traiasca-ti ma-ta daca nu scrii maine despre vedetele din romania si despre nuoa treaba de mers la haleala genin inainte de mers la baut la birt

Hai ca scriu de acum, ca m-am matolit. In primul rand trebuie sa recunosc ca cel putin pare ca am ciordit stilul lu’ piticigratis, pentru ca functioneaza. Asa pare. Si nu sunt singurul, sunt gramezi care au facut-o, da’ nu le dau eu numele.
Trecand peste, vroiam sa zic ca nu exista in romania vedete. Stiti de ce nu exista? Pentru ca nu au bani. gata, mi s-a facut lene, revin maine, ca astea se fac de la munca.
Ba, nici nu stiu daca ce vroiam aseara poate fi foarte haios. O parte are potential, aia cu geninul. Da’ momentan mi-e lene s-o lungesc.

5 răspunsuri to “traiasca-ti ma-ta daca nu scrii maine despre vedetele din romania si despre nuoa treaba de mers la haleala genin inainte de mers la baut la birt”

  1. bogdan Says:

    ba,sunt rupt.adica rupt cu totu’.cunosti senzatia?cunosti.
    da’ stii ce e haios oarecum ? nu stii,iti zic tot io:
    cand ai inceput tu sa scrii,eu deja radeam.

  2. animal00 Says:

    care la mai copiat ma?

  3. ringzro Says:

    N-ai ciordit stilul nimanui. Esti doar un imitator ratat, care foloseste un limbaj obscen la modul ‘degeaba’, fara nici o finisare.

  4. jimerino Says:

    si cum te-a facut asta sa te simti?

  5. animal00 Says:

    foarte urat mosule. Esti un ratat imitator obscen si care bea!

    mua, ce tzam ziso!

Lasă un răspuns

