Invers. Aiurea.

Uitasem, da’ voi oricum n-ati observat: acest post e de fapt scris pentru aici, da’ cum n-am ce pune pe aici….

De ceva vreme am cam rarit contactele cu Salajanul in care m-am nascut, crescut si educat. Pentru ca e departe si lenea e mare si deci vizitele s-au rarit. Dar nu numai d-asta, ele, vizitele, au mai fost, dar fiind iarna lumea nu prea sta sa faca degeraturi de cine stie ce grad la Shell, cu berea-n mana. Ca asa sunt cartieristii, tin la confort.
E, iaca s-a incalzit, iaca zugravim, fapt pentru care ne-am mutat temporar in apartamentul din Salajan si cu ocazia asta i-am oferit Shmenei o seara cu baietii. Ma rog, mi-am oferit mie, dar ea a suportat-o. Sa-i luam pe rand intai si dupa aia laolalta.

Cezarica
Cezarica este baiatul pe care eu m-am gandit sa-l fac aproape substantiv comun. Pana la urma mi l-am facut un soi de personaj cu al carui nume ii mai denumesc pe cate unii care prezinta una sau mai multe trasaturi ale Cezaricului (cam ca un amstaf d-ala de care imi zicea Shmeny. Stii ce zic.). De exemplu, fratele prietenului Tankistu este Cezarica. Nici nu mai stiu cum il cheama de fapt, Cezarica e de ajuns.
Nu stiu daca principala preocupare a lui Cezarica (originalul) e sa faca bani sau sa futa, da’ as zice ca sa futa, ca banii cred ca d-aia vrea sa-i faca. Nimic anormal, stiu, da’ pe toate, mereu, oricand, oricum, nu conteaza etc. Pe Cezarica l-am intrebat odata de una despre care imi povestea daca e buna. “Iti faci treaba cu ea”. Asta rezuma foarte bine felul in care-l preocupa pe Cezarica fututul. Intr-o scurta plimbare cu masina Cezarica vede un grup de 3 fetite de vreo 16 ani. Frana, da inapoi, lasa geamul din dreapta si intreaba…ce credeti? “Ce faceti ma nebunelor?”. Una din ele, urata, zice ca fac bine. Curios, nu? Ce-i zice Cezarica : “intoarce-o si tu pe fata aia”. Adica pe aia care prezenta interes si care era pe role si statea cu spatele. Vorbind cu Cezarica te trezesti la un moment dat intrerupt ori din vorbit ori din ascultat de o replica recurenta: “ce buna-i asta!”. A ajuns sa o zica si la acoperire, ca sa fie sigur ca in caz ca e buna el a fost cel care-a zis-o primul. Mergem cu masina si, prin niste coclauri prin “bulgarime”, vine spre noi un BMW cu o femeie la volan. Cezarica: “ia fii atent ce buna-i asta”. Se apropie BMW-ul si o vedem pe bunaciune: 48 de ani, cioara infecta, zlatareasa, ce mai, piesa femeia! “Am vazut BMW si am zis si eu…”. Asa-i, trebuia zis, ca daca femeia chiar era buna si ramanea nelaudata, frumos era?
Cezarica ar fi un foarte bun om de televiziune. M-am gandit eu, mare scout de talente. Cezarica stapaneste foarte bine arta de a nu lasa timpi morti in comunicare. Vorbind si sorbind ga-gal din sticla, Cezarica ma intrerupe dupa bunul obicei cu faimoasa replica “na ce buna-i asta”. “Asta” era cu copilul de vreo 4-5 ani dupa ea si Cezarica incepe conversatia. “L-ati luat pe asta micu!?”. “Da, am iesit sa ne plimbam un pic”. Aici vine partea geniala, in replica lu’ Cezarica, care trebuie sa aiba mereu ultima relpica, oricare ar fi aia. “Cel mai bine”. Ma uit la Shmeny o secunda la modu “ba, asta a zis ce mi s-a parut mie ca aud?”. Ma conving din faptul ca radea ca da, chiar aia a zis. Si pune-te pe ras.
Aici nu e pe „daca e cerere urmeaza: Giani, Giani&Cezarica si dialogurile lor, Mielu, Pitut si poate si altii.”, ca aici sunt sef si zic eu ca e.

80 răspunsuri to “Invers. Aiurea.”

  1. surf Says:

    „Aici nu e pe “daca e cerere urmeaza: Giani, Giani&Cezarica si dialogurile lor, Mielu, Pitut si poate si altii.”, ca aici sunt sef si zic eu ca e.”

    asa, da-te sef, dupa ce ti-am zis eu dincolo ca e.

  2. jimerino Says:

    da ma da’ tot se trezea vreunul sa zica „da’ mai du-te-nspre pula mea cu giani al tau”. asa tot o sa zica, ca trebuie zis, da’ eu am zis din prima ca zice degeaba. deci e luare de falca in avans.

  3. surf Says:

    „you…! you’re good, you”
    manca-ti-as retorica 😀

  4. tankistu Says:

    ¨minca-ti-as perspectiva¨. sper din tot sufletul ca surf sa stie sa scrie corect mancatias …ca eu de la el am copiat ..si nu prea vreau sa ma fac de cacat.

  5. surf Says:

    stie, ma. stie.

  6. surf Says:

    tank
    tu ai vazut ba, ca zice si de frate-tu?
    cum comentezi? 😀

  7. tankistu Says:

    pai ce sa zic ??? in principiu da, de ce nu ….e o sanse. dar pt o ciorba nu pot sa vin la craiova.

  8. surf Says:

    eu zic sa te mai gandesti. poate alegi varianta B.

  9. tankistu Says:

    bai …animiti oameni …nu au si o varianta B. deci merg pe varianta A.

  10. untiljune Says:

    auzi?… :
    1- care mielu?
    2- deci sa inteleg ca in viziunea lui cezarica cine are BMW e obligatoriu chipes??? (…l’as baga aici pe emoticonu ala care se tavaleste de ras, da’ nu stiu caracterele…)
    3- acu’ zi’ne de restu’

  11. anowen Says:

    4- ce zari ca are bmw?

  12. krakilla Says:

    ba pula, il cheama Toe, nu Cezarica, si da, d-aia face bani, sa futa. Toe si-a bagat toata familia in datorii ca sa-si cumpere Golf V tunat, la mana a doua. dupa ce si-a luat masina, nu prea l-am mai vazut, ca incearca sa futa (tot fara mari sanse) mai des. noi asa am crezut, ca o sa futa, da’ l-am supraestimat. acum vreo doua saptamani, o ardeam pe niste banci la un „suc” si opreste Toe bolidul in dreptul nostru. pe bancheta din dreapta, o pizda. cand deschide unu’ usa sa o vedem mai bine, ne-a lovit un damf… o pustoaica la vreo 16 ani, in pantaloni de trening d-aia cu care faci curat prin casa, sosete de lana, papuci de cauciuc si mustata… la vreo doua ore, imi da Toe mesaj: „ba, asta nu vrea sa se futa. ce fac?” ca un prieten adevarat ce sunt, i-am raspuns: „spune-i sa se gandeasca la mine!”. Toe s-a suparat, ca cica fac misto, cand eu de fapt incercam sa-l ajut. ultima data cand am vorbit cu el, era la curve…

    mai stiu una tare, tot cu Toe, dupa ce si-a luat masina, da’ mi-e lene sa scriu.

  13. surf Says:

    pai cu asa un nume cum sa…
    mai bine sa mearga pe mana lui Jim, Cezarica suna asa ca o surpriza. placuta sau nu (surpriza), tre’ s-o incerci inainte sa dai un verdict.
    deci.

  14. jimerino Says:

    ba, iti dai seama ca se prezinta cezar. mai exista numitul costelus care la un moment dat a devenit „vierme”. problema e ca niciunul din astea 2 nu mergea de prezentat la pizde. fapt pentru care se prezenta alex. fara nicio legatura. cezarica nu si-a bagat ma in datorii, ba chiar ajuta in casa cu bani. e baiat bun, aseara m-a dus din salajan in colentina. dupa ce a incercat sa o corupa pe una de 16 ani. da’ pe care cica a mai vrut o data (si a fost aproape) si acum 2 ani.

  15. surf Says:

    aia zic. Cezarica e mai bine decat Cezar. pe sistemul Jim – > Jimerino, ca doar n-o sa spui George.

  16. tankistu Says:

    bah surf
    lu jim clar nu ii poti spune george. in cel mai rau caz giorgi.
    iar toe ala a lui krakilla nu are nici o treaba cu cezarica. toe e un pulifrici. cezarica inteleg ca mai si fute. de unde deduc ca si frati-miu (Cezarica pe care nu il cheama Cezarica) nu prea are legatura cu cezarica. ptr ca frati-miu chiar fute. si fara sa aiba masina de fite. ba chiar din contra. de fapt …despre ce pula mea e vorba in textul asta ??

  17. shmeny Says:

    baietii din salajan raman un mister pt mine pt ca eu nu pricep ce vorbesc ei. au aproape un cod de discutie care ma lasa masca. vb lui jim: inteleg cuvintele, dar inlantuirea lor nu are nicio logica. giani mi-a dat totusi o bucata de pizza, desi nu am inteles de la inceput ce vrea sa faca. dar favoritul meu este, de departe, pitut.

  18. jimerino Says:

    da ma da’ pitut e clinic, diagnosticat si tot ce trebuie. bine, nu ca daca l-ai duce pe giani la un control nu i s-ar gasi 3-4 diagnostice.

  19. surf Says:

    eu astept dialogurile giani&cezarica.

  20. tankistu Says:

    jimule….. ai vazut bah filmu ???

  21. krakilla Says:

    si Toe fute, da’ mai mult lucruri…

  22. jimerino Says:

    si concepte, cum ar fi timpul.

  23. tankistu Says:

    krakilla si jim

  24. surf Says:

    cam ca lolek si bolek, asa?

  25. untiljune Says:

    jim, du-te-n plm ca nu mi-ai raspuns!

  26. jimerino Says:

    gata coite.
    1. stric tot teaseru’ da’ na: mielu alcolistu’ blocului. ca bantone s-a mutat.
    2. sa-nteleg ca te-ai certat cu barbac-tu?
    3. stai ma femeie ca nu-s ion creanga, mai tre’ sa si beau. stii ca eu nu sunt scriitor de fapt, nu? destinul meu e….am zis.

  27. untiljune Says:

    1) ok
    2) eram al dracu’ de spirituala
    3) delecteaza-ne jim, ca o veni si vremea ta…stii tu: ce ne trebe ion creanga cand il avem pe jim.

  28. surf Says:

    da. delecteaza-ne (fara ton imperativ totusi).

  29. jimerino Says:

    la asta sa-ti raspund? pai…bine. adica da. deci pula mea. aham. si-i multumim toti in cor maestrului hudrea virgula care a linkuit ce era de linkuit. vedeti acolo sus unde scrie ceva cu albastru? aia e.

  30. surf Says:

    multumim, domnule hudrea virgula.

  31. Hudrea Says:

    N-ai pentru ce. Pentru ce?

  32. Hudrea Says:

    A, da, da, eu, da, sigur. N-aveţi pentru ce. Virgulă.

  33. surf Says:

    ti-ai semnat commentul sau cum?

  34. untiljune Says:

    sau virgula.

  35. Hudrea Says:

    Bă, nu vă permit, bă! Să fie clar, nu vă permit? M-aţi înţeles?

  36. surf Says:

    untiljune
    e vorba de Virgil, te asigur.
    hudre
    ai mai zis. te-am luat in seama? nu. de ce insisti?

  37. jimerino Says:

    da-le cu taxa pe obraznicie peste ochi consigliliglierre!

  38. shmeny Says:

    ti-ai semnat commentul :)) genial.

  39. Hudrea Says:

    Bă, nu tolerez aşa ceva. Nu tolerez!

  40. jimerino Says:

    usor-usor ti se ia boc pe haine. la fel se indigneaza si ala, degeaba, fara sa-l ia nimeni in seama. :rofl:

  41. shmeny Says:

    jimerino tradator mic
    ai invatat sa pui linkuri si mie nu mi-ai aratat. diseara dormi cu nea gheorghita si cu tanti dida

  42. jimerino Says:

    pai am zis ca nu-ti foloseste la nimic avand in vedere ca se pare ca oricum nu mai stii sa citesti. ca daca citeai comentariile vedeai ca nu.

  43. monica Says:

    Dar oare așa cevaul tolerează Hudrea? Era o inversiune care trebuia făcută 🙂

  44. Hudrea Says:

    Oana, chill, n-a învăţat nimic, aşa-l ştii tu?

    Jim, aşa-i că ai o bere în mână fix în momentul ăsta? Aşa-i?

  45. shmeny Says:

    scapasem fix marturisirea aia cu linkul.

  46. jimerino Says:

    n-am ba nicio bere ca sunt la munca si….chiar, si ce? sefa n-am, pula mea, de ce nu?

  47. untiljune Says:

    da acu o ai in mana? berea adica. ca nu mai esti la munca, pana mea…

  48. tankistu Says:

    bah…esti la parada ???

  49. surf Says:

    erai?

  50. anowen Says:

    e rai!

  51. jimerino Says:

    alo! pai da’ ce credeti ca eu va permit?

  52. anowen Says:

    uăt permit ar iu toching abaut?

  53. surf Says:

    si ce ai sa faci, dai un link cu injuraturi? 😀

  54. krakilla Says:

    Ba, ce sloboz ai bagat pe blogu’ asta, ca ai un „script error” care imi blocheaza browseru’! Si imi zice ca e film… Boxu’ ala cu muzica, ce cacat a patit? Ai mai bagat ceva? Daca da, scoate-l ca ma cac in el! Cacat! Cica anabolizantele se iau doar cu reteta!

  55. j Says:

    Hai noroc, Jim

    Esti din ce in ce mai tare.

    Acum ar trebui sa injur ceva/pe cineva sa ma crezi ? Stiu ca nu 🙂

  56. jimerino Says:

    j, daftobulandromui! cum ar veni, astept concretizarea amenintarii cu berea aia care…. nu de alta da’ e plina vara si cine stie cat tine.

    krakilla, ai in sloboz parola, fa ce trebuie facut. ai impresia ca stiu cum ar trebui procedat?

  57. j Says:

    @jim
    Incerc sa ma ocup, desi mi-e teama ca fara TM se strica si berea 😦

    @krakilla
    Fa, domne, ceva cu scriptul ala ca enerveaza si oamenii calmi 🙂

  58. krakilla Says:

    l-am facut, de la box era! puteam pur si simplu sa modific dimensiunea, dar mi-a fost mai usor sa-l scot… daca il vrei inapoi, vorbeste cu Basty, sa-ti bage muzica aia sto!

  59. jimerino Says:

    „puteam sa fac bine da’ mai bine hai sa fac rau” se foloseste la munca. aici ne ghidam dupa alte principii. asa, ca sa stii.

  60. surf Says:

    krakilla
    e adevarat ca geniul se naste din lene (e adevarat, ba, asa ca sa nu ma contrazici) da’ chiar in halul asta?
    ntz, ntz, ntz…

  61. untiljune Says:

    auzi, jim, zi-ne cum ai tu claustrofobie de la casca de motociclist ce esti….

  62. surf Says:

    da chiar, spune-ne. nu fi… 😀

  63. jimerino Says:

    da’ frate, ce pula mea? e mica mizeria aia si eu am capu’ mare si in general nu imi place sa am supapele astupate. ce sloboz?

  64. krakilla Says:

    da’ de manusi, iti este frica? de ciorapi? prezervative?

  65. toader Says:

    tare cezarica

  66. untiljune Says:

    poate si de fular ti-e asa, o oarecare teama…
    auzi, da’ de bere nu ti-e?

  67. jimerino Says:

    decat daca ma strange.

  68. anowen Says:

    strange-l, ma! da?

  69. untiljune Says:

    cine ? berea!?… de gat???

  70. surf Says:

    adevarul e ca ar merge o bere pe caldura asta. chiar si la birou. de fapt, cu precadere la birou.

  71. anowen Says:

    ce inseamna cu pre cadere la birou?

  72. jimerino Says:

    care caldura vere? noi sa zicem merci ca nu avem copaci in sufragerie.

  73. surf Says:

    anowen
    adica acum, fiind la birou, mi-e sete si-as bea o bere. mai ales acum.

    jim
    sa stii ca am ras. recunosc, nu am inteles de ce da’ am ras. cred ca mi-a sunat amuzant faza cu arborii in sufragerie (unde, arbori, e folosit pentru evitarea cacofoniei. ca nu mi-e lene).

  74. jimerino Says:

    ba, voi astia cu camilele poate nu stiti, da’ noi am avut parte de furtuna. copaci cazuti etc. deci caldura si vreme de bere cam pula.

  75. surf Says:

    lasa ba, noi sa fim sanatosi, adica noi cu totii ca vreme de bere este.

  76. surf Says:

    ba, tu n-ai facut misto, chiar a fost furtuna.
    s’teti bine?

  77. untiljune Says:

    ba, nu vreti sa stiti cum a fost in avion….balizaju’ rupt pe pista, lumini cazute, aterizari ratate, plm….

  78. jimerino Says:

    acum toata lumea google „balizaj”, ca astia pe romaneste nu stiu sa zica ce au de zis. in pula mea, a cazut careva din avion?

  79. anowen Says:

    ce-ai cautat in avion pe vremea aia? nu ti-am zis?

  80. untiljune Says:

    domnule, sunt lucruri care se intampla independent de vointa mea, of, ca doar n’o sa le controlez eu pe toate, in plm….

Lasă un răspuns

