E adevarat, fut furnicari in trompa, da’ nu ma judecati prea aspru, e o afectiune

Ba, stiti cand plangea Mandruta in promoul stirilor ca a facut ceva incalificabil, ca vor aparea in presa fotografii care vor pricinui o mare durere familiei sale, ca e un om de nimic etc? Stiti, bun. La ce va ganditi cand vine prostu’ si recunoaste? Nu va ganditi ca, cel putin, a futut in cur pestisorul de aur? Ca l-a invadat anal pe renul Rudolf, ca i-a dat-o marmotei la ciocolata, ca a gasit-o pe Elodia si ,dupa ce a asamblat-o, a rezemat-o de usa Andreei Esca, a sunat la usa si a fugit, nu? Ceva de genul asta. Ei bine, nu. Omu’ a fost fotografiat cu una pe strada, in mall, cu masina printr-un camp (teren de vanzare), pe la o benzinarie…pula mea, cam atat. Pozele sunt degeaba, nu surprind nimic spectaculos, nu o pune capra, cand se pune singura femeia ca sa caute ceva pe bancheta din spate omu’ nu se aseaza in asa fel incat sa-i potriveasca capu’ pulii pe la buci, nu o zgarma la floci cu mijlociu’ sau cu aratatorul, depinde cum a fost invatat, deci cam nimic.

Da’ prostovanu’ (nu Geoana, concentrati-va la subiect) se apuca sa recunoasca si sa regrete fapta inainte sa-si ia primul bulan, inainte sa i se prezinte probele, inainte sa tot.  Ba, poate am inteles eu gresit cum merge presa asta „de scandal”, da’ cand unii de la o revista d-asta iti fac niste poze „compromitatoare”, primul pas nu e sa te sune sa-ti ceara dreptul ca sa nu le publice? Si tu ca sa platesti nu vrei si tu sa vezi pentru ce? Si daca ai vazut niste poze cu tine si cu una mergand pe strada, nici macar tinandu-va de mana, nu razi usurat si pleci la bere? Sau poate nu merge asa si e cum zic aia de la revista, ca ei sunt oameni integri si nu cedeaza in fata presiunilor, daramite sa mai incerce si santaju’. Pai bine, da’ macar asteapta sa vezi ce au aia. Pula mea, aia l-au sunat si i-au zis:

-Domnule Mandruta, avem niste poze cu dumneavoastra…

-Da, stiu, il futeam in cur pe baiatul de la spalatorie in timp ce el imi dadea ceara! Imi pare rau, iertati-ma, am familie!

-Domnule Mandruta, nu e asta, sunt niste poze in care…

-Vai, nu-mi spuneti, sunt de la petrecerea de craciun, cand ii dadeam la copca lu’ Zaharescu cu mouse-ul! Casnicia mea, vai Doamne, put a saracie!

-Domnule Mandruta, taceti in pula mea ca ma scoateti din sarite ca nu pot sa tastez atat de repede declaratia dumneavoasra, pentru care va multumesc, sa va deie Dumnezeu sanatate!, nu, nu despre asta e vorba. Avem poze cu dumneavoastra si o doamna.

Se gandeste Mandruta: „ce pula mea sa fac, m-au prins, mai bine recunosc public, plang si cer clementa”. Da’ omu’, repet, nu facea nimic cu pizda in cauza (daca ati observat, tocmai d-aia nu am numit-o tarfa in niciun moment), ceea ce ma duce cu gandul la o singura concluzie: Mandruta are mai multe pizde si nu mai tine scorul la mui si numere date pe zi.

Tare-n carici Mandruta asta! Si nu s-ar spune. Pacat ca nu e la fel de tare-n pizda cand e cazul.

Lache zbantuit, ai fost punkerit!

56 răspunsuri to “E adevarat, fut furnicari in trompa, da’ nu ma judecati prea aspru, e o afectiune”

  1. krakilla Says:

    Pe cine pula mea il incearca interesul de laba aia trista de Maruta? Sa-mi trag holzu’ peste el si peste lautara aia de nevasta-sa!

    Minunat!

  2. jimerino Says:

    sa vii la mandea sa te alfabetizeze, manca-te-ar combinatu’ de la brazi! manDruta, nu maruta. ala e alt lache.

  3. krakilla Says:

    Iete ba, azi ai bagat articolul, iar eu nu mai intrasem pe blogu’ asta de o luna. Ce coincidenta bizara…

    Love will be on your side!

  4. krakilla Says:

    Pula mea… Si asta nu e maritat cu o lautara?

  5. krakilla Says:

    Gata ma, stiu. Ala de la ProTv!

  6. jimerino Says:

    pula mea, chiar n-am cercetat prea adanc. da’ nu pare.

  7. jimerino Says:

    ba, da-te-nspre pula mea, nu vezi in sloboz scris antena1 cu A mare?

  8. krakilla Says:

    Unde, ma?

  9. Hudrea Says:

    Io am citit pe undeva (caut, caut, nu săriţi) că e de fapt o farsă, reclamă la BMW sau ceva de genul ăsta.

  10. jimerino Says:

    pai asa incercase el sa o dea la intors, cred. cand statea si vedea ca a recunoscut fapta inainte sa-l acuze cineva s-a gandit sa bage o duma.

  11. Hudrea Says:

    Am găsit, uite aici: http://divadecarton.blogspot.com/2010/01/amantlacul-lui-lucian-madruta-este-de.html

  12. luca Says:

    e sifon omu sa mor :))))

  13. krakilla Says:

    Ba Hudrea, ala nu e un blog de bucatarese sau coafeze? Un fel de Click sau Libertatea?

    Rasfoiesti des?

  14. jimerino Says:

    foarte tare, hudreo. delicios. aia zice ca a vorbit la telefon cu sandra stoicescu, care la un moment dat i-a spus zambind. i-a zambit in telefon, esti prost! si cica n-a preluat nicio poza si nici n-ar fi avut cum, din moment ce ea le-a „ajustat” in paint. paint! e la fel de proasta ca mine si piticu’ moca. paint!

  15. krakilla Says:

    Pula mea, baga si asta un articol si e despre o reclama. Te-au tras pe nas, ba! Bulanjiii!

  16. animal00 Says:

    poi da bre. paintul e noul roz

    deci voi va datz seama ca Romania are doi vedetzi pe care ii cheama Mandruta si Maruta

    casa concluzionez: pula mea

  17. Hudrea Says:

    Bă, pulalăilor, nu mai daţi cu pietre! Io n-am zis că să vă închinaţi la site-ul ăla sau să-l citiţi ca pe biblie, beli-v-aş ochii ăia strâmbi. Citeam ceva despre mândruţă la ciutacu, pe facebook, unde a comentat unul sau una ceva cum că e reclamă bmw şi am dat click să văz ce zice. De unde căcat să ştiu cine scrie şi cât 60 are IQ-ul?? Huo!

    Poate apare mândruţă mâine-poimâine din Caraibe şi zice că pula, e farsă de ziua nevestesii sau că e ceva cu reclamă bmw, să vezi numa pe cine scuip în gură.

  18. jimerino Says:

    da, bai puta, ca de ziua shmenei si eu ma gandeam sa-i fac cadou vesxtea ca am futut trei aurolace de 12 ani, jegoase, cu rapan pe ele si bube dulci pe ambele parti ale lindicului. ca asa-i frumos, pula mea. mai ales dupa vacanta, ca prea e relaxata curva.

  19. luca Says:

    si de aia era ala zambaret cand a anuntat pe post ? ca si-a luat bani ? fatalau luaias fata…cat o fi luat ?

  20. tankistu Says:

    http://www.gsp.ro/gsp-special/media/buzarin-se-desparte-de-cititorii-gazetei-sporturilor-170327.html
    gogule…stii ceva de treaba asta ?? e adevarat??? sau e vreo farsa ??
    nu de altceva dar sa nu ma apuc de baut airea.

  21. bogdan Says:

    Bai Jim,da-o-n sloboz de treaba,tata ! Pai n-ai zis tu ca luasi un vagon de bani de la spanioli ? Ce-ti mai pierzi vremea cu mandruta,vere ?! Baga una verde,i-ati verzisorii si fugi din jegul asta de tara…. fugi tare !

  22. bogdan Says:

    ia-ti , ziceam 🙂 iarba asta …

  23. VreauUltimulLoc Says:

    E ceva suspect in vrajeala asta, cine plm celebru umbla cu pizda la vedere si se mira ca l-au prins.
    E o cheie ceva la mijloc.

  24. jimerino Says:

    ba, suspect nesuspect, aia cu reclama la bmw e ca-n pula. pai apare sigla bmw in 2 poze din 10 sau ceva de genu’.

  25. musai Says:

    si asta l-a impiedicat pe hudrea sa vada facatura? nu. (am raspuns, desi era retorica)
    ceea ce naste alta dilema: daca aia e facatura, care e publicul tinta? (ramificatii, chestii, mi-e lene sa dezvolt da’ ideea e ca e de naspa pentru hudrea :mrgreen: )
    iarasi, daca ai nu e facatura, care e tinta?
    si, din nou: chiar reclama sa fi fost, cine-l oprea sa dea si el o pedala? hai doua avand in vedere ca era si o masina implicata.

    si tu pe unde ai umblat ba? se stie el care.

  26. untiljune Says:

    e megapenibil…ca atatia altii… doar ca asta e un megapenibil imbecil.
    si nu pricep de ce ii faci atata lobby, cand ai putea sa te scremi un Articol.

  27. toader Says:

    bine ma, scrii un articol pe blog din an in paste si eu nu stiu despre cine vorbesti. si are si comentarii …

  28. tankistu Says:

    unde sa umblu bah ??? pe ici pe colo…..cu sarbatorile. de ce ??? erai ingrijorat ???
    bai muie…chiar pleaca buzarin. nu mai plinge ca o muiere. decizia e luata.

  29. toader Says:

    cine e buzarin?

  30. musai Says:

    cine e muie?

  31. jimerino Says:

    eu sunt muie. da ma, pleaca. se face dinu vama, visul lui frustrat din copilarie. abia astept sa vad transferuri facute de buza. 😀
    toadere, cu tine e complicata treaba, ca tu nu stii cine e nimeni. sau toata lumea. nu stii, in general. cine e mandruta, cine e buzarin, cine e muie… daca te bagam si-n paralela mandruta-maruta te doboram.

  32. Hudrea Says:

    Tu eşti muie?

  33. jimerino Says:

    in cazul asta, da. dar nu te intrista, iti va veni si tie randul.

  34. musai Says:

    toadere, nu te lasa intimidat. insista. doar asa afla-le-vei pe toate.
    uitandu-ma in urma, gasesc nostalgic urme ale curiozitatii mele „cine e hudrea”, „cine e darius”… ehei, vremuri.
    pe vremea aia, hudrea inca mai avea comentarii amuzante. si articole 😀

    p.s.
    tank avea volvo mov.

  35. jimerino Says:

    tank ramane legat de volvoul mov ca plesan de golul cu germania.

  36. musai Says:

    da da’ de golul lui plesan arareori se mai fac bancuri.

  37. tankistu Says:

    bine ca sunteti voi destepti.
    bine ca de camile nu mai spune nimeni, nimic

  38. musai Says:

    pai, ba, pana si hudrea s-a saturat de camile. volvo-ul mov in schimb e deja marca inregistrata. chiar, ai putea cere o bere, dreptul de autor, de fiecare data cand il pomeneste careva.

  39. Hudrea Says:

    Daaaaaaaaaa, mă, mulţam, mulţam, uitai. Deci (îmi iau avânt): suuuurfy, cu cămilele cum stai?

  40. musai Says:

    nu stau, ba, nu stau (varianta mea la „ba, nu-ti permit”).

  41. toader Says:

    stai ma, mandruta e ala care statea de vorba cu brucan. de asta mi-am adus aminte. cine sunt buzarin, bendeac si maruta? ca mai vazui pe bloguri despre astia da’ sunt lemn la mondenitati. mai tin minte : teo si mircea show, esca, andreea marin cand prezenta stirile (era stirista de clasa, nu inteleg nici acum de ce s-a ratat in shoubitz – da, stiu ca a fost cu sorpresa sorpresa ca am vazut odata acum 2 ani si m-am ras de m-am inmaronit. sau acu’ 4 ani?…),
    erau cristoiu, ctp si tucashow. cine mai era? a, da, florin calinescu.
    eu am plecat din tara in 2001. doar cu 9 ani in urma. sau 2000?

  42. Hudrea Says:

    toader, tu eşti ca ăia plecaţi de mult în Spania şi care întreabă dacă avem celulare în România. Du-te du gunoiu’, vezi-ţi de hexagon acolo. 😆

    Nu mai face pe prostea, pentru bani s-a apucat de şoubiz, pentru ce alt?

  43. tankistu Says:

    hudrea
    pai ce, aveti celulare in romania ???

  44. musai Says:

    tank,
    au?

  45. Hudrea Says:

    Ce s-avem?

  46. musai Says:

    guvern

  47. jimerino Says:

    avem ma. amena. manca-mi-ati !

  48. untiljune Says:

    pentru ca tot bati campii si pentru ca tot astept un Articol, iti zic aici ca, virgula, Cumicu, ala cu Paharele Murdare, e prea tare…
    Dedic o fila de blog trista, dureroasa si reala, maestrului JIM, care mi l-a revelat pe Cumicu asta, cine mortii lui o fi….

  49. jimerino Says:

    care de fapt krakilla mi l-a revelat mie si vodca lu’ krakilla, deci cred ca vocta are meritele pe partea ei de masa.

  50. untiljune Says:

    traiasca vodca atunci. si daca tot e, sa fie Grey Goose…

  51. luca Says:

    mama smirnoff nu va mai place si voua….auzi greygoose,stai cumintem :))))

  52. Gia Says:

    Mie mi-a placut mereu Mandruta, DESI lucreaza la Antene, da’ de data asta chiar nu am inteles. Adica bun, adopta metoda Letterman si trecem cu vederea ca se scuza la tv DUPA ce a aflat nevasta. Da’ cum sa iti ceri iertare (dupa ce ai scris un articol in prealabil despre cum sa iti inseli femeia astfel incat ea sa nu afle) pt faptu ca se vor publica poze urate in opinia altora si a lui. Adica nu pt ca ai inselat, mintit, inselat increderea si ai lipsit-o de orice forma de respect, ci pt ca pozele sunt urate.

    Mie nu mi se par urate, in pizda ma-sii de fotogenic!

  53. toader Says:

    apai tu gie … pana si pe hudrea il gasesti sexy. bof.

  54. toader Says:

    ca tot veni vorba de hudrea. ce celulare ? cine s-a apucat de showbiz?

  55. musai Says:

    hudrea. da’ nu e showbiz e mobile-center-biz sau mobile-centre-quelque chose, ca sa intelegi si tu.

  56. imagini Says:

    Salut. Imi place subiectul ales de tine.

Lasă un răspuns

