Concursul Floarea din Gradina Pisa-te-ai pe Ea, editia 1 (probabil si singura) Concurs cu animaloo

Ba, eu am putine bloguri d-astea pe care le citesc, se vad colosa, in blogroll ala. Numai ca dupa ce ca-s putine, majoritatea propitarilor scriu cam cu aceeasi frecventa cu care si eu. Si deci cum eu am cam revenit „la munca”, ma gasesc in ingrata situatie in care…n-am ce face, pula mea.  Si atunci mai dau click-uri pe diversi care comenteaza pe la diversi, poate mai gasesc cate ceva amuzant. Ba si l-am gasit pe unu de sa-i dea Dumnezeu sanatate lu’ Mantzy (i-as pune link, da’ cei 3 care ajung pe aici deja il stiu asa ca…ja la carnat!), ca la el l-am gasit.

De cand i-am citit primele randuri m-a fascinat. De fapt dinainte, de cand i-am vazut muia. Sa-mi bag pula daca de la Fuego incoace am vazut baietel d-asta caruia sa i se potriveasca mai bine apelativul „flacau”. Da’ si dupa ce treci de muie, omu’ tot bine de tot e. E profund coaie. Si un fin analist. Cam ca mircea badea, al carui fan, ia ghici! ei da, este. Da’ e un fan ciudat. De exemplu, el ne indeamna sa mergem la vot, spre deosebire de badea. Da’ de citat pe badea tot il citeaza, in cadrul aceleiasi idei. Fara ghilimele. Si-i place cuvantul „ciumpalac”.  Da’ cum spuneam, el ne indeamna. Citez. Citez, am zis! Gata, s-a facut liniste? Pot sa citez?  „eu unul va indemn sa mergeti la vot si sa puneti” m-am plictisit de atata citat. Oricum, ideea e: pe cine pula mea indeana? Par a fi mai multi, da’ eu numai pe mine ma vad activ pe blogul tovarasului. Care futu-l in sapca, nici nu ma apreciaza si imi sterge comentariile. Asta dupa ce in prima faza mi le modifica. Asta imi suna cunoscut. Rintine, tie cum iti suna?

Da’ hai sa incepem cu exemplele, ca omu’ e genial in simplitatea lui de baiat simplut.

Paf! Intrebare retorica aici:

http://alexblog.ro/oficial-cea-mai-scumpa-fetita-din-lume#comments

Nu stiti voi, sau noi, sau mi se adreseaza cu pluralul majestatii (asa, tarane! acu’ ja la camp!) ce e aia o retorica. 

Acum, pentru cazul in care aveti ceva sa-i spuneti, iata care ar fi caile:

http://alexblog.ro/about

Deci pe el il cheama Alex iar mailul e ax3l? De ce pula mea, al3x era luat? De film preferat, de faptul ca isi prezinta „artistul” preferat ca „Armin”, asa…subtil, pentru cunoscatori, nu mai zicem nimic. Ba zic. Vericule, daca ti-e lene sa-i zici tot numele, zi-i pe ala de familie, ca nu-i Banel.

Un moment ca m-a luat nostalgia. Ah, umorul de clasa a 8-a…

Gata.

La un moment dat omu’ ne explica ca cum e cu expresiile lu’ Horatiu, tovarasul lui, „carpe diem”. Expresiile. Ambele. Aici:

http://alexblog.ro/sfarsitul-lumii#comments

Ba, vroiam sa-i bag si niste capture screen-uri  da’ nu mai am tigari si vreau sa cobor sa-mi cumpar (sa cobor pana jos, cum ar spune prietenul nostru ax3l) si nu o lungesc toata ziua cu genialul ca poate doriti sa-l aprofundati si nu vreau sa va stric placerea.

Una peste alta, pac pac, Ax3le, te facusi cu un loc la blogroll si cu toata aprecierea mea pentru umorul de care dai dovada.

PS: mi-am adus aminte. Cel mai bun articol al sau este „Oameni care nu ar trebui lasati SA SE procreeze”. Pe ei insisi, banuiesc. Desi mie laba mi se pare ca e un drept fundamental. Pe cale de consecinta omul mi se pare extremist de-a binelea.

42 răspunsuri to “Concursul Floarea din Gradina Pisa-te-ai pe Ea, editia 1 (probabil si singura) Concurs cu animaloo”

  1. Concurs cu jimerino « Unde scriu lu gigel Says:

    […] Categorisit la Concurs, aberand — animal00 @ 9:54 am Tags: chirila Concurs mare concurs. Cu jimerino. De pulit bloguri. Adica tu ai blog io am pula io te pulesc. La intrebarea ta inlacrimata dar dece, […]

  2. Hudrea Says:

    😆
    Am mai dat noi de unul ca ăsta la un moment dat. Oare cum îl chema?

    În alt haos de idei, bă, tataie, bere, când? Te mai tragi mult pe cur?

  3. jimerino Says:

    pai pe rand:
    -da, si ala era crima, da’ ala parca stia ca-i prost, asa tin minte. sau macar recunostea voalat cand ii spuneai. stii ca si-a schimbat poza cu condurii fermecati la un moment dat.
    – bere…azi si maine sunt meciuri? ca nu mai stiu.
    -pe cur te tragi tu cu tot cabinetul ministerial.

  4. Codru Says:

    no mercy !!! 😀
    sau, ca sa ma refer strict la blogul nefericitului: nu, mersi 🙂

  5. animal00 Says:

    bah. esti om rau ma

  6. jimerino Says:

    nu sunt ma, mai castiga si el trei cititori. mie mi-ar placea sa ma futa in gat piticigratis sau zoso sau alti tovarasi de-ai lor. mantzy ala nu, ca ala are cam putini. sa-ti iei diftai muia pentru 10 speriate…

  7. animal00 Says:

    cum ma sa ma ia la muie doo mui penibile? pentru vizitatori pa blog?

    bre. miem plac oamenii care cum is pa virtual is si in reala. Adica daca tu pulesti pe blog pa toti, da in real esti mai timid ca o virgina cu cosuri….mUE FA

  8. jimerino Says:

    ba, eu bani sau ceva nu castig din cacatul asta. da’ asa imi place cand vine careva sa mi-o dea la muie, ca sa am cui sa raspund… de cateodata mi-e dor de rintintache. bine, nu mi-e, da’ parca. si d-aia zic, daca ma trezesc intr-o zi ca vin 20 de nesatui sa ne injuram cred ca m-as distra. ca de trafic nu poate fi vorba.

  9. animal00 Says:

    aaaaaa
    da, da pulit cu pulitu inainte 😀

  10. Johnny Says:

    Alex e beneficiarul unei burse Dan Voiculescu. Ca si mine, de altfel. Pe voi v-a premiat cineva pentru ce ati scris???
    Ce sa spun. Va legati de oameni asa, aiurea. Unii dintre noi mai si muncesc, creeaza continut de valoare. Voi nu stiti decat sa aruncati cu rahat in noi.

  11. Loki Says:

    Oameni rai, arunca cu kkt. Dar cum nu exista publicitate proasta, mai castigati si voi cativa cititori, poate mai vine din cauza asta o alta bursa de la alt securist… cine stie?

  12. animal00 Says:

    „Voi nu stiti decat sa aruncati cu rahat in noi.”
    da da da. Amu cineva tre sa faca si asta. Si dam si cu scaunu in voi. Ferice de voi ca nul am moale 😀

  13. jimerino Says:

    burse castiga toti handicapatii. pentru asta sunt, pentru handicapati care altfel nu se descurca. da’ da-te-n mortii tei, daca ai un cont deschis iti donez ceva, ca sa te impac. sau ii donez direct lu’ voiculescu? sau…pana la urma, stii ce? suna-l plangand, zi-i ca te-au suparat baietii rai si pune-l sa angajeze bad boys internetisti d-aia sa-mi hacuiasca mizeria asta de blog cu continut indoielnic. sa te frece trei motani in cur. am mai zis?

  14. shmeny Says:

    jim, animaloo,
    a venit si la mine unu, prospero, care m-a facut cucoana si m-a certat. da n-are blog. unde il gasim?

  15. toader Says:

    jime, cum ai scapat de scriptul ala tampit care se activa de cum iti deschideam pagina?

  16. jimerino Says:

    n-am scapat, pe mine inca ma fute. ba, acum serios, ala cu bursa de la voiculescu e serios sau la manevra? ca nu ma prind daca exista asa prosti reali.

  17. Johnny Says:

    V-am scris, va salut. Ne despartim aici.

  18. Hudrea Says:

    Amice, eşti prost.

  19. animal00 Says:

    jimule…citestei blogu. nul are pe marele alex la blogrol.
    aici e la misto clar. 😛

  20. jimerino Says:

    ba da’ suparaciosi sunt astia mici. ‘ti-ai dreacu care luati banii lu’ voiculescu de la gura a cine stie cati amarati! ba da’ bursele astea sunt chiar pe bani sau numa’ onorific asa…?
    si nu-l are pe marele al3x, il are pe jeg. saracu’ jeg, multe mistouri o sa-si ia.

  21. Hudrea Says:

    Na, să te lămureşti: http://danvoiculescu.net/blog/?p=86

  22. jimerino Says:

    era retorica, vorba lu’ al3x. mi se rupe de dan voiculescu si toti muncitorii de la antena 1. 😀

  23. veutzu Says:

    Nu am aprofundat inca pacatele subiectului pulit, dar.. mai conteaza, cand ma pis pe mine de ras citind ce scrii?! Foarte tare!

  24. jimerino Says:

    aprofundeaza-le ca alea sunt de baza. omu’ e criminal. e un newdama d-ala, doar ca e baietel ce se viseaza barbat. e mult mai grav. la o pizda mai inteleg sa fie pizda. da’ asta e pizda si-i atarna coaiele pe crac.

  25. krakilla Says:

    Primu’!

    Johnny are dreptate! Atat. Invidiosule! Daca as folosi cuvinte vulgare, te-as injura, dar nu ma cobor la nivelul tau.

    In pula mea, de cate ori sa va spun, scriptu’ era de la box-ul ala cu melodii, eu l-am scos o data si l-a bagat din nou altcineva. Iar pe gaozarul cu pandurii il chema Vasi!!! Cine s-a mai tras pe chec cat timp am fost plecat? Zici ca eu am nascut!

    tu nu ti-ai schimbat coa nici acum parola? adevarul ca in situatia de fata, nimeni nu s-ar mai gandi la ea. a trebuit sa corectez o mica greseala gramaticala… vreo 4

  26. Hudrea Says:

    Vasiiii, mă, da!

  27. jimerino Says:

    de ce s-o schimb? ce, cati o stiu? maxim 5-6…
    vaaaaaaaasi, ma! da’ link? ca tare sunt curios ce mai face.

  28. animal00 Says:

    cinei vasi?

  29. Hudrea Says:

    Am scormonit vreo 10 minute, dar am găsit: http://codrea81.wordpress.com/

  30. animal00 Says:

    vaaaaai. dar cum ati dat de dansul?

  31. Hudrea Says:

    Uite aşa am dat de el: http://www.cassini.ro/2009/02/poker-face/

    Vezi comentariile

  32. jimerino Says:

    ba, omu’ are un post cu cartile lui de vizita. pe care si-a lasat numarul de telefon! cred.

  33. animal00 Says:

    ZEGZYYYYYYY

  34. untiljune Says:

    ba jim, mai scrie si tu ceva new. stii tu.

  35. jimerino Says:

    scriu, stai sa vad public enemies a doua oara.

  36. bruneta Says:

    inapti … continuati va rog … mai ales mircea badea ca e cel mai mare inapt … schilod … nasos .. si vai mortii lui … se da caratist ca la batut prietenul meu de dracii la luat …dar mircea tot van damme se crede

  37. veone Says:

    Te implor, povesteste-ne cum l-a batut prietenul tau pe cacat badea, sa ne pisam pe noi de ras.

  38. jimerino Says:

    da, cu lux de amanunte si cu multe puncte de suspensie. nu, draga, nu vorbesc de masini.

  39. Hudrea Says:

    Şi poze. Sau filmuleţ. Mulţumim.

  40. veone Says:

    Si pansamentul original al lui Badea, sa ne stergem cu el la rect. Da, exact, cu Badea, nu cu pansamentul, this is sick!

  41. veutzu Says:

    Ma sparg de ras (da, tocmai acum) ca baietasul asta nevolnic, Alex asta, E LA CINEVA IN BLOGROLL!! Si cand ma opresc de ras de asta, ma ia din nou pentru ca Alex isi da culoarea preferata si cifra preferata!!!

  42. zarzarelu Says:

    Bai caca-te-ai pe el de blog! Si baga-mi-as poola in gura ta aia spurcata! Footooti gura ma-tii! Hahahaha!!!

Lasă un răspuns

