Mantoage, sa ma fut in biletele tale alea de te scoate mereu un meci, si ala in ultimul minut si pula mea. D-alea am tot avut din ’99 incoa’

Nu prea am mare lucru de zis. Decat ca de acum incolo asta o sa fie alternativa pe care mi-o voi dori in caz ca vad ca nu iese un bilet. E frumos. E ca la whist. E clar ca daca ai facut 0, desi ai castigat esti un bou. Asa si eu, ma voi bucura la toate biletele de genul asta, chiar daca scopul era diametral opus. Scopul initial, evident.

16 răspunsuri to “Mantoage, sa ma fut in biletele tale alea de te scoate mereu un meci, si ala in ultimul minut si pula mea. D-alea am tot avut din ’99 incoa’”

  1. bogdan Says:

    ‘te-m-as in titlurile tale mai lungi decat postul in sine.
    si vezi ca-i stramb biletu’.parior innascut ce esti.

  2. jimerino Says:

    pai si ce vrei ma sa-i fac, sa trag de poza? nu l-am scanat eu, n-am postat eu poza, ce pula mea ma trageti mereu pe mine la raspundere? :))

  3. animal00 Says:

    io nu inteleg nici tipu de pariu…nu stiu nici scorurile.
    sa inteleg ca nai castigat do bere?

  4. nin Says:

    jimerino, corect se spune „ma trageti de raspundere”. si fara … ca dau si eu :))

  5. jimerino Says:

    pai initial am vrut sa dau, ca mailul era cu c_ , care putea fi si al juniorului. i-o dadeam, da’ asa, daca e vorba de o doamna…
    animal, nu ca n-a iesit d-o bere, da’ n-a vrut macar o cota din alea sa iasa si ea. ceea ce e mai bine, macar am fost haios.

  6. bogdan Says:

    baga un concurs,promotie,reduceri,pula mea ; numa’ fa ceva,ca se duce pulii de suflet si-i pacat.
    castigatoru’ sa aiba privilegiul unei betii de pomina in compania amfitrionului.pe cheltuiala lui,logic.a castigatorului,zic.

  7. anowen Says:

    bah, jim, sa-ti dau un delete? mai misca si tu ceva, ca mor si altii odata cu tine. daca bulangiul ala de tank a raspuns la mail, surf tace. o avea el gura ocupata de nu zice nimic.

  8. tankistu Says:

    :))) de ce cariciul meu ma faci mah bulangiu ?? eu macar am raspuns.

  9. Gia Says:

    unde a disparut Internetul???

  10. phidas Says:

    Mai incearca, nu te lasa.

  11. animal00 Says:

    mai existi ma?

  12. jimerino Says:

    cum dreacu sa nu exist, esti nebun. da’ lasa ca exist, da’ na ce prompt sunt. pentru comenzi apelati cu incredere. ia zi, in ce problema, forbal sau bere?

  13. animal00 Says:

    nam mai jucat folbal dasearea iar bere de dimineata. 😀

    deci, cand dam un fotbal?

  14. erectus Says:

    ba le-ai nimerit pe toate mai putin bilbao…aia te ingroapa si-ti mananca pensia si pe luna asta
    apoi nu stiu ce inseamna p2.5 dar ma tem ca ai pus un cacat si meciu asta

  15. jimerino Says:

    ori tu n-ai prins autoironia, ori eu n-am prins gluma ta. eu pariez pe tine, ce cota-ti dai? n-a iesit niciun meci, coaie, nu sta in suspans. asta era gluma, ca e cel mai prost bilet posibil.

  16. basescu Says:

    Baaa esti o tarfa si imi sugi pula pana imi dau drumu la tine in gat. Daten pizda matii de gunoi. Ma cac pe tine si ma sterg cu ma-ta la cur. Iti place sa iei pule in gura si in cur si sa se pise oamenii pe tine? Am auzit ca iti bagi dildauri in cur si iti place.

Lasă un răspuns

