Cand am pus io prima mana pe o ţâţă…

E Plesan invitat la Zona Verde. N-are legatura cu, stati linistiti. E cu fotbal. Si-l intreaba Vochin pe Plesan care e meciul cel mai frumos din cariera lui. Eu in momentul ala tocmai ma indreptam spre bucatarie ca sa fumez. Nu de alta dar e Olga in camera si ultima data cand am incercat sa fumez cu ea in camera a zis „dinozaure, daca nu pleci cu mahoarca aia de langa mine iti ascund un raton mort in casa de iti umplu peretii de putoare mai ceva ca-n cavou’ lu Lenin, da-te-nspre caca verde de boschetar care umbli cu barba de 2 saptamani si o prezinti ca fiind de trei zile, ca-mi vine spumele pe…” si a tinut-o asa destul cat sa ma prind ca stie treaba si n-are rost sa ne luam, ca ma face de bafta. Asa ca acum fumez in bucatarie. Si ma intorc eu si zic intr-o doara, parca necrezand inca in sinceritatea prosteasca a lu’ Plesan: „sa nu te bucuri de doua coaie (pe frunte) daca nu zici ca ala cu Germania!”.

Plesan:”Cred ca am facut multe meciuri frumoase dar cel mai mediatizat a fost cel cu Germania”.

Partea tare e ca intrebarea cica venea de la „un telespectator”. Iti dai seama daca erau cativa tovarasi adunati la bere, care au trimis un sms cu intrebarea asta si au pus pariu daca Plesan e atat de retard incat sa recunoasca ca ala e singurul lui meci? Iti dai seama ca au ras cat nu s-a ras in toate sezoanele Seinfeld pe toata planeta? Cat ma roade invidia ca nu mi-a venit mie ideea. Sau, poate ala chiar era un gorobete amarat si n-a fost caterinca. Caz in care mie mi-a venit ideea, luati pula!

35 răspunsuri to “Cand am pus io prima mana pe o ţâţă…”

  1. VreauUltimulLoc Says:

    Sincer, fotbalul e de kkt asa ca ce plm dezbatem acest subiect care in romania se reduce la ce a facu becali si alti retardati ca el?

  2. shmeny Says:

    plesan nu e retardat. nu stiu ce aveti cu el.

  3. jimerino Says:

    in principiu nimic. ma deranjeaza un pic faptul ca mai intra in teren cateodata. in rest, pace.
    ultimu, fotbalul o fi de cacat pentru tine, pentru mine nu e. da’ oricum nu dezbateam, chiar mi se rupe oarecum pula de plesan, un taran arivist, lingau pupinpulist. mi se parea doar haioasa imaginea cu cativa betivi care fac misto de plesan si el nu se prinde, ba mai si musca momeala.

  4. Hudrea Says:

    Mi-am permis să modific. Nu trebuia?

  5. jimerino Says:

    foarte bine ati facut. uite, asa initiative am vrea sa tot aiba guvernul…de exemplu. asa iesim din criza. a, stai ca nu voi vreti cu iesirea din criza, crin vrea. voi va simtiti confortabil in criza. 😀

  6. Hudrea Says:

    Nu mai bine scriam eu pulă în loc de ţâţă?

  7. jimerino Says:

    nu mai bine-l asezai tu pe buf in ea?

  8. aici o arde artistic rintintin Says:

    http://tsigaradedupa.wordpress.com/

  9. jimerino Says:

    ba, foarte caterinca, dar era alt jim.

  10. Basty Says:

    Prima pe țâță, a doua pe unde?

  11. shmeny Says:

    mi se parea mie ca e schimbat titlul 😀

  12. tiwilight Says:

    Tare faza cu Olga,am ras de m-am cacat pe mine. Ups,am zis cam multe. 😐
    =))

  13. shmeny Says:

    tiwilight,
    nu-i nimic. si olga se caca pe ea.

  14. musai Says:

    era mai bun primul titlu, da’ na, daca hudre simti nevoia sa se laude…

  15. jimerino Says:

    ba, acum ca stau sa ma gandesc, cu intonatia adecvata avea sens si ca prima data. da’ eu il gandisem asa cum l-a facut hudrea. adica hudrea m-a intuit. hudrea sta bine cu intuitia. mai mult nu zic, ca ar zice ca din ratiuni politice insinuez ca-i pizda.

  16. jimerino Says:

    care daca tot umblati care cand vrea pula voastra, nu v-ati deranja nitel sa potriviti si voi ceasu’ ala, beli-v-ar oile!

  17. Hudrea Says:

    Şi dacă era „când am pus io, prima, mâna pe tata” oare pizda nu erai tu, jimel dragă?

    Gata, potrivit, beli-ţi-ai oile, dai o bere?

  18. jimerino Says:

    nu. eram un om care la un moment dat, copil fiind, l-a mangaiat pe tac-su. 😀
    dau. cand?

  19. Hudrea Says:

    Eu, prima = feminin, deşteptule

    Io pot oricând, tu eşti ăla cu copil.

  20. jimerino Says:

    deja rationamentul tau ala cu liniute si egaluri ma depaseste. cred ca pe asta si mizai. ca la programul de guvernare. ziceti chestii pana nu mai intelege lumea si zice „bine ma, dati-va-n pula mea”. copilul meu te baga sub masa, bai…asta! aoleo, stai ca tre’ sa-i fac baie.in weekend. apropos…fotbal? pizdo! 😀

  21. tiwilight Says:

    @shmeny:
    Da bre, da Olga are scuza. :))

  22. jimerino Says:

    asa zic toti cand cad in sant, fut grase, borasc in ceafa taximetristului, fut verisoara nevestei, dorm in covor de cioburi, dau muie la cioare infecte, se bat cu doi homelesi schiopi etc

  23. musai Says:

    ba, eu cu homlesii nu…
    sau ziceai asa la modul general?

  24. shmeny Says:

    un fin observator ar spune ca jimerino are cateva zile de nostalgie profunda 😀

  25. musai Says:

    ce-ar mai fi de spus dupa shmeny?
    sa vina bastele cu boom-pow-wow-owned-u’ 🙂

  26. jimerino Says:

    adevarul e ca homelesii aia…ce vremuri!

  27. musai Says:

    aia e de povestit. cam ce ai fi putut sa le spui de au sarit la bataie?

  28. jimerino Says:

    n-au sarit ei, am sarit eu. si, ca sa pastram adevarul istori, doar unu era schiop. nevasta-sa nu era, fapt pentru care si-a luat si spitul cel mai sanatos in cur. puradelu’ (10-12 ani) nici nu s-a obosit sa se trezeasca din somn.

  29. musai Says:

    cred ca ti-a trebuit ceva tupeu.

  30. jimerino Says:

    hai ma, era o situatie ipotetica. deci ipotetic, da, sunt un mare tupeist. 😀

  31. shmeny Says:

    imi place ca din toata insiruirea mizera de mai sus, voua v-a atras atentia singura chestie inventata :))

  32. musai Says:

    shmeny, te rog… aia cu taximetristul pare mai fictiva. spune-mi ca e fictiune. de dragul taximetristului. este, nu?

  33. shmeny Says:

    oarecum fictiva…

  34. animal00 Says:

    bai. io tot nam inteles cand ai pus tu prima uara mana pe tzatza

  35. jimerino Says:

    vreo 13-14 ani. si dat drumu’. dat drumu mai fusese inprogram de cateva ori inainte, da’ numa’ la modu’ solitar.

Lasă un răspuns

