Combinatie de 3. Luati-o cate una!

N-am mai scris de mult de fotbal, da’ chiar trebuie. Pentru ca, de fapt, asta ma intereseaza cel mai mult. Oamenii care ma stiu, stiu. Dintre astia de pe aici shmeny si tank au fost cu mine pe NOU CAMP. Shmeny a mai fost cu mine si pe Ghencea. O sa mai mearga si pe altele cand o mai creste Olga. Si tank o sa mai mearga cu noi. Sper ca si altii. Oricum, ideea e ca, dupa Steaua, echipa mea de suflet e Barca. Intr-adevar, Barca lu’ Ronaldinho si Eto’o nu mi-o scoate nimeni din suflet, aia o sa fie Barca pe care o s-o iubesc toata, din toata inima. Dar deja din la fel de toata inima iubesc si Barca lu’ Messi. Chiar si cu accent pe i, cum l-a pronuntat hobana toata seara. Baiatul asta face adevarata magie. Nu se misca la fel de frumos ca Ronaldinho, parerea mea. In sensul ca nu are aceeasi gratie si acelasi joc si nici macar la fel de mult zambet. Zambeste si el, ce-i drept, da’ nu la fel de mult si nu la fel de nonsalant, nu la fel de parsiv. Zic parsiv fara sa ma refer la o parsivenie urata, ci la parsivenia aia profitoare, profitoare de slabiciunea unora, nevazandu-i ca prosti, ca netalentati, doar ca un pic inferiori. Bine, mult inferiori in multe momente, da’ serios, de cate ori vi s-a parut ca i se vede asta pe fata? Vi s-a parut ca proiecteaza prin privire umilinta cu care ii lasa in spate pe adversari? Mie nu.

Ideea era: incercand sa fiu cat mai obiectiv posibil, Messi cred ca va fi mult mai mare jucator decat Ronaldinho. Pentru ca, in primul rand, cred ca va avea o cariera mult mai lunga. Pentru ca mi se pare mai serios. Pentru ca nu e brazilian, si desi e argentinian, nu prea e, e mai mult catalan.

Il iubesc pe Messi pentru ce face pentru Barcelona. De fapt e o mica doza de ipocrizie in ce zic. Il apreciez pentru ca duce mai departe palatul cladit de ala pe care-l iubesc eu, ala care m-a facut sa plang si sa ies in strada. Ce-i drept, pentru ca la vremea aia aveam strada la dispozitie.

RONALDINHO!

PS: Va intrebati la ce se refera titlul, nu? Avem 3 posibilitati sezonul asta: sa-i luam titlul lu’ real, sa castigam CL pe bernabeu, ambele. Che sara, sara!

82 răspunsuri to “Combinatie de 3. Luati-o cate una!”

  1. luca Says:

    mama are iz de articol serios.e catalan omu si bun rau de tot.
    ii aud pe comentatorii pizdii ca ii zic lu ala de la brasov roman ´´tanarul roman´´ si are 27 omu.lu messi cum plm sa ii zica astia ?

  2. bogdan Says:

    pai da.cred ca nu erau mai mult de 2-3 persoane despre care sa poti scrie un post ca asta.ai lasat garda jos,jime.de-asta e cel mai fain joc din lume,de-asta n-o sa stie niciodata despre ce e vorba aia care ne zic ca suntem nebuni (la propriu) dupa fotbal.
    ma gandeam sa te intreb de pe ce planeta e baiatu’ asta,inainte sa vad c-ai scris.cum pula mea sa nu ramai cu fata-n ecran,ca prostu’ ?!
    personal il prefer pe grasut,de pe vremea cand lua primul balon de aur,si-si batea pula de aia de la compostela.dar m-am inclinat si-n fata lui ronaldinho(muie dunga).iar acum,de messi…ai zis tu cam tot.
    sa zici ca nu-ti place omu’ e egal cu a recunoaste ca nu-ti place fotbalu’.punct.

  3. bogdan Says:

    acu’ vad ca si gesepeu’ pune intrebarea cu planeta.plagiatori…rusine dinu patriciu !

  4. mefist0 Says:

    Mai e si varianta a 4-a, sa piarda titlul, sa ii scoata magarul de mourinho sau mosu de ferguson cu autobazele din liga si sa pateasca si pep precum rijkard, dar sa speram ca nu va fi asa:D

  5. krakilla Says:

    esti treaz, sau prea beat. nu avem ce discuta!

    Cand a dat un jucator ultima oara 4 goluri intr-un meci, in Divizia A? Chiar sunt curios.

  6. tankistu Says:

    stii in filme cind doctorul vine si anunta ca pacientul mai are de trait doar o luna ?? cam asa e la madrid acum. simt toti deja ca pe 22 ceva o sa moara. echipa lor de circari. si sunt de acord cu jim. barça lui ronaldinho si eto´o a fost fantastica. dar pe zi ce trece incepe sa imi placa tot mai mult si barça de azi. si culmea nu doar pt messi. pt toata echipa.
    oricum…si daca pierd campionatul, nu e tragedie. chiar daca eu zic ca o sa fie umilinta pe 10 pe bernabeu. dar daca castiga CL aici….ooo boy. e cred umilinta maxima si totala pt madrilisti. umilinta suprema.

  7. luca Says:

    mefist,pep nu o sa pateasca precum raicaaard ca e catalan omu.cam tin la eticheta astia…

  8. Hudrea Says:

    Bă, pentru mine echipa aia de care zici tu e Liverpool. Aş omorî să văd un meci de-al lor, pe Anfield Road; când cântă tot stadionul „you never walk alone” cred că e delir, orgasmic.

    Pe lângă Liverpool, mai ţin şi cu Real, da’ aşa, în subsidiar şi nu cu prea multă convingere sau tragere de inimă. Da, recunosc, Messi cred că e cel mai bun fotbalist pe care l-am văzut vreodată. Ce-l face diferit e tocmai ce ziceai tu: e serios, inteligent şi cu picioarele pe pământ. Ştie că e mai bun decât ceilalţi, dar îi respectă, fie ei colegi sau adversari.

    Mai mult ca sigur vor câştiga CL şi vor lua titlul chiar pe Bernabeu, făcând spectacol. Şi tot Bernabeul va aplauda, c-aşa-i într-o ţară civilizată. Sau nu?

    Titlul în Spania se joacă sâmbătă, pe Bernabeu. Bate Real. 😉

  9. jimerino Says:

    bate o pula. da’ ce sa ceri de la un clujean care tine cu cfr? m-am mai gandit, daca nu ia titlul parca nu e intreaga umilinta de a lua CL pe bernabeu. mai ales ca real, din nou, la vremea aia nu va mai fi avut treaba demult cu CL. deci sambata tre’ sa le dam fatala „si o si”.

  10. Hudrea Says:

    Singurul motiv pentru care ţin cu CFR e un soi de patriotism local. La noi în Ro oricum nu se joacă fotbal. Zi tu când ai fost ultima dată mândru de prestaţia Stelei, indiferent dacă a pierdut sau nu. Am recunoscut deja că Barca e în formă bună, nu? Am zis doar că le-ajunge că iau CL pe Bernabeu, mă dă-i pulă, ajungă-le.

  11. jimerino Says:

    tocmai ce-am zis ca nu prea ajunge. si asta cu patriotismul local e o imbecilitate. o inteleg la bozgorii de la miercurea ciuc, da’ frustrarea asta de provincial…ba da ma, o inteleg si pe asta, va inteleg, vroiam doar sa mai zic si eu ceva cu frustrare si mi-am ridicat-o. de steaua nu prea am ce zice.

  12. Hudrea Says:

    Na-o, la fileu: de ce căcat ţii cu Steaua? Nu că ar fi rău sau bine, nu-i reproş, sunt curios.

  13. jimerino Says:

    pentru ca tin minte ca se bucura lumea dupa 86 si dupa aia, in 89 cand am jucat finala cu milan era mama internata si a doua zi am mers la ea la spital si imi zicea sa nu fiu suparat, ca e bine, n-are nimic grav. da’ eu eram suparat ca pierduse steaua, ca oricum nu intelegeam eu ce are mama si daca e grav sau nu. si am ramas asa.

  14. Inah Says:

    mey, eream sigura ca te bagi la o vorba despre barca si messi.
    e prea de tot.
    nu stiu ce le poate susura in ureche guardiola ala de-i mobilileaza in asa hal….
    oricum, n-am mai vazut de mult atata drag de fotbal.

    p.s. parca vad ca face minunatul cacatu praf la mondiale. ca o sa fie si higuain acolo…si samuel (si simeone, caniggia, veron,….nu?).
    daca-l pune diegoarmando conducator de joc….pfuai, pacat de efort.

  15. Basty Says:

    Băi copii băi, când o să renunţaţi voi oare la chicotele pubertine cu „provinciali, frustrări, bucureştiu rulz” şi o să deveniţi oameni serioşi, o să dăşchideţi ochii şi o să vedeţi în ce hazna trăiţi?

    Şi nu numai atât, da’ o şi exportaţi.

    Tulai doamne, unde-i IRA-ul românesc?!?!?

  16. Hudrea Says:

    Lasă-l, basty, zicea că glumeşte. Glumeai, jimel, nu-i aşa?

  17. jimerino Says:

    glumeam pe dracu. sa ma fut in partea voastra de tara. cica noi exportam. pai in pula mea, in 90 cati locuitori avea bucurestiul, ma? toti taranii vin sa se aciueze aici si sa se planga ca ce rau e. da’ sa plece in pula mea. hudrea, tu mai stai mult pe aici? cam cat guvernu’, ah?

  18. bogdan Says:

    de la barca si messi la provincie. o apa si-un cacat suntem toti.
    ma futeam si eu in capitala cam cum o face jim cu partea asta de tara. asta pana am avut treaba p-acolo si-am cunoscut ceva persoane.
    traim in aceeasi mizerie toti,n-are sens sa ne amagim ca unu’ e mai bun ca altu’. zic si eu,pula mea.

  19. Hudrea Says:

    Vezi că eu încă nici n-am zis mare lucru despre Bucureştiu-ţi, mânca-ţi-aş gura ta, frate; încă mai adun material, să nu vorbesc din auzite şi închipuite. Tu, în schimb, vorbeşti din plop, din vârful pulii; marş şi locuieşte 1 an în Timişoara, Brasov sau Cluj şi pe urmă mai vorbim.

    Mitic prost şi plin de prejudecăţi ce eşti. 😉

  20. toader Says:

    eu credeam sincer ca jim e dinamovist.

  21. krakilla Says:

    Nu e dinamovist, se trage din Ploiesti!

  22. tankistu Says:

    hudrea
    oriunde numai la timisoara nu. imi par cei mai aroganti. crede-ma ca am stat cam peste tot in romania. exceptie maramu´. m-au omorit aia la timisoara cu banatul e fruncea, cu ¨de aici a plecat revolutia¨, suntem cei mai tari dintre romani ca noi ieseam inainte afara, etc. atita aroganta ca acolo nu am mai intalnit. am prieteni peste tot. mai putin acolo. de ce oare ??

  23. anowen Says:

    tank
    au si ei mandria lor. nu?

  24. tankistu Says:

    anow.
    sa le iau mandria-n… la misto.

    http://www.wimp.com/sportsreporting/

  25. Hudrea Says:

    tank, e ca şi-n alte oraşe: depinde ce oameni cunoşti. Şi eu am prieteni în Timişoara şi nici unul dintre ei n-are manifestări de genul ăla. E drept, nici n-am locuit acolo, deci nu ştiu cât de răspândit e fenomenul de care zici. Dar e naşpa să arunci verdicte din vârful buzelor (cum fac mulţi clujeni, bucureşteni, timişoreni etc), fără să fi locuit măcar o vreme în oraşul cu pricina. Dacă e aşa, faci ca mantzy, cunoşti 3 timişoreni sau, mai rău, îi vezi la acces în direct şi gata, te-ai lămurit cum e cu timişorenii şi ce fel de oameni sunt.

    Şi eu am auzit multe căcaturi despre „mitici” cât eram la Cluj şi am întâlnit mulţi bucureşteni care chiar erau ca-n folclor, dar asta nu m-a împiedicat să cunosc bucureşteni chiar mişto, ca Jimel, de exemplu. Muie, mă, mitic borât!

    Baiu’ e că noi cărăm multe prejudecăţi cu noi şi avem tendinţa să etichetăm locuitori unei zone după câteva exemplare, care, de cele mai multe ori, nu-s reprezentative.

    Exact cum greşit ne etichetează străini că suntem hoţi, jegoşi şi necivilizaţi…

  26. tankistu Says:

    pai si nu suntem ???

  27. jimerino Says:

    ba, de injurat timisoreni am injurat ieri, la mantzy. azi parca nu mai am asa tragere. da’ hai sa va zic si cum e cu revolutia, care vezi-Doamne a plecat de la ei. se duce hudrea, 1,60 m, si ii fute ditai flegma lu’ tankistu. acum, tankistu, dupa cum ii zice numele, ce ar face? l-ar calca pe cap, nu? da’ vin eu, care sunt smardoi cu acte, si il apar pe hudrea, eventual il si tavalesc un pic pe tankist. bun? bun. e, acum ziceti voi, fara ajutorul meu, ce mare gest istoric ar fi fost flegma lu’ hudrea? o pula, isi lua un mare omor si gata. am terminat povestea, treceti la culcare.

  28. jimerino Says:

    a, hudreo, nu zic ma ca toti clujenii sunt muisti. da’ buf al tau clar a baut tot elixirul prostiei. pai se duce omu’ de pasti la tac-su. el oricum e facut in toate felurile, ca e majordomul lu’ base si asa mai departe. adica un lache, pe romaneste. si iese el cu tac-su, si ala 1,6 m, si nu-i face si el un instructaj inainte: „ba tata, eu sunt prim ministru, vezi si tu, in astea 5 minute cat stam la poza, nu ma face de cacat. incearca si tu sa faci in asa fel incat sa nu par prostu’ casei. gesturile sa fie barbatesti, gen pumn in umar, si ala anuntat, sa nu ma feresc ca o pizda. eventual zici pe un ton grav „emil, du-te de scoate 2 litri de palinca din butoi”, sa se vada cum bem noi barbateste cot la cot…d-astea”. da’ el, pula. iese cu ghidusul ala de batranel si ala buf ou-n cap lu’ buf! bine ca nu l-a si bitchslapuit.

  29. Basty Says:

    Bă, nici o scuză că acolo sau acolo sunt oameni faini. Oameni faini sunt peste tot. Ce folos însă dacă stau şi nu pun mâna să facă nimic. Tot îi papă majoritatea formată din jeguri. Şi aşa e peste tot.

    Stăm facem mişto şi ne scuipăm între noi, de parcă nu ajunge cât ne scuipă imbecilii ce ne înconjoară. De aia zic IRA şi nu, nu-i vorba de pisică. Şi da, e recurentă treaba, fiindcă eu o văd ca pe singura soluţie. Singura.

  30. jimerino Says:

    bine ma, sunt de acord, mai da-l in pula mea pe messi. sa discutam pe tema irei. care ar fi programul pisicii, pentru ce ar milita si atenta, ce ar mana-o in lupta? deci, ce cere pisica in schimbul a ce?

  31. animal00 Says:

    bah io tiu cu realu si muie barsa. scurt si la obect. dar de fapt io tiu cu steaua, deci muie dinamu

    da, ca microbist, CL-ul de anu asta tre sal ia Barca. Si campionatu spaniei realu 😀

  32. jimerino Says:

    cum pula mea sa fii roacker si sa tii cu realu’? deci muie real, sa-mi trag pula prin freza lu’ cristiano, sa-mi pape coaiele nenea guti si sa-l frece-n kek 3 unicorni pe higuain. le umple Barca poarta cam cum se umple solcanu de pula. si fiindca nu prea stau la curu’ omului ca sa stiu exact cat e asta, ii lansez o rugaminte: solcane, fratioru’ meu deviat sexual, umplete-te vericule saptamana asta de pula cum n-ai facut-o nici dupa armata! suge-o, dezmiard-o, aseaza-te pe fiecare pe care o vezi, da-le prioritate alora negre, ca te implinesc mai abitir, alearga-le cu lassou’ pe alea care vor sa scape, inghesuie-l chiar si pe cabral, fa tot ce trebuie facut pentru un 4-0 pentru Barca! e o cauza nobila, pentru prima data in viata ta ti-ai pune gayismul in slujba binelui. fa-o cu sufletul, dar mai ales cu curu’ si cu gura! fa-o lata saptamana asta, solcane! un barcelonist.

  33. jimerino Says:

    erata: am vrut sa zic „fa-o larga”. scuze! 😀

  34. animal00 Says:

    bai tiu cu ei cami amintesc de perioada aia fremoasa din 98 pana prin 2001-2 cand iera cu machelele la mijloc si curatau europa.

    cristiano ie iel cocalar si poa sami stearga slobozu cu limba, dai folbalist. Cam la nivelul lu croatosarbu barsei.
    Higuain sami suga pula ca a ratat tot cu lionu.

    ce numi place e ca vor sal vanda pa raul

  35. admin Says:

    Dacă bate Real, tare vreau să văd pe unde scoţi cămaşa.

  36. jimerino Says:

    croatosarbu suedez sau croatosarbu ala mic krkic?
    liniste nitel ca a venit admin. mie de astia de le zice admin mi-e cam frica, da pa vremea lu’ mircu’, ca te dadeau oamenii la ghena de pe canal si nu mai anturai pizde. deci, camasa o scot simplu. romaneste. 3 zile nu zic nimic si dupa aia dau vina pe arbitraj, pe aia de la real ca au fost muisti, ca sunt tarfe plangacioase, d-astea. si daca nu merge in niciun fel va injur pe toti si schimb postul. chiar, sa pregatesc un post nou, jenant, cum o fi, doar sa distrag atentia la nevoie.

  37. tankistu Says:

    nu pregati bah nici un post. treaba e vb. o sa bata barca cu 1-0. pt ca pep din dorinta de a odihni echipa pt meciurile din CL o sa-l trimita la madrid doar pe Messi. sper sa nu faca vreun fault mai dur si sa fie eliminat…ca madrid ar avea resurse chiar sa egaleze. da’ nu cred, pt omu e elegant.

  38. toader Says:

    ce atata barcelona si real? liverpool din toate timpurile si milan cand juca van basten valoreaza ceva. messi asta da, va ajunge cel mai mare jucator din istorie. da’ asta fiindca i-au picurat astia pe gat hormoni din frageda pruncie. nu poti sa ii spui jucator pe langa dintos. ronaldinho da, se joaca. si raman la parerea mea ca jim are temperament de dinamovist. prea il doare in basca si injura cu atata pasiune. stelistii sunt asa … mai people, mai putin maniaci. eu tin cu urziceni. ce pana mea? aia echipa. au un oras cat un stadion si rup curul la toti.

  39. Hudrea Says:

    Jim, cine e pe primul loc, cine e pe primul loc? 😆

  40. tankistu Says:

    hudrea
    daniela gyorfi.

  41. jimerino Says:

    ba hudre, lu’ toader mi-e lene sa-i raspund momentan, ca ar fi mai lung, da’ tie daca vrei iti zic, ca pentru tine ar fi scurt 😉

  42. tankistu Says:

    se apropie ora…… sa le taiem fasu !!!!

  43. tankistu Says:

    animal00….. azi ai fost la o muie. dar ai stat la capatul gresit al pulii. :)))
    lasa…mai e campionat si la anul.

    jim…
    imi vine sa-ti mai trimit o estrella damm. asa …sa fie. daca o sa o fac …te anunt.

  44. jimerino Says:

    cu inceputul, usurel:1. cine e pe primul loc sa suga pula prin sugere prin cur la 15 baieti mai putin spalati, ba chiar jegosi, eventual din timisoara, sa fie treaba treaba. bun? merci.2. toti care au pus la indoiala faptul ca Barca e TATALOR sa ia alti 15-20 de baieti cu aceleasi caracteristici si apucaturi si sa la clateasca pulile. cu gura. merci. altfel, baurati, este? futu-va-n glanda sudoripara!

  45. bogdan Says:

    baietii au luat-o frumos,metodic. ramane sa mai treaca acum de mourinho,apoi drumul spre umilinta albilor e liber.
    desi as putea paria ca messi va fi mai mult pe jos in meciurile cu macaronarii. si-o sa-l execute pe rand,ca portughezu-i baiat destept. io-l vad pe iniesta omu’ cheie cu inter.
    in fine,sa-ti curga bere-n loc de apa pt punctu’ 1.

  46. bogdan Says:

    a,uitasem. ba,lui pep asta de unde pula mea-i vin ideile astea? sa joci prima repriza cu alves mijlocas dreapta,iar a doua cu puyol fundas stanga !!
    se uita pellegrini ca proasta-n cocar.
    io zic ca asta-i alien intrupat. viva la vida,pt cine stie.

  47. Hudrea Says:

    Bă, Real-ul e ca CFR-ul. 😆 Bagă o căruţă de bani (păstrând proporţiile, desigur), dar nu-s în stare să aducă un antrenor adevărat. Pellegrini e cam dobitoc, nu prea a înţeles el nici după două zile ce s-a întâmplat în meciul ăla. De fapt, cred că nu prea înţelege super-fotbalul. Ar avea o carieră strălucită în Liga I. Poate la Steaua, să-l înveţe ciobanul fotbal şi strategie.

  48. animal00 Says:

    bah, din ceam vazut io, intre 3 halbi si a 4a, realu mi-a amintit de steaua: nici o idee tactica. pacat, iar va bucurati, da campeonatu inaca ii departe

  49. jimerino Says:

    pentru Steaua e departe. rau. pentru Barca nu cred ca-i departe. se mai incurca si real macar intr-un meci. plus ca si in caz de egalitate tot Barca il ia pe campionat la rezultate directe.

  50. animal00 Says:

    6 puncte pana la cluj. da pa ieshi ii batem.

    in spania, de fapt europa, orcum barsa juaca cel mai frumos fotbal. tot ce sper e sa nu piarda la macaronari

  51. jimerino Says:

    greu, greu rau cu aia, mai ales ca mourinho are si boala pe Barca. da’ poate ii mai fuge atentia si la campionat, ca usor-usor o iau in gura de la roma.

  52. tankistu Says:

    za speshal uan o sa o suga original de tot. cu tot sahul pe care-l practica cu jucatorii pe teren. mie imi e frica doar de eto´o. o sa faca pe dracu-n patru sa marcheze in poarta barçei.

  53. bogdan Says:

    ba,ar fi bine s-o suga,da’ nu stiu…
    eu am pierdut un bilet de aproape 2300 ca n-au batut la firenze. cred ca omu’ e cu gandul la messi. sa-l fut,ca e sucit rau. da’ cu eto’o nu-mi prea fac griji. mai degraba mi-e teama de milito.
    sa investesti 2300 doar in bere…de cate ori ma imbatam ? sa mi-o-nghita specialu’ pestelui.

  54. krakilla Says:

    ai terminat cu poponareala asta cu Messi? omul e celebru coa, limiteaza-te la ceva mai posibil gen Naomi, Traistariu, Bote, Monica Anghel etc. baga un articol nou, ca mi-e lene sa-l citesc p-asta iar.

    nu mai e parfum. pula!

  55. musai Says:

    krakilla s-a dat, in sfarsit, in fapt.
    spune „coa”, cat de greu ti-o fost? si-acu ca ai recunoscut, ce asteptari ai?
    aa, cu cuvintele tale si fara linkuri la maximilian ori grasu-nu-stiu-cum.

  56. jimerino Says:

    ba, asta a fost si impresia mea, da’ m-am confuzat nitel la sfarsit. adica…monica anghel? ce pula mea!? inteleg poponareala si krakilla fiind tovaras n-as avea nimic impotriva, mai ales ca n-a incercat sa-mi ia limba-n gura. da’ monica anghel? ce pula mea!?

  57. krakilla Says:

    nici un fel de asteptari. nimic. gol. pula. abis, nu altceva. link…

    Monica sau nu, important e sa futi cu sufletul!

  58. jimerino Says:

    era clar ca ceva nu fac bine, da’ nu puteam sa pun degetul pe…rana, sa-i zicem. sau macar buba. deci la introdus pula greseam, baga-mi-as sufletul!

  59. musai Says:

    despre ce vorbiti acolo?
    io observasem ca a recunoscut ca bea parfumul… [emoticon inmarmurit]

  60. animal00 Says:

    deci inca un punct bah. inca un punct

  61. tankistu Says:

    animal
    de parca real o sa castige tot pana la sfarsit.

  62. musai Says:

    asa cum o sa faca Barca, de exemplu.

  63. animal00 Says:

    mai sunt vro 6 meciuri. teoretic singurul meci mai dificil este cel al barsei cu sevilia.

  64. tankistu Says:

    animal00
    5 mai exact.
    surf
    mai traiesti bah ????
    jim
    am supto pe pula azi. o sa fie greu. foarte greu. cel mai greu. specialu vine la barcelona cu autobaza. mai ceva decat Cirtu.

  65. bogdan Says:

    tank
    tre’ sa miste si ala micu’ in retur,altfel e deranj. si da,o sa fie greu,ca specialu’ mai si ataca,spre deosebire de cartu. ieri a jucat si cu eto’o si cu milito. nu stiu daca pep se astepta.
    oare cati ziceau la 0-1 ca treaba e facuta ?

  66. Inah Says:

    bre, coane Jim…deja intru la conflict de interese: cum naiba sa-l injur pe milito?
    zi si matale, ca esti suflet intelegator….
    :))

  67. jimerino Says:

    pai merge ma. oricum tu tii cu kun la titularizare, banuiesc. nu? e cum l-as injura eu pe…sa zicem surdu, fute-m-as in sanatatea lui prea putin precara si infigea-si-ar lumea madularu-n nevasta-sa ca-n aia a lu’ ghionea! saracu’ ghionea. ce vremuri. ce aparare.

  68. Inah Says:

    tin io tin, da’ se poa’ sa bage fratele milito gol la barca in poarta, nene?
    pai asa de bici sa fie veatza asta?
    orishicum, o sa ne surprinda diegoarmando. sunt convinsa.
    p.s. nu-l vaz deloc bine pe surdu asta, la cate ganduri bune bagi pentru neamul lui
    :))

  69. jimerino Says:

    tin sa te anunt ca azi l-am tras pe veron la abtibildurile panini. asta da surpriza.

  70. Inah Says:

    oaaaaaaaaaaaaa, semn divin. inseamna ca o sa fie titular.
    nu te joci cu trebile astea.
    ne-am incaltzat cu un mos.
    ia, vezi ce mai tragi..poate faci echipa.
    :))

  71. beheader69 Says:

    nici sa nu mai scrii de fobal

  72. bogdan Says:

    unde e toti ? vine sarbatorile ?

    razboi va fi maine seara,ba.razboi am zis.

  73. jimerino Says:

    nu e razboi coane, e fotbal, e mai marfa. si ii promit lu’ decapitatoru’ pulii ca daca bate barca 2-0 ma abtin si nu scriu nimic. da’ pula-n ma-ta tot mi-o bag, asa, de distractie. bati palma? ca eu pula de frunte ti-o bat.

  74. montmorency Says:

    bă jimerino, ce ivălos esti!
    la un moment dat, omu’ m-o chemat la o betie, prin centrul tării, si tu ti-ai bagat pula in tot ce-i mai drag lui. poate-i un betiv, ca oricare alti betivi….
    imi amintesc ca puyol, parca-i suspendat, bati palma, ca fundas central in seara asta e mexicanu’?
    greu de intors rezultatul. inter de prin ’70 si hăt, parcă 2(sau 9), n-a mai ajuns finala.
    treaba lor in seara asta, e sa conserve avantajul si sa prinda ocazii pe contraatac.
    da’ vedem ce si cum iese…

  75. tankistu Says:

    a fost MUIE. doar ca in seara asta …noi am stat la capatul gresit al pulii.
    recunoaste bah…

  76. musai Says:

    io recunosc, guardiola n-a avut cap. ceea ce ma pune pe ganduri… cum cacat si-a luat muie?

  77. bogdan Says:

    pula sa ti-o bati tu de buzele aleia care a facut greseala sa te nasca.esti prost.si sugi.atat.

  78. jimerino Says:

    voi ori sunteti unul singur cu mai multe nume, ori mai multi da’ ati venit in gasca, ori pula mea, nu mai inteleg cu cine ma injur. da’ sloboz, nici nu e chiar important. deci da, a fost muie. pula mea, aia e.

  79. bogdan Says:

    ma prind si eu mai greu,ca ardeleanu’,ce pula mea sa fac ? in crunta-mi betivaneala de unde sloboz era sa stiu ca decapitatoru’ era ala de scrisese inaintea mea ?!
    daca pe el il injurai,atunci retrag.provizoriu,totusi,ca esti imprevizibil. 🙂
    putin prin gura lui montmorency,care m-a derutat si el.
    si nu,ba,nu vin in gasca cu nimeni.nu pe blog.in grup merg doar la fotbal si bere.

  80. musai Says:

    n-ai fost in excursie cu clasa. gata, am inteles.

  81. jimerino Says:

    da ma, oricum zisese mama ca stand down si no go. deci s-a rezolvat.

  82. bogdan Says:

    in excursie am fost pe cand aveam vreo 12-13 ani.in moldova,la manastriri.
    da’ ne durea pe noi la buric de albastrul lor de voronet.
    lr crescusera merisoarele unor colege si noi doream sa culegem fructele.
    fostele iubiri/triste amintiri.
    somon la foc de tabara…primele betii…mi-a fost predestinat,ba.

Lasă un răspuns

