Povestea atat de simpla a motanului Mache. Atat de simpla incat de fapt nu prea exista

Ma trezesc eu dimineata, ca omu’ muncii ce sunt, si in timp ce ma imbracam pe la televizor era o reclama cu Brenciu. Pe un post de muzica. Si zic nervos, cu telecomanda in mana, „da’ mai da-te-n mortii tei de homosexual”. Care asa zice protocolu’ ca trebuie sa fii dimineata, nervos. Nu merge sa te trezesti jovial si plin de viata, ca inseamna ca esti pe speedache si alte michimausuri. Plus factoru’ Steaua, care in 2012, cand ma duc in polonia la europene, ii caut casa lu’ muie ala si-i umplu curtea cu broaste disecate, taiate pe piept ca gaina la voodoo. Bun, revenim la Brenciu, care eu nici nu-s sigur ca-i poponar, desi nu exista nimic care sa-l absolve de suspiciuni, da’ daca esti nervos si vrei sa-l injuri pe unu ca in loc sa auzi si tu o piesa de sa-ti saie mucu’ din nas, intra reclama…nu-l faci homosexual? Il faci. E, si sare coana femeia. Ca „ce ai ma cu Brenciu, ca nu e homosexual si canta foarte bine”. Care eu nici nu zisesem ca ar canta prost si nici macar nu canta, o ardea intr-o reclama. Si oricum, eu insinuasem subtil ca isi umple curu’ de puli, nu ca canta prost. Si m-am prins eu de ce ii ia femeia apararea chiar si in avans, pentru lucruri de care inca n-a fost acuzat. Ca amandoi au scris intr-o carte cu pisici si caini. Cred ca si caini, nu sunt sigur. Pisici sigur. De unde am tras eu concluzia ca daca vrei iertarea pacatelor pe lumea ailalta, tre’ sa dai la babute, sa faci chestii bune. Daca vrei bunavointa pizdelor tre’ sa faci ceva bun cu o pisica (nu s-o cinstesti cu sex, nu merge asa, e chiar nerecomandat) sau macar sa scrii despre.
Fapt pentru care, va voi povesti, pe scurt, despre Mache. Mache e un motan care nu e al meu, da’ il stiu eu, e un tovaras d-ala mai indepartat. Mache e motan de boieri, sta la conac, se linge toata ziua la boase, ca nu e castrat, si din cand in cand, cand nu e rupt de lene, mai fute cate ceva. Fute ce vrea, ca e preferatul boierilor, il iubesc mai mult decat pe boierul junior si il trateaza ca atare. O data, pentru ca boierul junior nu a acceptat sa-l linga pe Mache, pentru ca lu’ Mache ii era lene sa se linga singur, boierii l-au trimis pe boierul junior 6 luni in jungla, intr-un trib de furnicari, unde a fost obligat sa linga pietre. 6 luni. Acum l-au angajat la posta, linge timbre pe bani buni. Performanta se plateste. Si Mache are doi tovarasi, tot motani, tot smecheri. Da’ alt gen de smecheri, motani de birou. Diferenta majora e ca astia chiar tre’ sa se linga singuri mereu. Sau macar unul pe altu’. Ah, am uitat, ii cheama Igor si Ivan. Si Mache intr-o zi e sunat de o fosta colega de site de vanzari de pisici, intre timp ajunsa vagaboanda. La modu’ ca tomberoneza, nu ca se sparge la chec pentru bratari de aur. Doar pentru mancare, e demna. Si ii zice asta, Bumbi, lu’ Mache: „bai Mache, facem un mars al pisicilor ca sa atragem atentia asupra problemelor cu care ne confruntam. E cu afterparty, e pizda. Vii?”. „Care probleme fa, ce ai? Si apropos, cum ziceai ca-ti zice? ca n-am retinut”. Pe scurt s-a facut ca n-o mai stie si i-a dat jet fara s-o lungeasca aiurea. Si-i suna pe Igor si Ivan: „M:ba, care esti ma? Ig :Igor bai muie, ce mortii tai vrei de suni la ora asta? Nici n-au venit femeile alea care ne dau plicuri de Whiskas. M: ba, o mai stii pe treanţa aia cu care am fost noi pe site? Bumbi aia, aia mai usoara decat aritmetica. Ig:Deah. M: cica sa mergem la un afterparty de dupa un mars care nu stiu ce. veniti? Ig: Ivane, mergem la un cacat de party cu Mache? Iv: nu merg fra nicaieri ca mi-am programat sa merg pana la bucatarie si stii cum e, am nevoie de timp ca nu-mi place sa merg repede, ca transpir. Ig: ai auzit Mache, da? Si singur nu vin ca asta se culca si n-are cine sa-mi deschida usa si pe aerul conditionat se supara astia daca ma urc. Da’ pentru ce cauza ziceai ca e? M: ceva cu problemele care… Ig: noi n-avem ma probleme. si daca avem, are cine sa le gaseasca solutii, asa ca ma pis pe partyul lor. Hai, ura!”.

Acum va rog frumos sa ma lasati in pula mea sa spun ca Brenciu si Traistariu sunt poponari. Scriu povesti cu pisici, tineti minte!

43 răspunsuri to “Povestea atat de simpla a motanului Mache. Atat de simpla incat de fapt nu prea exista”

  1. shmeny Says:

    depinde de femeie…

  2. ss Says:

    eram sigur ca o sa scrii de Mache azi asa ca am intrat sa imi dau si eu cu parerea: sa ii sugi pula polonezului! 2 min 40 ala intins pe jos, plus schimbare….exact cat trebuie sa intre sub bara.nu discut, cine ma contrazice sa suga inca o pula fata de aia din randul 2

    ba, da’ am o intrebare. Nu era mai simplu, in loc sa ii trimiti sa stea in spatele autobuzului, sa ii pui sa se urce pe el? da…s-ar putea sa fi deranjat zgomotul dar sigur le era mai usor sa ajunga acolo si nici un imparteai spatiul cu ei

  3. jimerino Says:

    esti un retard betiv si drogat si nu stiu despre ce mortii ma-tii vorbesti asa ca sa-i sugi pula lu’ mache cand n-are el chef sa si-o linga!
    si nu fi rasist da-te-n sange ca cineva tre’ sa culeaga si bumbacu’. sau zaharul. iti plac dulciurile, nu?

  4. untiljune Says:

    ba, sa ne impleteasca si noua niste snopuri de iarba, daca tot e de cules ceva…

    Iar Mache e miez, n-am ce comenta contra!

  5. vreauultimulloc Says:

    Ba, da brenciu canta? Daca e asa, intrebarea care urmeaza este. De ce canta?
    Castiga bani sin asta?Sunt niste fani care vaneaza albumul lu’ horica? Cine sunt oamenii aia? Eu vreau sa ii cunosc sa vorbesc cu ei sa ma faca sa inteleg.
    (Sau canta din pasiune la dus sau ? Daca da… nu mai continui ca nu vreau sa stric concubinaje fericite)

  6. jimerino Says:

    canta ma, da-l in handel ca are si un videoclip cu un pian pe care-l maltrateaza. nu ma intreba daca prost sau bine, nu stiu. cred ca are ceva voce, ca orice gras. e greu sa fii gras si sa n-ai ceva voce.

  7. VreauUltimulLoc Says:

    Atunci am ramas cu intrebarea: de ce canta? Viata e plina de mister.

  8. shmeny Says:

    canta bine, nihilistilor!

  9. VreauUltimulLoc Says:

    Nu negam faptul ca ar canta bine ci faptul ca ar putea sa placa muzica lui suficient de mult cat sa conteze.

  10. bogdan Says:

    io zic asa: zdreanta e anca simbol,ce nu-i clar?care daca erai baiat,ii futeai gura polonezului aseara,nu mai stateai pana-n 2012.sau mizezi pe elementu’ surpriza,caz in care nu stiu de ce .
    si daca-n minutu’ 98 steaua are 4 oameni din 9 in careu…care gardos nu face pasu’ la offside.
    pt meciuri ! pt meciuri !!!

  11. musai Says:

    deci in printscrinu’ cu pricina nu se poate explica decat ca nu se poate explica. ai abuzat de carioca rosie. daca era o poanta acolo, acum nu mai e.
    la intrebarea numarul doi, cu totii am vrea sa stim raspunsul. treptat. adica eu o sa gugalesc acum, tank cand o vedea ca ai pus post nou si krakilla cand s-o trezi. sau poate nici atunci dar la un moment dat va citi macar.

    cu cantaretii. io cred ca daca nu canta coco jambo, nu-i gay.

  12. bogdan Says:

    deci in printscrinu’ cu pricina se poate explica doar ca se poate explica.n-ai abuzat de carioca rosie.daca era o poanta acolo,acum tot acolo e.
    la intrebarea numarul doi,cu totii stim raspunsul.pe rand.adica musai se face ca nu stie,tank e suparat si krakilla s-o trezi (nu-i cert).

    cu muzicantii.brenciu-i popo.scuze,oana.

  13. bogdan Says:

    uitasem: pt meciuri ! pt meciuri !!!

  14. krakilla Says:

    NU am citit, ca sunt trotil. Totusi, cum ar decurge dragostea intre doi popobari impotenti? Se iau doar in brate sau cum pula mea? Fara pula mea. Am exprimat gresit. Bum-Bum

  15. musai Says:

    de ce-i suparat tank, ba?

  16. tankistu Says:

    nu sunt bah suparat. dar nu reusesc sa inteleg care-i prima intrebare. sau mai bine spus de ce prima intrebare e a doua ???

  17. Gia Says:

    ai invatat sa pui poze? 😀

  18. musai Says:

    au mai fost poze, mirarea e alta… cum de are poze si text in acelasi post?

  19. jimerino Says:

    poza a pus-o shmeny, deci da, am invatat sa pun poze in masura in care stiam si pana acum. si in pula mea, poanta ar fi evidenta daca ati avea un minim spirit de observatie si ati observa cu el faptul ca aia era o conversatie purtata pe facebook DE PE MOBIL! care mobil, printre funtiile lui antice si depasite are una draguta: SUNATUL! e tot ca un facebook, doar ca mai vocal si in timp real.

  20. musai Says:

    da, ma, da’ sunatul nu se pune ca si visita sau comentariu pe fb. in plus te contactezi numai cu persoana de-o suni vs. pe fb te vede lumea ca esti blocat in trafic, deci ai masina, deci potential… ca sa nu mai spun ca scriu unii pe blog despre asta si spun ca e post.
    nu prea te pricepi… nu ca ar trebui da’ nu te.

    tank,
    slabut si tu (ca expresie), pai la intrebarea aia trebuia sa fi raspuns deja cu minim 3 linkuri pe tema.

  21. jimerino Says:

    pai ba, hai sa zicem ca postarea initiala merge. sa se vaza ca e fata cool si sta in taxi si baga pe facebook. frumos. da’ ailalta, daca a vazut ca fata posteaza de pe mobil si vroia sa o intrebe ceva, de ce n-a sunat-o? mi se pare si riscant. risti sa nu vada ca ai intrebat ceva. sau ele stiu sigur ca in orice moment sunt conectate la facebook si se uita cu sfintenie la ce a zis lumea?

  22. musai Says:

    de unde rezulta ca tu habar n-ai sa folosesti facebook-ul. nu’s la ce ti l-ai mai facut…

  23. blink Says:

    La o analiza mai amanuntita a conversatiei respective am putea presupune ca aia din taxi se ducea la un concert, de exemplu. A doua, stiind despre ce este vorba, probabil cunoscand-o pe aia din taxi care se ducea la concert, a intrebat daca a ajuns deja si daca a inceput. I se raspunde scurt, ca si cum cea care ii raspunde ar tasta de pe mobil, nu(nu a inceput), hai (vino si tu ca ai timp) iar al treilea individ este pur si simplu mirat ca aia din taxi chiar s-a dus la acel concert. In rest, plictiseala. 🙂

  24. the man Says:

    cine-i facebook ?
    primul care ma face ramolit suge pula lui Mache

  25. anowen Says:

    man
    cred ca-i tot mache. nu despre asta era postul?

  26. jimerino Says:

    pai in pula mea, eu am inteles despre ce vorbeau (nu era concert, era ador), da’ de ce sloboz daca ai un telefon nu suni sa intrebi si te bagi pe facebook sa intrebi acolo? ca desi e mobil, telefonul e TELEFON, e facut sa suni!
    ba man, facebook-u’ e o combinatie care sa futi pizde, doar ca e mai elaborata decat hi5, care nici ala nu stii ce e, adica le iei mai pe departe. e minciuna mai lunga. cum sa-ti explic eu ca sa intelegi chiar si la varsta ta….

  27. the man Says:

    comentariul meu dinainte e taiat
    de fapt suna asa

    „cine-i facebook ?
    primul care ma face ramolit suge pula lui Mache „

  28. jimerino Says:

    uitati-va la el, saracu’! rain man, ce ai ma, te simti persecutat? ia-o incet, nimeni nu-ti taie comentariile, nimeni nu-ti ia din pensie. bau, ca p-asta n-o stiai! bere?

  29. the man Says:

    bere pula. diazepam

  30. papagigli Says:

    Sa-mi bag pula-n Mache si-n taximetrist daca postul asta nu seamana cu echipa nationala. Am inteles fix zgirci. Si pen’ca n-am inteles nimic, nici intrebari nu ma muncesc, ca la ce sa se refere? Ba stai c-ar fi totusi una. Adica ce e musai ( 😉 ) sa-i faci babii ca sa te ierte mosu? Ceva legat de savarina?

  31. musai Says:

    ba, iar vorbim de fotbal si io nu ma prind?

  32. animal00 Says:

    deci da.

  33. papagigli Says:

    n-ai de ce te prinde surfila. ce are echipa nationala cu fotbalul? 😆

  34. bogdan Says:

    ba,cum gatu’ ma-sii sa ai 1-0 la javre,aia sa nu joace NIMIC tot meciu’,si tu sa fii atat de prost incat sa te bati singur ?
    io-s curios ce mi-ar raspunde apostol,acest xavi de romania al barcelonei de romania,maestru emerit in taka-tiki- sistemu’ de dat pase la adversar si aruncat in pressing.
    concluzia: muie dinamo !

  35. tankistu Says:

    am ajuns de bate pula N´DOYE de noi.

  36. toader Says:

    eu nu am putut sa citesc articolul asta pana la capat. ca traistariu e poponar am inteles si oricum se vedea pe el. cand ai inceput cu pisicile nu am mai putut sa urmaresc.

  37. jimerino Says:

    n’doye e singurul simpatic de pe acolo ma, ala n-are cum sa ma deranjeze.

    toadere, lasa vrajeala ca stim ca tu ii dai lu’ mirmen toate filmuletele cu pisici la care se uita toata ziua, cat carcea gateste.

  38. musai Says:

    toader e un neinteles, asa, in felul lui. ori eu sunt ala de nu-l intelege?
    da’ nici nu-mi bat capul prea tare.

  39. tankistu Says:

    bai tie iti e simpatic n´doye pt ca sunteti amandoi fani gigi.

  40. tankistu Says:

    http://www.timesnewroman.ro/sport/2884-mutu-se-scuza-am-ripostat-pentru-ca-am-fost-facut-plesan

  41. musai Says:

    tank,
    buna aia 🙂

  42. toader Says:

    ba, to tnu am inteles articolu’ nici din a doua incercare. ce e drept, am citit doar raspunsul la comentariul meu.

  43. musai Says:

    Perseverentia et fide in Deo, toadere.

Lasă un răspuns

