Cat e haios e haios da’ acum sa-mi bag pula peste ma-ta-n casa!

Ba, imi bag pula, deja asta intrece orice masura si nu mai e haios.

MUIE PANDURU DACA ACCEPTA CE A ZIS CA NU VA ACCEPTA NICIODATA!

Edit 1: Muie lu’ cacatu’ de Terzian, caruia i se pare ca suporterii nu ar trebui sa se amestece in chestiuni ce tin de conducere, cum ar fi angajarea sau demiterea antrenorilor. Adica, dupa ce fara sa vrea i-a inghitit flegma lu’ giovanni, acum ii ia limba-n gura lu’ gigi, VOLUNTAR!

23 răspunsuri to “Cat e haios e haios da’ acum sa-mi bag pula peste ma-ta-n casa!”

  1. Hudrea Says:

    Bă, nimeni nu-l umileşte pe cioban! 😆

  2. Basty Says:

    Ce s-a întâmplat? Are legătură cu interzicerea consumului de seminţe?

  3. tankistu Says:

    jim
    sunt alaturi de tine in aceste momente grele. prost o fi cine mai merge la stadion vreodata.

  4. toader Says:

    ni se rupe jimerica jimerel. te caci pe ea de stea. era si o poezie.

  5. jimerino Says:

    luati pula ca nu era. era cu lala.
    si da, nici pe mine nu m-a mai interesat de cand am pus capul pe perna, da’ la cald (beat ciob) …

  6. tankistu Says:

  7. Andrei Says:

    Stai linistit ca a zis deja ciobanul ca l-a ofertat si a refuzat, de aia l-a si adus pe Stoilachitza, care nu stiu cum plm a acceptat si ala, probabil de foame. Si ca el sunt multi altii care or sa se perinde pe banca Stelei, ca nu-i vreunu prost sa creada ca onoarea si imaginea valoreaza mai mult decat 150 – 200 de mii de parai luati pentru 2 de stat in „stana”.

  8. Basty Says:

    Edit 2 nu vine? Că s-a întâmplat căcălău de evenimente de atunci.

    Cred.

    Nu?

  9. Hudrea Says:

    Io zic că la toate echipele din România suporterii ar trebui să facă echipa; ei să decidă cine stă pe bancă şi cine nu, ce jucători cumpără sau vând. Şi tot ei să angajeze şi maseur-ul, antrenorii, secunzii. După care să meargă pe stadion, la meci şi să rupă scaune, să se bată, să intre pe teren, să arunce cu brichete, să ORICE ALTCEVA decât să vadă fotbal.

    Nişte golani, futu-i în gură să-i fut, ăia nu-s suporteri. Îs numa nişte frustraţi şi răzvrătiţi fără cauză. Şi au găsit-o-n fotbal.

  10. basty Says:

    Mno ce întreb eu şi ce cotcodăceşte Hudrea.

  11. jimerino Says:

    da, zice ceva de frustrare, n-am inteles exact ce ca are vocea gatuita de vena aia umflata.
    nu hudreo, nu suporterii sa faca echipa, s-o faca un cioban prost, dupa care sa-i schimbe numele, ocazie cu care mai uita pe drum si cateva datorii de milioane, dupa care sa vina sa sa planga cum baga el cateva sute de mii pe luna si nu scoate nimic, dupa care sa ameninte peluza sud ca pune pe ei peluza nord, dupa care….vrei programul pe toata ziua?

  12. Hudrea Says:

    Ho. Şterge-ţi niţel şi tu spumele, să discutăm ca oamenii care estem. Dacă am zis că nu suporterii să facă echipa, de aici nu rezultă automat că ciobanul. Nu. Patronul să dea banii (şi să ia bani, când e pe profit), antrenorul să facă echipa, echipa să joace fotbal. Iar suporterii să meargă la meci, să vadă meciul, să aplaude, să cânte, să se bucure, să se întristeze şi apoi să plece acasă sau la băute. Nu să înjure, nu să bată, nu să rupă, nu să distrugă, nu să scuipe, nu să arunce cu ob’ecte, nu să facă mizerie…

  13. jimerino Says:

    imbracati intr-o frunza care sa le acopere pula si coaiele. vere, raiul e la PALATUL (a se retine – PALATUL) victoria. vezi ca mari jucatori vin din randul alora care scuipa, injura, arunca cu pietre, se bat etc. nu ca doar aia sunt buni, nu ca aia sunt cei mai buni, da’ aia sunt mereu acolo. tu si eu mergem doar cand ne da guvernul bilete la 0 sau cand e derby si e caterinca si bautura. stii ca ziceti mereu ca aia care voteaza au dreptul sa comenteze conducerea si aia care nu, nu? daca eu am votat o data in viata si tu ai votat de fiecare data, care e mai indreptatit sa comenteze sistemul, guvernul etc?

  14. Hudrea Says:

    Mă uit la englezi (şi ăia au avut huligani răi de tot, nu pulifrici), observ că se poate vedea un meci şi civilizat, fără scandal şi intrat în teren, rupt scaune şi alte cele. Mie nu-mi place la 0. Nici la fotolii. E naşpa. La CFR am abonament, la tribuna II. Anul trecut aveam la peluză, lângă galerie. Deci mă laşi? Merg de câte ori sunt în Cluj şi e meci. Nu, nu-s suporter, doar spectator. Ca la teatru. Îmi place să văd fotbal, nu puli, mui şi flegme.

    Dreptul de a comenta şi critica sistemul îl avem cu toţii, indiferent dacă votăm au ba, indiferent chiar dacă avem drept de vot au ba. Votul în România e un drept, nu o obligaţie. Poţi să votezi cu unul din candidaţi/partide, poţi să votezi cu mai mulţi şi deci să anulezi votul sau poţi să nu votezi, toate sunt opţiuni valabile.

  15. nevermore Says:

    legat de subiect, credeti ca maine ploua? sa-mi iau bicla? sa nu…?
    in fine, stiu si eu vreo suta de batranei din astia care de 70 de ani se duc an de an, alegeri de alegeri sa voteze da’ daca ii intrebi unde, cu cine, de ce? o sa zica „nu stiu, maica, am vazut si io semnu’ crucii si mi-am zis ‘asa sa-mi ajute Dumnezeu!’ si pac! i-am ars stampila!”… deci… nu stiu daca ar trebui…
    antrenorul isi cunoaste cel mai bine echipa, le stie slabiciunile fizice si psihice si e normal sa decida. asa cum un profesor stie pe ce elevi sa se bazeze la olimpiade sau eu mai stiu ce… ca daca un profesor are inspectie la romana nu ar fi indicat, cred eu, sa vina directorul sa zica: Ba, ne-au vazut dracii, avem inspectie, dar nicio grija, no worries! l-am adus pe claudiu raducanu si ai sai locatari din block notes sa participe la ora!
    asa… si mai cred ca ar trebui sa se faca selectie. DA! nu, una-doua, ai n-ai ce face, ai n-ai creier las’ ca te face tetica fotbalist, suporter, sef de galerie, muncitor la radet (ca doar strazi proaspat asfaltate ce trebuie regaurite in maxim doua saptamani se gasesc mereu)… ar trebui sa devina toate privilegii, sa dai examen, nu stiu, ca sa avem si noi calitate ca cacantitate am tot avut.
    ca daca s-ar fi chinuit si prostu’ de mutu mai mult sa ajunga fotbalist, nu si-ar mai fi tras banii pe nas ca dup-aia sa se gandeasca unu ca ‘ii facem noi pe prosti sa doneze fiecare cate doi euro pentru cacat ca doar ce? n-or avea pretentii sa isi ia medicamente’… ca asa ma inervai… si voi? sahul nu va place, ai? ii incurajati pe toti prostii…

  16. animal00 Says:

    muie becali

  17. jimerino Says:

    cel mai bun sfat. pentru becali.
    hudreo, pe mine nu ma poti convinge. nu sunt ca ei, da’ nici n-as putea sa zic ca tine. e de scris prea mult, mai bine o dezbatem la o (alta) bere.

  18. Hudrea Says:

    Îhî, că bere te-ai făcut şi ieri. Bine, amu ai copil, eşti scuzat.

  19. jimerino Says:

    pai ce ieri fa toanto, ca azi vorbisem ca sa o facem. dar treaba nu e ca am copil, ci ca am fost la fotbal si transpiratie si bere rece si….sunt racit rupt. dorm si transpir. zic ca marti-miercuri la un meci de maxima tristete (daca e cu unirea).

  20. shmeny Says:

    mai dati voi mult vina pe copil. ca acu il pun sa ure la voi….

  21. shmeny Says:

    *urle

  22. basty Says:

    Şi uite cum a ieşit Şmeana cu bebeşnikovu’ 47.

  23. estipreaprost Says:

    Esti prea prost

Lasă un răspuns

