Sifilisul, cea mai veche boala aflata inca in activitate

Ma gandeam eu azi la Dialogurile lu’ Platon si Aristotel si… nu ma gandeam ma, citeam Gazeta Sporturilor. N-am idee cum am facut legatura intre Nutela ala de la Steaua, sifilis si veti vedea mai ce. Si filosofie, ba, normal ca filosofie. Ca la testele de calculat iq-ul: „continuati acest sir logic”. Ati continuat o pula – iq 38.

Cum spuneam, se ia etimologia cuvantului „filosofie”. Mi-e lene sa caut pe wikipedia asa ca o facem eu, mai de clasa a III-a, adica mai pe intelesul meu. Intre timp am consultat si wikipedia si am constatat ca sunt la fel de simpluti ca si mine. Deci vine din „phileon”, care e ceva cu dragostea, si „sophia”, care e intelepciune, zeita intelepciunii, mortii-n carca, toate pizdele-si boteaza odraslele Sofia. Da’ n-o pronunta ca pe aia din bulgaria, ca ce pula mea afacere ar mai fi aia. Nu, cu accentul pe i, sa te treaca cufureala de fiecare data cand o strigi. Iar m-am lungit. Pana la dragostea de intelepciune nu e nicio surpriza, nicio conspiratie, suntem toti de acord si in armonie, da? Bun. Da’ toate astea cu dragostea de ceva (dragostea de copii, de pisat, de capuse, de latex, de grase, de comprese cu vodca pe ceafa) au filia pusa la sfarsit. Vodcompresofilia, de exemplu. Si atunci, filosofia asta de ce e ea mai tarfa snoaba si s-a construit invers? Pai va zic eu, ca eu am timp sa ma gandesc la toate aceste probleme care nu macina pe nimeni, desi ar cam trebui. Pai daca era contruita normal, cum s-ar fi numit? Sofifilie, nu? Pai si nu suna clar a sifilis? Suna. Si pentru ca suna a sifilis, filosofia a decis sa se duca la primarie si, invocand „prejudicii aduse imaginii”, sa-si schimbe numele. Dar asta inseamna ca la vremea respectiva, care e demult de tot, sifilisul nu numai ca exista, dar avea chiar o oaresce notorietate, atata timp cat asocierea cu numele lui putea dauna. Considerand aceasta ca fiind prima atestare documentara a sifilisului (prin deductie, ce-i drept), il declar ca fiind cea mai longeviva boala. Da, stiu ca „il” declar ca fiind „cea”, dar mi se rupe pula, istoria nu sta in loc pentru astfel de amanunte de cacat. M-am mai gandit eu la o legatura intre cum s-a descoperit (de catre mine) prin deductie ca sifilisul e cea mai veche boala si o poza cu un ofiter nazist in care pe fundal apare un jidanut mic care ii arata o muie maricica, da’ m-am ostenit.

141 răspunsuri to “Sifilisul, cea mai veche boala aflata inca in activitate”

  1. vicky Says:

    da-mi si mie niste sfaturi: ce ai fumat, ca vreau si eu. 😀

  2. jimerino Says:

    nu e ma. asta-mi face zapada. nu ma, nu zapada aia. zapada de pe carosabil, de impiedica 331 sa mearga cum trebuie si-mi lasa prea mult timp de uitat pe geam.

  3. musai Says:

    vezi ca mai sunt: filocalie, filologie, filon etc. mai ai de studiat, deci. ce credeai, ca vii cu filosofia si ne-ai dat pe spate.
    uite dilema cu filosofia: de ce se pronunta filozofie cand ea se scrie filosofie? (stiind ca „zophia” inseamna intuneric)

  4. jimerino Says:

    stiind o pula. oi sti tu. si ce pula mea are filonu’ cu filosofia? ce, e dragostea de n? asa poti sa zici ca aia de forteaza norocul la pariuri si au 3 x pe bilet sunt filocsi (pluralul lu’ filox) ?

  5. musai Says:

    „stiind ca bla, bla, bla..” e formula generica de aducere la cunostinta cum ca „bla, bla, bla…” iar filocsii aia is naivi.
    si am mai gasit unu’ – filatelie, eeh?

  6. musai Says:

    krakilla, sa ma fut in parola ta. (cat dute-vino in expresia asta! sunt genial, stiu.)

  7. jimerino Says:

    salut, eu sunt jimmy. pe krakilla mai mult ca sigur il gasesti la gia.

  8. shmeny Says:

    😀
    cate injuraturi o sa-ti iei tu, jimerica

  9. jimerino Says:

    de la cine cucoana? si de ce? stim pe careva cu sifilis? sau filosofi?

  10. shmeny Says:

    filosofi sunt toti. si cu sifilis nu stim, dar sigur au cativa

  11. jimerino Says:

    nici intre prieteni nu mai poti sa te futi.

  12. animal00 Says:

    intrebarea care se pune este: dece?

  13. vreauultimulloc Says:

    istoric vorbind, daca sifilisul dateaza dinainte de filozofie rezulta ca de prima oara cand au iubit intelepciunea deja o faceau cu frica de boli venerice.

    Printr-o serie de deductii personale conchid ca filozofia a plecat cu stangul, ceea se vede si astazi cand dupa mileni nu a raspuns in pula mea la nici una dintre intrebarile pe care si le-a pus singura. Asa ca e in aceasi situatie cu a mea(cand ma intreaba chesti: gen de ce? si de unde? ) care in schimb are o motivatie, eu sunt al dreak si nu raspund.
    Sa imi bag eu pula in filozofi si curiosi bine curiosii par sa se bucure de acest incident penetrant.

    Ps: de unde dreak e s- ala ca in dex e cu z

  14. musai Says:

    daca e dex online e scrisa de un dobitoc. definitia.

    si nu e, ba, acolo. o arde palmat.

  15. tankistu Says:

    animal…ai vazut ca scriu rar. dar de data asta nu am mai suportat. sa moara cichi ce post de cacat. sa dezapezeasca aia odata sa circule si 331 ala normal ca altfel o iei din loc definitiv. si iremediabil.

  16. jimerino Says:

    auzi ba animale, numai posturi de cacat scrii. ba grasutule (nu tu animale, asta mai tankizd), esti muist? e de geniu. garantez pentru el. pentru post adica.

  17. Basty Says:

    Dă și mie poza aia cu nazistu’, merci frumos scumpică!

  18. jimerino Says:

    pai nu e. era un vis. da’ cum stiu ca te pricepi, putem s-o facem. gasesc eu poza cu nazisti si tu-i adaugi layer cu jidanutul?

  19. Gia Says:

    shmeny,

    de la mine nu. poate de la krakilla…
    care e mereu binevenit, apropo.

    a, mai putin cand face scandal pe scara, darama usa si ma trezeste.

    bine noh, poate sa ma si trezeasca…

    acum s-a incuiat in casa.

    ce se intampla cu mine?!

  20. shmeny Says:

    Gia,
    nu de la tine. nu de la krakilla.
    de la „toate pizdele-si boteaza odraslele Sofia”, de pilda…

  21. Gia Says:

    a, ok : )

    cat despre Sofia, e un nume urat chiar daca nu ar veni de la ceva anume. e totusi mai bine decat „Afrodita” , banuiesc (caz real).

  22. Gia Says:

    *ar fi

  23. animal00 Says:

    bah. ce urat vorbiti intre voi. bah, va citeste niste oameni bah

  24. jimerino Says:

    citeste pulea. pe tine te citeste ca esti fhmist. noi putem sa ne batem pulile unii de altii cat vrem. bine, asta pentru ca e vorba de mine si doua muieri, altfel suna gay rau.

  25. untiljune Says:

    jim, la interval regulate de timp fantezia ta scapa din lesa si ne umple de respect…da’ mai bine zi-ne cum organizezi tu vacante pe insule exotice pt aia care au mai multi bani decat tine…

  26. montmorency Says:

    si săpunofilie e atunci cand colectionezi săpunuri, brute?
    cele lichide nu le colectioneaza nimeni că-s niste sticle.
    un alt sens il stim.
    da’ deducem ca filiile unora pot fi, cu usurinta(deducem), fobiile altora, mai departe, la fel de simplu si dezgustul altora poate fi deliciul unora si se tot atinge o conditie de echilibru, mereu, mereu ambiguă. si tot asa…..i-a zis ăla profului, ieri,
    „e ambiguu”.pe ăla nu l-am inteles, că profu-l intrebase „un bec, e un receptor sau un consumator? daca becul (stins/aprins) e receptor, apartamentul tau ce-i?”
    „e ambiguu”. la o adica, putea sa-i explice profului ca receptori exista pe tarantule, si de consumatori, se stie…..da’ nu putea sa-i explice profului despre consumatori, decat daca se referea la abonatii electrica…..
    deci omul avea dreptate, pe limba lui, la o adica.

  27. jimerino Says:

    suntem colegi de facultate?

  28. jimerino Says:

    da ba, chiar, cum era aia cu vacantele? era ceva cu razboi, quest, mare batalie, nu? eram beat, nu? sau…? nu? zi tu, nu? da’ merge clar facuta si aia ma.

  29. shmeny Says:

    untiljune says: „da’ mai bine zi-ne cum organizezi tu vacante pe insule exotice pt aia care au mai multi bani decat tine”
    adica vacante pentru toti! 😀

  30. jimerino Says:

    asta ar fi sloganul firmei.

  31. luca Says:

    sa moara mama daca nu iti intra dupa search toate scursurile pe blog la ce cuvinte ai in text :))
    acu mai serios asa,despre ce plm e vorba in postu asta ? ca nu inteleg nimic.

  32. jimerino Says:

    pai stiu. pacat ca sunt mereu aceleasi: shmeny, care e deja combinata (de mine), untiljune (lung nume ti-ai mai pus) care e deja combinata si ea (de altu) si gia care…aici krakilla stie cum e treaba.
    e despre sifilis. deci imi intra dupa search si toti fanii eminescu. cum le zice lor, eminofili, pula mea.

  33. montmorency Says:

    nu, nu facultatea-mi trezeste amintiri.
    etimologia cuvantului 3D, incerci sa o explici?
    daca o dimensiune, are o structura, evident e inaccesibila vizual sau auditiv, aceasta structura.dupa structura poate sa apara, imprevizibilul, sau o inscenare petrecuta sub ochii tai 3D, cu mult inainte sa apara imprevizibilul.
    si inevitabil, apar incasari, bani, publicitate, mediatizare, da’ nimeni nu stie sa explice ce-i aia 3D.
    sa nu-mi spuna cineva c-a vazut un film mai bun ca ala.nu-l cred.

  34. jimerino Says:

    vicky, lasa-ma pe mine, vezi ce fumeaza asta, ca aici e baza.

  35. montmorency Says:

    de exemplu:
    yetimologie, ar putea sa desemneze un termen, ce-i caracterizeaza pe oamenii interesati sa faca cercetari asupra asa zisilor yeti.
    yetimofilie, ar insemna atractia fata de asa zisi yeti.
    pentru mai multe detalii a se vedea capitolul „teza de doctorat” (o poveste de veriga lipsa) dintr-un roman aparut in 2005.
    deci asta ar fi etimologia pentru yetimologie.
    etimologic vorbind, despre yetimofilie, e aproape imposibil sa mai zic ceva.
    deci nu avem cum sa fim colegi de facultate, deoarece unii cu care am fost colegi „fac cercetari”, daca poti sa-i zici asa…..
    iar la o adica, si eu „fac cercetari”, din exemple, daca poti sa-i zici asa….

  36. jimerino Says:

    ba, nu stiu, scuza-ma. adica, pula mea, e ca tine. da’ sa mor daca e vina mea.

  37. animal00 Says:

    da etimologia cuvantului etimologie, pe cand?

  38. tankistu Says:

    un om fute un caine = zoofil
    un om fute un mort = necrofil
    un om fute un copil = pedofil
    un om fute un catelus mort = ???
    asta e mare mea dilema. eu asta nu am inteles din postul asta. in rest asa cum spune jim, genial. dar ca orice geniu, neinteles. plus niste mue lu ala de ne zicea scursuri. poate scurgatori.

  39. toader Says:

    un om care fute un catelus mort e tampit.

  40. luca Says:

    da frate am vazut ce si cum cu tine si fata aia lasa asta :))
    pan la urma ai pus-o cu spaniolii sau a fost goasa ? in ce cartier esti acum? cu raduleasca si dani ala mic ?

  41. musai Says:

    lipsa diacriticelor poate fi o problema.

    tank,
    lasa prostiile, ti-ai luat masina?

  42. untiljune Says:

    da, ma jim, erai intr-o forma maxima de visat cai verzi pe pereti…..
    stii tu…

  43. tankistu Says:

    am luat pula…astea sunt vremuri de facut investitii ???
    in schimb am unul din cele mai tari abonamente pe madrid. asta se pune ??

  44. luca Says:

    investitie tare aia cu abonamentu

  45. musai Says:

    daca poti bifa insotitori pe el, da. daca nu, nu.

    stiindu-te, trebuie sa intreb, e cumva abonament la vreo carciuma ceva? 😀

  46. musai Says:

    ba, deci, shmena n-ea fugarit la tine (oarecum) asa ca intreb aici: de ce-i uram casa de piatra lui Toader?

  47. musai Says:

    asa se desparte nea, da? ca e vorba de o „ea” care pe noi „n” a fugarit. da, hudre? ei, comedie!

  48. STAR Says:

    Eminescu a făcut cunoştinţă din plin cu sifilisul … el ne poate spune cum e.

  49. musai Says:

    ala e pe insula.

  50. montmorency Says:

    in conditiile astea, subscriu la comentariu lui tank 🙂

  51. montmorency Says:

    musai,
    mai aude cineva agitatia si zarva cand alexandru s-a retras pe insula?
    mai aude cineva, in ziua de azi, salvele (care banuiesc ca au fost si de tunuri) de la funerariile lui kennedy?
    sau de la oricare alt insular?
    mai aude cineva ceva?

  52. musai Says:

    sa nu te indoiesti niciodata
    something, something, something dark side dragoste curata (mi s-a parut ca suna cul da’ dupa ce-am vazut scris, mi-am schimbat opinia. acum mi-e lene sa sterg. pula mea)

    normal ca le aude, altfel cum ar fi scris jim post despre insula?

  53. montmorency Says:

    jimerino, tu auzi voci si zgomote cand postezi?

  54. musai Says:

    stand in spagat.

  55. jimerino Says:

    ba, da’ voi chiar de fiecare data cand va imbatati dati fuga la computer? altfel nu-mi explic.

  56. musai Says:

    o zici ca si cum ar fi ceva rau in asta…
    ne condamni? zii, ne?

  57. jimerino Says:

    ba, ar fi oarecum ceva rau. e una sa te imbeti in fata computerului, adica asta sa fie drumul pe care pleci din capul locului, si alta e sa bei in sufragerie, sa zicem, cu tovarasii, si din cand in cand sa mai dai fuga sa postezi. prima e trista, dar de inteles. a doua e gay.

  58. montmorency Says:

    jimerino, ma,
    oarecum dramatic. deci, condamnabil sau nu?

  59. musai Says:

    n-am baut, am tras pe nas. ca-s racit si n-am avut servetele la indemana. ai sa zici „cum, pula mea, sa racesti la 30 grade cu plus?” iar eu iti voi raspunde „uite-asa” fara vreo logica a dicursului, coerenta avand de suferit si ea.

    recitind, aproape ca par beat. mda.

  60. montmorency Says:

    pe ce scara erau, ma, gradele alea?
    daca era cutremur si tu raceai, esti un zmeu.

  61. Oana Says:

    forma moderna a filosofiei e filoblogia (sau filoblegeala)?

  62. musai Says:

    daca eram zmeu si raceam, imi bagam pula-n ea de treaba. is celsius, gradele.

    forma moderna a filosofiei e ø10s0øe, da’ tre’ sa fi tras pe nas serios ca s-o intelegi.

  63. montmorency Says:

    lambda, de la gaga, poti sa scoti?

  64. jimerino Says:

    nu stiu, da’ am stabilit de mult ca ce facem noi, laba pe blog, se numeste blaba.

  65. untiljune Says:

    pai bine jim, atunci mai fa o blaba si arde ceva nou. multumesc!
    a, si ia-o pe pisica si hai incoa c’avem ceva bun!

  66. montmorency Says:

    cine a stabilit ca privind inapoi, par beat?
    mai e timp pentru costume de baie si vreme insorita.inca e frig. pentru cine nu stia, cele mai nefericite manechine, sunt alea asexuate.nici nu beau si nici nu fumeaza.

  67. montmorency Says:

    tot cautand, am dat peste iad. privind aceasta imagine
    http://www.marilyn-monroe.us/photos-248.htm am observat ca L, intors, devine un mare gama, iar Y in reflexia mesei e un lambda mic.
    asa am dat peste iad.

  68. tankistu Says:

    bai…. ce intelectual pare surf la jeg. si ce tare-i hudrea. 🙂 ii da cu camila-n cap. si cu surfu.
    musai… sau cu vrei sa te cheme…. nu sari de cur in sus, cacofonia e voita.

    jim
    bah, palinca de zalau e belea. am lucrat in bucuresti pt o firma din zalau. bine de fapt un fel de multinationala a carei director general era din zalau. si asta a avut ideea geniala ca de sarbatori sa dam clientilor cadou un fel de doza plina cu palinca de zalau. care nu a ajuns niciodata la clienti. stiu ca am stat beat si eu si niste prieteni betivi de pe 23 decembrie cind am intrat in libere pina pe 7 ianuarie cind am iesit din libere. marfa

  69. montmorency Says:

    tank,
    daca adori palinca de zalau, strange-i pe toti care o adora de la jeg si haideti sa ne intalnim in sighisoara saptamana viitoare la o betie.
    si aia pe care-i recrutezi din zalau, sa vina cu palinca de-acasa, din cauza ca, sighisoara nu se incadreaza in raza de o suta de km impusa.
    incearca sa-l aduci si pe ala ce-o zis ca rant-u’ ar fi stricat de cineva. de la jeg, da!
    pe 16, sau stabilim cand, va astept stricat in sighisoara pe peron si povestim despre rant.

  70. krakilla Says:

    Cui ii place checul?

    In alta ordine de idei, as fute.

    Femei!

    Sifilisul este o boala de cacat, si nu pentru urmari ci pentru ca nu afecteaza femeile. Este o boala creata de femei pentru barbati si o pot dovedi!

  71. jimerino Says:

    tu si dan brown ce mai dovediti chestii.

  72. musai Says:

    tank,
    tu pe care jeg ai citit? 😀

    krakilla,
    ba, pula de caine (ori caine de pula, cum preferi), sa scoti parola de pe blogu-ti ca nu esti de capul tau, da?

  73. musai Says:

    a, ai scos-o deja. pai, asa!

  74. tankistu Says:

    montmorency
    bai eu din madrid poate ajung in timp util la sighisoara….da surf din qatar nici teleportat nu ajunge. nici el nici camila.

  75. luca Says:

    as fuma cu dan brown ala…iti dai seama in ce filme te baga omu?
    dan brown….codu lu davinci nu?
    na tankistule ca am gasit asta si m-am gandit la blogul asta
    http://www.tanksforsale.co.uk/Tanks_Trucks_Jeeps_for_sale.htm
    sa mor in chin de nu sunt ieftine.

  76. musai Says:

    luca, daca nu-s mov nu-s de viitor. tancele alea, da.

  77. luca Says:

    da frate da cica ai voie sa le conduci in anglia…cine pula mea ma mai opreste ? o ard gta.

  78. montmorency Says:

    surf ar face cu o mie de km mai mult decat tine.
    si n-ar fi zis ca-i place palinca de zalau.

  79. montmorency Says:

    cu o mie de km in + fata de tine, daca ar fi sa….

  80. luca Says:

    nu stiu cine e surf,nu a jucat pe partea mea…

  81. musai Says:

    eh, a folosit palinca pretext sa-mi bage „gluma” cu dromaderu’.
    ceea ce mi-arata ca tank foloseste bautura ca scop, iara nu ca mijloc. n-as fi crezut.

    tank,
    ba, ma revolt, auzi? ma revolt!

    p.s.
    tuica de Deleni, bate palinca de Zalau. true story.

  82. jimerino Says:

    hai si ceva cu dabuleni.

  83. musai Says:

    nu stim, nu cunoastem da’ promitem sa incercam daca ni se ofera.

  84. tankistu Says:

    surf.
    sunt 100% de acord cu ultima ta postare
    cit priveste dromaderu….lasa ca si tu ii dai cu movu. deci suntem chit. hai baga o tuica de Deleni si ne impacam.

  85. anowen Says:

    surf, tank
    poponari! trebuie s caut tot internetul dupa voi. si va gasesc in canalizarea asta.

  86. musai Says:

    anowen, adevarat ai inviat!
    tu, cu prsul ala mov, vorbesti de poponari? 😀

  87. tankistu Says:

    anow
    cum poti bah sa vb asa de blogul asta de intelectuali ???

  88. jimerino Says:

    chiar ca. poate pun parola, ca krakilla. daca as sti cum…

  89. musai Says:

    si-ti trimitem comentariile prin mail, sau cum? si le postezi tu, singur, in numele nostru. mna, daca ai timp.

  90. tankistu Says:

    surf rulz. :)) big time.
    le da bine in ultima vreme… cred ca in sfirsit fumeaza ce trebuie.

  91. musai Says:

    asa, lauda-ma, me gusta (= imi place, spa. orig, in caz ca nu stii spaniola), ba.
    😀

    p.s.
    profit de aceasta ocazie, sa-l injur pe krakilla. iar. tot din cauza de parola, da.
    mi-e cam lene.
    deci, krakilla, gandeste-te la o injuratura naspa si dedicati-o din parte-mi. apoi, cu aceeasi mana, baga-ti parola in partile moi(sted) ale fundului. ba.
    :mrgreen:

  92. tankistu Says:

    sa inteleg ca vrei sa-l bagi in pizda ma-sii ? si sa-si bage palola-n cur ???`pai zi ba asa.

  93. jimerino Says:

    ba, mi-au dat astia de la yahoo un mail. zic ca sunt cam muist, ca userii tankistu si surfache (ba, tu esti ruda cu stache) au renuntat la serviciul de mesagerie instant pe care ei il ofera utilizatorilor si au dat drumul la leapsa pe bloguri. pula mea, aveti idee despre ce vorbesc oamenii?

  94. musai Says:

    e de la noi din tara?

  95. tankistu Says:

    bai…daca aia zic ca esti cam muist…. or stie ei despre ce vorbesc.
    in rest….ce sa zic… ???

  96. musai Says:

    spuse el, asezand mingea pe punctul cu var si sutand cu sete…
    sete, zic, asa, metaforic. nu implicam nimic, cum ar fi ca „betivule!” si alte din astea. deci, nu.

  97. tankistu Says:

    de mine zici mah ???

  98. musai Says:

    nu, ma. n-ai auzit ce e unii cu yahoo, nus’ ce…
    inca mai astept sa aflu de unde-s. au doua sanse: ii batem ori ii imbatam. te bagi?

    (si cam pe la ce moment al frazei te-ai identificat? 😀 )

  99. krakilla Says:

    surf, sa te indragostesti de Naomi iti doresc! ba nu, lui Tank. ba nu… pula mea, faceti un gang-bang toti trei!

    parola e acolo ca am fost dat in gat de niste mui, si acum sun celebru… la modul ca niste coclenderi imi scot ochii cu ce am scris pe blog! acum sunt in perioada de intrebari existentiale, ca si la pizde, tine aproximativ cinci zile, dupa care sunt normal la loc.

    12 beri si e abia 22.22 pacat ca e marti, la 04.00 maxim tre sa ma culc. in alta ordine de idei, eu de unde cacat imi cumpar adidasi si trening?

    sa va dea doamne-doamne piticism, ca la Adi avortonu’, sau ce mortii lui are el de nu-i mai creste.

    ma gandeam, de la 16.00 pana acum am baut cu niste tovarasi, de acum inainte, beau singur si postez pe blogul lui coa asta, ca pe al meu am uitat parola… drept urmare sunt un ghei trist, sau cum pula mea? si daca sunt, sunt mai trist decat mine, sau iar am dat-o in poponareli?

    14. ce greu scriu… oare am facut dus azi?

  100. krakilla Says:

    Am gasit o sticla de Chevalier prin casa si incerc sa ma dreg cu ea. Din fericire, nu reusesc. Am facut si dus, ca sa fiu sigur. Sau nu am apucat?

    Sunt bine, cred ca e luna plina, ca bautura nu prea are efect. Inca as mai fute…

  101. musai Says:

    incearca parola „primul!” 😉
    si nu mai bea dezbracat. trage curentul, tremuri, emani alcoolul si nu te-mbeti. da, coaie, e dovedit stiintific.

  102. jimerino Says:

    ce pula mea e chevalier asta? iar bei parfum?

  103. krakilla Says:

    primul e doar unul, si nu suntem doi, nici macar ala unul, care e un bulangiu ce comenteaza sub numele meu!

    parfum… zici ca te-a crescut Salam, sa moara oaga!

    http://www.vodka-perfect.com/kosher-brandy/

  104. tankistu Says:

    asta betiv. are link spre bauturi. respect jimi. nu o arde cu paru-n buci. e bautor de vodca de caniac de uischi…. nu (ca K)rakilla care o arde in branduri si marci. uaaaaaa !!!!

  105. musai Says:

    daca a dat si link, inseamna ca e treaba serioasa sau ca e el consumator serios?

    indiferent cum ai da-o, lumea pe tine te stie ca fiind „primul!”. aia e, deal with it. precum si eu tre’ sa suport fanteziile hudrene cu camile.

  106. musai Says:

    si tank imi raspunde inainte ca eu sa fi intrebat. ce empatie dom’le!

  107. krakilla Says:

    sa ma cac mov, asta e mai beat decat eram eu aseara! am dat link sa vada coaie ala ca nu e parfum, ce pula mea. ca eu nu beau parfum… de mult.

  108. musai Says:

    protestezi inutil, ca de obicei. cand vreodata, aici, s-a lipit o eticheta, fiind data jos ulterior?

    p.s.
    a se continua pe ideea de „eticheta”

  109. krakilla Says:

    vorbeam de Tank, da’ pentru comentariul de mai sus, te-am adaugat si pe tine.

    adica, Tank e ghei ca avea masina mov? si a ramas asa? ghei, zic.

  110. jimerino Says:

    pai ai toate sansele sa te caci mov, la ce bei. de fapt, surpriza ar fi sa nu.

  111. musai Says:

    tank vs. kraki
    jim, stabileste cotele, te rog.

  112. tankistu Says:

    bah…mov o vedea numai terminatul asta de jim. de fapt era indigo. inchis. in schimb nu inteleg de unde dorinta ta de a te disculpa ca nu (mai) bei parfum. sa intelegem ca parerea noastra conteza ???

  113. musai Says:

    tank, aplica un tzukuhari cromatic. kraki e in corzi.
    va reusi el sa revina dupa numaratoare? ramaneti in jur.

  114. jimerino Says:

    ba, l-as lua pe tank la prima vedere, ca e mare. rau. da’ daca e cu bautura de incalzire se schimba datele, ca saracu’ tine la bautura cam cat…olga, sa zicem. nu ca as fi testat-o, nu sariti!

  115. tankistu Says:

    surf
    eu cred ca ii pasa de ce spunem noi. altfel nu imi explic cum un ¨prapadit¨ care nu isi tine minte parola la blogul propriu are atata rabdare incat sa caute pe goagal o sticla de vodca numai pt ai demonstra lui jim ( caruia i se cam rupe pula si daca consuma kraki cianura) ca el bea de firma.
    krakila
    la anii tai beam si gazul din lampa si uleiul din candela, cind ma apucam de baut. sorry …nu am link.

  116. tankistu Says:

    jim
    sa inteleg ca sunt betiv parat ??? asta e de bine ???

  117. jimerino Says:

    in principiu da, da’ cand esti lipovean…

  118. musai Says:

    cacat, nu merg link-urile.

  119. musai Says:

    jim,
    scoate, trai-t-ar, linkurile alea din moderare.

  120. tankistu Says:

    :))))) bah esti prost ??? pai crezi ca stie cum ???

  121. musai Says:

    stie ma, a mai facut. bine, e posibil sa fi uitat intre timp da’ oricum insinuarea ta nu e intemeiata 🙂

  122. jimerino Says:

    sincer sa va zic…mi-e lene sa ma loghez. e tarziu. nu mai muncesc la ora asta. lasam mesajul pe maine. bine?

  123. musai Says:

    cum vrei da’ sa stii ca poti sa le lasi si acolo. erau linkurile catre gazul de lampa de nu-l putea link-ui tank.
    vezi si tu daca sunt amatori de asa ceva.

  124. tankistu Says:

    jim
    chiar…e miercuri, ce pula calului. week-end deci.

  125. musai Says:

    acum ar fi trebuit sa sar in sus ca „la mine e weekend deja, iuhu” si alte din astea da’ stiind cam cum munciti voi (amandoi, da), la voi e weeekend cand vrea pula voastra. viata e greu.

  126. krakilla Says:

    pula mea, iar te-ai luat in oparit… alcool de firma, i-auzi pula mea, am spus ca am gasit-o prin casa ba, parlitule, nu am cumparat-o eu!

    plec sa beau iar si sa imi exercit drepturile, sau dreptul, ca nu stiu unde ajung!

    si era MOV!

  127. tankistu Says:

    krakilla
    bai pai tu spui firma. eu pina acum am auzit expresii de genu ¨bem o vodca¨, ¨mergem la o berica¨, ¨am pizdit un sprit¨… da´ niciodata ¨am baut o sticla de chevalier¨. recunoaste ca ai vrut sa te lauzi. recunoaste. RECUNOATEEEE !!!!!
    surf
    ii dau si 2 palme ???

  128. musai Says:

    ok da’ fara sex dup’aia 😀

  129. krakilla Says:

    pai, pula mea, nu stiam ce e d-aia am zis numele.

    normal ca fara sex, am mentionat ca as fute femei!

  130. musai Says:

    de unde reiese ca, la fel de bine, putea fi si parfum.
    esti praf.

  131. montmorency Says:

    ba, sunteti cei mai admirabili betivi pe care nu i-am vazut in viata mea 🙂

  132. tankistu Says:

    ce pula mea cauta o sticla de chevalier la tine in casa ??? putea sa fie otava in ea. ceea ce ma duce cu gindul la jurnalul de dinaintea filmelor de la cinematograf. in care tipa aia care vorbea si la teleenciclopedia (emisiune de care nu ai auzit) ne explica sa nu bem din debara din sticle necunoscute. si tot atunci am aflat ca nu stiu ce otava are gust dulceag. inca incerc sa inteleg cum dracu au aflat. macar chevalier asta daca e sa te omoare …vad ca o face incet.

  133. pucca Says:

    buna!
    sunt pentru prima data pe blogul tau si prima impresie e foarte buna. cat despre postul asta, cred ca sifilisul ‘isi va continua activitatea’ atata timp cat va exista ignoranta…

  134. jimerino Says:

    da’ ai observat ca de 130 si ceva de comentarii incoace nu mai intereseaza pe nimeni sifilisu’, nu? adica sifilisu’ era un pretext imbecil pentru a vorbi de bautura in loc s-o bem. ca birou, ca pula mea. si d-aia n-o bem.

  135. musai Says:

    ca altfel, uite, nici de la parfum nu ne dam inapoi. uneori il si folosim in scopul destinat. cand la birou, da.

  136. jimerino Says:

    scopul destinat era bautul, da’ l-au deturnat pizdele inspre dat pe ele. pe ele…adica pe corp, sloboz.

  137. montmorency Says:

    sloboz, ca sfarsitu’ lumii vine cand gaga o sa-i cante lu’ obama sa traiasca si „la multi ani”…. 🙂
    sau megan fox, musai.
    da’ oricare din astea doua. bine, hai si paris hilton.ajunge 🙂

  138. musai Says:

    n-am nici o traba cu megan, chiar daca e fox, fara sa neg ca mi-as dori sa. paris hilton nu-mi face trebuinta. sa ti-o pastrezi.
    despre gaga o sa ma prefac asa fel ca si cand n-am auzit ce-ai zis.

    Oh, bam, bam, ah!

  139. Sofia Says:

    Ce dixtractie pe-aici pe la voi. 🙂

  140. musai Says:

    la ce post ai ajuns? 😀

  141. jimerino Says:

    vere, daca vrei s-o anturezi pe femeie incearca si tu sa fii mai prompt, ca asa, cu raspunsuri o data 5 ore, se duce pe pula toata conversatia. mai alert, tre’ sa te duc de mana, ce dreacu?

Lasă un răspuns

