Si restu’? Restu’ da-i in pula mea, sa mai astepte!

Am primit mailul pe care il transcriu integral mai jos si nu mica mi-a fost mirarea cand, prezentandu-ma la banca, dupa ce am furnizat informatiile cerute pentru a-mi fi confirmat transferul sumei castigate, CHIAR AM PRIMIT SUMA RESPECTIVA,  minus impozitul, care in romania e foarte mare. Muie domnului pogea! Dar oricum, am ramas cu o suma frumusica. Multumesc Loteriei Spaniole!

From: LOTERIA ESPANA <loteriaespanasl@terra.es>

To:

NR. DE REF.: ROEUSP7775553
NR. DE CERERE:  X–8007891324–Z,

INSTINTARE DE PREMIU,
Ne    face placere sa va instintam de aparitia loteriei E LOTTO , un program international care are loc in Madrid, Spania pe data de 2 august 2009 cu scopul de a incuraja folosirea internetului. E-mail-ul dumneavoastra care corespunde numarului de tichet 357-0146-744-224 cu numarul de serie 51128-07  a castigat numarul norocos  02-07-14-25-44+02-04 care a castigat loteria de categoria a treia.

In consecinta s-a aprobat sa intrati in posesia  sumei de Ђ 415.810.00  ( PATRU SUTE CINSPREZECE MII OPT SUTE ZECE EURO) cash,  fiind inregistrat cu NR. DE REFERINTA : ROEUSP7775553 SI NR. DE CERERE  X-80078913224-Z.

Modul inmanarii acestei sumi se poate alege dintre urmatoarele  optiuni: (A) C.E.C (B) TRANSFER BANCAR (C)  INMANARE PERSONALA.

Suma dumneavoastra  este  depozitata la o banca spaniola fiind asegurata cu e-mailul dumneavoastra din motive de securitate si va va fi inmanata  din hotararea Consiliului Loteriei dupa ce se vor verifica toate datele.

Va cerem sa tineti in secret acest premiu si sa nu il faceti cunoscut in mod public pana cand va va fi inmanat, deoarece  face parte din politica de securitate a consiliului loteriei pentru a se evita cererea de catre o alta persoana.Toti participantii au fost selectati la intamplare prin intermediul unui program computerizat.

Pentru a se putea procesa inmanarea premiului loteriei , va rugam contactati agentul dumneavoastra Dna. SRN  ANABEL  CARLOS managerul de externe al bancii Bancaixa ,la TEL. 00 34.634.154.581  sau e-mail bancaixacajero@terra.es si sa ii facilitati nr. de referinta si nr.de cerere.

Beneficiarul este responsabil  de orice fel de cheltuieli de inmanarea a premiului in tara ei/lui.

FELICITARI inca o data din partea tuturor membrilor personalului  pentru ca  faceti parte din acest program international de loterie.

PEDRO JUAN CAMACH
(PRESIDENTE)

53 răspunsuri to “Si restu’? Restu’ da-i in pula mea, sa mai astepte!”

  1. Gigel Says:

    Serios? Pe bune? Câţi bani ţi-au dat?

  2. animal00 Says:

    n-ai da si tu o bere acum. date dreaq.

  3. jimerino Says:

    dau coane, da’ plecam din tara, sa o dau undeva la soare, la mare.
    undeva la 250.000 am luat.

  4. musai Says:

    ai inceput sa faci si tu articole cu doo vorbe si copy/paste ca stim-noi-cine-nu-dam-nume-da’-se-stie-el,-nu’i-asa?
    ca maine pui si link-uri la youtuburi.

  5. nevermore Says:

    Fiuule!!! Ce bine-mi pare ca te-am regasit!

    Serios vorbind, e o gluma nu? Nu?!?! Mama doamne, m-a luat cu ameteala…

  6. jimerino Says:

    pai da ma, nu aveam neaparat ceva de zis, inspirational asa, da’ totusi e un moment fericit in viata mea si am zis sa-l impartasesc si sa multumesc cui trebuia sa multumesc. in speranta ca si altii vor profita de aceasta sansa care mie mi-a schimbat viata.

  7. Hudrea Says:

    Aşa, mulţumeşte, mulţumeşte.

  8. VreauUltimulLoc Says:

    Nu suna deloc veridic , dar dc totusi aceasta minune s-a intamplat te felicit si distractie placuta.

  9. animal00 Says:

    La soare ma? Ma gandeam ca, daca tot ti sa pus pleasca pe mana, sa dam o austrie ceva. Un schi. un iegarmaister, ceva.

    Eu n-am avut curaj sa sun in nigeria, ca cica castigasem si io ceva la loto acolo

  10. luca Says:

    bravo tigane…la soare frate ca sunt pizde bune :)) esti casatorit ?

  11. musai Says:

    ce si-o ia luca… 😀

  12. luca Says:

    de ce frate ? ma gandeam eu ca daca nu e casatorit sa mergem sa ii dam si noi buca si un grumaz lu curvette aia…am vazut ca jimerino are intrare la ea.

  13. tankistu Says:

    ai luat pula…. maninci cacat!

  14. tankistu Says:

    aaaa… si vezi ca ministru la finante e sebastian vladescu. asta in caz ca vreodata ai sa castigi ceva si vrei sa dai o muie. dar bine…tu cum nu ai sa castigi prea curind probabil ca ministru la finante va fi altul. probabil mickey mouse.

  15. jimerino Says:

    ba, am avut un coleg de liceu vladescu. si-l intreb „ba, ala de la finante e tac-tu?”. „da, e tata ministru de finante si eu am ales sa muncesc cinstit in banca, pe salariu de 25 de milioane”.
    casatorit nu-s, da’ daca aude „nevasta-mea” de mers la tarfe, schiuri, iagare si alte baloane, imi cam iau sabia in gat. la propriu. are sabia dupa usa. si la curvette, da, am intrare, da’ esti sigur ca vrei sa-l futi?

  16. luca Says:

    ce-i cu pula sa ii futa cainii

  17. Hălăduiesc … virtual « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare Says:

    […] îi stă bine unui adevărat român al anului de graţie 2010, postează adânca cujătare tare: Si restu’? Restu’ da-i in pula mea, sa mai astepte! (îmi cer scuze pentru transcrierea exactă a titlului postării evidenţiate de Top Prost!). […]

  18. untiljune Says:

    deci avem banii sau nu-i avem, jim???

  19. NICU DIN SUCEAVA Says:

    ASCULTA OMULE,TU ESTI UNUL IMPLICAT IN RACOLAREA DE MAILURI DE PE TERITORIUL ROMANIEI,ESTI FERM IMPLICAT IN ACEASTA RETEA DE INFRACTORI.SPER SA AJUNGI CAT MAI REPEDE PE MANA POLITIEI ROMANE.ATENTIE ROMANI.NU DATI CREZARE ACESTUI INFRACTOR.E O INSELACIUNE.NU TRIMITETI DATE PERSONALE,NU TRIMITETI EURO LA NIMENI,,E O INSELACIUNE.

  20. Gia Says:

    A, deci tu esti ala care imi cere mereu bani. Acum totul are sens!

  21. musai Says:

    nicule, ‘mnezo sa-ti ajute ca ne-ai deschis mintea.

    ba, jim, canci bani de-acuma mai vezi de la noi. numa bere. am zis.

    p.s.
    un comentariu de asta s-ar potrivi la jeg mai degraba. la fix, chiar.

  22. jimerino Says:

    da ba, vezi, si p-ala nu-l mai acuza nimeni de nimic. si ala cere fatis, nu ca mine. gio, tu vezi cu krakilla si cu pozele.
    nicule, da’ imprumut trimiti si tu ceva?

  23. NICU DIN SUCEAVA Says:

    ATENTIE,AM CERCETAT LA CRIMA ORGANIZATA DIICOT.PRIMUL SPAM CU CEL CE SUNTETI ANUNTATI CA ATI CASTIGAT LA LOTERIA SPANIOLA ESTE TRIMIS DE PE TERITORIUL SPANIEI DE PE UN TELEFON MOBIL,CONECTAT LA INTERNET ,PE RETEAUA ORANGE.E UN NUMAR DE CARTELA REINCARCABILA,FARA A FI INREGISTRAT CU NUME.DACA RASPUNDETI LA ACEST SPAM,TOATE MAILURILE VOASTRE SUNT DIRECTIONATE SPRE UN SERVER DIN KOREEA.DE ACOLO VA VIN TOATE FACATURILE CA SI CUM AI FI ADEVARATUL CASTIGATOR.ACEST SPAM CRIMINAL SE CHEAMA ,SCAMUL-NIGERIAN’.DECI ATENTIE. NU RASPUNDETI ACESTUI SPAM,NU DATI DATE PERSONALE,NU DATI DATE DESPRE CONTURI BANCARE,NU TRIMITETI EURO PRIN WESTERN UNION INDIFERENT DE LOCATIE SAU PE UN NUME DE PERSOANA.EU AM CAZUT IN PLASA ACESTOR ESCROCI AM TRIMIS IN SPANIA SUMA DE 450 DE EURO,PRIN W.U. PE NUMELE ISABEL CHRISTOPHER.DACA VRETI SA AFLATI MAI MULTE,MA PUTETI CONTACTA LA 0742.507715,SAU ADRESA DE MAIL mr_nicu_suceava@yahoo.com VA VOI TRIMITE LA TOTI FACATURILE DE CEC DHL, SI RESTUL.DECI ATENTIE LA NEATENTIE. SI MAI VROIAU SA MAI TRIMIT IN CONTINUARE ALTII 700 DE EURO.[MARE PROSTIE AM FACUT,AM FOST UN NAIV CA NU AM CONTROLAT,NU FACETI CA MINE].ASTAZI14.01.2010.

  24. jimerino Says:

    nu mai bine mi-i trimiti mie si iti zic cinstit ca-s pentru bere?

  25. shmeny Says:

    ATENTIE, INTREBARE! CU CE CACATURI SE DROGHEAZA UNII DE SUNT ATAT DE PROSTI? SI TU, JIMERINO, CE FACUSI CU BANII, CA UITE, DOMNUL NICU TE CUNOASTE SI ZICE CA ESTI ESCROC IO IL CRED PE DOMNUL NICU CARE TE-A VERIFICAT PRIN DIICOT SI ANVPS SI RATB.

  26. musai Says:

    spania-koreea-nigeria, noua axa a raului…istoria tinde sa se repete in mod marsav. iata, amenintarea vine simultan de pe 3 continente. am belit-o!!!

  27. sun Says:

    feriti-va frati si surori… axa raului… am ras cu lacrimi…

  28. musai Says:

    nigeria e varful de lance… nu stii de la mine, ssst!

  29. sun Says:

    cu repercursiuni la suceava…

  30. musai Says:

    n-ai inteles nimic. la suceava e centrul de operatiuni al „CRIMA ORGANIZATA DIICOT” si oricat ar parea de improbabil si al ANVPS (de la ce crezi ca vine „S”-ul? 😉 ). ai sa razi dar pana si RATB, tot in suceava isi are cresa de agenti.
    a propos, stii unde a disparut flota? exact!
    mai e nevoie sa-ti spun ca nu stii astea de la mine?

  31. sun Says:

    da, si parca auzisem ceva si de RAR si de Imprimeria Nationala… ooo… sa-i futa nemtii, colcaie locul ala…
    normal ca nu stiu de la tine, mi-a soptit o viorea…

  32. cezar Says:

    ce adresa are nicu, bata-i pula falile. am ras.

  33. Catalin Says:

    Eu nu inteleg. Unde tre sa depun banii si cat?! URGENT

  34. musai Says:

    5000 (RON sau EUR, nu-s pretentios) QIB 1000586700053, pe numele: Bogdan. URGENT!

  35. Hudrea Says:

    Cătălin, mergi repede la orice sucursală a Băncii Transilvania, şi depune 2000 RON în contul RO32BTRL01301201939328XX, pe numele Hudrea.

    Dacă nu te sunăm în 24 de ore, repetă operaţiunea de mai sus.

  36. musai Says:

    catalin, 1500. vezi peste hudrea. am zis!
    sau, na, daca te tine, poti (ai voie) trimite la amandoi.

  37. jimerino Says:

    nu fiti tarlani ca omu’ era clar la misto. da’ ca sa ma asigur, Russo ma numesc, la orice ing, raifeissen, credit europe, banca romaneasca, le zici numele si ma gasesc ei ca nu stiu ibanu’ ala.

  38. jimerino Says:

    a, scuze, n-am licitat. 1300 ron. si-o pizza d-aia la oferta, cu doua cola bonus. doar ca in loc de cole as vrea un ursus. d-ala nou, cu cutia mai mata asa. e mai frumoasa. pula mea, sunt un delicat.

  39. musai Says:

    normal ca era la misto da’ tot ca sa ma asigur, cataline, poti la toti trei. poti, poti? (de asemena, pula mea, sunt un altruist)

  40. tankistu Says:

    bai…stai ca nu inteleg de ce trebuie sa va trimita ala bani numai voua ??

  41. musai Says:

    bine, ma, poti trimite si tu. tot noua, da 😀

  42. Hudrea Says:

    Deştepţilor, oare de ce am zis „te sunăm”? „Noi” 3 te sunăm. Da’ voi: batman-batman.

    Aşa mă enervează când tre’ să-mi explic subtilităţile. 😆

  43. musai Says:

    nu stiu, de ce ai zis „te sunam”, foloseai pluralul majestatii cumva?
    (daca m-am prins, dai minim o bere 😉 )

  44. jimerino Says:

    hai ca resuscitarati un post vechi care oricum fusese de cacat de la inceput. 😀

  45. musai Says:

    tu vrei sa-i raspunzi lui hudrea cu o contra subtilitate la subtilitatea lui?
    un fel de „coaie, io scriu mai des ca tine” da’ fara coaie? lexical vorbind 😀

  46. tankistu Says:

    bai…cu barcelona aia cum ramane pina la urma ??

  47. jimerino Says:

    coaie, oamenii aia de la wizz sunt tepari asa ca momentan am renuntat. da’ poate castigam un loto ceva si ne sucim.

  48. tankistu Says:

    pai ce treaba are wizz ?? cine pula mea te pune sa lucrezi cu ungurii ?? un bilet cu easy nu luai si tu ???

  49. Catalin Says:

    Chiar ca resucitare… Plm, n`am vazut ca e din ianuarie, imi cer scuze. Banuiesc ca a expirat oferta, nu? Asta e, raman sarac.

    @musai: Ce e aia QIB?

  50. musai Says:

    n-a expirat nimic, noi inca acceptam.
    google it.

  51. jimerino Says:

    quatar international bank ar fi primul gand. nu m-am putut abtine s-o fac pe desteptul.

  52. musai Says:

    ai aproximativ nimerit. zici ca n-ai gugalit?

  53. jimerino Says:

    parol.

Lasă un răspuns

