Cum a ajuns sa imi fie oarecum simpatica Raluca Lazarut (bine, s-a futut si cu si in poponet, da’ aia e)

La jegul de emisiune penibila a lu’ Mandruta, ala care recunostea ca a futut-o pe una cand nici nu-l prinsese nimeni, se discuta (da, e live postul asta) despre religie si spiritualitate. La care e invitat un baiat de la pro fm, Raluca Lazarut, o tovarasa urata care nu stiu cine e si un popa George Istodor, ultimul prin telefon. Du-te-n mortii ma-tii, daca nu crezi in Dumnezeu si te pisi pe El, invita in pula mea 5-6 satanisti, pe animaloo de exemplu, si se pisa aia pe el la meserie. Ce pula mea emisiunea pizdii e asta in care vin astia 3 si nu au niciun haz, ca sa nu mai zic de pareri? Si scot oamenii un sondaj care cica procentul de tineri care nu credea in Dumnezeu in 2005 era 5% si in 2010 e 10%. Ba esti muist? Si nu ajunge. NU AJUNGE! Intra ca gigi pe telefon popa Georgel si zice ca neah. Ntz! Daca vreti sa vedeti cum e combinatia hai sa mergem duminica prin biserici si sa vedeti ca sunt tineri. Pai sunt lua-ti-as sutana sa ma sterg cu ea pe pula, da’ cati sunt comparativ cu aia care dorm, adunati cu aia care inca beau, adunati cu aia care dau un numar de dimineata, adunati cu aia care sunt la fotbal, adunati cu aia care sunt sparti si vorbesc direct cu Dumnezeu, Yakuza, Kabala, Yoda, Picard si alti baieti? Multumeste-te, manca-ti-as anafura ta, cu 5% si nu mai fi tare-n gura. Si ce zice gasca: sondajele astea sunt facute ca sa submineze biserica. Ba du-te-n pula mea de ochelarist basit, nu stie toata lumea ca sunteti sustinuti peste tot, ca nicio putere politica nu are tupeu in pizda sa nu va sustina, ca care pula mea batrani, tarani, pensionari prosti i-ar mai vota? Deci da-te-n rasa ma-tii de victima pizdii! Daca esti asa prieten cu Dumnezeu, te-as provoca: fa sa nu mi se scoale pula in urmatoarele 15 ore. Astept sa vad cat pull ai. Daca nu ai, iei pulu’ meu.
Si care era combinatia cu Raluca: desi se fute cu poponar, ce zice ea despre religie: „eu ma rog acasa, ca la biserica nu pune nimeni suflet, prefer discutiile mele private cu Dumnezeu. pentru ca eu asa consider, ca avem discutii”. Ba, am ajuns sa gandesc la fel ca Raluca Lazarut. Sau ea ca mine, mortii-n gat. E grav, cred.

22 răspunsuri to “Cum a ajuns sa imi fie oarecum simpatica Raluca Lazarut (bine, s-a futut si cu si in poponet, da’ aia e)”

  1. VreauUltimulLoc Says:

    Ba, raluca e baiat sau femeie?

  2. jimerino Says:

    se fute cu UN poponar, am vazut da’ mi-e lene sa corectez. si cica nici nu se mai fute cu poponet, cica i-a trecut.

  3. nin Says:

    ce i-a trecut ca n-ai precizat?

  4. jimerino Says:

    i-a trecut de deochi, da-o-n sangre caliente.

  5. shmeny Says:

    cand cacat ai scris capodopera asta, ca o ratasem? a, cred ca in timp ce eu ma certam cu femeile :))

  6. jimerino Says:

    nu bre, erai langa mine. ne uitam la tv. doar ca am dat-o scurt si d-aia nu te-ai prins. hm, parca suna cunoscut.

  7. jon Says:

    George Istodor a predat religia in liceul „ion creanga” din bucuresti , ala de la intersectia budapesta . Un lache flausat , astia de-a 12 il luau la pula si il strigau „georgica” pe hol . Cica se imbatase intr-o tabara si mergea cu sticla de vodca in mana pe sina de tren . Eu eram mai mic , de abia a 9-a, si gasise motiv sa se ia de mine ca aveam parul lung . A chemat-o si pe mama la scoala sa o convinga sa ma tund 🙂 un comunist

  8. bogdan Says:

    o accentuata influenta ezoterica razbate din ultimele posturi.
    usurel asa,o iei pe cararea ingusta.varsta isi spune cuvantul.
    ai devenit mult mai calm si intelept.
    echilibreaza-ti karma si ramai in pozitia lotus minim 3 ore pe zi.lasa berea.
    krishna fie cu tine.allah akbar.shalom.

  9. shmeny Says:

    bai tu ai probleme grave de erectie. in sens invers. tu te rogi sa NU ti se scoale? esti visul oricarei femei, coitz

  10. bogdan Says:

    priapism se cheama. :))

  11. jimerino Says:

    despre cine vorbiti si cum pula mea ati ajuns de la Dumnezeu la pula?

  12. sorina conor Says:

    care-i treaba cu Progresul Voivodeni, vei fi cumva de prin partea locului?

  13. jimerino Says:

    da’ tu de unde stii de progresul voivodeni?

  14. sorina conor Says:

    pai o ai la favorite pe fb

  15. tankistu Says:

    5-0 !!! atat !

  16. Cristian Says:

    LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Cristian Says:

    PROSTII MOR DE GRIJA ALTORA
    SA VA – POPONET PE TOTI
    FRAIERILOR

  18. jimerino Says:

    scrie ma in familia ma-tii ce sa ne faca poponet, ca ai voie. esti speriat d-ala de gsp si sport.ro ?

  19. bogdan Says:

    ba,asta scris-a loser cu doi o ? sa-l foota poponet,baga-mi-as puula-n mrotii lui.

  20. jimerino Says:

    2? ma rog, nu te contrazic, ca ar trebui sa vin cu un numar, deci sa-i numar, asa ca sa ma fut in el, e prea multi.

  21. claire Says:

    In principiu cam asta e tonul pe aici?De aia vii pe la Curvette in vizita!Chiar si virtual barbatii nu se pot abtine de la filosofia „o curva pe zi”!

  22. jimerino Says:

    pai, in cazul asta, merci ca ai trecut pe aici. m-ai scutit de un efort.

    n-am nimic cu tine, da’ mi-ai ridicat-o prea frumos.

Lasă un răspuns

