Futu-l in cur pe ma-sa de fotbal si pe cine l-a mai facut de are doua reprize!

Aseara capdecur a zis-o p-a dreapta si a rezumat perfect presa sportiva din romania. De fapt, ce pula mea, presa in general. In pauza meciului cainilor cu juvetii lu’ mititelu cel mare si chipes ca o gaoaza inhipta intr-un dovlecel, Horica tot lua declaratii prin telefon, mail, fax, facebook, twiter etc de la cine putea, in legatura cu presupusa japca de la penaty-ul din minutul 12. Si la un moment dat anunta triumfator ca il vom avea si pe mititelu prin telefon, dar dupa meci deoarece…aici respirati adanc ca e punctul culminant: „din pacate trebuie sa dam legatura la stadion, unde sta sa inceapa a doua repriza”. Corect, din pacate. La ce pula mea mai trebuie sa se joace 90 de minute cand lu’ Horica 12 i-au ajuns, el si-a gasit subiectul. Ce conteaza ca (aici eu ziceam „angajatorul”, da’ am fost corectat) colaboratorul care-i plateste formatul lui ala basit de fanatik da cateva zeci de milioane de euro pe cacaturile astea de meciuri? Lu’ horica nu-i trebuie bre atata meci, lui ii dai rezumatul si isi face treaba. Ar fi fost cel mai profitabil format de emisiune daca Digi sport ar fi putut sa plateasca ligii la minut televizat.

71 răspunsuri to “Futu-l in cur pe ma-sa de fotbal si pe cine l-a mai facut de are doua reprize!”

  1. Hudrea Says:

    Io mă mir că mai au nevoie de atâtea meciuri pentru presa sportivă. Să se joace cam 3-4 meciuri pe an şi să analizeze pe urmă secundă cu secundă. Să comenteze toată lumea, să se certe, să acuze. Când se plictisesc, între meciuri, să ia la puricat viaţa extrasportivă a jucătorilor/antrenorilor/patronilor etc.

  2. jimerino Says:

    pai nu au, n-ai vazut ca ei, de fapt, ar fi vrut sa le amane. in prima faza. dupa care sa le anuleze, probabil. „hai dom’le, lasa-le incolo ca le-a trecut vremea, incepem si noi direct de la etapa 20”.

  3. musai Says:

    da, ca uite, si urziceniu scotea egal cu livarpulu daca se juca numai o repriza. are dreptate.

    si rooney ma enerveaza.

  4. luca Says:

    abia m-am trezit si eu ca omu,mi-am aprins un joint,ascultam muzica…ce sa mai eram pe val si cand dau sa vad ce caterinca a mai scris jimerino sa mai ma rad si eu,tot ca omu,pe cine pula mea vad eu ? pe horia ivanovici…s-a dus pe pula tot valu meu.marfa din joint e ca si dusa ca am intrat in filme cu jet li si horica da-i-as muie.
    e strigator la cer ce faci tu jimerino.data viitoare sa pui in titlu ´´atentie articol despre cel mai nefutut om,cea mai mare sluga din televiziune,protejatul lui nicu gheara´´sa nu mai intru.
    nu il suport pe grasu asta.ma jur.

  5. musai Says:

    de aia e bine sa incepi cu comentariile la un post de aici. zici ce-ai de zis si daca se nimereste, bine, daca nu, nu da’ tot e bine. si ca sa stii, asa, in general totul e bine.
    mda, ar merge-un gioint din’ala.

  6. luca Says:

    musai nu stiu ce ai zis,dar bag mana in foc ca esti de acord cu mine ca asta e singurul gras care poti sa ii zici gras imputit.
    cand il vad pe asta imi aduc aminte de o faza dupa antena 1 acu multi ani cand incerca sa se invarta in cap la o emisiune si i-a cazut camasa si se vedea asa…un porc in mortii lui care incerca sa se stea in cap.
    horia,sa ma pis pe tine in mortii matii de gras.stiu ca te cauti pe google in mortii matii de gras imputit si o sa gasesti si astea pe aici.sa ma pis pe mata,rasa matii,si tot ce ai mai scump.nu te suport fututi mortii matii.
    asta e singurul om care pot sa zic ca il urasc.

  7. luca Says:

    sluga ce esti.

  8. luca Says:

    http://gotoknow.org/file/chiew-buncha/smiling_pig.jpg sa iti moara de nu pui poza asta langa capdecur acolo :)))) semana zici ca e fisu.

  9. tankistu Says:

    sunt 110% de acord cu luca. chiar credeam ca a disparut din televiziune dupa scandalul cu jiji. deci nu am vazut in viata mea un om mai libidinos si mai pupincurist. lu´ mircea sandu mai are putin si ii suge pula in direct. pt ca off-air….sigur i-o moffaie.

  10. bogdan Says:

    bai jim,las-o-n sloboz, nene.cu ce zici referitor la horia (don-balon) ivanovici sunt de acord.da’ sa ne spui de ‘presupusa’ japca…pai pula mea,se vedea penalty-ul si din stratosfera.subiectivi cainii de obicei.
    p.s. un calmant pt luca si-un film cu ciki cean,ca-si revine.

  11. luca Says:

    da-mi marfa buna si imi fac eu singur filmele.

  12. bogdan Says:

    pai calmantu’ de care ziceam era verde,foarte verde. da’ ce facem cu ciki cean,e pe liber ?

  13. luca Says:

    poa sa vina si altu ca tot nu imi dau seama.eu unu si aici in spania nu prea deosebesc chinezii astia intre ei…sa moara horia ivanovici,marfa sa fie.

  14. jimerino Says:

    bogdane, probabil te doare la carici care cu cine e, da’ macar ca sa stim cine cui tre’ sa i-o deie la muie, eu sunt spurcat. am zis „presupus” pentru ca desi era clar ca ma-ta sugandu-mi pula, daca nu s-a dat, nu s-a dat si gata. hai, nu te supara ca ti-am desconsiderat mama, ia-o si tu pe mama, ne racorim, ne prindem care cu cine e, si gata. sloboz, chiar ai chef de cearta d-aia de oltean prost, de caracal?

  15. musai Says:

    na, ca i-ai speriat.
    mna, si asa discutau prea mult ontopic.

  16. shmeny Says:

    jimerino,
    esti un bully!

  17. Hudrea Says:

    Aici doar cei cu stomac tare rezistă 😆

  18. musai Says:

    sau tari de cap 😀

  19. jimerino Says:

    ce ma? chiar se pun la suflet chestiile astea? eu ziceam ca e ca la bere.

  20. bogdan Says:

    lasa-l in caca de caracal,ca tu esti acolo,in buza lui…eu sunt departe.ba da’ nici macar ghilimele ?! lasa tariile,de la bere erai mai calm.

  21. jimerino Says:

    corect. da’ caine tot nu sunt. desi am baut cu ei.

  22. musai Says:

    eu n-am inteles, totusi (desi de obicei inteleg tot-tot-tot), cum de tank a comentat ontopic.
    m-a si mirat un pic chestia asta. atat.

  23. luca Says:

    bogdane in ce cazane ai calcat ma in cacat ? te-a luat paranoia de a sarit omu pe tine ? :)) nu faci fatza la verde.
    musai frate/sora cum sa nu fiu ontopic cand subiect e horia pule-n cur?

  24. musai Says:

    ca sa te lamuresti, citeste posturile din urma. ba nu, citeste doar comentariile. ba nu, citeste….
    ba, stii ce, nu mai citi nimic, esti bine asa.

    p.s.
    dupa toader acum si luca este incert cu privire la sexul meu. in pula mea!

  25. jimerino Says:

    dupa „impulamea” speram sa se lamureasca toata lumea. da’ nu, ca o sa zica ca esti nikita si tot deruta o sa domneasca. nu in sensul de domn.

  26. luca Says:

    da tot la caterinca ramanem.bogdan asta inca nu stiu ce nota sa ii dau…

  27. luca Says:

    nu stiu daca a adus vrun plus discutie

  28. musai Says:

    acuma eu is ala nelamurit: cin’ s-aduca plus discutiei, pula mea sau bogdan?
    ca veni vorba consecutiv si la interval de timp relativ scurt, de ambii…

  29. jimerino Says:

    pula nu poate aduce discutiei decat minusuri, daca e in gura. bine, nu stiu daca deranjeaza pe cineva.

  30. luca Says:

    cand aduci pula in discutie e ca si cand il aduci pe ivanovici in discutie…o strica.nu prea e subiect de discutie.
    pula mea nu stiu ce sa zic

  31. tankistu Says:

    sa va fut… odata comentez si eu on-topic…si nimeresc off. sa moara bibi, care va mai intelege.

  32. tankistu Says:

    mda….. a punctat si surf asta. bai…tu alta treaba nu ai ???

  33. musai Says:

    ai facut ochi, ba?

  34. tankistu Says:

    normal. la mine nu e week-end. poate la jim sa fie.

  35. musai Says:

    nu, nu. la mine e. am verificat 😉

  36. tankistu Says:

    sa te futem. de fapt daca ma gindesc mai bine….nici la cam e. deci retrag. nu te mai fut.

  37. musai Says:

    tu, cu barcelona la o lungime de pula, si te plangi ca n-ai ce fute? :mrgreen:

  38. tankistu Says:

    *si la mine cam e.
    oricum ..partea cu futu´ era esentiala.

  39. tankistu Says:

    hahaha…esti f. amuzant. (om d´ala verde care ride).

  40. musai Says:

    glume de weekend, ce vrei…

  41. bogdan Says:

    caca-s-ar in sus ala de cenzureaza si modereaza ! nu jim,nu era despre tine…

  42. musai Says:

    nu mai da si tu link-uri ca incepatorii.

  43. jimerino Says:

    ba, cand va raman linkuri agatate prin navod vorbiti si voi cu hudrea, sau cu basty, sau cu krakilla, sau cu shmeny…ma rog, toata lumea are parola, deci va intelegeti voi. ca mie mi-e lene sa caut linkurile voastre cu manele si magie neagra.

  44. tankistu Says:

    bah…..o chestie chiar interesanta. eu de ce pula mea nu am parola de la blogul tau ??’ credeam ca suntem prieteni. se pare ca m-am inselat. o sa ma duc sa pling la al3x ala pe blog.

  45. tankistu Says:

    na …. http://imagemacros.files.wordpress.com/2009/10/wat.jpg

  46. krakilla Says:

    Horia, Horia, Horia… Tara-i-as mortii prin cur, cea mai chizda bucalata din istoria emisiunilor sportive. Horia Brenciu, ala moderator socotit. Canta melodia aia „iubiti si caini bagabonti”. Sau era Traistariu, ala?

    Restu’ sa se duca inspre holz! Si nu mai injurati, ca nu e frumos, in cacat. Poate se intoarce tanti care comenta la articolul trecut si poate e din Plopeni…

  47. tankistu Says:

    bai..usor ca il trezirati p´asta.

  48. musai Says:

    tu cu link-u’ tau…
    da’ m-am spart de ras. crima!!!

  49. anowen Says:

    bah, a fost penalty, da’ rezultatul tot ala ar fi fost. toti tipa ca juvetii au fost furati, da’ nimeni nu zice ca si cainii au patit la fel. de fapt, a fost un avion care a zburat prea jos si curentul de aer a dus mingea sutata de torje in bara. aia e. si horia nu-l suna pe pilot, iar borcea nu da in judecata turnul de control. e?

  50. jimerino Says:

    tankist, cum l-ai strecurat ma? da’ bun, caterinca.

  51. tankistu Says:

    jim
    raspunde la intrebare nu o arde cu paru-n buci.

  52. surf Says:

    o da cotita, ontopic style 😀

  53. animal00 Says:

    ios curios da parerea lu tudor chirila

  54. jimerino Says:

    la care din ele?

  55. tankistu Says:

    surf
    baga un buzz cind iti revii.

  56. bogdan Says:

    ba,am un pariu cu 4 papagali pe 3 butelii de vin si o sticla de coniac. eu am zis ca nu pierdem duminica la cluj.daca albanezu’ zice ca gata,cu tall luam campionatu’,m-am linistit.
    desi precaut era sa ascult profetiile lu’ mititica oracolu’ in prealabil,infige-i-as coceanu’ printre urechi !

  57. luca Says:

    mama auzi sa pui pe steaua pariu…ce faci frate,dezinformezi lumea sa isi ia gloabe pe bilet?

  58. bogdan Says:

    cine ba,aia gloabe ?! pai tu nu stii ca luam titlu’ si trecem de grupele sampion lig ? daca razboinicu’ cacarezelor zice asta,cum sa nu-l crezi ? meci de x2,ce pula mea.

  59. musai Says:

    astia discuta ca si cum s-ar pricepe.

    un pont, ceva sigur?

  60. bogdan Says:

    daca era altu’ as fi spus :’cand se ia curentul si simti ca ti se umple gura,sa fii sigur ca sunt eu. e,ce zici de pontu’ asta ? am adus un plus discutiei?’
    da’ asa nu zic nimic…

  61. musai Says:

    „te-ai lezat ca o pizda prinsa cu acadeaua in mops, dand limbi circulare, si in timp ce te hilizesti la ea, iti arunca priviri dispretuitoare, nedand drumu’ dulcegariei dintre dinti, totusi”
    daca eram altul, asa as fi spus.
    comentariul ala era unul apreciativ. tu de ce cacat crezi ca am intrebat de pont? mai faceam si eu un ban de tigari.

  62. luca Says:

    s-a basit mireasa…

  63. tankistu Says:

    acid. noi vrem pamant.

  64. tankistu Says:

    bai, daca lo ora 1:31 ascult albulescu recitand ¨scrisoarea a II-a¨ se cheama ca sunt beat ?? se cheama ??? sa moara bibi…macar nu am baut parfum.
    daca port cu usurinta, si cu zambet alor ura…. muie…sunt beat.
    de ce cand sunt beat postez la jimi ??? ramane sa ma gandesc cand ma trezesc.

  65. musai Says:

    sa-i faci lui jim o bucurie, de aia. cel putin asta e in intentia ta.
    krakilla face la fel da’ din motive diferite decat alcoolul.

  66. tankistu Says:

    pai el bea parfum…

  67. Inah Says:

    deci, 1-0, da?
    🙂
    cu veron cu tot. si cu fotomodelu de romero in poarta.

  68. jimerino Says:

    veron!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀 nu ma satur de caterinca asta. da’ rezerva de portar cine era, ca stiu ca si ala m-a distrat. da’ am uitat. sigur il ia si pe leo franco.

  69. inahinah Says:

    Jimsy, sa nu te iei de abbondanzieri , ca nu-i fromos.
    are si el o varsta venerabila, ar putea sa ne fie tata. si-i portar bun.
    si adeca ce, bre…nu-i leo franco valoros? n-au intrat golurile in poarta lui ca-n branza?
    p.s. prietenul demichelis isi tampona de-un os cu prostalau ala de balack. cred ca s-a facut loc in sfarsit si pentru caniggia.
    p.s.’ acu, pe bune. romero ala e de pus in poarta?
    l-ai vazut cum arata?
    cand il loveste fro minge, cred ca suspina 350.000 de pitzipoance, nu alta.

  70. jimerino Says:

    coite (sunt la mine pe blog, vorbesc cum vreau), abondanzieri nu era ala. adica nu el era rezerva. ca de ala stiu, pula mea, nu sunt picat de pe vreundeva. nu el era.

  71. sex Says:

    Hey! Someone in my Facebook group shared this site
    with us so I came to give it a look. I’m definitely loving the information.
    I’m book-marking and will be tweeting this to my
    followers! Wonderful blog and brilliant design and style.

Lasă un răspuns

