N-am cartela Cosmote (ati cautat pe google cosmote si ati ajuns aici? sa va iau mortii-n pula!)

Unu de la catavencu nou (sau cum pula mea ii zice) zicea ca tot prostu’ are cartela cosmote si blog. Una pe care o stiu oarecum, pizda buna, tovarasa unor tovarasi, zicea ca ea isi inchide blogu’ pentru ca nu mai are ce sa scrie pe el, ca nu mai are inspiratie, ca a devenit o chestie pe care o face mai mult din obligatie decat de placere, ca pula mea, nu mai stiu exact. Are 21 de ani. Ai 22? Pe acolo. Oricum nu era neaparat despre asta. Am un prieten. E baiat, ne injuram in fiecare zi aproape, pe mess, la telefon, pe sms-uri, live, cum o fi numai sa ne zicem cateva, ca asa ne e noua bine cred. Da, in sloboz, e ala de mai jos. Sunt 2? Bine, amandoi. Si tovarasu’ asta zicea, cum puteti vedea, futu-va-n orbite de chiori!, ca blogu’ e pentru oameni plictisiti. Si ma gandeam daca are dreptate. Daca doar pentru aia e. E. Da’ nu e doar pentru aia. In cazul meu omu’ are dreptate, sunt un om in multe momente plictisit, d-aia mi-am facut si blogul. Nu am crezut niciodata ca as scrie ceva interesant, nu ridic probleme, nu vreau sa pun si nu pretind ca pun mintea cuiva la munca, ma fut in mintile tuturor, fiecare sa-si foloseasca mintea cum vrea. Da’ am prea putini oameni care scriu ce-mi place mie cum imi place mie si si mai putini comentatori ai lor cu care sa-mi placa sa-mi bat capul. Ce, aveati impresia ca imi justific blogul? Nu. Aveati impresia ca sunt beat si vreau sa va injur, in buna traditie? Nu. Iaca ma plictiseam. Cineva o avea dreptatea lui…

232 răspunsuri to “N-am cartela Cosmote (ati cautat pe google cosmote si ati ajuns aici? sa va iau mortii-n pula!)”

  1. musai Says:

    pai d’aia mi-as face si eu blog. nu, nu mi-am facut, asa cum in mod eronat, tendentios si malitios (pe deasupra, dedesubt si de jur imprejur, ca-i gras) sugereaza tank. nu inca.

    p.s.
    ti-a crescut, ma, traficul? ai reusit sa atragi vreo fana de la fata de 21 (are 22?) ?

  2. Hudrea Says:

    Pe jim îl înţeleg că era treaz (dar beat) la 1 noaptea, dar tu ce dumnezo făceai treaz-treaz la 7.43 pe blogul lui? Asta nu înţeleg.

  3. musai Says:

    la mine era 8:43, prezent in campul muncii. impropriu zis dar de efect. deci era aproape 9 la mine.

  4. jimerino Says:

    prezent si eu! a, e deja 11 juma’. si ce? tot de efect.

  5. tankistu Says:

    nici eu nu am cosmote.
    surf
    sa-ti iau camila-n pula. nu m-ai vazut niciodata, cum poti sa afirmi ca sunt gras ??? grasut ar fi termenul cel mai corect.

  6. musai Says:

    jim,
    eschivezi, eschivezi.

    tank,
    pune-te de acord cu hudrea. si el e amator.

    mi-ai trimis poze, ba, betivule. esti gras.

  7. jimerino Says:

    nici nu intreb de ce pula mea va trimiteti poze unul altuia, ca stiu. de la masina mov am inteles cam pe unde bateti. e ok, accept.
    da’ ce eschivez? daca am tras ceva trafic de la zapa? nu, nimic. nicio pierduta ofuscata, nimic. nicio virgina contrariata. ba, 0!

  8. musai Says:

    din acelasi motiv pentru care tu ai aparut in filme regizate de basty. care filme, Domnul e sus, is de-o moralitate rara. de la decoruri.

    (sa vezi acuma cautari pe google „jim, star de film” s.a.)

  9. monica Says:

    Am venit io la tine din blogul de Zapa, sa-ti fac trafic de-acolo si sa se vada-n stats. Deci, 1.

  10. musai Says:

    2.
    dar am auzit ceva mai devreme ceva de 7… sper ca nu erau midgeti.

  11. jimerino Says:

    da, trebuie sa corectez o eroare grava: 7 trompete aparute ieri. multumiri lu’ simo! 😀
    acum o incerc si la jeg, sa vad ce culeg.

  12. krakilla Says:

    Pula mea, si eu tot aia am inteles, si nu sunt beat. Nici macar parfum nu am bagat… Deci, astia doi isi fut poze unul celuilat, ca e normal, asa fac toti barbatii, isi trimit poze cu ei altor barbati, ca asa e si normal. Ce nu inteleg, este aluzia lui Tank la camila lui Surf (de fapt o inteleg, dar nu gaseam o formulare in care sa evidentiez bucuriile lui la camila).

    Dupa cum spunea si asta care nu ne injura: MOV!

  13. shmeny Says:

    cartela nu, dar ai abonament

  14. jimerino Says:

    pe 3 beri? datorie da, am. da’ atat.

  15. krakilla Says:

    nu ma simt bine deloc…

    ai abonament? vaaaaaai. ai abonament cosmote si blog, deci.

    abia astept sa beau ceva…

  16. jimerino Says:

    n-am niciun abonament ma. suna la cosmote si intreaba de mine. singura relatie pe care o am cu ei e legata de o datorie de vreo 3 ani la ei.

  17. tankistu Says:

    aaa…. pai anul viitor se prescrie. si poti sa-ti faci alt abonament. deci e ca si cum ai avea.

  18. tankistu Says:

    jim
    da mah ne trimitem poze. care-i problema? cu tine am si dormit in pat. eat that krakilla

  19. Sofia Says:

    De la Jeg la Zappy, de la Zappy la tine. E ca o conducta virtuala…

  20. krakilla Says:

    ba, sa dormi e normal, ca suntem betivi si stim mersu’, ne imbatam ca porcii si dupa dormim pe unde putem cu cine putem, da’ nu trimitem poze!

  21. luca Says:

    sofia,ai venit cu pluta pe conducta sa inteleg?

  22. musai Says:

    krakilla,
    sa intelegem ca gia inca nu ti-a trimis pozele, si acum, profiti de ocazie sa reinoiesti cererea intr-un mod nu foarte subtil?

    luca,
    sa vezi ce puli iti iei daca ai speriat fata. fi elegant, poate mai vine.

  23. musai Says:

    hudre, calm, e 8 jumate, imi beau cafeaua.

  24. jimerino Says:

    deci de la zappy la mine. se facura 8 in cazul asta, da’ tu esti prima care si declari fatis.
    tank, ai dormit o noapte, dupa care tot la camera cu bautura si droguri ai tras, nu te-ai abtinut. am voie sa zic droguri? cand zici ca vine var-tu? tot in casa presei ma gaseste, ca si cezarica.

  25. luca Says:

    sa o lasam in lapu mea de treaba ca am fost chiar elegant…
    daca nu se mai intoarce insemna ca ea chiar nu era facuta pentru viata asta.
    sofia,te-ai suparat mami?

  26. jimerino Says:

    pana la „mami” nici eu nu vedeam motiv de suparare. 😀

  27. Sofia Says:

    Mami sa-i spui lui….mdea.
    Nu draghe luca, sezi mumos mama, ca nu se supara fata. Dupa ce il citesti pe dl jimerino si pe dl jeg o perioada, capeti o oarecare imunitate.
    Acum daca te intinzi cu gluma, te caut pe google, iti gasesc adresa si ii chem pe tati prietenii mai de peste Prut si o sa vezi tu! Am zis!

  28. montmorency Says:

    musai, moralistule, baga ceva la pipe-line-ul asta. sofia’N’luca.
    pune-l pe tankistu sa stabilesca cotele.

  29. Sofia Says:

    Deci nu ma vrei azi? Buuun. Am stabilit cotele, mai vin la urmatoarea postare.
    Bazzz-bazz, smiorc smiorc…ne-ntoarceam pe teava de unde plecaram.

  30. VanGhelie Says:

    ce forum

  31. bogdan Says:

    jim,daca si vanghelie te-a gasit inseamna c-a mers ceas treaba aia cu traficu’.de-aici incolo curvette poa’ s-o inghita.
    mai bagi si-un dialog jim-russo si om te-ai facut.vine fetele ca albinele la floare.da’ atentie la luca,se vede ca-i chitit omu’ sa le faca vant.
    norocul nostru ca sofia e fata trecuta prin grele…

  32. jimerino Says:

    pe vanghelie ma fac ca nu l-am vazut, poate trece, poate am baut, poate a invatat sa scrie, sau poate chiar nu e el. desi, poza ma contrazice.
    da’ vedeti voi cum sofia (baga-mi-as pula-n el de nume, fara suparare. sau cu) si-a bagat si poza ca sa va sensibilizeze si sa nu mai fiti adunatura de golani care sunteti desi eu tot incerc sa va domnesc? vedeti. si de ce pula mea nu va comportati in consecinta? ca o sa ajungeti sa futeti cat jeg in ritmul si cu stilul asta.

  33. montmorency Says:

    jimerino, in „urmatoarea postare” ai sa descri metode de domesticire a betivilor?
    metode brevetate, nu traditionale.

  34. jimerino Says:

    pentru d-alea incercati la shmeny, ca doar nu ma domesticesc singur. 😀

  35. bogdan Says:

    asta e ca-n episodu’ ala din seinfeld,in care george le face pe toate cu curu’n sus si-i iese treaba de mare exceptie.
    ba,adica nu e bine ca devenim brusc manierati ? sa fim eleganti,zic.
    altfel nu faci nicio treaba,impulamea ! (citam un clasic in viata).

  36. tankistu Says:

    jim
    noi deja futem cit jeg.

  37. tankistu Says:

    scuze, surf cred ca fute chiar mai putin. da´ ajunge el in tara.

  38. montmorency Says:

    incercati, enjoy…..bla, bla,….
    am vrut sa hexprim ceva. almanahe, almanahe….. bla, bla, enjoy…..
    incercati….. 🙂
    tankistu, cote?…..

  39. Sofia Says:

    jimerino, tie nu iti place numele din acelasi motiv pe care l-a afisat si Gia, sau? 😀

  40. montmorency Says:

    tankistu, cote noi: jimerino’N’sofia 🙂

  41. Gia Says:

    Sofie, daca stiam ca-i faci o vizita nu ziceam nimic. Asa tre’ sa mi-o asum. Da’ nu-i nimic, mie nu-mi place nici numele meu. Deloc.

  42. montmorency Says:

    alta caramida insensibila in bloc.
    mama,(gia) iarta-ma da-s beat tare.

  43. Sofia Says:

    E hai! Daca la Sofia inteleg, pana acu’ ceva ani nu raspundeam decat la Elena, sa nu-ti placa Gia e greu de inteles…

  44. Gia Says:

    Montmorency,

    bine, te iert. da’ gata cu mamele, bun?

    Sofia,

    e o prescurtare impamantenita cand eram mai mica. ma mai cheama si Carla, da’ nu-s foarte obisnuita cu numele asta.

  45. Sofia Says:

    Si iata cum blogul masculin al lui jimerino se umple de floricelele roz-violet ale conversatiilor feminine.
    Sa mai zica vre-unul acum ceva de pula…sa vedem cum iese. 😀

  46. montmorency Says:

    ba jimerino, ce pula faci? stai acolo camuflat si urmaresti regretele provocate de gia?…..ori ce faci? n-auzi ca esti convocat?
    cote, nexam!

  47. montmorency Says:

    gia,
    doar tu si mamica….imi mai tineti morala.
    numa’ ca mamica e nascuta pe 8 martie…..

  48. Gia Says:

    sofia

    era mov deja dinainte. dar gata, nu mai zic nimic.

    ‘morency

    da, noi ne-am nascut diferit, numa numa sa-i confuzam pe fraierii astia.

  49. montmorency Says:

    gia,
    la cat de beat is, zau ca nu stiu pe care-i iei tu de fraieri.
    ori, nu-s treji nici astia, adica is prea beti…..si ei….altfel nu-mi explic.
    bine ca m-ai iertat!

  50. tankistu Says:

    bah..ce pula mea e aici bah. asta era un blog serios. imi aduc aminte ca aici ne-a povestit jim cum a fost prima data la curve. si uite unde s-a ajuns.

    in alta ordine de idei…. oi fi avut eu masina mov, am dormit cu jim in pat, am facut schimb de poze cu surf. bah…. da nm

  51. tankistu Says:

    bah..ce pula mea e aici bah. asta era un blog serios. imi aduc aminte ca aici ne-a povestit jim cum a fost prima data la curve. si uite unde s-a ajuns.

    in alta ordine de idei…. oi fi avut eu masina mov, am dormit cu jim in pat, am facut schimb de poze cu surf. bah…. da´ macar nu ma cheama carla. carla….. :)))))))))

  52. tankistu Says:

    montmorency
    bah…tu ce pula mea de cote vrei ca eu nici la loz in plic nu stiu sa joc. de unde pula mea sa stiu cum se fac cotele la pariuri.

  53. Gia Says:

    da, ar fi fost chiar culmea sa te mai cheme si carla 😀

  54. musai Says:

    cica_carla (bruni) are incredere in sarkozy, ca n-o s-o-nsele. pai la fata lui si tank ar avea incredere. nu va ganditi la prostii, e o analogie menita sa sublinieze neincrederea lui tank.
    nu ba, nu in sine, in ailalti. m-at’ inteles?
    pfoaa, sunteti praf!

    in alta ordine de idei, asta nu-i forum, da? asta e discutie atopica. sa nu ne incurcam in notiuni (desi asta ne iese cel mai bine).
    m-am lungit. jim, poti sa faci post din comentariul asta.

    p.s.
    ce face fetele? (tank, chill)

  55. tankistu Says:

    stai sa beau cafeaua..ca altfel nu inteleg nimic din ce scrii. vad doar ca e cu si despre mine.

  56. musai Says:

    repet, chill, nu-i cu sex. nici cu bautura.

  57. tankistu Says:

    pai si atunci de ce mai vb cu si despre mine ??? vorbeste cu gia si sofia.

  58. musai Says:

    pai le-am intrebat, ba, ce fac. ele, fetele. ce vrei sa le mai fac?

  59. tankistu Says:

    chiar vrei sa raspund la intrfebarea asta ????
    e posibil sa nu le placa. si nici lui krakilla.

  60. musai Says:

    incearca. eu ma descurc da’ de krakilla nu raspund. asta cand o ia pe parfum…

  61. tankistu Says:

    bah…lasa prostiile… fii atent aici stire. colegu´ bill nu mai e cel mai blindat. acu e unu carlos slim helu. pfooaaaa….

  62. musai Says:

    am vazut, deja am pus cerere de infiere. pula mea, din atatia bogati s-o gasi si unu cu inima mare. (inima e inima si nu altceva, da?)

  63. tankistu Says:

    unde se pune cererea ??

  64. musai Says:

    pai daca-ti zic, imi diminuez sansele. cam cu 75-80% avand in vedere volumul tau 😀

  65. jimerino Says:

    CE PULA MEA!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????/

  66. musai Says:

    cate emailuri ai primit?

  67. jimerino Says:

    coaie, s-au dus in spam si ma gandeam deja la cate loterii am castigat, cati unchi nigerieni mi-or fi mierlit si mi-or fi lasat mosteniri de milioane…
    cand colo, surf, tank, surf, tank, mon…chestie lunga cu y la sfarsit, surf, tank, sofia, tank, surf, tank, surf, gia, tank, surf……

  68. Sofia Says:

    Chiar, cate scrisori de dragoste ti-au venit pe e-mail de cand iti faci publicitate?
    La intrebarea: „ce face fetele? (tank, chill)” ce copita caprioarei vrei sa se raspunda? ca-i facem pe tank si chil…inadmisibil!

  69. musai Says:

    asta cu_copita caprioarei induce in eroare. chiar am zambit initial.
    nu ma pot abtine sa nu observ, ca nici macar ipotetic nu i-ai da satisfactie lu’ tank. sa stii ca e baiat bun. umpic gras da’ la rata obezitatii din ziua de azi, ar putea trece ca reper de normalitate.
    cu chil-u’ n-am inteles nici eu. propun sa ne mai aplecam pe subiect, sofie.

  70. jimerino Says:

    acum esti prea subtil, n-o sa va intelegeti. lasa subiectu’ si apleac-o pe masina de spalat, ca e mai trainica. si se si aude din hol in sufragerie, da’ asta e alta poveste.

  71. musai Says:

    fereasca! asa cre’ca l-ai consiliat si pe jeg de scrie sarmanu’ asemenea posturi de jele.

  72. tankistu Says:

    jim
    bah… nu stiu ce pula calului da´ eu primesc zilnic mailuri d´astea cu castiguri din mai toate tarile. si asta acum de vreo luna. cred ca au aflat astia ca sunt in foame.
    surf
    ma gindesc ca ar fi cam naspa dupa ce ma ajunti cu problema aia, sa ajung acolo si sa-ti indes vreo mama de bataie. asa ca ar c am trebui sa te comporti frumos.
    sofia
    ne stim de undeva ??? am impartit vreo bere ?? un vin ??? un coniac ?? de unde avem glumele astea ?? pai ne permitem asa, orice ?? faptul ca nu am o relatie crezi ca iti da voie sa incerci sa profiti de corpul meu ???

  73. jimerino Says:

    de TOT corpul?

  74. musai Says:

    repet, ti-as fi sef in eventualitatea ca se rezolva. de obicei stiu ca subalternu tre’ sa se comporte frumos. ca ma injuri dup’aia la o bere, asta e altceva da’ in campu’ muncii ne aliniem profesionalistic, da? 😀

  75. Sofia Says:

    Si daca iti dau o bere pot sa profit? Nu neaparat de corp, dar de spirit as putea?
    Imi cer scuze daca ti-am oripilat sufletul sensibil cu glumele mele brutale, sper sa nu-ti ramana sechele pe are sa nu le poti remedia cu bere!

  76. luca Says:

    vezi musai ca ai dat cu bolovani in mine aiurea? am incercato cu ´´mami´´ nu a sarit deci…nu o mai socheaza nimic.
    sofia,esti cool :))

  77. luca Says:

    musai eu acu am vazut postu cu pariurile…hm cand am vazut ca ai sarit sa ii iei apararea sofiei am crezut na…baiat,sare pentru fata era logic undeva…da acu imi dau seama ca tu ai ceva cu mine.despre ce gloabe vorbeai ca nu mai stiu…

  78. animal00 Says:

    bah jim. nicio nam cosmote. miaj pl,
    Da am alessya, traitzar neamu pentru link!

  79. bogdan Says:

    de-abia scriu de beat ce sunt. zic,in baza traditiei,ca chefereu’ (cacofonie asumata de un om manga) nu face mai mult de un egal cu javrele.
    asa,si ca sa fiu si eu macar o singura data on-topic:nici eu n-am cartela cosmote !
    jim,unde pula noastra o tot freci ? ‘intoarce-te inapoi !’

  80. bogdan Says:

    mahmureala e atunci cand te strange casca de-ti vine sa inchizi ochii si sa-ti bagi pula ? iar daca striga cineva pe langa tine ai dreptu’ sa-i dai o felie peste ceafa ?!
    nu stiu,intreb si eu…vorba lu’ penescu: ‘nu stiu,nu stiu,cre’ ca nu stiu’.

  81. Gia Says:

    nu-nteleg de ce il mai sfatuiti sa isi defineasca publicu tinta, mie mi se pare limpede ca aici mai toata lumea e beata.

  82. montmorency Says:

    beata, e putin zis.

  83. montmorency Says:

    prima data-i in miscare.
    in al doliea rand de idei, (uite ca exista si al doliea rand de idei si nu „alta ordine de idei”) vesela. 🙂
    optional, daca vrei sa adaugi si „de mii de ani incoace”, obligatoriu-i si trista.
    abia dupa astea-i beata.

  84. musai Says:

    dupa cum te exprimi, bine ai venit in club.

  85. tankistu Says:

    ma doare capatana de mor. jur sa nu mai beau in viata mea. sau cel putin pana data viitoare.

  86. tankistu Says:

    mie starea de dupa betie imi face dor de casa. imi doresc sa merg sa ma dreg la Casa Bana pe St. cel Mare.

  87. montmorency Says:

    m-a botezat musai! ce mandru ma simt!
    si implinit! 🙂

  88. bogdan Says:

    azi e bine…ciorba acra si oameni plictisiti.nu mai beti,ba !!!

  89. musai Says:

    de ce, ba? uite, lu’ tank ii vin idei la betie. bine, la toti ne vin idei, el insa le si tine minte.

  90. jimerino Says:

    eu le notez in telefon. iata una: „de ce patima bauturii are conotatie negativa si alte patimi nu?”. salvata la drafts.

  91. musai Says:

    data viitoare verifica-ti drafturile, poate gasesti si raspunsuri.
    de fapt, lasa, citesc (la alegere) un post mai vechi 😀

  92. jimerino Says:

    ti-l recomand pe ala cu „punem titlu nou”. e din acelasi film.

  93. musai Says:

    filmografie, nu fi modest. cam cat o telecinemateca, asa.

  94. VanGhelie Says:

    ontopic: n-are a face cu plictiseala, si nici cu cartela cosmote. misto petrecere aici. m-am inselat cu forumu. si nu, nu te-am gasit cu goagal

  95. bogdan Says:

    musai
    stii cum e,calitatea ideilor deriva din cantitatea consumata. de exemplu, mie mi-ar trebui de la 5(cinci) beri in sus ,plus ceva tarie sa-mi cace mintea vreo dilema precum cea a lui jim. nu-s in stare nici treaz sa raspund…
    sa mai retin si framantarile ce ma cuprind in timpul unei crunte matoleli,asta in cartea mea se numeste maxim,nene. maxim,am spus !
    cu atat mai mult tre’ respectat tank.

  96. animal00 Says:

    bah jim. Expliciteazami si mie ce plm ie aia „oafa tarnosita” sa nu mor prost…

    😀

  97. musai Says:

    aici punem doar intrebari serioase, oafe tarnosite nu servim. ceva marca inregistrata sau garantat „de la unchiu’ de la tara”, mai merge.

  98. jimerino Says:

    ba, o oafa este expresia pentru tarfa folosita pe la mine prin casa intr-o vreme. nu stiu daca e preluata sau daca e productie proprie a mea sau a coanei mama, da’ mie mi-a ramas. la tarnosita alege si tu din urmatoarele:
    TÂRNOSÍ vb. v. ameți, atinge, bate, boți, chercheli, îmbăta, jegoși, lovi, mânji, mototoli, murdări, păta, șifona, turmenta.
    eu as alege:botita, jegosita (da’ nu de catre jeg insusi), manjita, patata, sifonata.

  99. animal00 Says:

    templm de nesanatos :))

    mersi pentru aceasta expresie

  100. musai Says:

    cacand fu vorba de facut etimologii la diverse altele, te-ai eschivat da’ la oafe tarnosite, repede te-ai gasit academician.

  101. jimerino Says:

    n-am facut-o ma pe a lu’ filosofie? de ce esti cu muia-n fapt?

  102. musai Says:

    pai, ma, aia era o biata schita obosita pe langa apologia facuta aici.
    unde mai pui ca aici ai folosit referinte incrucisate, pe cand colo, ai expediat filosofia ca pe-o… oafa tarnosita. deci fii corect, domnule.

  103. tankistu Says:

    da bah. azi te duci cu prietenii tai de pahar sa vezi meciul ??? eu zic sa nu abuzezi de alcool ca tu la bautura incepi cu ¨muie dinamo¨ si termini cu ¨ sa va iau mamele-n pula de caini tarnositi¨ si mi-e ca aia sa nu te domine la capitolul numar si sa nu-ti traga la papacioaca. in rest ? te-ai impacat cu nea jiji ??

  104. tankistu Says:

    surf
    nu de tine e vorba mai sus. ca la voi e mai greu sa va omoriti la betie…in primul rand din lipsa de alcool

  105. bogdan Says:

    i-auzi ba,c-am incercat sa le cumparam un jucator javrelor. pai,pula mea,daca joaca asta cu ov. petre la marcaj ar cam trebui sa le luam juma’ de echipa sa-i facem. cica printu’ pocnitoarelor uzate ar fi rezistat tentatiei.
    sper sa-i capacim,baga-le-as intarita-n grumaz !

  106. tankistu Says:

    a fost muie…dar se pare ca steaua a stat la capatul eronat al pulii.

  107. bogdan Says:

    nerecomandat minorilor.asadar:
    – cum mortii ma-sii sa joci cu petre la marcaj ? stia si-un copil de 10 ani ca mijlocu’ e-n curu’ gol.
    – ce pula mea cauta si toja pe teren ?
    – ajungi sa joci cu balanel fundas stanga ?!!!!!!!
    – joaca 14 jucatori care nu inteleg ce inseamna un meci cu javrele. mic napoleon,ce cacat de pregatire psihologica faci inainte de joc ?
    – sloboz,niciun sut pe poarta ?
    – cine gatu’ stramosilor e si parpas ?
    si ce e mai dureros e ca umilinta asta are toate sansele sa se repete in sezoanele urmatoare.
    scursura analfabeta,mars din ghencea,lua-ti-as toti albanezii pe cocar.
    si mai presus de toate,MUIE dINAMO !!!!

  108. tankistu Says:

    bogdan
    de golanski nimic ?? ca trecea alexe ala pe linga el ca rapidu pe linga marfar. ca sa nu mai zic de banel. inainte alerga ca un bezmetic. mare branza nu facea, da macar tragea un om dupa el. acu´ nici nu mai alearga.

  109. luca Says:

    steaua vine in groapa ia muie si pleaca.cam asta e tot ce imi vine in minte…
    tankistule,sa se duca frate la maratonu´retardatilor banel al lor.fata de retardat are,din club de retardatzi se trage.are CV cu referinte omu.

  110. bogdan Says:

    tank
    ba,am mai pierdut meciuri d-astea,da’ atata neputinta n-am mai vazut.aici consta umilinta.preferam s-o ia mai rau,da’ sa vad si eu fotbal,sa vad ca alearga pana le sar ficatii,sa vad macar 5-6 centrari de la tigan sau ungur.
    de golanski ce cacat sa mai zic…omu’ era pierdut inca de la urziceni,cand fugea pe langa frunza de zici ca vroia sa-l invite la dans.apoi banel nu mai fuge de vreo 2 ani.a dat si cioara de pizda,ce vrei.
    acuma ne resemnam,ce pula sa facem.da’ parca nimic din ce era echipa asta odata nu mai vad.e trist,ba.

  111. musai Says:

    si ce, ma, crezi ca asta o sa-i ajute sa mearga in cempionslig? or sa le stea in gat punctele astea. iar.

  112. tankistu Says:

    bogdan
    exact asta ma fute la creier si pe mine. neputinta asta. aseara si delta tulcea o batea pe steaua.
    luca
    nu te imbata cu apa rece. aseara daca jucati cu delta…nu cred ca scoteati mai mult de un egal. in ce priveste muia…. lasa ca steaua a fost pe acolo si a mai si dat. oricum aseara orice echipa din prima liga batea ppe steaua cu 4-5 la 0. numai descultii aia de la dinamo au reusit sa bata doar cu 2-0.

  113. tankistu Says:

    surf
    nu ajung ma in CL. ca nu termina pe primul loc. stai sa vezi ca incep baietii petrecerea. ca doar au batut pe steaua. o sa rupa pulhac discoteca. ca N´Doye a spus de aseara ca nu poate sa se duca acasa. el vrea un pic de fiesta. cred ca Messi si acum asteapta alea 2 zile libere pe care i le-a promis Pep dupa ce a castigat 6 titluri.

  114. luca Says:

    e drum lung pana departe…titluri si alte alea.
    de ce ne luatzi voi fericirea cu resemnarea asta comunista ´´steaua era varza domne aseara o batea oricine´´?
    hai ssshhht ca ne pregatim de sampions lig.

  115. animal00 Says:

    na zis nimeni bre ca pe steau o batea orcine.
    o umilea 😀
    luaiajfatzanpl lu el ciobandante

  116. Gia Says:

    bai, nimeni nu se uita la enbi’ei…

  117. musai Says:

    s-o cam dus la vale enbiei-u. ma mai uit in pauzele de la meciuri 😀
    messi o fost maxim aseara. maxim!

  118. jimerino Says:

    ba, cica e tare nbeiu’ se uita niste tovarasi. da’ e tarziu vere, eu daca nu ma culc pana in 2 juma’ a doua zi nu servesc munca. deci e cam pizdita treaba cu nbeiu’.

  119. musai Says:

    nu e, ma. de fapt nu „mai” e. nica spectacol si o carca de ratari.

  120. jimerino Says:

    pai ba, depinde la cine te uiti. ca si pe vremuri jucau bulls, lakers, celtics si in rest…restul. mai ajungeau spurs, mai cateodata knicks, indiana era pe acolo doar cu miller, sonics cu payton si rainman cum il chema, jazz mai faceau cate o sfaraiala… da’ baza in 2-3 echipe era, ca si acum.

  121. musai Says:

    aha, i read you, i read you. deci ma uitam la toti prostii de nu mai vedeam baschet.
    pai, na, cum ziceam, ce mai prind prin pauzele de la fotbal 🙂

  122. Gia Says:

    mie micul dezavantaj la NBA mi se parea faptul ca aia-s prea buni sa rateze. da’ ma gandesc ca tu zici in general…

    si, in sensul asta, daca cauti scene pe youtube din baschetul european, sunt niste comentarii absolut demential de amuzante scrise de americani despre cele mai „imposibile” faze de pe la noi. baga aia misto tot la glezne.

    era totusi dragut de mers in weekend la ICIM si West Petrom, mai ales daca erau prin semifinale. convingeam baietii sa vina cu mine la ICIM si fetele la West Petrom. Functiona intotdeauna.

  123. musai Says:

    ca sa vezi de unde rasare promoter-ul 🙂

  124. luca Says:

    mama de cand cu discutiile astea ,parca mi-e si jena sa mai injur…
    am prins o data un x la baschet,in rest nu prea ma omor cu el.

  125. musai Says:

    eu am prins o echimoza, mi-a intrat un bulangiu cu genunchiul in pulpa. tot la baschet. in fine, o fost greu.

  126. Gia Says:

    si mie, dar tot eu mi-am julit genunchii. sa zicem ca tot la baschet.

  127. montmorency Says:

    echinoctiu, a trecut. azi e primul patrar.
    urmeaza:
    floriile
    pe 30, luna plina
    Pastele
    saptamana luminata
    pe 9 aprilie, izvorul tamaduirii
    duminica tomii
    alte patrare(prime si ultime), luni noi si pline pana,
    pe 13 mai cand e inaltarea
    Nu bagi, un post nou, jimerino, sa ne mai radem? 🙂
    Parca si publicul e amortit (si cred ca ar vrea)
    Ori, e de la astenie. 😛

  128. montmorency Says:

    musai, e bine semnele de punctuatie si virgule?
    recitind, mie, mi se pare ca nu (prea), pe primul rand.
    mergea virgula dupa „azi”

  129. musai Says:

    apai, ma, nus’ ca nu chiar ma pasioneaza. da’ numa nu te’ntrista, intreaba de hudre cand l-ai vedea prin zona, ca-i tare amabil in situatii de speta asta.

  130. montmorency Says:

    ma-ntristez, ma, daca nu baga jimerino ceva nou.
    hudre nu mai e prin zona de ceva vreme, asa ca numa’ tu ramai la corecturi 🙂

  131. luca Says:

    gia,cand vad o femeie julita in genunchi ma jur ca bashetul e singurul lucru la care ma gandesc…

  132. montmorency Says:

    no, dupa cum se zareste, fiecare detine prioritatea lui.
    deci fiecare cu pasaricile lui 🙂

  133. montmorency Says:

    ar vrea luca sa fie gia pasarica lui…
    cine n-ar vrea, mana sus 🙂

  134. surf Says:

    gia n-ar vrea. din motive evidente, zic.

  135. montmorency Says:

    no, zic, motivele nu-s totuna cu dorintele.
    si pune-o sa ridice mana sus, (evident) atunci.

  136. Gia Says:

    observ un lucru ciudat pentru blogul asta, ‘morency devine din ce in ce mai coerent DUPA ce a postat pe aici.

  137. Gia Says:

    doopuncte chiar.

  138. musai Says:

    neah, doar cand se adreseaza direct cuiva. la monologuri inca mai are emotii 😀

  139. montmorency Says:

    apai tu gie, si hubble-ul observa galaxii neregulate.
    Dupa ce le vede pe alea, gaseste asemanatoare cu asta. da’ nu stie care-s mai multe si care ar fi normale. alea sau astea.

  140. tankistu Says:

    unde o fi el krakilla ??

  141. jimerino Says:

    la fetesti sau floresti sau plopeni. oricum, prin aceeasi zona.
    in alta ordine de idei:

  142. musai Says:

    ma, cam cat de abstract ti-ai propus sa fii? ca sa stiu cu ce completez dupa alea doo puncte.

  143. jimerino Says:

    a, da. tu acum alternezi musaiu’ cu surfu’ ?

  144. Gia Says:

    scuza-l, o adormit putin.

  145. montmorency Says:

    musai vrei sa te completezi cu gia?
    gia, vrei musai sa te completezi cu el?

  146. musai Says:

    eu? nu. poate surf.

    fiecare browser cu identitatea lui. pai…

  147. Gia Says:

    Da’ tu ce tăt vrei să mă combini? Pimp.

  148. montmorency Says:

    mai bine-mi vad de treaba mea, ai dreptate

  149. musai Says:

    acum ce faci, o arzi defensiv? cum vrei sa razbesti in viata, asa? pfff!

    tank,
    po’ sa-i spun ca-i praf?

  150. montmorency Says:

    apai ba musai, daca o intrebam ca, ce-ar vrea? ar vrea sa-i povestesc depsre telescoape, galaxii si fazele lunii, iar, nu era cumva bine.
    pimps cu zmeura.

  151. musai Says:

    despre telescoape, restul se subintelege, doar no sa te uiti cu telescopul in baia vecinei de vis a vis, zic.
    sandy bel.

  152. Gia Says:

    bine bine, va zic ce-mi place si dupa aia puteti sa imi ziceti inapoi. o sa ma prefac surprinsa!

    : science talk. integrale, fizica, programare si, de ce nu, chiar si galaxii.

    chuppa chups!

  153. montmorency Says:

    😀
    m-am si vazut cu o bagheta (din-aia telescopica) in mana, explicandu-i giei, pentru inceput, structura unui telescop si principul de functionare.
    merlins cu crema.

  154. tankistu Says:

    e praf.

    fetesti floresti plopeni. toate in aceeasi zona. romania.

  155. musai Says:

    ma asta-i din ala pentru care cuvantu’ „introducere” se refera strict la preliminariile unui text/discurs. imagineaza-ti…

  156. jimerino Says:

    auzi la gia, cica numai cu programare.

  157. montmorency Says:

    if: {
    jimerino new post,
    i will avoid tankistu [as long as i could] (de-aia i se falafaie lui)];
    if: {
    (mean)while:
    musai is cooking,
    and gia is looking through telescope;
    (mi se falafaie si mie)};
    end program.

  158. anowen Says:

    monto
    execute?

  159. montmorency Says:

    compilate prima data.
    si vezi ca iti da o eroare: falafaie.
    corectam: fâlfâie

  160. Gia Says:

    ba in limbaju sus-mentionat nu e execute, ci RUN.
    (gluma tocilareasca, da’ era nevoie).

  161. montmorency Says:

    din ce-mi amintesc, parca era si ceva cu rularea. da’ asta-i numa’ maine.
    azi e doar bere.

  162. musai Says:

    add lib?

  163. montmorency Says:

    no-păi gie, stăi asa o ţâră.
    daca in comentariu meu, puteai sa clickuiesti „asta” si aparea o poza cu andromeda, stiai ca-i luata de habăl? poza, zic.
    ca pe urma, iar, zice musai ca-s praf.
    si-s abia maine.

  164. Gia Says:

    poftim?

  165. musai Says:

    recidivist, ce sa-i ceri. (asta-i cu cateva grade sub betiv 😀 )

  166. Gia Says:

    e cu cateva grade peste orice. sau cu cateva fumuri. tomeito, tomato.

  167. anowen Says:

    ia, ba, sa moara mama de mai zic ceva!

  168. Gia Says:

    asta e atat de vechi incat tank nici nu avea inca masina mov.

  169. anowen Says:

    tu faci misto da mine sau da tank?

  170. musai Says:

    cam scurt. probabil la ei se rezuma la tehnica aburirii gazdei intru facilitarea intrarii in casa.

  171. montmorency Says:

    no, cum era? is pe linie, ori sub linie?
    ca va tat contraziceti aici. si nu mai inteleg nimic.

  172. Gia Says:

    esti pe mai multe linii chiar.

    anowen, de amandoi. 😀

  173. montmorency Says:

    musai, cu gradele tale.
    m-ai situat sub zero celsius? sau sub doispe mercalli?
    oriunde as fi, tot timpul ating un maxim.
    si ce, ăia nu erau betivi?

  174. montmorency Says:

    mai multe grade peste noua richter, nu merge. decat daca-s maxim douasprezece pe mercalli, gia.
    astfel, nu exista grade peste orice.
    chiar? cum ar veni pe mai multe linii atunci?
    ham-ham.

  175. bogdan Says:

    Baaaaaa !!! Gura,ba !!! Nu misca unu’ !!! E clar ?!!

  176. montmorency Says:

    nu-i clar! 🙂
    (inca) 🙂

  177. musai Says:

    ma, cu betivii ma mai inteleg, cu nebunii in schimb…

  178. bogdan Says:

    mai sarim si noi gardu’,ba surf. putina bunavointa nu gaseste omu’ la tine.
    prozacu’ e administrat,ne-am linistit si noi.
    a,era sa uit:betiv si nebun simultan merge ?

  179. Gia Says:

    deci, ca tot era vorba (s-asa aici nu ii niciodata vorba despre nimic), mi-a scris un agent secret african ca imi da optscinci de mii de lire ca sa ii fie iertate pacatele. ma intreb de ce am fost nenorocita-tinta a acestui act de caritate, in defavoarea orfanilor din Africa…

  180. montmorency Says:

    musai, medical zic.
    cand te intoxici cu monoxid de carbon, vrei nu vrei, medicul iti recomanda sa devii betiv. betia, oarecum are proprietati curative.
    cand intrebi: „ce rol are sticla aia deasupra?” sticla fiind perfuzia deasupra capului tau.si tot atunci, persoanei deasupra nu-i spui: „ah!, da!!. si-i spui de ce are patru ochi, iar asistenta iti baga in perfuzie ceva cu „k”+algocalmin,(si dupa-aia esti ca un miel) atunci e nebunie.
    pe scurt, daca vrei iti zic si despre peyote. stiu ca nu vrei, oricum. da’-ti pot zice.

  181. musai Says:

    ba spune, cum nu, ne mai informam si noi, mai trece timpul, alea-alea. da’ daca o dai prea tare in buruieni cu explicatiile, sa stii ca nu citesc.

  182. tankistu Says:

    bah…imi spune si mie cineva ce pula calului a vrut sa construiasca O´Sullivan ??? mortii mamii ei de treaba. ca si eu bagam bila ai.

    gia
    daca nu te superi o sa-ti postez pe blog cele 23 de mesaje primite de la diverse ¨institutii¨ internationale prin care sunt anuntat ca am castigat numeroase premii. si poti sa le iei tu pe toate.

  183. Gia Says:

    bine, daca vrei sa i le postez si eu pe cele 387168279987267 pe care le-am primit eu, aci, la jim. dar tu ti-o iei. 😀

    alea cu viagra sunt bonus, si asa nu puteam sa fac nimic cu ele.

  184. Gia Says:

    …a, am uitat de Darius.

  185. bogdan Says:

    tank
    o’sullivanu’ o da in balarii cand ti-e lumea mai draga. imi amintesc ca a ratat un break maxim la bila roz,cred. cum zici si tu,de-acolo ma descurcam si eu.
    asta-i un fel de maradona din meciu’ cu anglia,daca butoiasu’ ar fi ratat cu poarta goala,dupa ce le-a legat alora sireturile.

  186. montmorency Says:

    la peyote, musai, am vazut sfere albastre.
    zice-se ca nu ar fi bine sa vezi lucrurile in rosu.
    zice-se ca ar fi bine sa le vezi in verde.
    (variantele verde si rosu, is intalnite in unele carti+auzite de la terti care-au practicat)
    iar nu stiu ce sa mai cred.
    mai bine beau ceva.

  187. krakilla Says:

    Singurul lucru mai ghei decat tenisul pe acest pamant, e fututul in cur a doi barbati! Tenisul e mai ghei decat Ricky Martin + Michael Jackson la un loc! Pe langa tenis, Naomi pare sexy. Singurul lucru mai urat sunt manelele, care nici macar nu se vad, decat in comportamentul de babuini nespalati prosti muisti repetenti oagari coclenderi, al anumitor indivizi.

    Incep sa cred ca beau prea des, lucru care nu poate decat sa ne bucure… pe toti. NU merg!

  188. anowen Says:

    bah, a aparut chevalier la pet?

  189. montmorency Says:

    cand ma gandesc la ultimul examen, care avea ceva de rezolvat cu senzori, timp de reactie/asteptare si un semafor, bine c-am vazut sfere albastre.
    kr,
    zici de tenisul dintre jelena si martina?

  190. montmorency Says:

    anowen, n-auzi ca e prozac la 2+1 gratis.
    si se administreaza, chiar daca medici nu mai elibereaza retete compensate.

  191. montmorency Says:

    kr,
    jelena din dubai si martina din elvetia. tu de care-ai crezut ca zic?
    in al doilea rand de idei, kr, turneul de la wimbledon am auzit, (nu stiu unde) metaforic, e denumit si splendoare in iarba.
    cum inca e abia aprilie si nu-i rost de metafore, iar medicii nu mai elibereaza retete, cautam promotii la prozac, asa cum anowen ar vrea chevalier la pet. toate bune!

  192. bogdan Says:

    ba morency,eu-s curios cat si cum duci tu la betie,ma. ca betivi d-astia virtuali am mai vazut.
    sa-mi treaca durerea asta crunta de ficat si-ti lansez o invitatie oficiala avand ca scop o betie care sa duca spre incostienta.
    la sighisoara,da. ca-i teren neutru,zic.

  193. montmorency Says:

    bog,
    morency imi zice doar gia, numa’ cu apostrof.
    musai, cand mi se adreseaza stiu. (simt; asa cum si gia simte ce eu inteleg; bizar?)
    in al III-lea rand de idei, daca ficatul te doare, medical vorbind, nu-i prea fain.
    oricand bogdane! de preferat ar fi NU in perioada festivalului.(si tine cont ca pana la sighisoara nu fac mai mult de 1/2 h; si e teren neutru intr-adevar)
    altfel, bogdane, nu conteaza cat/cum duc eu la betie si nu vreau sa fac nimanui concurenta, nici tie. daca ar fi sa, e suficient sa bem 🙂

  194. montmorency Says:

    si ba, nu contorizati ce-i la „china open”. ca nu se compara cu un turneu de pe insula.
    pe insula, evident, e alta atmosfera. si alt fus orar, la o adica.
    asta vrajitor! ma duc sa-mi iau bere!

  195. bogdan Says:

    cine vorbea de concurenta,bre? ma gandeam c-ar fi ceva s-ajung sa vad si eu niste sfere albastre. pula mea,tre’ incercat tot.
    pateu’ meu isi revine el repede,cu toate ca-l pun la treaba in zilele ce vin.
    daca-ti zice gia asa,nu ma mai bag.
    pan’ la sighisoara fac mai putin de o ora si eu. da’ daca tu zici ca ajungi mai repede, pui vinu’ la rece. bun? buuun.

  196. montmorency Says:

    ramane valabil ce ai zis. dupa pasti ba, mai discutam. e inca devreme sa facem planuri.
    nu bag nicaieri mana ca ai vedea sfere. auzi acolo, si albastre! pun vinu’ la rece, vin cu berea si cu ocebeurile. de restu te ocupi tu, bun?.buuun!

  197. Gia Says:

    tenis, michael jackson. krakilla incearca iar sa ma provoace, pe un ton studiat neglijent, dar ceea ce inca nu stie inca e ca io cand beau is, dimpotriva, docila.

    ‘morency, daca ma mai pomenesti mult sughit.

    in rest, la voi e delir continuu. incep sa ma simt in largul meu pe aici, de aceea si trebuie sa fug pana mai am o sansa!

  198. montmorency Says:

    gie, pana mai am sanse (reduse, stiu; te-as ancora, cumva) 🙂
    numa’ ca sa-mi explici cum e ala „delir continiuu” 🙂
    si pe urma cum adica „la voi” .
    aici e jakatta, american dream 😛

  199. bogdan Says:

    da,e delir,ca amfitrionu’ ne-a lasat liberi prin curte si vezi si tu ce-a iesit.
    scapa cine poate.

  200. bogdan Says:

    hai cu 200 si-om dormi.

  201. montmorency Says:

    „continuu”, ba! da’ cum gia e foarte ingaduitoare, o trece si pe asta cu vederea, chiar daca ea-i din fire extrem de atenta la detalii, asa-i gie?
    si io am precizat ca-s umpic…..bine! (deci as avea o scuza.) 🙂

  202. montmorency Says:

    bog,
    stai chill, deorece inca nu si-au facut aparitia „titanii”. 🙂
    prin urmare, noi putem sa mergem pana la douasute 70.
    daca ei nu intervin, (de exemplu musai si jimerino si tank; si poate si altii) nu are „farmec”; si degeaba ne straduim sa ajugem acolo.
    gie, crezi ca m-as mentine cu tine pana la 270?

  203. montmorency Says:

    ptiu! „deoarece”. se trece cu vederea.
    am scuza. am baut. 😛

  204. anowen Says:

    prozac iau pe 16, cand vine pensia. daca nu se mai compenseaza. prozacul. asta pentru ca i couldn’t hold back the spring. intelegi? aici ii fac giei cu ochiu’ 😉 . poate are timp sa ma vada intre doua faze ale sportului rege cu tom waits. cica a aparut G2012. si ca ar fi dezastru. desi nu inteleg cum or mai dibui aia puncul G in 2012, daca trag asta. ma rog…

  205. Gia Says:

    asa. tu incerci sa imi spui ca-s nebuna sau ca vrei sa ma futi? sau ca iti place sa futi nebune? sau ca vinzi prozac contra…in sfarsit!

    e bine ca aveti primavara si acolo la camile. ca parca tu erai ala al’laltu’…

  206. jimerino Says:

    ce pula mea?

  207. jimerino Says:

    krakilla, ia-o p-asta ca e de-a ta.

    http://www.myspace.com/ionelasexy

  208. tankistu Says:

    bah…. nu mai poate omu´ sa se imbete cu ocazia sarbatorilor ca aici e dezastru. gia vrea fututa, anow vrea prozac, mont(si Y la urma) vrea alcool, krakilla….bine krakilla nu vrea nimic. el daca are o sticla de parfum bulgaresc … nu mai vrea nimic. deci …ce pula mea ???

  209. tankistu Says:

    aaaa…. ce pula mea a zis si jim. asta cred ca e treaz…ca e prea coerent

    betivule…noi mai bem un alcool aici , sau trebuie sa vin eu in tara ???

  210. anowen Says:

    gia, e saptamana mare… eu ma refeream la futai ca licenta poetica, nu ca atavism.

  211. tankistu Says:

    aaaa… deci tu vroiai sa futi nu ea.

  212. anowen Says:

    da. tu, adica eu, nu eram eu, adica tu, ci celalalt, adica tu, iar ea nu era ea, ci tu. deci, nu de futai poate fi vorba, ci de laba. in rest, ce ai spus tu e corect.

  213. montmorency Says:

    io cred ca ea se referea la ” al’laltu’ ” ca la oricare (dintre masculi) , ca la ceva virtual, care oricare ar….vrea să…
    că unii de prin zona, zice ca o vazut betivi virtuali, ca mine.
    pai cum i-o vazut daca-s virtuali?
    auzi acolo, si spre inconstienta…. 😀

  214. anowen Says:

    ai vrut sa spui birtual, nu?

  215. montmorency Says:

    de la birt zici? ori de la crâjma?
    atunci, da! asa-m vrut sa zic, numa’ ca-m incurcat literele, care-s prea apropiate.
    m-am tot gandit, oare dupa ce principiu-s asezate literele, pe/la tastatura?

  216. anowen Says:

    e musai sa fi surf. parerea mea.

  217. musai Says:

    nu-i musai. eu is musai. adica empiric e musai si asta da’ nu’i surf. care-s io, diferenta fiind ca eu sunt eu si ambii musai si surf simultan, pe cand el nu-i nici unul nici altul, rational.
    pula mea.

  218. bogdan Says:

    montmorency
    asa ba,sari de pe-o buca p-alta. da’ daca tot cauti noduri la chiloti nu mai bem,ca nu-i musai.pula mea,pe cand stateam bine cu pateu’ .
    si ba,de cate ori ai zis tu ‘la revedere’ dupa o discutie la telefon? hai,fii sincer.sau tu poti citi si cu nasu’ ?

  219. montmorency Says:

    ba, nu ma mai forta sa gandesc, (cu aluzii si metoafore si altele) ca-s tot beat de lo vreme-ncoace.
    am o scuza, vorba unei cunoscute.
    las’ ca-om bea. daca nu acum, la vara, dupa licenta. da’ tot ne-om imbata.
    da’ nu te-ntrista , (de-aia) vorba altui mare ganditor contemporan. bine?

  220. montmorency Says:

    *de la.

  221. Mircea Popescu Says:

    Io am cautat „cartela mortii la pula lu Becali din a 9-a Be in curu gol chiloti bondage” si-am ajuns aici.

    O fi bine, o fi rau ?

  222. jimerino Says:

    nu stiu daca-i bine sau rau, da’ previzibil sigur e.

  223. tankistu Says:

    bai…eu gaysme d´astea nu imi plac. cine pula mea e popescu mircea ????
    surf …ai vreo idee ???

  224. tankistu Says:

    eu gaysme d´astea nu imi plac. :)))) sunt tare. un fel de salam. sa merge pt mine piesa asta. sa beau cum be(i)am cind eram tanar. muie mah.

  225. jimerino Says:

    e de la a 9-a Ce, ca d-aia il cauta p-ala de laBe, ca sa-i futa un instinctor in freza.

  226. musai Says:

    cine, cui?

    in alta ordine de idei, muie Rapid. in cadru organizat, asa.

  227. Modesto Says:

    Hello to all, as I am genuinely eager of reading this
    blog’s post to be updated on a regular basis. It contains good material.

  228. SEO Organics Says:

    Excellent blog you have here but I was curious about if
    you knew of any message boards that cover the same topics
    discussed here? I’d really love to be a part of community where I can get opinions from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thanks!

  229. dc496.pixnet.net Says:

    of course like your website however you need to take a
    look at the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I in
    finding it very troublesome to tell the truth on the other hand
    I will definitely come back again.

  230. http://Eleanoronaele.blogspot.co.uk Says:

    What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has helped me out loads. I’m hoping to give a contribution &
    aid other users like its helped me. Good job.

  231. Anonim Says:

    sami sugi coale si pula de fraer tot iti place sa injuri na hai ca te injur eu acum idiaotu mati sa mori in chin de cancer cu nevasta in pula la suare sub mare

  232. filme xxx Says:

    You actually make it appear so easy together with your
    presentation however I to find this topic to be
    actually something that I believe I’d never understand.
    It sort of feels too complex and very vast for me.
    I am looking ahead to your next submit, I’ll
    attempt to get the hang of it!

Lasă un răspuns

