„Daca te tragi pe cur copilul tau nu va fi normal”-jimmiesm

Nu am timp sa va fut mult la cap pentru ca…pula mea, am treaba. Dar, deoarece suntem plini de sfaturi sub forma de superstitii axiomatice de genul „nu lasati hainele copilului la uscat noaptea afara ca intra diavolul in ele”, care pe mine ma distreaza si pe Shmeny o crizeaza (ca asa-s femeile, isterice), m-am gandit sa inventez superstitii pe care sa le ofer la schimb alora care mi le ofera pe ale lor. Cat mai retarde si NEAPARAT sa contina un termen care nu exista. „Daca iti culci copilul cu capul spre sud i se va usca maconia”. Daca vreti sa ajutati…

Nu, poze n-am, nu va zic cum e sa-i dai lapte, s-o schimbi etc. In primul rand pentru ca maica-sa stie mai bine, in al doilea pentru cacare vreti sa stiti veti veni sa vedeti.

Concentrati-va la tema, ca sigur nu aveti altceva mai bun de facut. Mai ales Hudrea. Guvernul se duce pe pula si singur, nu trebuie depus cine stie ce efort.

Ura!

17 răspunsuri to “„Daca te tragi pe cur copilul tau nu va fi normal”-jimmiesm”

  1. vreauultimulloc Says:

    Semn rau: [sa mergi noaptea in padure in portbagajul unei masini]. Pula dar nu are cuvant inexistent mmmmm alta. [Sa nu impingi namolul la deal daca nu ai stropit foflenca inainte] ca e de rau augur.

  2. jimerino Says:

    coaie, excelent, da’ pula mea, nu are legatura cu copilul. da’ merge si asa, poate e chiar mai haios.

  3. vreauultimulloc Says:

    A pai e de copil? PLm am crezut ca e general gasim si de copil. Dupa ce dai scutecul jos sa il arunci peste umar ca aduce noroc tie si familei tale. Ba am probleme cu a pune si un cuvant care nu exista :)) imi strica toata compozitia. Ce pula mea sunt eu lingvist sau limbist?

  4. jimerino Says:

    e mult mai amuzant asa, ca iti dai seama ca toti o sa zica „da, am auzit de asta, asa e”, nu o sa zica niciunul „ba, ce mortii tei e un tarabuvara?”.

  5. Hudrea Says:

    Ba, nu-ti permit sa iei in deradere Gu…aaaa, da, da, bine, bine. O sa te dezamagesc totusi, am altceva mai bun de facut, ca-s plecat din tara. Ca doar ti-am zis, boule, dar uiti de la bere pan’ la gura. 😀

    Na, superstitie: nu duce copilul in biserica pana la 18 ani, ca tampeneste (iti trebuia si cuvant nou). Si e ireversibil procesul.

    Iar aia cu diavolul in hainute sa nu-si lase gaura gurului destupata nici 2 minute, ca le intra diavolul in dansa.

  6. teh woifters Says:

    daca hranesti fata cu prea mult haksdo, cand o sa creasca mare o sa aiba sanii mici si o sa-i placa fetele.

    daca e baiat si nu-i pui un pic de vintuischi in ceai n-o sa tina la bautura cand o sa creasca mare.

  7. toader Says:

    daca arunci scutecul cu mana stanga si fara sa canti o cantoneta atunci mama soacra isi va pierde un bigudiu si hudrea …
    hudrea ce dracu’ sa mai piarda? el si-a pierdut tot deja…

  8. nastylicious Says:

    Sa nu darami biberonul cu lapte ca ii creste coflontiu in frunte.
    Sa nu ii dai piure (ma rog, pireu 😀 ) de prune cu pepene ca ii ies patzaflonci pe cur.
    Si mai ales… Sa fii atent ca daca ragaie de 3 ori consecutiv la 13 ani o sa ii iasa xeneclapicostantza in cale. Contrafarmecul e sa ii faci 15 schintzovronii la 5 ani.

    Sa iti traiasca 🙂

  9. animal00 Says:

    daca ii dai copilului de mic coca cola la adolescenta no sa fie timid(a) si o sa se integreze mai bine in gasca.

  10. jimerino Says:

    pula-n pizda, io ma gandeam s-o bag pe iarba de saptamana viitoare. bine, stiu ca roackerii nu e de acord cu iarba da’…una mica merge.
    papusica, glumesc, deschide-mi usa, te rog, mi-au amortiti picioarele stand in lotus pe pres.

  11. nevermore Says:

    daca mananca caca (multe cacacacaca stiu, asta e… suportati!) cand se face mare o sa ajunga… politician! ah, de-as fi stiut! desi de-siii… exista ceva sanse… 😉 cum adica nu se pune daca te-ai manjit cu el pe fata? nu inteleg…

  12. luca Says:

    sa-mi bag pula de nu pana acum daca ma intrebai daca sunt creativ cand fumez ziceam ca da…da nimic frate.ma fura avatarele alea.
    ´daca nu iti bagi pula in masa nu iese´.copilu.

  13. jimerino Says:

    te inteleg, mie imi vine sa le pun bule d-alea vorbitoare si cand sunt nefumat. pe vremuri era mai usor, ca erau niste presuri, pula mea, nu era mare sfaraiala. de cand cu animalele astea zici ca e banda desenata, nu blog.

  14. Hudrea Says:

    Na, preşuri. Bine-aşa?

  15. luca Says:

    ahahha hudrea sa mor de nu si pe aici faci jocurile….

  16. nutzi Says:

    mi se parea mie ceva schimbat. tare. inapoi la animalute, va rog. ca se confuzeaza luca, care oricum e confuz de la pakistanezii cu „hash, coca, cerveza, bier”.

  17. luca Says:

    persane ne trebuie noua sa mor ??

Lasă un răspuns

