Ca veni vorba de pariuri si ca sa se mute si tank si surf pe pagina noua…

Conversatii pe messenger. Adica munca.

sorin: auzi ma
sorin: ce cota ai ca prinzi 60 de ani?
jimmy: ce cota imi dau eu in caz ca cineva (tu, de exemplu) ar vrea sa parieze? sau cum?
sorin: da ma.
sorin: mihnea cica 1.95 la el
jimmy: pai nu e bine ma
jimmy: ca eu ar trebui sa-ti dau cota mai mare ca sa pariezi cu mine. da’ asta ar insemna ca sunt mai putine sanse sa-i prind. si nu ies bine. pe partea economica.
sorin: nu ma
sorin: obiectiv vb
sorin: tu esti o casa de pariuri si vine unu ca tine
sorin: ce cota ii dai?
sorin: dar as ala prima vedere
sorin: fara aspect financiar
jimmy: obiectiv vorbind 1,4 
sorin:  =))
sorin: narcisist nemuritor
jimmy: pai daca sunt casa de pariuri tre’ sa ciupesc, nu?
sorin: pai ziceam sa nu ciupesti
sorin: am zis casa de pariuri ca sa iti arat ca tu stabilesti o cota…..dar nu vreau sa te gandesti la financiar
sorin: ca asa clar dai mai putin
sorin: ia sansele si transpune-le in cota
sorin: uite dodo..realist…cota 101
jimmy: ba, vrei sa pariezi sau nu? ce pula mea te targuiesti cu mine? la gamebookers la fel faci?
sorin: ba sincer m-am rugat de ei pentru un bonus la un moment dat
sorin: dodo 101
sorin: bostanu 1.10
jimmy: cu cate preinfarcturi la activ? 
sorin: da ma,chiar
sorin:  =))
sorin: 1.1 el care era sa se duca
sorin: mihnea :  😀

nici cu george nu mi-ar fi rusine cu six packul zilnic
sorigabit:
sorigabit: gata?l-ai injurat de mama?

Aici vine interludiu:

jimmy: futu-ti pe colesterolu’ ala de pe artere si pe 1,95 -ul tau!
mihnel: ce mm?
mihnel: „__
mihnel: mi se pare o cota realista
jimmy: la 130j de kile, da, realista ca ala de a pariat pe xavi alonso ca o da de dupa centrul terenului
mihnel: sunt perfect sanatos cap de pompa
mihnel: am toate analizele perfect
mihnel: anu trecut era naspa
jimmy: shana de ce crezi ca sta cu tine? in speranta unei vaduvii tipurii
mihnel: am remediat tot
mihnel: a da am uitat ca sunt bogat
jimmy: pai la averea olteanului trage ma, ca na, esti unic mostenitor
mihnel: sa crezi tu ca face olteanu gafe de genu asta

Gata interludiu.
jimmy: gata, s-a rezolvat
jimmy: iti dai seama ca asta ajunge pe blog
sorin: nu degeaba insista mitza sa apuc de blogareala
sorin: pai m-am prins ma
sorin: blogarii sunt oameni f plictisiti
sorin: adica ca mine azi
sorin: pana in 6 iti mai dau 2 subiecte
jimmy: deci pana-n 5 doar unu, da?
sorin: aa da,stai,ca tu esti ala relaxat…la 5 ai tirat-o..pai sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate cu 1.4 ala…
sorin: termini scoala aia de soferi?
sorin: ca ar fi bine de stiut
jimmy: angajati? 
sorin: nu ma…dar daca o faci…se duce cota mult in sus
sorin: de fapt cred ca il scot din oferta in pula mea
jimmy: nu, stai linistit
jimmy: eventual d-aia de motor cand m-o lua criza de 40 de ani
sorin: asa a zis si georgianu’ cand a pelcat la olimpiada
jimmy: chiar, avea cota la castigarea probei oare?
sorin: mama iti dai seama cum era sa ii dai cota ca iese in decor?
sorin: ba am baut o cafea,nu cred ca te mai ajut cu nici un subiect
sorin: nu de alta dar plec in club
sorin: am asa o stare…

37 răspunsuri to “Ca veni vorba de pariuri si ca sa se mute si tank si surf pe pagina noua…”

  1. bogdan Says:

    ba,pariuri-nepariuri,m-am facut cu 3 sticle de vin si una de coniac.meci de x2 cum am zis.sa traiasca cioara de traore,ca-i bun ca raducioiu la west ham.una peste alta tot tre’ sa dau eu apa pt sprit,ca au facut doar egal,sa-i iau pletele lu’ toja in madular.
    iar ma-mbat ? ma-mbat,ce pula mea ! ba luca,gloabele dau de baut,ma. ca betiv la betiv trage.

  2. jimerino Says:

    ba, eu l-am pus 1, da’ cu sufletul, ca nu ma deranja nici x. da’ oricum m-a scos sevilla inainte. da’ cu traore ala ai dreptate, nu stiu cine pula mea l-a vazut mare varf, ca sa-mi bag pula-n ma-sa, daca se mai impiedica de doua ori pana la urma reusea sa cada cu mingea-n poarta de prost ce-l facu ma-sa. al 14 fiu nelegitim dintr-un total de 16.

  3. musai Says:

    postul asta se cheama „muie englejilor” de fapt. cat is ei de pariori, la asa ceva nu cred ca s-au gandit vreodata.
    da’ traore, ala, mai traieste inca?

  4. bogdan Says:

    problema nu ar fi ca e al 14-lea. da’ de ce pula mea e nelegitim ? asta-i intrebarea…
    ba’, ce vrei sa spui ‘cu sufletul’ ? esti cu steaua,deci vrei sa bata,nu ? pui 1 la compensatie ? : bat ungurii,prind biletu’ / pierd biletu’,da macar bat ‘gloabele’. cam asa era ?

  5. bogdan Says:

    daca pun apostrof la ba,am o problema . de echilibru. si nu e nici 7. alcoolic imputit.

  6. jimerino Says:

    da ma, asta era ideea: 2 era perfect, x-ul ma satisfacea cam cat o laba bine executata, asa ca am pus 1. m-am ales cu laba.

  7. bogdan Says:

    pai eu ‘am dat pe tot’,vere. desi x-ul nu ma extaziaza,ca tre’sa dau apa aia.
    da’ macar nu fug ungurii la 6 puncte,ca eram nevoit sa planific un atentat la ‘planeta’ ala de muresan.
    daca zici ca e bine executata,laba e un deliciu,tata.

  8. musai Says:

    jim si varu’ lui (am ignorat, voit, partea cu „tata”. ar fi greu de crezut),
    sa ne ziceti cand sa intervenim in discutie. eu si tank, da.

  9. jimerino Says:

    pai mai mult decat prin titlu dedicat eu nu stiu cum sa va invit.

  10. musai Says:

    spune si tu ca dai o bere. minte frumos 😀

  11. tankistu Says:

    bai puteam sa intervin mai devreme …dar cum vorbeau de laba nu m-am bagat. am vazut ca oamenii chiar stiau despre ce vb.

  12. musai Says:

    tank,
    tin sa-ti atrag atentia ca discutia de fond era despre pariuri. valabila si observatia ta, totusi.
    ma mir ca nu ai mai pus link de data asta.

  13. tankistu Says:

    am pus…. da a ajung la gunoi. si cum eu sunt singurul prapadit care nu are parola de la blog…. pula.. nu pot sa-l scot. oricum …era cu laba

  14. jimerino Says:

    gogule, daca intrebi si tu undeva mai in privat ti-o dau, ca nu cred ca stai sa modifici ceva. eventual sa-ti scoti singur linkurile din plasa. daca n-a facut magarii krakilla, in imensa-i betivaneala…

  15. Gia Says:

    poate iti face tot blogu’ mov.

  16. tankistu Says:

    mdea…..

  17. bogdan Says:

    surf,esti necrutator. n-o mai lua si tu ad litteram. ‘vere’ si ‘tata’ erau apelative rostite intr-un moment al zilei total nefavorabil coerentei in exprimare. ce vrei,prin romanica se mai si bea (destul de rar,a se retine).
    prietenii stiu de ce.

  18. musai Says:

    ati auzit, ba? „surf necrutatoru’ „, io-s ala 😀
    bea, ma, linistit, ca n-o sa-ti reproseze nimeni aici… depinde totusi ce bei.

    tank,
    pazea, ca gia e in forma. nu-s ce i-or fi pus ai ei in pachet saptamana asta da’ ai vazut ce i-a facut toaderului 😉

  19. tankistu Says:

    eee…. face ai ea valuri cu batrinii.

  20. tankistu Says:

    http://www.diseara.ro/ro/fun/poza-zilei/

  21. bogdan Says:

    surf necrutatoru’ sau musai unforgivenu’… gata,m-am linistit,deci pot sa beau. da’ ce sa mai beau,c-am topit tot.
    tankistu
    eu am mai mult de 17 si tot nu mi-a venit. e cazul sa-mi pun niste intrebari?

  22. musai Says:

    doar tie.
    da’ ai grija sa nu gaseasca tank link-ul. desi… asta se pare ca gaseste toate trasnaile.

  23. Gia Says:

    Tank,

    Asta e poza zilei, mireasa vanata la uochi:

    😀

    am gasit-o pe feisbuc.

  24. bogdan Says:

    ala cu berea-n mana,slapi in picioare si privire derutata e genial. care nunta,care biserica ?! pula mea,carmol sa fie !
    0% sanse de plictis prin romanica.

  25. tankistu Says:

    tare poza. dar o stiam

  26. Gia Says:

    eee, si io p’a ta.

  27. tankistu Says:

    poza, banuiesc.

  28. Basty Says:

    Pula. Aici e mai plictisitor ca la zappy. Eu ma duc inapoie. Nu, nu incercati sa ma opriti!

    Ok, bine, da’ numai daca imi aratati tzatze.

  29. tankistu Says:

    basty
    care e bah forma corecta la ¨çacat¨? ca tu folosesti ambele forme.

  30. krakilla Says:

    Sa ma culc treaz, ce copii frumosi!

    Nu servesc pariuri, ca falimentez neamul. Nu fac fata viciilor, nu am nici un fel de vointa. Am fumat o tigare, m-am apucat de fumat, am baut o bere, m-am apucat de baut, am jucat biliard pe bani, am vandut vazele maca-mii si tot asa. Deci, nu pun la pariuri, nu joc la loto… da’ tot sper sa castig, ce pula mea!

  31. krakilla Says:

    Am uitat poza pentru Basty:

  32. musai Says:

    betiv.

  33. tankistu Says:

    surf
    cred ca CV-ul lui krakilla chiar asa arata.

    CV

    Betiv.

  34. tankistu Says:

    bai am un super banc.

    Se-ntalnesc 2 pe strada
    – Ba sa vezi ce mi s-a-ntamplat: eram cu ala micu in parc si o gacica vindea baloane si-n loc sa-i zic doamna ce baloane frumoase aveti i-am zis doamna ce balcoane frumoase aveti.
    – Asta nu e nimic, sa vezi ce mi s-a-ntamplat mie: eram cu nevasta dimineata la micul dejun si-n loc sa-i zic draga da-mi si mie untul i-am zis: fa futu-ti pizdaa matii de cand m-am insurat cu tine m-am nenorocit.

  35. tankistu Says:

  36. toader Says:

    ma, da’ voi sunteti microbisti?

  37. Ramnicu Valcea Says:

    MIHNEL e pedofil , fiti atenti .
    E cercetat de politie in momentul de fatza .

Lasă un răspuns

