    Da’ povestea pulii ai citit-o? A lui Creangă, da. Google it. Aia e pe gustul tău. Ăăă, povestea, mă înţelegi.

  2. giapapadia Says:

    da, exact „povestea pulii” n-ai citit. slavici era bun ma, nu e can-can ca in final arde tot.kein hepiend.

  3. krakilla Says:

    Te-n cur. Ai citit tu, Winnetou! Io le-am citit pe toate, ca a trebuit sa citesc nu mai stiu ce, intr-o vacanta, si niciodata nu citeam ce trebuia. Sa-l sparg pe Naomi la caca, daca nu mi-au placut. Depre ce pula mea erau? Parca cu indieni…

  4. krakilla Says:

    Si de cate ori mai e nevoie sa spun ca Creanga si Eminovici frecau candelu’? Unul, celuilalt.

  5. krakilla Says:

    Mi se pare mie sau sunt obsedat de gaozari? Nu astept raspunsuri!

  6. krakilla Says:

    3, in pula mea!!!

  7. Hudrea Says:

    7(Şapte)!

    De mult vroiam să zic asta. M-am răcorit.

  8. monica Says:

    Eu am o intrebare: cum isi spala Ciorap-de-Piele sosetele?

  9. jimerino Says:

    si mereu aceeasi replica basita: „da’ povestea pulii ai citit?”. da ma in pula mea, am citit. sloboz, omu’ s-a matrafoxat si el o data si a scris aia. marfa. da’ nu stiu daca e destul.

  10. jimerino Says:

    a! si da bai muie, am citit winetou, toate 6! 6 erau, nu? 6 ma.

  11. shmeny Says:

    ce link ai dat, monica? 🙂 ca acum mor de curiozitate cu sosete.

  12. mara Says:

    @shmeny
    Cred ca asta: http://www.cartiabc.ro/James-Fenimore-Cooper-Ultimul-mohican–p-17240-c-0-p.html

  13. monica Says:

    Stiti ca sint varza la trintit linkuri… 😆

  14. jimerino Says:

    ce gaini!

  15. mara Says:

    ce rau! 😛

  16. monica Says:

    Ce vrei, ma?! Ti-ai terminat lectura obligatorie de ti-o trasa dom’ profesor sconcsilier?
    Sa ne povestesti si noua cartea, da?

  17. jimerino Says:

    era terminata de fix inaintea lui. da’ zi cum faci manevra aia cu taiatul, ca tare e tare. e cam ca glumele americane cu „not” doar ca mai folositor.

  18. Oana Says:

    nu am vazut in viata mea u post care sa contina de atatea ori cuvintele „pula” „laba” „futai”… Da e misto postul… E prima data cand citesc ce scrii da e fun… poate ma faci sa devin fan jimerino si nu fan curvette. k ea e pe primul loc cand imi beau cafeaua dimineata. 😉 o sa te mai citesc… CE aiurea suna… „te mai citesc”!

  19. shmeny Says:

    ce va mai place cu pula…

  20. jimerino Says:

    cu pula-n sus. jur pe ursuspremiumpils (adica pe cius) ca pana in iunie mai bag un post.

  21. jimerino Says:

    ps. cius e muist.

  22. monica Says:

    Ba Jimi, tu stii ca io-mi cedez locu’, daca e… Din altruism, nu din altceva. Pina-n iulie, zici? Bine.

    [Ai capiat? Ce-ti veni?!?! Ahahaha! :stelutza: stiu! Emulam PiticiGratis!!!!!]

  23. jimerino Says:

    cu cine te certi femeie? nu vezi ca e jimmy fara poza cu barna?

  24. monica Says:

    Ma cert singura, atunci 😛

  25. toader Says:

    shmeny a luat foc cand a vazut o corporate pitzi pe langa langurosu’. hahaha.

  26. jimerino Says:

    acum voi baga o pilda (pula mea, am eu impresia ca e momentul):
    un coleg de serviciu ma duce cu masina acasa pentru ca suntem oarecum vecini. in masina merge si nevasta sa care ne este si ea colega. eu stau in fata, nevasta in spate. nevasta ieri comenta in stilul pur feminin. eu aveam in mana gazeta, pe care i-am oferit-o colegului maciuca cu indemnul „da-i peste bot, ca la caine!”. maciuca : „nu-i dau frate ca dupa aia imi roade toate ziarele din casa”. vreti si morala?

  27. krakilla Says:

    colegu’ tau nu mai are penis!???

  28. krakilla Says:

    asta ca morala, primul lucru la care m-am gandit…

  29. shmeny Says:

    what the fuck?!
    reiau comunicatul de mai sus in forma sa corecta
    toader,
    am tras o concluzie fireasca, desprinsa dupa mai multe clue-uri.
    Clue no. 1
    „nu am vazut in viata mea u post care sa contina de atatea ori cuvintele “pula” “laba” “futai”… Da e misto postul… ”
    Clue no. 2
    „poate ma faci sa devin fan jimerino si nu fan curvette”
    Clue no. 3
    „o sa te mai citesc… CE aiurea suna… “te mai citesc”!” – tu nebuno tzitzi zapacito!
    Clue no. 4
    O cheama Oana 😀 🙂

  30. monica Says:

    Si ce? Asta nu-i o garantie! 😆

  31. shmeny Says:

    monique,
    care anume?

  32. monica Says:

    C-o cheama Oana… 😆

  33. shmeny Says:

    te hanseli… 😀

  34. jimerino Says:

    alo! cotcodaceala!

  35. monica Says:

    ce vrei, ma?!

  36. tankistu Says:

    baga bah de la blogfest. vad ca georgel e pe felie acolo la cel mai bun blog de sport. si piticigratis.

  37. giapapadia Says:

    mai traiesti mah?

  38. anowen Says:

    mah, da’ cu cine traiesti?

  39. monica Says:

    Jimi, mai insisti si tu la Groza pentru poza aia, stii-tu-care? Hai, ca urmatorul tau post o asteapta. Ok, tu nu stii c-o asteapta, da-ti spun eu ca asa e. 😛

  40. shmeny Says:

    sunteti rai cu poza, ma!

  41. tankistu Says:

    http://www.sport.ro/stiri-pe-scurt/catalin-morosanu-o-tin-in-brate-si-o-mangai-in-fiecare-zi-pe-madonna.html

  42. Alex Says:

    Suge.ți p.u.l.a

Lasă un răspuns

