Cititorii lu’ Bendeac sunt pizde. Mai ales aia cu puta

Iaca treaba la Bendeac : face el ce n-au facut neogenul si haifaivu’ la un loc si face sa se futa toata lumea, unii cu altii, toti cu ceilalti, sodoma cu gomora, cur de la prima intalnire, balls across the frunte, se rupe pizda tarii, nu gluma. S-a gandit pizda din el ca: „ba, lumea nu se fute pentru ca barbatii nu stiu ce vor femeile si femeile daca nu primesc ce vor, nu dau pizda. ia sa le intreb eu pe pizde ce vor, barbatii sa vada, sa le deie, ele sa primeasca si sa puna pizda-n sus, sa dea astia-n ea ca apucatii. si fac si un chestionar pentru barbati, ca odata ce i-a varat-o vacii, vaca vrea sa-l tina, ca oricum daca vine altul sa i-o dea, ea tot aceleasi lucruri vrea, deci ala aceleasi lucruri ar da si s-ar trezi zdreanta cu dublura. dublura de comunicare, intelegere si respect reciproc. si daca vaca vrea sa-l tina, sa vada si ea ce vrea el, ca sa nu-si ia vaca omoru’ si sa dea vina pe mine, ca din cauza mea a incalecat-o melteanu’ „. Nu va mai coiti aiurea, asa s-a gandit Bendeac. Intrebati-l!

Si uite hal de intrebari pentru barbati si mai ales hal de raspunsuri.

1. Ce intelegi prin moment romantic?

Cel mai frumos lucru care se poate petrece intre mine si ea. (inteleg ca de tras pe pula nu se pune problema. bun, s-a bifat.)
2. Voluptoasa ori sa se vada coastele?

voluptoasa… (punctele de suspensie inseamna ca omu’ nu e hotarat?)

3. Te plictiseste preludiul?

niciodata…pentru ca dupa preludiu tot timpul apare ceva nou in continuare (momentul romantic?)

4. Care e cea mai frumoasa femeie din lume?

mama (si cand sa dea si omu’ o buca, s-a trezit tac-su cu pretentii)

5. Preferi ca ea sa se uite la fotbal cu tine sau sa te lase in pace?

nu ma uit la fotbal deloc…dar daca ar fi….sigur mi-ar placea sa se uite cu mine…sa facem atmosfera… (s-a spart fraieru’ ca isi ravaseste cacatu’.  ascundeti tampoanele, asta e pe ciordeala)

6. Cele mai enervante trei lucruri la o femeie.

1)Nu stie sa ia atitudine (aici observam si ca omu’ nu bea. ca daca ar bea, numai atitudine nu i-ar mai trebui)
2)Cand ia atitudine greseste (aplica-i perversa pe neve)
3)Nu recunoaste cand greseste (doua cuvinte: sayid jarah)

7. Blowjobul in prima noapte de amor e semn ca nu-i “fata serioasa”? (si asta s-a dat pe fata. va explic eu, blowjobul e ce dau gaozari tupilati in loc de muie)

depinde cu ce fel de fata esti in prima noapte de amor…una e sa agati o fata in Bamboo si una e sa agati o fata la Cenaclu Flacara…. (prima dintr-un sir anume, ba cap de laveta, nu prima din viata ta!)

8. Ce fel de imbracaminte sau accesorii detesti la o femeie?

machiajul strident,margelele imense,si cateodata neuronii (neuronii! deci omu’ recunoaste ca ar fute o proasta, asta-i bine, e de apreciat. ba, da’ daca tot vrei sa futi proaste, ia-le frate si cu machiaj strident, nu mai fi pizda pricinoasa.)

9. Blonda sau bruneta?

bruneta in interior si blonda la exterior (acu’ s-a sucit gascanu’, o vrea intelectuala)

10. O femeie care te tine la distanta sau te respinge, devine mai atractiva?

bineinteles ca devina mai atractiva…..devine o misiune pentru tine…si cand o cuceresti ii dai papucii doar asa…de a dreaq ce suntem noii baietii (iar te-a prins gay police-ul cu fapta-n gura. esti a dreaq, ah? otreapa salbatica!)

Bun, raspunde careva mai fara sa o dea cotita? Ca oricum de aici nu anturati nimic. Ca la Hudrea „ce sa futi, ce sa ramaie?” (copyright colegu’ Maciuca).

22 răspunsuri to “Cititorii lu’ Bendeac sunt pizde. Mai ales aia cu puta”

  1. VreauUltimulLoc Says:

    ba da tu ce dreak cautai acolo?
    Esti cronicar de gaozerii :D, sau ai asa de mult timp liber ca ai ajuns la fundul internetului?

  2. musai Says:

    bendeac ori e prost ori face bani din asta. nu din faptul ca e prost ci din prostia altora.
    bani din prostie, cine ar fi crezut?

  3. jimerino Says:

    am prea mult timp liber la munca. adica tot timpul e liber, asta e una din problemele mele.
    si ba surf, cum adica cine-ar fi crezut? toata lumea.
    da’ ii raspundeti omului? sau mie, pula mea. avem un chestionar serios de completat.

  4. luca Says:

    ce sa mai s-a dat pula peste cap cu baiatu asta bendeac…e uns cu toate alifiile,in cur.
    astia nu au aflat ca cel mai rau e sa te dai ghizdav cu o femeie…pana te citeste.si te-ai belit.
    astia ´face´ parte din noua generatie…ptiu iar s-a stricat filtru.

  5. luca Says:

    si ca sa raspund si eu la o intrebare daia.nu,nu imi schimb parerea despre o fata daca ii dau un grumaz din prima noapte.ele curve noi zdrente.
    noi sa fim sanatosi,va pup va iubesc va respect. :))))

  6. musai Says:

    cum, ba, tu vorbeai serios? chiar vrei sa completam mizeria aia de… de… mna, bine:

    1. nu
    2. de preferat intreaga
    3. odata m-a enervat ca ne-am lungit si-a venit mama
    4. mama copiilor naturali ai Angelinei, clar!
    5. sa ma lase. da-ti seama ca daca o tii langa tine la meci o sa vrea sa stai cu ea la telenovele dup’aia
    6. intrebarea e misogina clar. si am sa dezvolt:
    a) se presupune ca femeia ar fi cauzatoare de nervi (apriori)
    b) se presupune ca ar fi cel putin 3 (tot apriori)
    c) se presupune ca desi femeia e enervanta, barbatul e prost sa stea cu ea si sa-i observe defectele, eventual intratit de natarau incat sa le si clasifice…
    7. depinde de cum executa (nr de stiluri cunoscute, anduranta etc…)
    parca am mai discutat pe mess cu cineva treaba asta….
    8. care ma enerveaza
    9. vezi raspunsul 4.
    10. „insist eventual din generozitate, ii mai dau o sansa sa atinga zeul” (raspuns a la radu. nu m-am putut abtine 😀 )

    cat am luat?

  7. musai Says:

    hudrea, subliniaza te rog unde trebuia pusa cratima. iti indic la schimb unde-ti lipseste diacritica. la tine pe blog, da.

  8. luca Says:

    jimerino,ce-ai facut frate de nu mai intra lumea la comentarii ? te-ai facut profi ca bendeac si moderezi comentariile ??

  9. jimerino Says:

    e craciunu-n pula mea, are lumea treaba, cumpara cadouri. culmea e ca desi toata lumea cumpara cadouri eu nu primesc nimic. ‘tu-va-n gura de ingrati!

  10. musai Says:

    pai, ba, fa si tu ca altii, asteapta sa vina mosul.

  11. luca Says:

    unde frate ca aici sunt numai lepre unu nu cumpara cadouri de aici sa mor :)))

  12. musai Says:

    ba, daca vrei sa stii, eu o sa-mi cumpar cadou. deci lepra esti tu.
    sa… traiesti 😀

  13. animal00 Says:

    na ma ca iam pus si lui acolo. da poate ma modereaza

    1. ea cu o bere rece, proaspat deschisa. Eu: fotbal.

    2. tate mari. Slabutza

    3. Match not found

    4. aia insurubata in jurul pulii…restul e tacere

    5. vezi 1. trebuie sa stie cand mi se termina berea

    6. a. lesa prea lunga
    b. sa nu stie sa faca diferenta intre o bere rece si una calda
    c. vorbitul cu gura deschisa

    7. inseamna ca ti-a raspuns repede la intrebarea “oare o suge?”

    8. toate

    9. cu tate mari si slaba

    10.doar daca distanta e mai scurta ca lungimea

  14. animal00 Says:

    trist. mea rejectat raspunsurile.

  15. luca Says:

    pe musai nu il socotim ca e baiat de comitet…si ce cadou ai ales hombre sa-ti faci ??

  16. musai Says:

    anul trecut mi-am luat pijama cu elefantei (elefantei, hudre, deci nu camile. clar, da?) si bere. ele s-au terminat dupa cum urmeaza:
    1. berea – da
    2. pijamaua – nu
    logic si firesc o sa-mi mai iau, asadar, bere. doar bere.

  17. luca Says:

    la multi ani leprelor sa va aduca mosu o pula in cur sa va tina chilotii !

  18. jimerino Says:

    ba zdrentelor, mi-am luat din timpul meu de baut ca sa va urez sa va futa renii aia cu nasu’rosu si sa primiti cadouri de consolare gen kit de gaoaza sanitizing. bahtalo!

  19. musai Says:

    nu, deci chiar nu ne dorim sa avem cadouri similare cu al tau :mrgreen:
    in rest, sanatate si sarbatori reusite!

  20. jimerino Says:

    o prietena de-a bendeacului zice c-as fi gay. slava Domnului, el nu crede asta, crede doar ca vreau sa apar in cancan pe carca lui. sau ceva de genul.

    http://mihaibendeac.ro/2009/12/29/imbecili-ce-doresc-sa-devina-imbecili-notorii.html#comment-51591

  21. luca Says:

    e tare la bendeac acolo pe blog,toti bulangii aia sunt pe aceiasi placa parca ar fii misa ce se inteleg ei in beleaua lor acolo…

  22. porcusoru isteric Says:

    muie bendeac … un pedofil fara pic de tupeu!

Lasă un răspuns

